Details, it's all about details.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja zo zijn jullie, een hond uitzoeken bij de bank![]()
We gaan fietsen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En nu weer tegen die kut amerikanen
Ik vind dat niets, met je bank langs allerlei kennels om te kijken of "het past"quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Details, it's all about details.
Mijn kat staat heel mooi bij de muren, bank en gashaard!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja zo zijn jullie, een hond uitzoeken bij de bank![]()
Wel grappig om de fokplek ook eens te zien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog lelijk, maar gaat leuk worden!
[ afbeelding ]
En ja. die kast moet nog afgeschilderd.
Daarvoor hebben we een moodboard en stalen van bekleding en behangquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat niets, met je bank langs allerlei kennels om te kijken of "het past"
Ah ja, je kan al iets zien dat het leuk gaat wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog lelijk, maar gaat leuk worden!
[ afbeelding ]
En ja. die kast moet nog afgeschilderd.
Dat komt omdat wij er zijn, wij die zo slim zijn om dan weer stalen te maken van die bekleding. Jullie zouden rustig een hap uit een hond snijden, naar huis rijden en die op de bank draperen om te kijken hoe het staatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we een moodboard en stalen van bekleding en behang
Mn hond is wit. En mn bank ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn kat staat heel mooi bij de muren, bank en gashaard!Ik ook trouwens.
Alleen beneden deuren. En gewone want schuifdeuren nam teveel ruimte in beslag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah ja, je kan al iets zien dat het leuk gaat worden
Komen er deuren voor?
Of alleen beneden? Van die schuifdeuren ofzo?
tja, die spelletjes stonden me zo langzamerhand in de weg. En de binnenkant hoeft niet hè, dat scheelt.quote:Je moet hem nog afschilderen maar hebt hem al wel in gebruik?
Waar ken ik dat van
Ieuw, ietwat a-symetrische schaamlippen, het idee alleen alquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ja, wat verwacht je ook van de soort die niet schroomt om medisch ingrijpen te omarmen bij ietwat a-symetrische schaamlippen
It's amazing!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mn hond is wit. En mn bank ook.
Mn hond is nu wat grijzig van t zand. En mn bank ook.
En t gaat helemaal vanzelf!
Ik snap het in tweeën gesplitst deel niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alleen beneden deuren. En gewone want schuifdeuren nam teveel ruimte in beslag.Bovengedeelte wordt nog in tweeen gesplitst.(voor het oog.) dan dus óm de deur. aan de andere kant beneden laatjes.
Ik wordt gewoon de nieuwe Bouvrie, maar dan leuk![]()
[..]
tja, die spelletjes stonden me zo langzamerhand in de weg. En de binnenkant hoeft niet hè, dat scheelt.![]()
Ja!quote:
Afdingen he!!! Laat je nie naaien!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:58 schreef noekje het volgende:
Nmns, mijn straf is gekomen, hoor, Ik moet luisteren naar een hypotheekvoorstel. Ik gil er dwars doorheen maar ik moet luisteren. 'Het is belangrijk!', zegt hij!
Ik wil zijn huis in de fik steken a la Dries.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:01 schreef CarOnline het volgende:
Kan je niet wegrennen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |