Hoezo nou weer Josquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:57 schreef B.E.D het volgende:
Zo gaar man,
als je zo bijvoorbeeld een ouwe man van 70+ tegenkomt, en die heet Erik.
WTF dat is een naam uit de 80's en 90's. Dat rijmt toch niet met elkaar.
Mensen van voor de oorlog moeten Toon, Albert, Kees, Jos, Henk, Harry, Sjef, Piet of Klaas etc. heten.
Echte oudhollandsche naemen.
Waarvan akte.
ps: degene met de fipo krijgt een mooie prijs
Destiny is pas echt een achterlijke naam.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:02 schreef fratsman het volgende:
Wat denk je wat dat over 60 jaar in de bejaardenhuizen is?!? Oude vrouwtjes die Destiny, Priscilla, of Tiffany heten. Oude kerels die Leroy, Patrick, of ricardo heten!![]()
![]()
![]()
Dat soort volk haalt door hun ongezonde levensstijl de 50 niet eens.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:02 schreef fratsman het volgende:
Wat denk je wat dat over 60 jaar in de bejaardenhuizen is?!? Oude vrouwtjes die Destiny, Priscilla, of Tiffany heten. Oude kerels die Leroy, Patrick, of ricardo heten!![]()
![]()
![]()
Ik zie ze al schuifelen met hun rollators en wandelstokken. " Weet je nog? vroeger, op Sugahbabes..." :' )
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:59 schreef bbaadd het volgende:
onvoorstelbaar en wat een lef, een oude man die erik heet![]()
![]()
Dat is dan wel weer grappigquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:05 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb er weleens aan zitten denken ja![]()
Zo was er laatst een bejaarde man op tv in een interview. Die man heette Jordy
Wat zullen we nu beleven?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Beter dan moderne namen zoals:Helicopter pilot
Nou ja, al die tokkie namen dus.
Degenen die met zulke namen komen opzetten, mogen w.m.b. opgesloten worden in een inrichting.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Beter dan moderne namen zoals:Candy Sven Darling Helicopter pilot enz
Hier geboren of uit de States gevlogen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:05 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb er weleens aan zitten denken ja![]()
Het was een Hollander. Geen idee meer waar het over ging.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hier geboren of uit de States gevlogen?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het was een Hollander. Geen idee meer waar het over ging.
oeh ik ben benieuwdquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:57 schreef B.E.D het volgende:
ps: degene met de fipo krijgt een mooie prijs
quote:
Helicopter Pilot wtfquote:
verkapt kijk mij een ex-hebben postquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:22 schreef MissJ het volgende:
sowieso de naam Erik... fout!
Een ex van me heet namelijk zo
Kijk das mooiquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:23 schreef Hukkie het volgende:
Ken een vrouw die nog gewoon Gesina Geertruida heet
ja sorry, ik kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:24 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
verkapt kijk mij een ex-hebben post
Deze vind ik dan wel weer kanker baas!quote:
Zal wel Messie worden, wat zal dat kind gepest worden als ie naar school gaat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:30 schreef deepart het volgende:
[..]
Deze vind ik dan wel weer kanker baas!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:33 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Zal wel Messie worden, wat zal dat kind gepest worden als ie naar school gaat.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:05 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]Moon Unit (Frank Zappa) Diva Muffin (^) Messiah Ya’majesty (TI) Pilot Inspektor (Jason Lee) Reign Beau Sage Moonblood Whizdom
En dit zijn nog maar een paar voorbeelden.
En ik vind Scandinavische namen in Nederland eigenlijk ook erg lomp.
Hahahaha, tja hier heb ik nooit zo over nagedacht, maargoed, over 60 jaar heb je inderdaad dat soort namen in het bejaardenhuisquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:02 schreef fratsman het volgende:
![]()
![]()
Ik zie ze al schuifelen met hun rollators en wandelstokken. " Weet je nog? vroeger, op Sugahbabes..."
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:02 schreef fratsman het volgende:
![]()
![]()
Ik zie ze al schuifelen met hun rollators en wandelstokken. " Weet je nog? vroeger, op Sugahbabes..."
Ik noem mijn zoon 'Zoon'quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:00 schreef Strani het volgende:
Ik noem mijn eerste zoon 'The Offspring'.
Heeft ie ook een flap in zijn oor met het nummerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik noem mijn zoon 'Zoon'
Tjebbe Tsjalksmaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:21 schreef cerror het volgende:
Ik heb een voor+achternaam combinatie die nog stamt uit de 17e eeuw.
Jan Janssen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:21 schreef cerror het volgende:
Ik heb een voor+achternaam combinatie die nog stamt uit de 17e eeuw.
Da's Fries, die lui lopen per definitie een paar eeuwen achterquote:
Ja ik was van de zomer in Friesland en als je dan die blauwe ANBW borden ziet lijkt het net of je in één of ander Scandinavisch land bent.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:30 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Da's Fries, die lui lopen per definitie een paar eeuwen achter
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Destiny is pas echt een achterlijke naam.
Ja echt een afknapperquote:
Geadopteerd en zeker ook goed geintegreerd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ken een neger en die heet Herman, vind ik ook maar raar
Briljant!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Beter dan moderne namen zoals:Candy Sven Darling Helicopter pilot enz
Welke namen zouden bijvoorbeeld in de jaren 20 een erg hoog Tokkiegehalte gehad hebben?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Voor ons en voor de nieuwere generatie zal het eigenlijk volkomen normaal zijn dat we heten zoals we dat nu doen. Ookal zijn we bejaard. Tijden veranderen, namen ook.
Elvis en Priscilla ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:33 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Welke namen zouden bijvoorbeeld in de jaren 20 een erg hoog Tokkiegehalte gehad hebben?
Zoals nu Anita en Sjonnie bijv.
Ciske en Corquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:33 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Welke namen zouden bijvoorbeeld in de jaren 20 een erg hoog Tokkiegehalte gehad hebben?
Vind jij Sven modern?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Beter dan moderne namen zoals:Sven
Hielke en Sietse! Dekselse kwajongens dat het waren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:33 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |