Oorbel komt in me op, hebben slaven geen oorbel?, oor is een vd "deuren" naar je hoofd immersquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Aan de deurpost spijkeren van je oor?Handig, zo'n slaaf die met z'n oor aan je deur vasthangt, kan ie mooi de post doorgeven
Maar er staat inderdaad niks over( wehigisho el hadelet o el hamezoezah weratsah adonai et azno bamazrzea. We'avdo le'olam. Letterlijk "en hij zal hem brengen naar de deur, of naar de mezoezah, en zijn heer zal zijn oor doorboren met een priem. En zijn slaaf ( is hij ) voor altijd )
Dat bedoel ik. Venijn, venijn, en nog eens venijn. Wanneer word je eens wat vriendelijker?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Er predikt er hier maar één over haat, en dat nog wel onder het mom van liefde. Pure misleiding. Kijk maar in de spiegel.
Eh, Genesis?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hier ook weer: je timmert datgene wat je Christelijke opvattingen zou kunnen tegenspreken met "Satan" dicht. Op die manier kun je alles sluitend maken. Het doet mij een beetje als middeleeuwse bangmakerij aan, eigenlijk. Datgene wat de katholieke kerk deed, dat instituut waarvan je zelf denkt dat het satanisch is.
Dat is wel een beetje de standaard verdediging hequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar je komt wel over als een ontzettend haatdragend persoon. Ik geloof je niet.
Dat heb ik vaker gehoord op de kerk clubjes waar ik ben geweest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan dan?
Wat, Genesis?quote:
Nee helemaal niets.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:30 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord op de kerk clubjes waar ik ben geweest.
Zegt het jou niets dan?
Maak je niet druk, venijn zit immers in de staart;quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Venijn, venijn, en nog eens venijn. Wanneer word je eens wat vriendelijker?
3 Maar van de vrucht des booms, die in het midden des hofs is, heeft God gezegd: Gij zult van die niet eten, noch die aanroeren, opdat gij niet sterft.quote:
Ik ben helemaal niet bang voor de dood. Hoe vaak heb ik dat nu al gezegd? Bovendien is aangaande reincarnatie al wel degelijk bewijs aangetoond door middel van ondermeer regressiesessies die zijn opgenomen en gedocumenteerd. Voor jouw god moeten we het eerste spoortje bewijs nog steeds zien te vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee dat hoop je, omdat je op die manier niet bang hoeft te zijn voor dat laatste oordeel en een eeuwige dood. Dat meerdere levens en reincarnatie is een leugen van Satan om je weg te houden van bekering, zodat je jezelf de dood in jaagt.
Er staat mij iets bij dat jezus tegen de mensen zei:quote:
Zou het eerlijk en rechtvaardig zijn als jij mij 100 keer helemaal afbrand en in de hel plaatst ? Dan mag je wat mij betreft daar zelf een keer heenrotten . Dat heeft niks met mijn vreugde of liefde te maken want jij brand miljoenen medemensen af onder het mom van .... jij verpest dus ook MIJN wereld waarin ik positief en liefde wil zien .quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Jij komt ook niet echt over als iemand met veel vreugde en liefde in het leven, maar eerder haatdragend. Ik geloof jou ook niet.
Venijn? Waar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Venijn, venijn, en nog eens venijn. Wanneer word je eens wat vriendelijker?
Ik herken het niet, sorry.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:38 schreef neo567 het volgende:
[..]
Er staat mij iets bij dat jezus tegen de mensen zei:
Daar waar ik ga, daar zult u vele levens voor moeten leven.
Kan het niet zo 1 2 3 terugvinden...
Maar waarom voel jij je geroepen om mij daarop aan te vallen zodat ik verander? Je kan mij toch ook gewoon respecteren zoals ik ben en daarmee het goede voorbeeld geven? Als het mensen niet aanstaat wat ik zeg, kunnen ze er voor kiezen om mijn posts niet te lezen, mij geen vragen te stellen, etc. Ik denk niet dat jij voor ze in de bres hoeft te springen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Venijn? Waar?
Wanneer word jij eens wat vriendelijker dan? Wanneer accepteer je eens dat anderen een afwijkende visie hebben dan die van heilige Ali? En dat die visie niet perse slecht hoeft te zijn? Wanneer ga jij eens gewoon je mond houden in plaats van mensen de vreselijkste dingen te voorspellen, mensen af te kraken, mensen te ridiculiseren, mensen als minderwaardig te beschouwen??
En zeg niet dat je dat niet doet, want ik steek er zo een avond in en ga al je posts uit deze reeks quoten die beledigend, afkrakend, betweterig, arrogant, hoogmoedig en boosaardig zijn.
De enige tegen wie ik ageer ben jij. Omdat ik me dood erger aan je gedrag. Er is niemand in deze hele reeks die ik op dergelijke spiegelende wijze van repliek dien, alleen jou. En ik ben niet de enige. Waarom denk je dat je in plaats van aanbeden, verguisd wordt in dit topic? Vanwege een totaal gebrek aan respect en een overdosis aan narcisme.
Erg he hoe hij zijn angst en waarheid op iedereen projecteerd en dat zover doorvoert dat hij beweerd dat we stiekem zijn waarheid wel weten maar het ontkennenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bang voor de dood. Hoe vaak heb ik dat nu al gezegd? Bovendien is aangaande reincarnatie al wel degelijk bewijs aangetoond door middel van ondermeer regressiesessies die zijn opgenomen en gedocumenteerd. Voor jouw god moeten we het eerste spoortje bewijs nog steeds zien te vinden.
quote:Ik vind je een naar persoon Ali. Een akelige betweter die door middel van stemmingmakerij probeert om zijn visie erdoorheen te knuppelen. Ik ben niet haatdragend, nooit geweest ook. Ik heb wel een hekel aan jouw manipulatieve manier van posten. Vragen nooit beantwoorden die je niet aanstaan, maar wel vingertje wijzen naar mensen die weigeren naar je te luisteren omdat ze zelf kennis hebben vergaard en beter weten dan jij. Dat kun je niet verkroppen. Dat iemand het beter weet dan jij. Dus wie is er nu haatdragend?
Bovendien zou god over mij moeten oordelen, niet jij. Toch zit jij al 13 topics op de stoel van god.
waarom voelde jij je geroepen om ons aan te vallen op ons geloof dan ? is dat wel respectvol ? JIj wilde alleen maar helpen ? Als ik mensen oprecht help reageren ze toch ECHT anders .quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar waarom voel jij je geroepen om mij daarop aan te vallen zodat ik verander? Je kan mij toch ook gewoon respecteren zoals ik ben en daarmee het goede voorbeeld geven? Als het mensen niet aanstaat wat ik zeg, kunnen ze er voor kiezen om mijn posts niet te lezen, mij geen vragen te stellen, etc.
Wie speelt er nou werkelijk voor god?
Ik opende een topic omdat ik geloof dat ik bewijzen heb dat veel zaken die mensen praktiseren Luciferisch zijn, terwijl ze zich daar zelf niet bewust van zijn. Dat is niet bedoeld om mensen aan te vallen, maar om informatie te verspreiden. Mensen kunnen zich daar aangevallen door voelen, maar dat is niet mijn verantwoordelijkheid. Informatie is informatie, daar zit geen mening van mij bij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:47 schreef Summers het volgende:
[..]
waarom voelde jij je geroepen om ons aan te vallen op ons geloof dan ? is dat wel respectvol ? JIj wilde alleen maar helpen ? Als ik mensen oprecht help reageren ze toch ECHT anders .
Maar Jezus was zelf ook een haatzaaier. Hij sprak de waarheid en daarom haatten de mensen Hem. Uiteindelijk werd Hij er voor vermoord, zonder schuldig te zijn geweest voor wat dan ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:49 schreef Summers het volgende:
Je bent een haatzaaier Ali , 1 van de vele , jezus verwacht je eigen verantwoordelijkheid en die gaat je niet redden van de gevolgen van jouw acties .
De romeinse keizers zagen toch een bedreiging in Jezus (aantasting van de roomse macht); hij kreeg te veel volgelingen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar Jezus was zelf ook een haatzaaier. Hij sprak de waarheid en daarom haatten de mensen Hem. Uiteindelijk werd Hij er voor vermoord.
Ik wil je helemaal niet veranderen, en ik voel me nergens toe geroepen. Ik ga jou alleen niet respecteren als jij ook niemand die een andere mening is toegedaan respecteert, dus wat goede voorbeeld geven betreft sta je zelf ook niet vooraan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar waarom voel jij je geroepen om mij daarop aan te vallen zodat ik verander? Je kan mij toch ook gewoon respecteren zoals ik ben en daarmee het goede voorbeeld geven? Als het mensen niet aanstaat wat ik zeg, kunnen ze er voor kiezen om mijn posts niet te lezen, mij geen vragen te stellen, etc. Ik denk niet dat jij voor ze in de bres hoeft te springen.
Ik niet, god bestaat niet.quote:Wie speelt er nou werkelijk voor god?
Nee, de Romeinen hadden geen reden om Hem te vermoorden. Het waren de joden die Hem wilden doden, maar zij hadden geen macht om mensen ter dood te veroordelen. Jezus was een revolutionair, een gevaar voor het establishment van de Farizeeën. Zijn woorden waren soms hard en drongen door tot ieders geweten. Daarom bekeerden sommigen zich, en werden anderen gigantisch kwaad. Het is ieders persoonlijke keuze wat te doen met waarheid, verzetten of accepteren en er naar leven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:59 schreef neo567 het volgende:
[..]
De romeinse keizers zagen toch een bedreiging in Jezus (aantasting van de roomse macht); hij kreeg te veel volgelingen!
De meeste mensen haatte Jezus helemaal niet, ze vonden barabbas stoerder denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |