Dat zeggen ze anders heul niet in die irritante radioreclame met dat irritante Zuid-Nederlandse accent...quote:
No shit, Sherlock...quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:32 schreef afcajos het volgende:
TS LUISTERT NAAR COMMERCIËLE RADIO!!!
Die ken ik gelukkig nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:33 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat zeggen ze anders heul niet in die irritante radioreclame met dat irritante Zuid-Nederlandse accent...
Die kende ik helemaal nog niet...quote:
Oeh wat ergquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:32 schreef afcajos het volgende:
AFCAJOSquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:32 schreef afcajos het volgende:
Met dat accent is dat ^ hij belt je over een maand terug^ wel leuk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:29 schreef DivineJester het volgende:
Wat kan mij het nou schelen dat Fons een poliep heb op zijn stembande en dattie een maand lang nie bellen kan nie...
Infantiele reclame met een infantiel accent...
Boeh![]()
Klacht: KPN-reclame met Fons' voice-mail die teveel op de radio komt!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:18 schreef Heathen. het volgende:
dat soort tuig moet een leven lang een poliep hebben.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:32 schreef afcajos het volgende:
Het is ook niet zo heel erg moeilijk om leuker te zijn dan Dries Roelvinkquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:00 schreef fratsman het volgende:
Ik vind 'm geinig! Leuker iig dan Dries Roelvink.![]()
AFCAJOS LUISTERT NAAR ALTERNATIEVE KUTMUZIEK OMDAT NIEMAND ZIJN RARE SMAAK DEELTquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:32 schreef afcajos het volgende:
Tja, tijd is geld...quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:04 schreef Djeez het volgende:
Ze hebben de commercial verkort. De snackbarscène is eruit gesloopt
Ik klikte..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Ik word er gewoon vrolijk van.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:46 schreef Beauregard het volgende:
Die single is werkelijk heerlijk..
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:29 schreef DivineJester het volgende:
Wat kan mij het nou schelen dat Fons een poliep heb op zijn stembande en dattie een maand lang nie bellen kan nie...
Infantiele reclame met een infantiel accent...
Boeh![]()
Klacht: KPN-reclame met Fons' voice-mail die teveel op de radio komt!
Ziet er nog best goed uit ook trouwens...quote:
Goh...quote:Op maandag 15 september 2008 19:37 schreef DR878 het volgende:
fons is helemaal niet echt. 1 Neppe opzet. Kijk die 'fansite' van hem, onderaan staat powered by kpn, en zijn 'officiele site' is gewoon kpn.
Er zijn hopelijk toch niet echt mensen die zo praten he? Met dat dubbele "nie"?quote:Op maandag 15 september 2008 19:23 schreef jordeeeh het volgende:
Hij mag een maand lang niet praten niet en niet zingen niet.
Jawel. Die mensen wonen in Brabant. Ik ook. Maar uiteraard bedien ik me niet van dat soort lokaal, incorrect taalgebruik.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn hopelijk toch niet echt mensen die zo praten he? Met dat dubbele "nie"?.
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn hopelijk toch niet echt mensen die zo praten he? Met dat dubbele "nie"?.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jawel. Die mensen wonen in Brabant. Ik ook. Maar uiteraard bedien ik me niet van dat soort lokaal, incorrect taalgebruik.
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]![]()
Tilburg 4 life y00
![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |