Deze topic blijft bestaan! En als die dood dreigt te gaan dan hou ik hem aan de praatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:40 schreef RedemptioN het volgende:
huh bestaat deze topic nog? update plz!
Ze mag er wezenquote:
Die kerel met die snot is een haterquote:
Krijgen we de volgende keer dat je jarig bent een verjaardags specialquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:12 schreef emarwii het volgende:
Toen waren we kampioen geworden met K.V. Uni (korfbal). En dat was op mijn verjaardag! Geweldige dag!
En nee, ik kan niet elke week een fimpje posten i.v.m school. En zo houd ik haast geen vrije tijd over...
Doe eens een video link.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:52 schreef Scarface2004 het volgende:
zijn zus
Ehm ja, ik zie voor de rest alleen meisjes...mocht je meedoen met het meidenteam omdat ze je voor een meisje aanzagen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:12 schreef emarwii het volgende:
Toen waren we kampioen geworden met K.V. Uni (korfbal). En dat was op mijn verjaardag! Geweldige dag!
En nee, ik kan niet elke week een fimpje posten i.v.m school. En zo houd ik haast geen vrije tijd over...
Die snor houd zijn dochter bij Emar wegquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:31 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ehm ja, ik zie voor de rest alleen meisjes...mocht je meedoen met het meidenteam omdat ze je voor een meisje aanzagen?
Of wá?
Emar is gewoon een player....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:31 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ehm ja, ik zie voor de rest alleen meisjes...mocht je meedoen met het meidenteam omdat ze je voor een meisje aanzagen?
Of wá?
je wilt ons doodquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:07 schreef emarwii het volgende:
Vroeger was WiiDS mijn favoriet, maar die topic is aan het doodgaan.
Nu jullie!
Op de foto met zn bitchquote:
Nee! Biografie! Met al z'n Nintendo spreekbeurten! Zelfs in 2006 was hij al goed in het geven van presenaties!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:28 schreef AQuila360 het volgende:
Je hebt op Partyflock je punten staan van je biologie spreekbeurten
quote:Spreekbeurt biografie:
2006: Nintendo, 9
2007: Wii, 9.5
2008: RMS Titanic, 10
Emar, 2 spelfouten in 1 zin, en dat voor iemand die zo goed Engels kan!!quote:My hearth wil go on (Titanic song)
zijn website staat ook gewoon bomvol spelfouten. Ik denk dan ook dat hij woordblind is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Emar, 2 spelfouten in 1 zin, en dat voor iemand die zo goed Engels kan!!
Dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee! Biografie! Met al z'n Nintendo spreekbeurten! Zelfs in 2006 was hij al goed in het geven van presenaties!
[..]![]()
Beroep: vissen bij hsv de dobber in hardenberg en baancommesaris bij de knmvquote:
Douche je dan ook met de dames?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:43 schreef emarwii het volgende:
Ik ben idd de enige jongen in dat team...
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:43 schreef emarwii het volgende:
Ik ben idd de enige jongen in dat team...
Maar ik korfbal eigelijk in 3 tems:
C team (Mijn team)
Het 2de (Moet ik meestal invallen)
Het 1ste (Omdat ik gewoon een onwijs goede krfballer ben!)
Verder zal ik proberen de volgende review zo snel mogelijk af te krijgen.
Ik ben ook nog erg goed in spreekbeurten. Zoals je kunt zien aan de cijvers.
En wie werpt em in de fakkel?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:11 schreef Scarface2004 het volgende:
Straks zien we Emar gewoon bij de Olympische Spelen in 2016
Hijzelf hoogst waarschijnlijkquote:
Korfbal op Olypische Spelenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:11 schreef Scarface2004 het volgende:
Straks zien we Emar gewoon bij de Olympische Spelen in 2016
Zijn die reviews van hem nu echt zo slecht?quote:
quote:Mijn review van mario is WEG! WAAROM!
Ik ben er wel 1 uur mee bezig geweest en het is weg??
Omdat hij nog niet zo goed is als van die andere dude gooien jullie hem weg?
Sorry maar hier moest ik echt even om huilen....
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die kerel met die snot is een hater![]()
Hij kijkt vol afgunst naar Emar!
pics van zn zus??quote:
jemig zegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:32 schreef Rkatier het volgende:
hij poste anders in het verleden ook hier
[..]
quote:29 april raporten van de wii-les
janwillem is van wii-les af gegaan
quote:Je doet het beter dan eerst, maar nog steeds slecht...
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:52 schreef Keltie het volgende:
TVp.. Kijk vanavond wel of ik fan ben
iedereen is fan dat weet je toch!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:52 schreef Keltie het volgende:
TVp.. Kijk vanavond wel of ik fan ben
Paparazzi ben je ook hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:37 schreef Rkatier het volgende:
Geen idee of dit al een keer gepost is:
[ afbeelding ]
Emar's zus
Ze luisterd Iron Maiden![]()
wie is de zus, rechts of links?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:37 schreef Rkatier het volgende:
Geen idee of dit al een keer gepost is:
[ afbeelding ]
Emar's zus
Ze luisterd Iron Maiden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |