Ach deceptie. Dit was gewoon te verwachten. Zeker na de vorige dagen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:14 schreef Lann555 het volgende:
Wat een ontzettende deceptie. Hopeloos
Hij had gewoon bij lange na niet de snelheid, niks had hem hier geholpen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:15 schreef Bartoli het volgende:
Bos ga dan buitenom en niet binnendoor willen stumpert
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:15 schreef Bruce117 het volgende:
Wat een zwaar teleurstellend toernooi voor Bos.
Geen snelheid voor buitenom.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:15 schreef Noshiba het volgende:
Waarom probeert ie t ook binnendoor?
Waarom? Of denk je dat hij zijn best niet heeft gedaan of zo?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:15 schreef knep het volgende:
Baggertoernooi voor Bos, gewoon oerslecht.
Hij mag zich gaan zitten schamen.
Doe dan niks want binnendoor wordt je 99 van de 100x gediskwalificeert en soms heb je ook nog opeens je buurman in je stuur en val jequote:
Waar slaat dit opeens opquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:16 schreef Jeroen_M het volgende:
Maar ze kunnen toch nog geen cera opsporen op de spelen?
Ja, 10.30u.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:17 schreef marcodej het volgende:
Morgen Kanis dan maar... Semi's zijn morgen toch?
Ja, morgenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:17 schreef marcodej het volgende:
Morgen Kanis dan maar... Semi's zijn morgen toch?
Hoy is sterker dan de vorige jaren, maar voor de rest is het vooral Bos die zijn niveau niet haalt, dat zag je bij de 200 meter tijden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:19 schreef DeeBee het volgende:
Dit was niet best.
Bizar die terugval in niveau eigenlijk...of is de rest (buiten Hoy en evt. Kenny) dan ineens zoveel sterker?
Pieken op het juiste moment heet dat... daar hebben Nederlanders wel vaker last van.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:19 schreef Jovatov het volgende:
Balen, maar ja, het hele toernooi ging het al slecht...
Hoy en Kenny zijn wel beter dan voorgaande jaren (bij Kenny ook wel logisch, die begint net), maar de Bos van een paar jaar geleden had gewoon meegekund met die 2. Het is vooral Bos die ver is teruggezakt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:19 schreef DeeBee het volgende:
Dit was niet best.
Bizar die terugval in niveau eigenlijk...of is de rest (buiten Hoy en evt. Kenny) dan ineens zoveel sterker?
En ze hebben er ook heel vaak niet last van....quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Pieken op het juiste moment heet dat... daar hebben Nederlanders wel vaker last van.
Hij zegt nota bene zelf dat hij zich schaamt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:17 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Waarom? Of denk je dat hij zijn best niet heeft gedaan of zo?
Klopt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:22 schreef wokkkel het volgende:
[..]
En ze hebben er ook heel vaak niet last van....
dat dus.. ik zou ook niet meer starten, die 5e of 6e plek maakt geen fuck uit.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:25 schreef Palmboom313 het volgende:
Als ik bos en mulder was zou ik morgen geen eens meer starten
jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:27 schreef Noshiba het volgende:
mark cavendish op de koppelkoers? Is dat de cavendish van die tour overwinnings?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:24 schreef DeeBee het volgende:
Die overheersing van G-Br met baanwielrennen.
Bos startte bij de keirin ook al niet meer, nadat hij uitgeschakeld was. Die zal morgen zeker niet meer starten, lijkt me.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:25 schreef Palmboom313 het volgende:
Jawel je krijgt een oorkonde op plaats 5 tot en met ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat dus.. ik zou ook niet meer starten, die 5e of 6e plek maakt geen fuck uit.
Waarom zijn die races er uberhaupt?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:25 schreef Palmboom313 het volgende:
Opmerkelijk inderdaad, terwijl ze in Athene verreweg het sterkste land waren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:22 schreef Ereinion het volgende:
Australië is ook verschrikkelijk matig bezig dit tournooi zeg.
5 tot en met 8.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:29 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jawel je krijgt een oorkonde op plaats 5 tot en met ?
En dan...?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:29 schreef Noshiba het volgende:
[..]
8 idd. Lekker boeiend zo'n diploma.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:29 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nou het ziet er leuk uit hoor al kom jij binnenlopen en je ziet als eerste die oorkonde van olympische spelen maar omdat het 5 tot 8 is maakt het geen verschil en zou ik ook niet meer startenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
8 idd. Lekker boeiend zo'n diploma.
Tenzij Cavendish voldoende hersteld is van zijn zware inspanningen in de Tour en de Giro.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:41 schreef marcodej het volgende:
Madison zal wel naar Risi/Marvulli gaan schat ik zo in.
Dan had Hoy op de kwalificatie wel even het 200m WR van Bos gereden. Hoy is indrukwekkend maar ook meer omdat de concurrentie tegenvalt, Bos voorop.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:57 schreef marcodej het volgende:
"De overheersing van Hoy is nog indrukwekkender dan de 9.69 van Usain Bolt."
Daarvoor had het iets warmer moeten zijn in de halquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dan had Hoy op de kwalificatie wel even het 200m WR van Bos gereden.
Waarschijnlijk wel ja maar Bos zou als hij vraagtekens zet bij de prestaties van de Britten dan ook vraagtekens mogen zetten bij de 9,7 van hem zelf.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Daarvoor had het iets warmer moeten zijn in de hal
Zie het niet gebeuren, Bos is een sprinter, Wiggins een achtervolger. Volgens mij heeft nog geen sprinter een succesvolle overstap gemaakt naar de weg. Bos rijdt echt niet opeens Cavendish naar huis, daarvoor komt hij gewoon inhoud te kort. Is ook een kwestie van spierverdeling natuurlijk, Bos heeft overwegend fast twitch vezels en dan zal het lastig worden om de omschakeling te maken. Cavendish heeft gewoon veel meer duurvermogen van nature.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Bos moet maar eens de overstap maken naar het wegwielrennen. Net zoals Bradley Wiggins heeft gedaan.
Waarom is dat waarschijnlijk?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Bos moet gewoon niet miepen, waarschijnlijk heeft ie er het laatste jaar net ietsje te makkelijk over gedacht, wet van de remmende voorsprong zeg maar... en toen ie nipt werd geklopt op het WK was ie ook nog ineens mentaal geknakt... gevalletje van uithuilen en opnieuw beginnen... als ie dat nog op kan brengen tenminste...
Huh? Totaal andere discipline..quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:32 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vind dit onderdeel wel erg veel lijken op de teamsprint?
Hij ontbeert nu gewoon echt de vorm. Als Bos in vorm was geweest is hij een match voor Hoy. Daarom is het ook vreemd dat hij de prestaties van Hoy zo buitengewoon vind. Hij heeft zelf op dat niveau gereden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Bos moet gewoon niet miepen, waarschijnlijk heeft ie er het laatste jaar net ietsje te makkelijk over gedacht, wet van de remmende voorsprong zeg maar... en toen ie nipt werd geklopt op het WK was ie ook nog ineens mentaal geknakt... gevalletje van uithuilen en opnieuw beginnen... als ie dat nog op kan brengen tenminste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |