Hoeveel mannen hebben er nu een medaille gewonnen eigenlijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:04 schreef thewarrior82 het volgende:
En weer een Nederlandse vrouw die voor t succes zorgt!
Ze heeft dan ook een stabiele basis hequote:Op maandag 18 augustus 2008 11:06 schreef Elvislives het volgende:
Zo, metaalmoeheid komt niet voor bij Erica
Inderdaad, binnen no time een ronde voorsprong.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:05 schreef Bruce117 het volgende:
En ook nog eens niet op een lullige manier ofzo.
Nee gewoon met een vreselijk mooie versnelling in haar eentje
2. Maar dat het de spelen van de vrouwen zou worden was van te voren al verwacht. En we hebben nog kans: Anky en hockeydames bijvoorbeeld,quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:05 schreef Malahide het volgende:
[..]
Hoeveel mannen hebben er nu een medaille gewonnen eigenlijk?
Houkes, Grol?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:05 schreef Malahide het volgende:
[..]
Hoeveel mannen hebben er nu een medaille gewonnen eigenlijk?
En dan toont eens te meer aan hoe goed ze is. Dat bleek natuurlijk al doordat ze wereldkampioene is (geweest) op zowel de weg, de baan als in het veld. maar als je wegrace dan niet lukt en je vervolgens afgemaakt wordt in de media en dan als 21-jarige meisje uit de provincie stoïcijns blijft en goud wint op de puntenkoers dan ben je een hele grote.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:07 schreef Bruce117 het volgende:
Ondanks de teleurstelling op de weg, zijn de spelen voor Vos toch geslaagd.
(tenminste dat lijkt me zo).
Lijkt me ook, goud is waar ze voor ging, en goud is wat ze heeft gehaald.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:07 schreef Bruce117 het volgende:
Ondanks de teleurstelling op de weg, zijn de spelen voor Vos toch geslaagd.
(tenminste dat lijkt me zo).
En toch nog even een rondje meepakken alsof het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:10 schreef marcodej het volgende:
Ze was in het begin al kapot zegt ze...
Vanochtend me verstandskiezen laten trekken, behoorlijk wat pijn, maar daar voel je tijdens zo'n wedstrijd van Vos helemaal niets van kan ik je zeggenquote:
Is niet echt opvallend, was vantevoren wel gedacht... Ik denk dat voor de spelen alleen Bos en hockeyheren goeie kanshebbers voor Goud waren, de rest vrouwen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:13 schreef Palmboom313 het volgende:
Vrouwen moeten alles halen voor nederland opvallend
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:17 schreef maril het volgende:
Jeroen koster zal ongetwijfeld heel veel verstand hebben van het wielrennen, vind hem al;leen vreselijk irri bij het becommentariëren. ik vind stem ook heel belangrijk dan mag je voor mij rustig fouten maken. maar de toon aan het einde van elke zin vind ik irritant.
Oeh even zappen dusquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:19 schreef Ambrosius het volgende:
Op Sporza zometeen DE ronde van Vos nog een keer.
We staan 13de, gaat er weer op lijken. 2 gouden erbij voor de hockeyers en het zijn ineens behoorlijk geslaagde spelen (puur naar getallen kijkend)quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:10 schreef Palmboom313 het volgende:
http://results.beijing2008.cn/WRM/ENG/INF/GL/95A/GL0000000.shtml Daar kun je medailles zien voor mannen en vrouwen
Dat valt best mee, in de tijd van Neiwand, Fiedler etc zaten ze boven de 75cm. 70 cm is niet echt extreem.quote:
Er komen nog grotere kandidaten op goud in actie dan de hockeyheren, o.a. Van Grunsven.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:22 schreef Elvislives het volgende:
2 gouden erbij voor de hockeyers
Op kracht wel maar sprinten is ook taktiek natuurlijk. Zal niet de eerste keer zijn dat de sterkste sneuvelt op het moment dat niemand het verwacht. Awang zal dat niet lukken maar in de halve finale is alles mogelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:24 schreef Leatherface het volgende:
Hoy lijkt me onklopbaar op dit nummer.
De hockeyheren zie ik inderdaad ook niet zo snel goud pakken. Australië is toch wel een maatje te groot vrees ikquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er komen nog grotere kandidaten op goud in actie dan de hockeyheren, o.a. Van Grunsven.
Hoe kan dat nou, ik had hem nog wel gejinxedquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:23 schreef Bruce117 het volgende:
Hoy wint weer gemakkelijk.
Hoeft zich niet eens bovenmatig in te spannen.
Nu Mulder en daarna Bos,.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:26 schreef JanJanJan het volgende:
Moet Bos al?
Nee, die komt zoquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:28 schreef NLweltmeister het volgende:
is de huldiging van Vos al geweest?
Nu.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:26 schreef JanJanJan het volgende:
Moet Bos al?
Ja, ik lig liever op de cote d' azur in Frankrijk dan op deze denk ikquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:31 schreef Noshiba het volgende:
lol heet die blauwe strook de cote de azur?
Nee, Spanje staat tweede na die bronzen medaille in de puntenkoers bij de vrouwen nadat Llaneras de puntenkoers bij de mannen won.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:34 schreef marcodej het volgende:
We staan overigens tweede in het medailleklassement op de baan, omdat behalve de puntenkoersen, GB alles pakt.
Ik vind het echt een leuke meidquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:37 schreef SCH het volgende:
Vos blijft wel een muts hoor. Echt zo'n Brabantse
Kutfries.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:37 schreef SCH het volgende:
Vos blijft wel een muts hoor. Echt zo'n Brabantse
Dan had de Belg het ook fout.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, Spanje staat tweede na die bronzen medaille in de puntenkoers bij de vrouwen nadat Llaneras de puntenkoers bij de mannen won.
Had ik niet van haar verwacht, maar wel mooi.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:40 schreef wokkkel het volgende:
Waar komt Vos eigenlijk vandaan?
Nederland.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:40 schreef wokkkel het volgende:
Ja, irritant he dat ze dat niet op tv zeggen! Ik vind het wel interessant om te wetenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:40 schreef wokkkel het volgende:
Met het Nederlandse Olympisch Elftal kon ik me ook niet echt identificeren. De gouden plakken van bijvoorbeeld de Estafettedames en Vos zijn toch ook veel mooier?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:40 schreef Noshiba het volgende:
Nu ik het wilhemus hoor ben ik eigenlijk wel blij dat het voetbalteam is uitgeschakeld, anders hadden we weer allemaal surinaamse vlaggen op het veld gehad xD
Babyloniënbroek, lief klein plaatsje met 400 inwoners in het Land van Heusden en Altena, bovenin Brabant.quote:
BEn blij dat ze dat verboden hebbenquote:
Jammer, spectaculaire beelden juist.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
BEn blij dat ze dat verboden hebben
Ik denk dat we er aardig jaloers op kunnen zijn. Kijk naar een 2 jaar geleden, toen wonnen wij erg veel op de baan. Jammer ddat het niet meer zo is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:50 schreef Ereinion het volgende:
De onvoorstelbare dominantie van de Britten maakt het baantournooi eigenlijk erg saai, bij de achtervolging, teamsprint, teamachtervolging en keirin was het lang voor de finale al bekend wie zou gaan winnen, de sprint lijkt weer hetzelfde verhaal te worden.
De achtervolging wel, dit niet. Hier hoeft er alleen maar iemand in zijn wiel te zitten 3 rondes en dan er voorbij te springen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Zou cancelarra eigenlijk mee kunnen doen bij de mannen? Gewoon direct vanaf de meet aan stoempen als een gek?
Als Cancellara zich wat meer op de baan zou richten zou hij denk ik zeker zonder grote problemen het wereldrecord op de achtervolging kunnen verbeteren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Zou cancelarra eigenlijk mee kunnen doen bij de mannen? Gewoon direct vanaf de meet aan stoempen als een gek?
hmm Jeroen Koster doet verslag he TheArt. Of is Dijkstra op de radio aan het doenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:52 schreef TheArt het volgende:
Wat een Dijkstra toch een nerd. Hij heeft 15 minuten geleden verslag gedaan van het feit dat Kanis wint van Reed en hij beweert net dat Kanis een achterstand heeft goed te maken omdat ze de eerste heat verloren heeft
Die man heeft echt een dramatisch korte termijn geheugen
Kansloos ben je van te voren nooit.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:58 schreef daWeasel het volgende:
Mwoah, die Amerikaanse is gewoon totaal niet in vorm. Nou hlave finale kansloos tegen Pendleton. Maximaal rijden voor brons dus.
46 miljoen yenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:00 schreef wdn het volgende:
46 miljoen? Ik mag hopen dat dat inclusief tribunes en omkleedhokjes is dan
Iddquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:02 schreef marcodej het volgende:
Hoy schitterend.Gewoon er tegenaan zetten.
Ik kan het iig meerdere minutenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:03 schreef marcodej het volgende:
De klassieke sur place... Vroeger zijn er weleens wereldkampioenschappen sur place gehouden. Hielden het urenlang vol volgens mij, kost kracht...
Denk ook dat ik serieus wasquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Denk ook dat ze in China yen's gebruiken
En ook voor ploegkoers hebben ze Cavendish en Wiggins een hele grote kanshebber.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:50 schreef Ereinion het volgende:
De onvoorstelbare dominantie van de Britten maakt het baantournooi eigenlijk erg saai, bij de achtervolging, teamsprint, teamachtervolging en keirin was het lang voor de finale al bekend wie zou gaan winnen, de sprint lijkt weer hetzelfde verhaal te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |