Oeh even zappen dusquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:19 schreef Ambrosius het volgende:
Op Sporza zometeen DE ronde van Vos nog een keer.
We staan 13de, gaat er weer op lijken. 2 gouden erbij voor de hockeyers en het zijn ineens behoorlijk geslaagde spelen (puur naar getallen kijkend)quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:10 schreef Palmboom313 het volgende:
http://results.beijing2008.cn/WRM/ENG/INF/GL/95A/GL0000000.shtml Daar kun je medailles zien voor mannen en vrouwen
Dat valt best mee, in de tijd van Neiwand, Fiedler etc zaten ze boven de 75cm. 70 cm is niet echt extreem.quote:
Er komen nog grotere kandidaten op goud in actie dan de hockeyheren, o.a. Van Grunsven.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:22 schreef Elvislives het volgende:
2 gouden erbij voor de hockeyers
Op kracht wel maar sprinten is ook taktiek natuurlijk. Zal niet de eerste keer zijn dat de sterkste sneuvelt op het moment dat niemand het verwacht. Awang zal dat niet lukken maar in de halve finale is alles mogelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:24 schreef Leatherface het volgende:
Hoy lijkt me onklopbaar op dit nummer.
De hockeyheren zie ik inderdaad ook niet zo snel goud pakken. Australië is toch wel een maatje te groot vrees ikquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er komen nog grotere kandidaten op goud in actie dan de hockeyheren, o.a. Van Grunsven.
Hoe kan dat nou, ik had hem nog wel gejinxedquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:23 schreef Bruce117 het volgende:
Hoy wint weer gemakkelijk.
Hoeft zich niet eens bovenmatig in te spannen.
Nu Mulder en daarna Bos,.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:26 schreef JanJanJan het volgende:
Moet Bos al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |