Had ik niet van haar verwacht, maar wel mooi.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:40 schreef wokkkel het volgende:
Waar komt Vos eigenlijk vandaan?
Nederland.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:40 schreef wokkkel het volgende:
Ja, irritant he dat ze dat niet op tv zeggen! Ik vind het wel interessant om te wetenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:40 schreef wokkkel het volgende:
Met het Nederlandse Olympisch Elftal kon ik me ook niet echt identificeren. De gouden plakken van bijvoorbeeld de Estafettedames en Vos zijn toch ook veel mooier?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:40 schreef Noshiba het volgende:
Nu ik het wilhemus hoor ben ik eigenlijk wel blij dat het voetbalteam is uitgeschakeld, anders hadden we weer allemaal surinaamse vlaggen op het veld gehad xD
Babyloniënbroek, lief klein plaatsje met 400 inwoners in het Land van Heusden en Altena, bovenin Brabant.quote:
BEn blij dat ze dat verboden hebbenquote:
Jammer, spectaculaire beelden juist.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
BEn blij dat ze dat verboden hebben
Ik denk dat we er aardig jaloers op kunnen zijn. Kijk naar een 2 jaar geleden, toen wonnen wij erg veel op de baan. Jammer ddat het niet meer zo is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:50 schreef Ereinion het volgende:
De onvoorstelbare dominantie van de Britten maakt het baantournooi eigenlijk erg saai, bij de achtervolging, teamsprint, teamachtervolging en keirin was het lang voor de finale al bekend wie zou gaan winnen, de sprint lijkt weer hetzelfde verhaal te worden.
De achtervolging wel, dit niet. Hier hoeft er alleen maar iemand in zijn wiel te zitten 3 rondes en dan er voorbij te springen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Zou cancelarra eigenlijk mee kunnen doen bij de mannen? Gewoon direct vanaf de meet aan stoempen als een gek?
Als Cancellara zich wat meer op de baan zou richten zou hij denk ik zeker zonder grote problemen het wereldrecord op de achtervolging kunnen verbeteren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Zou cancelarra eigenlijk mee kunnen doen bij de mannen? Gewoon direct vanaf de meet aan stoempen als een gek?
hmm Jeroen Koster doet verslag he TheArt. Of is Dijkstra op de radio aan het doenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:52 schreef TheArt het volgende:
Wat een Dijkstra toch een nerd. Hij heeft 15 minuten geleden verslag gedaan van het feit dat Kanis wint van Reed en hij beweert net dat Kanis een achterstand heeft goed te maken omdat ze de eerste heat verloren heeft
Die man heeft echt een dramatisch korte termijn geheugen
Kansloos ben je van te voren nooit.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:58 schreef daWeasel het volgende:
Mwoah, die Amerikaanse is gewoon totaal niet in vorm. Nou hlave finale kansloos tegen Pendleton. Maximaal rijden voor brons dus.
46 miljoen yenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:00 schreef wdn het volgende:
46 miljoen? Ik mag hopen dat dat inclusief tribunes en omkleedhokjes is dan
Iddquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:02 schreef marcodej het volgende:
Hoy schitterend.Gewoon er tegenaan zetten.
Ik kan het iig meerdere minutenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:03 schreef marcodej het volgende:
De klassieke sur place... Vroeger zijn er weleens wereldkampioenschappen sur place gehouden. Hielden het urenlang vol volgens mij, kost kracht...
Denk ook dat ik serieus wasquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Denk ook dat ze in China yen's gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |