abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2008 @ 12:35:13 #126
11102 knep
Mountainfreak
pi_60920798
Die overheersing wordt nu wel een beetje belachelijk .
pi_60920809
dameshockey op sport1 en op de internet stream
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_60920825
Britten zijn op alle fronten superieur.

Australie en Nederlandse mannen zijn de tegenvallers.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60920928
Pff, weer goud voor de Britten. Die winnen gewoon alles behalve de beide puntenkoersen (de Madison zal ook wel naar Wiggins/Cavendish gaan).
pi_60920965
Hilarisch.

Als die overheersing zo blijft dan wordt dat de doodsteek omdat het baanwielrennen straks niet meer mondiaal genoeg is...
Jack does it in real time...
pi_60920966
Madison zal wel naar Risi/Marvulli gaan schat ik zo in.
pi_60921023
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:41 schreef marcodej het volgende:
Madison zal wel naar Risi/Marvulli gaan schat ik zo in.
Tenzij Cavendish voldoende hersteld is van zijn zware inspanningen in de Tour en de Giro.
pi_60921143
Groot-Brittanië heeft het baanwielrennen echt als hoofddoel gemaakt op de O.S. Op de BBC niets anders dan baanwielrennen op TV. Wel slim van de Britten want er vallen bij het baanwielrennen ontzettend veel medailles te verdienen (die ze dan ook bijna allemaal halen). Bij het zwemmen zijn er ook veel medailles te halen maar dat is veel internationaler en veel moeilijker om prijzen te pakken. Ze hebben dan ook veel meer geïnvesteerd in deze tak van sport dan ieder ander land (waaronder NL. dus). Blijkt te lonen dus.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_60921193
Nederland heeft 1 coach, de Britten 19. Maar dan nog is het ontluisterend dat van de heren niemand zijn niveau weet te halen.
pi_60921194
Reactie Bos @ Ned. 1.
sig verwijderd door FA
pi_60921306
'Als het niet lukt dan lukt het gewoon niet'. Top.
pi_60921356
"De overheersing van Hoy is nog indrukwekkender dan de 9.69 van Usain Bolt."
pi_60921363
Ligt het aan mij of heeft theo bos vraagtekens bij de prestaties van de britten.
pi_60921373
en een verkapte beschuldiging van Bos aan de britten. "ze rijden ineens twee tiende harder dan anders. Vindt het zelf nog indrukwekkender dan die tijd van Bolt"
pi_60921386
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:57 schreef marcodej het volgende:
"De overheersing van Hoy is nog indrukwekkender dan de 9.69 van Usain Bolt."
Dan had Hoy op de kwalificatie wel even het 200m WR van Bos gereden. Hoy is indrukwekkend maar ook meer omdat de concurrentie tegenvalt, Bos voorop.
pi_60921419
2 tienden sneller rijden dan normaal maakt pas uit als hij zelf niet 3 tienden langzamer is gaan rijden...
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:00:07 #142
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_60921421
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:58 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dan had Hoy op de kwalificatie wel even het 200m WR van Bos gereden.
Daarvoor had het iets warmer moeten zijn in de hal
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_60921529
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Daarvoor had het iets warmer moeten zijn in de hal
Waarschijnlijk wel ja maar Bos zou als hij vraagtekens zet bij de prestaties van de Britten dan ook vraagtekens mogen zetten bij de 9,7 van hem zelf.
pi_60921584
Bos moet maar eens de overstap maken naar het wegwielrennen. Net zoals Bradley Wiggins heeft gedaan.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_60921710
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Bos moet maar eens de overstap maken naar het wegwielrennen. Net zoals Bradley Wiggins heeft gedaan.
Zie het niet gebeuren, Bos is een sprinter, Wiggins een achtervolger. Volgens mij heeft nog geen sprinter een succesvolle overstap gemaakt naar de weg. Bos rijdt echt niet opeens Cavendish naar huis, daarvoor komt hij gewoon inhoud te kort. Is ook een kwestie van spierverdeling natuurlijk, Bos heeft overwegend fast twitch vezels en dan zal het lastig worden om de omschakeling te maken. Cavendish heeft gewoon veel meer duurvermogen van nature.
pi_60921883
Bos moet gewoon niet miepen, waarschijnlijk heeft ie er het laatste jaar net ietsje te makkelijk over gedacht, wet van de remmende voorsprong zeg maar... en toen ie nipt werd geklopt op het WK was ie ook nog ineens mentaal geknakt... gevalletje van uithuilen en opnieuw beginnen... als ie dat nog op kan brengen tenminste...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_60921907
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Bos moet gewoon niet miepen, waarschijnlijk heeft ie er het laatste jaar net ietsje te makkelijk over gedacht, wet van de remmende voorsprong zeg maar... en toen ie nipt werd geklopt op het WK was ie ook nog ineens mentaal geknakt... gevalletje van uithuilen en opnieuw beginnen... als ie dat nog op kan brengen tenminste...
Waarom is dat waarschijnlijk?
pi_60921918
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:32 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vind dit onderdeel wel erg veel lijken op de teamsprint?
Huh? Totaal andere discipline..
pi_60922146
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Hij ontbeert nu gewoon echt de vorm. Als Bos in vorm was geweest is hij een match voor Hoy. Daarom is het ook vreemd dat hij de prestaties van Hoy zo buitengewoon vind. Hij heeft zelf op dat niveau gereden.
pi_60922503
volgens mij zit er bij hem ook veel fout tussen de oren.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')