Dat is een open deur, natuurlijk is dat per persoon verschillend.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:09 schreef toma het volgende:
Vraagje!
Te zwaar ben ik niet, maar ik voel me gewoon niet prettig met mn huidige gewicht. Ik ben 1,85 en weeg 80 kilo terwijl ik liever 70 kilo weeg. Ik sport altijd veel maar ik eet ook gewoon teveel. Sinds vorige week ben ik begonnen met lijnen en ben afgelopen week bijna 2 kilo afgevallen. Hoeveel kun je per week nou het beste verliezen zonder ongezond te gaan leven? Of is dat per persoon verschillend?
Gewoon het idee dat het mag?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:09 schreef SHE het volgende:
@ Ise : Maar als ze op jou lijken, wat is dan de kick?
Als het goed is niet, toch?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:01 schreef Tinkepink het volgende:
Weetje, als ik jullie relatieperikelen zo lees, begin ik langzamerhand te twijfelen aan de mijne:
Na 7 jaar huwelijk zijn we nog steeds heel gelukkig met elkaar, hebben zelden ruzie, maar accepteren elkaars mening. We laten elkaar vrij en hebben een goed seksleven. We hebben 2 kinderen, 2 pp-depressies, een verhuizing, een eeuwigdurende verbouwing, een aantal nabije sterfgevallen en zware ziektes van man en kinderen (incl. ziekenhuis opname) overwonnen. Mijn man doet zonder mopperen de helft van het huishouden en deelt de zorg voor de kinderen op een eerlijke manier. We maken iedere week bewust tijd voor elkaar en zeggen nog dagelijks dat we van elkaar houden.
Dat kan toch niet? Wanneer stort dit kaartenhuis in?
Ach k_i_m, je bent gewoon vrouwquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als het goed is niet, toch?. Ik twijfel af en toe echt of ik niet een vleugje PND (als dat al kan hoor
. ) hier en daar heb opgepikt. Wij hebben eigenlijk ook nooit ruzie of gezeik. Ik voel me gewoon af en toe een monster als ik weer zo'n bui heb. Het is hormonaal, dat weet ik zeker. Normaal ben ik ook wel een trut, maar geen onberekenbare die elk moment kan ontploffen
.
Ik zit nog op 1 shake per dag, dat kan het niet zijn lijkt me. Ik eet gewoon weer boterhammen tussen de middag en 's ochtends een bak muesli (suikervrijquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
Kim, kan het niet ook iets te maken hebben met je dieet, dat je zo'n tijdbom bent nu?
Ik wilde net idd ook vragen wat de toegevoegde waarde dan precies is?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:09 schreef SHE het volgende:
@ Ise : Maar als ze op jou lijken, wat is dan de kick?
Eten:quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
Toma, post eens een lijstje van wat je eet en hoeveel je sport per dag?
Doe ook even wat voor jezelf tijdens de vakantie. Laat je man maar een paar dagen alleen met de kleine. Dan kan hij niet op jou teruggrijpen en móet hij het alleen doen (erg goed voor zijn zelfvertrouwen!). En jij hebt even rust.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:20 schreef k_i_m het volgende:
Ja, dat is ook zo. Ik denk dat de vakantie ook wel echt nodig is. Al is het maar voor het uitrusten, dat ik in ieder geval weer wat meer energie heb. Want echt depressief of ongelukkig ben ik niet. Alleen enorm moe van het slaaptekort en prikkelbaar.
Jij hebt overgewicht?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:22 schreef toma het volgende:
[..]
Eten:
's ochtends
-1 boterham
-glaasje sinaasappelsap
's middags
-banaan
-2 boterhammen
-glaasje sinaasappelsap
's avonds
-normaal avondeten (aardappels groente en vlees)
en verder drink ik veel water. En eet ik veel kauwgom om minder honger te krijgen.
Sporten:
Meestal ga ik 2 keer in de week wielrennen, dan fiets ik tussen de 30 en 40 km en dan reed ik me helemaal leeg. Ik eet dan niet meer dan normaal, misschien dat ik een banaantje extra eet 's ochtends voor de energie. Verder voetbal ik ongeveer 2 keer in de week. En als ik moet werken of naar school moet ga ik uiteraard altijd met de fiets.
Vorige week heb ik dit ook aangehouden en ben ik 2 kilo afgevallen in 1 week.
Nee, maar het kan wel iets te maken hebben met je vermoeidheid en ontregelde hormonen, gewoon het feit dat je zoveel bent afgevallen in zo'n korte tijd. Moeten je hormonen zich op aanpassen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit nog op 1 shake per dag, dat kan het niet zijn lijkt me. Ik eet gewoon weer boterhammen tussen de middag en 's ochtends een bak muesli (suikervrij. ) en 's avonds licht verteerbaar avondeten.
Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij eet je te weinig. Man ik zou omvallen als ik 40 km zou fietsen op dit dieet!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:22 schreef toma het volgende:
[..]
Eten:
's ochtends
-1 boterham
-glaasje sinaasappelsap
's middags
-banaan
-2 boterhammen
-glaasje sinaasappelsap
's avonds
-normaal avondeten (aardappels groente en vlees)
en verder drink ik veel water. En eet ik veel kauwgom om minder honger te krijgen.
Sporten:
Meestal ga ik 2 keer in de week wielrennen, dan fiets ik tussen de 30 en 40 km en dan reed ik me helemaal leeg. Ik eet dan niet meer dan normaal, misschien dat ik een banaantje extra eet 's ochtends voor de energie. Verder voetbal ik ongeveer 2 keer in de week. En als ik moet werken of naar school moet ga ik uiteraard altijd met de fiets.
Vorige week heb ik dit ook aangehouden en ben ik 2 kilo afgevallen in 1 week.
Oh ja, ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:19 schreef conleche het volgende:
Damn! Ik was helemaal vergeten te reageren op Razz!! Blij te horen dat het beter met je gaat!!
Kwak, dat je verdrietig bent en veel moet huilen is niet meer dan normaal, dat ik het verwerkingsproces, maar je bent tegelijkertijd al veel strijdbaarder dus!!! Goed zo! Richt al die frustratie en strijdlust op een positieve manier op jezelf om de mooiste "jij" mogelijk te worden en over een tijdje denkt die drol" "Heb ik dat lekkere wijf laten lopenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:10 schreef kwakveense het volgende:
@ tinkepink: jij hebt gewoon de goeie te pakken![]()
jullie hebben me gisteren echt heel goed geholpen. ik ben nog wel verdrietig en moet vaak ineens huilen, maar voel me veel sterker. ik word gewoon een lekker wijf, en hij kan het apelazarus krijgen.
ik sluit niet geheel uit dat als ie wil afspreken ik toch ja zeg alleen...het vlees is zwak...
maar in principekan ie de schijt krijgen. ik ben te leuk en te lief voor een jongen als hij.
Hoera voor Razz en Vik's scripties!! jeej!
en hoera voor de baby van freecell!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |