abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60895313

Het vorige deel: Slank het najaar in #209 Met zijn allen opzoek naar jeans

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
pi_60895317
Fiiiipoooooooo
pi_60895325
Grmbl. weer de laatste post

En ik had geen TT inspiratie
pi_60895337
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Grmbl. weer de laatste post

En ik had geen TT inspiratie
Ik had een val gezet, door een vraag te stellen!
pi_60895359
Ja en ik trapte er met open ogen in
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:36:37 #6
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60895400
zo! goeiemorgen!

ik stond vanochtend opd e weegschaal, en ook op drie verschillende locaties en verschillende houdingen en tien keer wegen bleef ie nog steeds staan op 81,4

ik kan t haast niet geloven. ik geloof dat ik beloond word voor het volhouden toen de weegschaal niet meewerkte... wauw.... dit gewicht is zó nieuw...kan t nauwelijks bevatten. straks duik ik gewoon onder de 80... dat is sinds mn 17e al niet meer gebeurd...

nu volhouden dus
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60895416
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
zo! goeiemorgen!

ik stond vanochtend opd e weegschaal, en ook op drie verschillende locaties en verschillende houdingen en tien keer wegen bleef ie nog steeds staan op 81,4

ik kan t haast niet geloven. ik geloof dat ik beloond word voor het volhouden toen de weegschaal niet meewerkte... wauw.... dit gewicht is zó nieuw...kan t nauwelijks bevatten. straks duik ik gewoon onder de 80... dat is sinds mn 17e al niet meer gebeurd...

nu volhouden dus
Yeah baby!! Haske goed!
pi_60895536
Goedzo kwak!

Agz dit topic nog steeds over puntschoenen gaat; Ewelina's schoenen vallen voor mij niet echt onder die categorie. Ze zijn natuurlijk wel puntig, maar niet heel erg. Puntige neuzen heb ik ook. Maar niet van die lange snavels waar geen tenen in kunnen waardoor ze je voet 2 maten groter laten lijken! Dat is niet sexy.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60895699
tvp
pi_60895732
schoenen

zolang ze maar lopen

mjn 4 jaar oude DC's doen het nog steeds prima
Ja doei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:00:14 #11
331 Merel
Be here now.
pi_60895753
Puntschoenen

En Kwak gaat góéd!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:01:16 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60895766
TVP. Net weer terug van mijn ouders. Gisteren bbq gehad bij mijn broer in Overijssel. Voordat het vlees klaar was had ik al drie keer fruitsalade opgeschept en dus zat ik vol voor de eerste spies op m'n bord lag, dus de schade valt ws mee . Nu even douchen, want dat heb ik vanochtend niet gedaan.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:01:56 #13
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60895772
thnx guys

(enneh ik vind mijn eigen punt pmps prachtig... ik heb maar maat 37 en kan t hebben vind ik. die hierboven zijn echt fugly!)

ik ga weer even Evy rennen, les 4...tududuuuu... tot zo!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60895799
waterpolo spann0nd en ik houd niet eens van waterpolo

Ja doei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:03:40 #15
331 Merel
Be here now.
pi_60895815
Met kleine voetjes kan je het beter hebben ja, maar met grote voeten is het echt geen gezicht
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:03:49 #16
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_60895823
K_I_M: "En Soflow, wat voor dieet verkoop jij?".

Haha...leuk gezegd!
Ik verkoop *geen* dieet. Hooguit een mentaal/emotioneel dieet.
Het valt me op dat wanneer vrouwen niet happy zijn, kritisch worden over zichzelf. Vinden zich lelijk, niet goed. Zelfs de zogenaamde "mooiste vrouwen" doen dit! Daarentegen worden mannen kritisch naar de ander. Die reageren af op anderen.
Dus ik zou zeggen: vrouwen, zie je jezelf als ok en mooi, in welke vorm dan ook. Jezelf mooi vinden, jezelf waarderen en goed voor jezelf zorgen zijn allemaal met elkaar gelinked. Goed voor jezelf zorgen + juiste voeding hoort ook weer bij elkaar.
Destructieve gevoelens leiden tot destructief gedrag, dat weten we.

Natuurlijk is het geen eenrichtingsverkeer, als je net dat ene jurkje aan kan, voel je je ook goed, dus het is een wisselwerking. Maar we leven in een maatschappij dat in de eerste instantie op het uiterlijk gericht is, en het innerlijke leven komt later pas in zicht als er problemen zijn.
En afslanken zorgt voor een beter gevoel, maar soms is dat gevoel niet van blijvende duur. Dus dan weet je dat unhappy zijn ergens anders ligt.
Wat niet wil zeggen dat jullie moeten stoppen met op je voeding letten!!!! Vooral doorgaan!! Een diepe buiging hoor!

En tja...als ik dan toch moet zeggen wat mijn dieet is:
rust, ruimte, alles zo puur mogelijk eten en zonder suiker en witmeel. En dingen die energie slurpen, ontwijken (bijv. sommige mensen en vervelende verplichtingen als...vul zelf maar in

Trouwens K_I_M, ben jij niet de mamma die loeiveel is afgevallen?
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:06:49 #17
331 Merel
Be here now.
pi_60895871
Als ik gelukkig ben dan vreet ik mezelf helemaal vol

Als ik diep ongelukkig ben val ik kilo's per week af

Ik raad dan ook iedereen aan om zo ongelukkig mogelijk te worden, dan worden we lekker dun!!
pi_60895905
*kras kras*
Ja doei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:09:34 #19
331 Merel
Be here now.
pi_60895928
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
*kras kras*
Goed zo, ga zo door!!
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:11:00 #20
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60895956
Sowflow, ik vind het wel lief en goed wat je hier komt zeggen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60895997
já dit is een open forum en dus open topic, maar ik heb 't gewoon niet op mensen die éven binnen komen wandelen en vertellen 'hoe het allemaal moet'.

Nu ben ik al lang blij dat het niet weer een herballife promotortje zonder herseninhoud is, maar wat is er mis met gezellig meeposten in plaats van meteen advies door de strot duwen?

*kras*
Ja doei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:14:51 #22
331 Merel
Be here now.
pi_60896026
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:11 schreef Sugar het volgende:
Sowflow, ik vind het wel lief en goed wat je hier komt zeggen.
Tuurlijk, 't is goed bedoeld advies! En in ieder geval niet zo enorm bazig gebracht.
pi_60896091
dat is zeker waar... maar tóch
Ja doei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:16:48 #24
331 Merel
Be here now.
pi_60896095
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
já dit is een open forum en dus open topic, maar ik heb 't gewoon niet op mensen die éven binnen komen wandelen en vertellen 'hoe het allemaal moet'.
Nouja, er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die maanden meelezen voordat ze eens posten. Dat komt dan op jou over als "even binnenwandelen", maar misschien heeft ze zich al best ingelezen.
pi_60896256
ik zou hier niet maanden meelezen, maanden alleen maar offtopic gelul
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')