volgens mij heb ik giter ook mijn eisprong gevoeld.. maandag voelde het toch anders. Had gister ook meer slijm.... nou ja we zien het wel.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:57 schreef Fuente het volgende:
Vicky, ik had dat ook met die ovu testen, hij was heel donker, en een paar dagen later weer. Mijn eisprong heb ik toen gevoeld na de tweede keer.
Ik ga iig weer voor je duimen meis
Nee, het is een epidemie, ik weet het zeker. Het regent gewoon zwangeren. Op mijn werk, in de buurt, in de familie, op straat. Werkelijk overal. En ik vind het NIET leuk meer...quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:17 schreef Vicky het volgende:
Arrgghh roep ik het op me af ofzo... kreeg verleden week al een krabbel op mijn hyves van een oud klasgenootje dat ze zwanger is. Krijg nu een mailtje van mijn nicht dat ze zwanger is van de 2e...
Ik herken het hoor, dat stoer doen alsof je het niet erg vind, maar van binnen doet het pijn en dan komen de tranen ook.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:43 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Nee, het is een epidemie, ik weet het zeker. Het regent gewoon zwangeren. Op mijn werk, in de buurt, in de familie, op straat. Werkelijk overal. En ik vind het NIET leuk meer...![]()
Ik doe wel telkens heel stoer alsof ik het niet erg vind, maar dan komen later toch de tranen. En dan baal ik weer dat ik er nog zo van baal..stom he.
<einde klaagmodus>
Hier langzaam weer richting klusdagen. Ben benieuwd of ik mijn eisprong nu weer ga voelen (& alle bijbehorende gedragen/gevoelens) . Vorige maand, op vakantie, heb ik dat niet echt gehad, dus wie weet was m'n cyclus nog niet helemaal normaal. Afwachten maar weer....
Je mag me noemen hoe je wiltquote:Op zaterdag 6 september 2008 08:40 schreef Kersjes het volgende:
En Georgette? (of moet ik zeggen Mw. Kloonie?)
Lig je nu met een warme kruik in bed of ben je aan het vieren dat je zwanger bent?
Herkenbaar! Ik lees en zoek me ook helemaal suf op internet haha, gewoon omdat het allemaal zo spannend is, ik kan me nu al verheugen op de spanning van het testen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:00 schreef happyme28 het volgende:
Nou, ik wist het ook niet voordat we gingen proberen zwanger te worden, maar zodra mijn man en ik besloten hadden dat ik met de pil zou stoppen en we het wilde gaan proberen, heb ik de eerste weken mijzelf gek gegoogled en gelezen over zwanger worden, cyclussen, symptomen, slijm, temperatuur, ovulaties etc. dus ik denk dat als je er voor gaat, je jezelf wel snel inleest over het zwanger worden.
We doen ons best....quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:08 schreef Jose81 het volgende:
Hee Karin, wat leuk dat jullie nu ook voor een tweede gaan!!Ik wist wel dat je het 'wilde' binnenkort (laatst schreef je dat je zo rammelde
), maar ik wist niet dat het ook echt al zover was! Enne... doe maar een beetje snel zwanger worden dan, dan zijn we toch nog wel een keer samen zwanger!! Hetzij ik nu eindelijk van de eerste en jij van de tweede
quote:Op zondag 7 september 2008 13:32 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Welkom XXXKarinXXX
Hier nog geen enkel nieuwtje aan de horizon. Ik weet eigenlijk niet of dat vaak voorkomt dat je op je NOD of daarna negatief test en pas wat dagen later positief. Iemand ervaring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |