abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61371426
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:57 schreef Fuente het volgende:
Vicky, ik had dat ook met die ovu testen, hij was heel donker, en een paar dagen later weer. Mijn eisprong heb ik toen gevoeld na de tweede keer.
Ik ga iig weer voor je duimen meis
volgens mij heb ik giter ook mijn eisprong gevoeld.. maandag voelde het toch anders. Had gister ook meer slijm.... nou ja we zien het wel.
Volgende week donderdag naar de gyn en dan weten we meer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61373763
@Vicky, spannend joh! Nog een weekje afwachten (maar).

Ik heb vanmorgen eindelijk de gyn gesproken. Heb mjn temperatuurkaart gemaild en de gyn zei dat ik evt. vandaag nog kon komen om te prikken dat het dan misschien nog op tijd zou zijn, maar als ik over een dag of 5 ongi zou worden, dat ik dan volgende maand weer moet prikken. (ik moet zowiezo de 3e dag prik en 8e dag verhoging prik ook)

Gezien het feit dat ik al (oud) bloedverlies heb en inmiddels op dag 31 zit, laat ik het deze maand over gaan. Mijn schoonvader is met hartklachten opgenomen afgelopen dinsdag en het ziet er niet zo best uit. Dus ons hoofd staat er niet naar op het moment. Heb de volgende afspraak met de gyn ook van 12/9 naar 21/10 verzet. En wat rust wb het zwangeren.

Volgende maand beginnen we gewoon weer opnieuw met goede moed.

Het afvallen gaat wel nog steeds super en kreeg gister bij de dietiste complimenten over hoe het nu gaat. BMI al 2 punten naar beneden
pi_61375031
Happy, sterkte met schoonvader. Wat rot, zeg.
Wel heel fijn dat het afvallen zo goed gaat!

En Vicky, spannend hoor!
pi_61375342
Ooh Happy, sterkte met je schoonvader
Ik hoop dat alles gauw weer in orde zal komen.
.... met gevoel voor drama....
pi_61376280
Happy sterkte met je schoonvader.
Ik kan me voorstellen dat het zwanger worden nu niet het belangrijkste is.

Wel super dat het met afvallen goed gaat.

Sterkte met alles, en succes.
  donderdag 4 september 2008 @ 19:01:02 #206
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61381895
Oef happy, kan me voorstellen dat je je hoofd bij andere dingen hebt, sterkte!
Vicky, hoop dat je het goed voelt!
pi_61392587
Bedankt voor de lieve woorden allemaal Vandaag de definitieve uitslagen van het onderzoek en weten we of een operatie noodszakelijk en/of mogelijk is. Dus dat is spannend.

Ook zijn de duivels gearriveerd, dus ben blij dat ik gister niet hals over kop naar het zh ben gegaan om te prikken want dat was toch nutteloos. Nu ga ik zondagochtend voor de 3e dag prik en hoop ik dat dit een redelijk 'normale' cyclus is. De afgelopen was uiteindelijk toch mooi 31 dagen dus dat is het positieve.

Alvast een prettig weekend allemaal!
pi_61394332
Goedemorgen
Vage klachten hier, geen ongesteldheid maar ook nog geen positieve test. Ik denk dat ik echt nog een paar daagjes moet wachten. Ik kan niet zo goed wachten, geloof ik.

Hopelijk goed nieuws voor jou happyme28. Veel sterkte met je schoonvader.

Vicky, succes met klussen!
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_61396787
Hier is de duivel zojuist langs gekomen. Maar he, ik had ook niet anders verwacht

En ik zweet, voel me beroerd en kan wel slapen....
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:47:06 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61397555
Lekker gaan slapen dan Ymme, of kan dat niet?

G_K, jij weet de spanning wel aardig op te voeren hoor!

Happy, sterkte met je schoonvader!
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:11:21 #211
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61398192
Happy sterkte met je schoonvader

ymme toch jammer, maar op naar de volgende ronde

G_K zeker spannend.. maar ook onzeker... zou wel leuk zijn natuurlijk nu al raak
No more games, no more drama...
pi_61405152
Volgens mij ga ik heel erg ongesteld worden. Ik heb echt een pijn in mijn buik en onderrug (al bijna een week) waar ik serieus misselijk van word. Ik hoop maar dat het, als het dat is, gauw doorzet want zo word ik vreselijk kribbig.
pi_61405254
ik hoop het nit voor je GK!

Arrgghh roep ik het op me af ofzo... kreeg verleden week al een krabbel op mijn hyves van een oud klasgenootje dat ze zwanger is. Krijg nu een mailtje van mijn nicht dat ze zwanger is van de 2e...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 5 september 2008 @ 16:39:09 #214
5428 crew  miss_sly
pi_61405803
http://www.nu.nl/news/173(...)rijpen_signalen.html

Beetje open deur, heb ik het idee?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:40:21 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61405842
Nou, niet helemaal. Ik denk dat niet veel vrouwen weten van de temperatuursverschillen en het slijm hoor.
Niet als je pas net begint en hier niet al jaren mee leest.
pi_61407979
Nou, ik wist het ook niet voordat we gingen proberen zwanger te worden, maar zodra mijn man en ik besloten hadden dat ik met de pil zou stoppen en we het wilde gaan proberen, heb ik de eerste weken mijzelf gek gegoogled en gelezen over zwanger worden, cyclussen, symptomen, slijm, temperatuur, ovulaties etc. dus ik denk dat als je er voor gaat, je jezelf wel snel inleest over het zwanger worden.

Je bent er dan toch vol van en ik heb nog nooit iemand gehoord die zwanger wil worden, maar zegt, nou het eerste half jaar nog maar even niet ?? Dan probeer je toch alles te weten om de meeste kans te maken op een snelle zwangerschap. Of zie ik dat verkeerd?
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:19:13 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61408479
Tsja, volgens mij valt dat toch wel mee hoor. Volgens mij voeren de meeste mensen wel de frequentie op, en kijken ze wel een beetje wanneer de eisprong is, maar mijn vriendinnen gingen niet verder dan dat hoor.
Zoals een van mijn vrienden zei (toen het bij ons wat langer duurde) 'gewoon, als ze ongesteld is 2 weken later vrijen en klaar'.
Tsja... zo werkte het bij hen dus wel, beide keren. Ik heb hem uitgelegd dat het voor sommigen niet zo makkelijk is.
pi_61414430
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:17 schreef Vicky het volgende:
Arrgghh roep ik het op me af ofzo... kreeg verleden week al een krabbel op mijn hyves van een oud klasgenootje dat ze zwanger is. Krijg nu een mailtje van mijn nicht dat ze zwanger is van de 2e...
Nee, het is een epidemie, ik weet het zeker. Het regent gewoon zwangeren. Op mijn werk, in de buurt, in de familie, op straat. Werkelijk overal. En ik vind het NIET leuk meer...
Ik doe wel telkens heel stoer alsof ik het niet erg vind, maar dan komen later toch de tranen. En dan baal ik weer dat ik er nog zo van baal..stom he.
<einde klaagmodus>

Hier langzaam weer richting klusdagen. Ben benieuwd of ik mijn eisprong nu weer ga voelen (& alle bijbehorende gedragen/gevoelens ) . Vorige maand, op vakantie, heb ik dat niet echt gehad, dus wie weet was m'n cyclus nog niet helemaal normaal. Afwachten maar weer....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_61414526
Dat stukje van Nu.nl. Tis ook maar net wat voor type je bent. Ik heb er ook een studie van gemaakt om precies te weten hoe iets zit en ik let ook heel bewust op signalen van mijn lichaam. Maar ja, zo ben ik met alles. Ik kan me voorstellen dat je dat helemaal niet doet als je ook niet zo bent. O en GK, buikpijn en last van je rug, klinkt als mijn eerste paar weken zwangerschap...hoop het voor je!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_61414666
Bij Mikoxx ook alles rustig?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61414869
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 21:43 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Nee, het is een epidemie, ik weet het zeker. Het regent gewoon zwangeren. Op mijn werk, in de buurt, in de familie, op straat. Werkelijk overal. En ik vind het NIET leuk meer...
Ik doe wel telkens heel stoer alsof ik het niet erg vind, maar dan komen later toch de tranen. En dan baal ik weer dat ik er nog zo van baal..stom he.
<einde klaagmodus>

Hier langzaam weer richting klusdagen. Ben benieuwd of ik mijn eisprong nu weer ga voelen (& alle bijbehorende gedragen/gevoelens ) . Vorige maand, op vakantie, heb ik dat niet echt gehad, dus wie weet was m'n cyclus nog niet helemaal normaal. Afwachten maar weer....
Ik herken het hoor, dat stoer doen alsof je het niet erg vind, maar van binnen doet het pijn en dan komen de tranen ook.

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61417715
Mefke

Happyme28, jammer van de duivels maar inderdaad een cyclus van 31 dagen is top!
Nu hopen dat je vader geholpen kan worden (of was het nou de schoonvader? oeps)

Ik vind het een leuk artikel hoor van de Nu mar ik heb nog nooit een thermometer gebruikt en kijk gewoon een beetje op i-net naar een cyclus kalender en houd inderdaad dat gevoel en slijm in de gaten maar verder ga ik ook niet daarin, ben bang dat ik anders na 6 maanden flip ofzo als ik er zo bovenop ga zitten.
Dan is alle spontaniteit van de sex af ben ik bang en ik wil het voor mijn partner en mij wel leuk houden
Al stuur ik af en toe wel een beetje als ik denk dat er een ei op springen staat , dat dan weer wel maar dat lijkt me logisch.

Hier is de epidemie nog niet zover de meeste die ik ken zijn net moeder of inmiddels al weer bijna 40 weken zwanger dus het ligt even stil op dat front. en wij zijn nog maar net bezig dus tja ik zit er nog niet echt mee als anderen wel zwanger raken.
Dat zal vast anders worden/zijn als je al enige tijd bezig bent dus voor jullie dames.

Ik ben volgens mij de vruchtbare dagen al weer door nu is het dus gewoon wachten tot ergens om en nabij de 17de. ... tja wachten dus en hopelijk testen en dan een test die wel positief blijft.
Mama van Isa en Ties
pi_61421077
En Georgette? (of moet ik zeggen Mw. Kloonie? )
Lig je nu met een warme kruik in bed of ben je aan het vieren dat je zwanger bent?

Dat artikel op nu.nl....
Ik denk dat de voorlichting op scholen enzo beter kan gaan over hoe je juist niet zwanger moet worden. En als je het wel bent, hoe je dan zo goed mogelijk voor jezelf en je (ongeboren) baby moet zorgen. Ongewenste zwangerschappen leveren m.i. meer problemen op dan "ik wil zwanger worden maar het lukt niet" op de leeftijd waar het over gaat (pubers). Als je een kinderwens hebt, misschien zelfs al een tijdje bezig bent zwanger te raken, dan ga je vanzelf wel info opzoeken over wat je het beste kan doen en laten lijkt me. Zeker als het niet gelijk "raak" is.

Dames , ik heb nog een dooddoener in de aanbieding: jullie tijd zal ook komen!
.... met gevoel voor drama....
pi_61421284
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 08:40 schreef Kersjes het volgende:
En Georgette? (of moet ik zeggen Mw. Kloonie? )
Lig je nu met een warme kruik in bed of ben je aan het vieren dat je zwanger bent?
Je mag me noemen hoe je wilt

en verder
Geen van beiden. Ik zit hier gewoon met een negatief testje naast me. Maar nergens een drupje bloed te bekennen dus weer wat langer afwachten, denk ik.
  zaterdag 6 september 2008 @ 09:38:55 #225
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61421416
hmm, vervelend die onzekerheid G_K......
Hier nog niets aan t handje, zit nu rond de 25 dagen dacht ik. Nog even afwachten, maar ik hoop eigenlijk dat ik een normale cyclus ga krijgen (en geen 50!!!! dagen zoals de vorige x ). Of dat ik zwanger ben natuurlijk!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')