abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2008 @ 16:48:44 #181
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61324145
Ahh nee! Againnie het zit je niet mee he, vind het echt heel heel heel erg klote voor jullie :*
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:13:52 #182
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61324766
pfff... jammer Again!
pi_61326652
Jeetje Again, wat een kl*tezooi zeg! Sterkte joh.
  dinsdag 2 september 2008 @ 19:07:53 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61327298
Again... Oh meid...
  Moderator dinsdag 2 september 2008 @ 19:08:04 #185
5428 crew  miss_sly
pi_61327304
Again, wat rot ik hoop telkens zo dat ik hier eindelijk goed nieuws van jou lees.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61328305
he bah Again, wat K!

Dikke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61328541
Again...
Wat een rotnieuws, ik gun het je zo...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_61329250
Again het is niet eerlijk, elke keer weer die hoop en dan weer zo'n domper.

Oe, spannend Mysterygirl. Klink goed

Hier heb ik sinds gister ineens verhoogde temperatuur (een licht positieve ) Het loopt precies zoals je niet verwacht dat het loopt, met lang bloedverlies, buikpijnen en heel late temp. verhoging). Erg vaag dus. Ik zit nu inmiddels op dag 28 dus die verhoging komt op dag 27 wel heel laat. Ik geloof ook nog niet echt dat het een eisprong is geweest, maar als hij nog een paar dagen hoog blijft ga ik toch bloed laten prikken op dag 5 en dag 8 van de verhoging.

Over 2 weken weer terug naar de gyn en dus eerst afwachten of ik kan bloedprikken en dan hopen op positieve of in ieder geval duidelijke uitslagen. Ik blijf positief, ooit zal ik zwanger zijn
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:32:46 #189
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61331753
natuurlijk happy, je wordt een x zwanger! Zolang je daar van overtuigd blijft is er zeker hoop!
Mysteriegirl, spannend bij jou zeg!

Ik zit nu zo rond dag 20. Nog even afwachten dus. Had de vorige x een cyclus van 50 dagen, ben dus wel benieuwd hoe t deze keer gaat lopen. Ik vind wel dat iedere maand weer lang duurt hoor... pff! Van mij mag het nu wel! haha, maar dat vinden we hier geloof ik allemaal!!
pi_61338903
ik snap niets meer van die ovulatietesten. die van vanmorgen was weer donkerder dan die van gisteren en zondag. die van maandag was ook donkerder dan gister en zondag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61339059
Vicky, ik vond het ook altijd ondingen. Maar mij is verteld dat je niet moet kijken naar de teststreep zelf, maar naar een vergelijking met de controlestreep van die test. Je urine kan door bijv. eten en drinken anders van samenstelling zijn en daardoor kan je streep donkerder zijn, maar dan zijn meestal beide strepen donkerder.

Gewoon flink klussen deze dagen, dan moet je zeker goed zitten (grapje hoor, ik weet wat voor onzekerheid dat met zich mee kan brengen)

Hier trouwens nog steeds verhoogde temp. voor de 3e dag op rij maar mijn ongi lijkt zich ook al aan te dienen dus dat geeft weer niet te veel hoop vaagheid alom blijft, maar als temp. hoog blijft ga ik vrijdag wel bloed laten prikken, daarin kunnen ze allicht dingen zien.
  woensdag 3 september 2008 @ 10:47:51 #192
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61341984
Hé Vicky wat raar zeg!!!.. Dat heb ik nooit gehad, maar nu heb ik op advies ook altijd de test aan het eind van de middag/begin avond gedaan. Omdat ik juist hoorde dat ochtendurine niet goed is bij ovulatietesten. Ow ja en veel drinken heeft ook invloed natuurlijk. Maar neem aan dat je de tests ook steeds op hetzelfde tijdstip hebt gedaan. Temperatuur je ook? Dat is wel een handige combinatie met ovulatietesten.

Maar in principe is de truc inderdaad dat de streep net zo donker als de controle-streep moet zijn, de omliggende dagen is er zeker ook een tweede streepje te zien, maar die is dan lichter dan de controle-streep. En daarbij is het mogelijk 2 dagen een LH-piek meten. Dus je kunt nog steeds in je vruchtbare tijd zitten. Succes meid

@ Again: wat balen weer...

[ Bericht 6% gewijzigd door Angel-Eyez op 03-09-2008 10:54:20 ]
No more games, no more drama...
  woensdag 3 september 2008 @ 16:14:06 #193
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61350046
toch nog wel spannend happy!
pi_61359277
Again, wat jammer
Hopelijk zal al het wachten nou snel eens beloond gaan worden voor je!

Vicky, ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten. Klinkt alss een behoorlijk gedoe in ieder geval.

Happy, wat dubbel weer. Let's hope for the best!
.... met gevoel voor drama....
pi_61359709
Oh Again, jij bent inderdaad al een tijd aan het wachten zeg.. wat rot! Maar laat de moed niet zakken he, hopelijk plas je snel een tweede streepje

Happy, wat vaag zeg. Hopelijk gauw duidelijkheid.

Morgen nog een slaapdienstje op mn werk en daarna heerlijk vakantie, zondag vertrekken we
Ik ga hard mn best doen om straks mn baby Havana te kunnen noemen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_61367502
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:42 schreef Poppejans het volgende:
Oh Again, jij bent inderdaad al een tijd aan het wachten zeg.. wat rot! Maar laat de moed niet zakken he, hopelijk plas je snel een tweede streepje

Happy, wat vaag zeg. Hopelijk gauw duidelijkheid.

Morgen nog een slaapdienstje op mn werk en daarna heerlijk vakantie, zondag vertrekken we
Ik ga hard mn best doen om straks mn baby Havana te kunnen noemen
alvast eenhele fijne vakanti en ik hoop dat je zwanger terugkomt

vanmorgen een hele lichte ovulatietest, dus eisprong is geweest.. nu wachten we maar weer af...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61368581
Hier toch nog redelijk op tijd weer ongesteld geworden. Jammer maar op naar de volgende ronde!!
pi_61369833
Vicky, het wachten is dus weer aangebroken, ik duim heel hard!! Ik hoop dat als ik dan terug van vakantie kom, dat ik hier heel goed nieuws lees!

Jammer mysterygirl
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_61370741
Balen, Again...

Tijdje niet geweest, ben 'gewoon' weer ongesteld geworden vorige week, dus weer een nieuwe ronde. Vind het toch steeds moeilijker worden, elke keer die teleurstelling. Ben echt een dag down.
Maar nu weer vol goede moed!

Happy, wat een gedoe met zo'n gekke cyclus tussendoor. Ben benieuwd naar je uitslagen straks. Gaan jullie ook samenlevingstest doen? Of hoor je dat dan.

Even over temperaturen: ik doe het nu meestal vanaf dag 15 (eisprong bijna altijd op dag 18), zodat ik weet wanneer ie weer geweest is. Enne, gewoon onder de tong (werkt prima, gaat toch om het zien van de stijging).

Dag!
pi_61370767
Vicky, ik had dat ook met die ovu testen, hij was heel donker, en een paar dagen later weer. Mijn eisprong heb ik toen gevoeld na de tweede keer.
Ik ga iig weer voor je duimen meis
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61371426
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:57 schreef Fuente het volgende:
Vicky, ik had dat ook met die ovu testen, hij was heel donker, en een paar dagen later weer. Mijn eisprong heb ik toen gevoeld na de tweede keer.
Ik ga iig weer voor je duimen meis
volgens mij heb ik giter ook mijn eisprong gevoeld.. maandag voelde het toch anders. Had gister ook meer slijm.... nou ja we zien het wel.
Volgende week donderdag naar de gyn en dan weten we meer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61373763
@Vicky, spannend joh! Nog een weekje afwachten (maar).

Ik heb vanmorgen eindelijk de gyn gesproken. Heb mjn temperatuurkaart gemaild en de gyn zei dat ik evt. vandaag nog kon komen om te prikken dat het dan misschien nog op tijd zou zijn, maar als ik over een dag of 5 ongi zou worden, dat ik dan volgende maand weer moet prikken. (ik moet zowiezo de 3e dag prik en 8e dag verhoging prik ook)

Gezien het feit dat ik al (oud) bloedverlies heb en inmiddels op dag 31 zit, laat ik het deze maand over gaan. Mijn schoonvader is met hartklachten opgenomen afgelopen dinsdag en het ziet er niet zo best uit. Dus ons hoofd staat er niet naar op het moment. Heb de volgende afspraak met de gyn ook van 12/9 naar 21/10 verzet. En wat rust wb het zwangeren.

Volgende maand beginnen we gewoon weer opnieuw met goede moed.

Het afvallen gaat wel nog steeds super en kreeg gister bij de dietiste complimenten over hoe het nu gaat. BMI al 2 punten naar beneden
pi_61375031
Happy, sterkte met schoonvader. Wat rot, zeg.
Wel heel fijn dat het afvallen zo goed gaat!

En Vicky, spannend hoor!
pi_61375342
Ooh Happy, sterkte met je schoonvader
Ik hoop dat alles gauw weer in orde zal komen.
.... met gevoel voor drama....
pi_61376280
Happy sterkte met je schoonvader.
Ik kan me voorstellen dat het zwanger worden nu niet het belangrijkste is.

Wel super dat het met afvallen goed gaat.

Sterkte met alles, en succes.
  donderdag 4 september 2008 @ 19:01:02 #206
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61381895
Oef happy, kan me voorstellen dat je je hoofd bij andere dingen hebt, sterkte!
Vicky, hoop dat je het goed voelt!
pi_61392587
Bedankt voor de lieve woorden allemaal Vandaag de definitieve uitslagen van het onderzoek en weten we of een operatie noodszakelijk en/of mogelijk is. Dus dat is spannend.

Ook zijn de duivels gearriveerd, dus ben blij dat ik gister niet hals over kop naar het zh ben gegaan om te prikken want dat was toch nutteloos. Nu ga ik zondagochtend voor de 3e dag prik en hoop ik dat dit een redelijk 'normale' cyclus is. De afgelopen was uiteindelijk toch mooi 31 dagen dus dat is het positieve.

Alvast een prettig weekend allemaal!
pi_61394332
Goedemorgen
Vage klachten hier, geen ongesteldheid maar ook nog geen positieve test. Ik denk dat ik echt nog een paar daagjes moet wachten. Ik kan niet zo goed wachten, geloof ik.

Hopelijk goed nieuws voor jou happyme28. Veel sterkte met je schoonvader.

Vicky, succes met klussen!
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_61396787
Hier is de duivel zojuist langs gekomen. Maar he, ik had ook niet anders verwacht

En ik zweet, voel me beroerd en kan wel slapen....
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:47:06 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61397555
Lekker gaan slapen dan Ymme, of kan dat niet?

G_K, jij weet de spanning wel aardig op te voeren hoor!

Happy, sterkte met je schoonvader!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')