Jij draak!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:47 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ah, mag ik niet hier raden? Gaat je knul inmiddels al naar de uni?
Waar rook is is vuur ?quote:
Ja, maar dat verkopen ze niet!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:32 schreef Kersjes het volgende:
Prinses, beetje belachelijk vind ik. Ze hadden er op z'n minst een folder over borstvoeding bij kunnen doen![]()
k ben 't nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:00 schreef PM-girl het volgende:twee klonen! Ik heb werkelijk waar weer geen idee! Of wel?
![]()
Succes allen, in elk geval!
Whaha mijne ook..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:17 schreef Fruppel het volgende:
Welkom nieuwe meiden! Wat een gekloon weer!
Enne jullie weten het he...mijn PM is beschikbaar voor info! Ben veeeeeeeeste nieuwsgierig![]()
!
Verder een dikke kusvoor de andere meiden!!!
Dat heb ik meer met mensen die hier even komen melden dat ze wel veel meegelezen hebben, nooit meegepost maar dan wel even komen vertellen zwanger te zijn..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
vind het stiekem alleen wel een beetje flauw om je hier te melden als je al overtijd bent, wacht dan tot je -of zeker weet dat je zwanger bent zodat je je kan melden in Z&G -of als je zeker weet dat je niet zwanger bent...lijkt me nogal steken voor degene die al langer wacht op een streepje.....komt er een nieuwe binnen...die notabene al zwanger is ook
Dank je voor je welkom Again. Voor jou ook spannende dagenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:15 schreef Again het volgende:
[..]
Dat heb ik meer met mensen die hier even komen melden dat ze wel veel meegelezen hebben, nooit meegepost maar dan wel even komen vertellen zwanger te zijn..
Welkom Georgette (lol) en Takkembah!
Hier heel erg aan het wachten. Zeer onrustige huid, overdreven moe. Maarja dat wil alsnog weer niks zeggen. Nog een paar dagen!
goed hoor.. wacht maar geduldig af he.. kan niet veel meer doen. VOlgens mij moet een dezer dagen mijn eisprong zijn...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Fijn hoor Poppejans, en nu maar genieten van de vakantie!
Again, sterkte met wachten! Hopelijk goed nieuws deze keer
Hoe is het met Vicky?
Ik moest wel een beetje lachen heel stiekem. Ik herinner me een vakantie waar we de halve nachten het naastgelegen tentje konden horen. Zelfs een zucht was al te horen. Ik kan me helemaal voorstellen dat je het zelf genant vindt als anderen je horen maar aan de andere kant zie je die mensen nooit meer terug. Gewoon doen dus! Is ok!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:30 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans, joepie! En klussen op vakantie is zooooo relaxed! (als je niet, zoals wij, in een tentje slaapt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |