abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61131239
dan ga ik morgen maar beginnen.. geen idee wanneer mijn eisprong is. Ik heb wel heel veel slijm.
Uitgaande van 37 dagen zou mijn eisprong volgende week dinsdag moeten zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61132780
en ik heb te vroeg gejuichd. Geen enkel bloedverlies. Snap er niets van. Ik wacht dit nog effe af, dan misschien nog een testje (en dan geen predictor) en anders bel ik met het ziekenhuis ivm het risico op verklevingen na een curretage. Hoop maar dat het allemaal niet nodig is.
Happy, jammer!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:47:13 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61133183
Mefke, wat vreemd zeg.

Happy, wat balen joh...
pi_61136210
Ja, ik moet zeggen dat ik het eerlijk gezegd steeds gedacht had dat er iets mis was, maar de gyn zei bij de echo dat het er goed uitzag en ik volgens haar net een eisprong had gehad. Dat vond ik toen al wel vroeg maar was opgelucht. Ging er eigenlijk vanuit dat ze het goed gezien had. Ik ben er nogal gelaten onder en ben benieuwd wat nu de volgende stap gaat zijn. Daarbij kan het natuurlijk nog zo zijn dat ik volgende maand wel een eisprong heb, maar de lange bloeding in combinatie met de heftige pijnen linksonder in mijn buik doet het ergste vermoeden.

Alleen vreemd dat dit dus pas 1 jaar na het stoppen met de pil komt, na een jaar lang normale regelmatige cyclussen.

Ik moet nog wel de 3e dag ongi bloedprikken halen. Misschien dat ze daar iets uit kunnen zien. Dat zal rond de 12e september zijn. Ik heb nu in principe een afspraak zijn op de 12e maar dat zal wel iets later worden ivm de uitslag van de prikken.

Nou ja, onzekerheid dus..
pi_61164466
Marlieske, wat jammer zeg... Sterkte, ook met je blaasontsteking

Mefke, sorry dat we niet voor de beloofde streepjesregen hebben gezorgd, we hebben heus waar ons best gedaan

Happyme28, onzekerheid is naar... Wel fijn dat het afvallen goed gaat!

Hier ook geen 2e streepje, ben afgelopen zaterdag ongi geworden.
Het is nu precies 2 jaar na mijn "laatste menstruatie datum" toen met Devin. Mijn man vond het ergens wel fijn dat ik niet zwanger bleek, straks zouden we misschien wel 2 kinderen met bijna dezelfde verjaardagsdatum kunnen hebben
.... met gevoel voor drama....
pi_61167116
Oooooh nog even en dan kan ik hier actief meeposten!!

Laatste pil is foetsie, ben nu ongi en daarna kan het feest beginnen
Ben heel benieuwd hoe lang het gaat duren.

Meike was in de derde ronde een feit.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61167296
Ik post hier ook bijna mee, morgen aan de primolut en dan na een week clomid... Spannende tijden!
pi_61168346
Ik kom me hier ook melden. Ik zit tijdelijk onder een andere naam omdat ik niet wil dat iedereen al weet dat wij voor een tweede gaan.
Mijn NOD is als ik uitga van mijn normale cyclus van 28 dagen 2 september. Dus als iemand me in het lijstje zou willen zetten?

Als jullie willen weten mag je altijd Pmmen, misschien dat ik het dan wel zeg Ik wil er zo min mogelijk geheimzinnig over doen. Als ik voor "bekenden" maar niet snel te vinden ben!!
pi_61170720
Goh! 3 nieuwen! Leuk!

Ik post inmiddels ook in het andere topic. Die voor als het niet zo goed wil. Ik ben nu aan het wachten op mijn ongesteldheid. Dus hier wordt het spannend.

Vandaag met mn moeder te shoppen geweest. Eindelijk weer nieuw ondergoed. Ben afgevallen, dus niks zat meer mooi. En ik heb toch mooi spul! En weer een nieuwe tas
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_61172022
Welkom nieuwen! Klinkt een beetje oneerbiedig haha maar ik bedoel het goed!

Hier nog 1 week..Pffffffffff
pi_61172809
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:45 schreef Again het volgende:
Welkom nieuwen! Klinkt een beetje oneerbiedig haha maar ik bedoel het goed!

Hier nog 1 week..Pffffffffff
Wachten duurt zoo lang. Bij de eerste kon ik best wachten met testen maar nu....
pi_61174601
Drie nieuwen! Welkom allemaal en hopelijk mogen we jullie snel weer uitzwaaien.

Hier -gelukkig- gewoon ongesteld (en hoe). Wel ietsje laat, maar toch. Mag eigenlijk helemaal niet klagen, de curretage is pas een week of negen geleden en dit is cyclus nummer twee. Laat de NOD maar gewoon op 22/9 staan. Ik ben lekker eigenwijs.
Again, nog een week...spannund!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_61174888
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oooooh nog even en dan kan ik hier actief meeposten!!

Laatste pil is foetsie, ben nu ongi en daarna kan het feest beginnen
Ben heel benieuwd hoe lang het gaat duren.

Meike was in de derde ronde een feit.....
oehh wat leuk!!! Hopelijk ben je snel zwanger!!

En de andere dames natuurlijk ook van harte welkom!!

* Vicky is nieuwsgierig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61175181
Nieuwe dames.. nieuwe ronden.... nieuwe kansen....
Hopelijk ook snel nieuwe zwangerschappen in dit topic!
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 27 augustus 2008 @ 22:01:56 #90
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61177513
xxxkarinxxx, je bent welkom hoor! Spannend, ik duim!
Hier alles prima, gewone ongesteldheid gehad. Hoop dat alles er nu dan toch uit is (qua pil enzo...). Ik heb alleen geen idee meer hoe ik moet gaan tellen qua dagen.. Misschien juist een voordeel, ben ik er ook niet zo heel erg mee bezig! Ik had de afgelopen week ook wel even iets anders aan mijn hoofd, heb namelijk een nieuwe baan!! Leuk leuk!
pi_61178088
Mikoxx gefeliciteerd met je nieuwe baan, alle nieuwe dames welkom in het grote boze wacht topic.
Hoop dat het voor jullie allemaal snel raak mag zijn (en voor mezelf natuurlijk ook )

Ik zit nu ws ergens in de vruchtbare periode, de eerste echte cyclus na stoppen met de pil was 29 dagen en vorig jaar was dat in de maand erna 27 dagen, ik houd dat nu dus ook maar aan want het is exact hetzelfde.
Deze week ga ik dus mijn lieftallige man regelmatig diep in de ogen kijken
Mama van Isa en Ties
  woensdag 27 augustus 2008 @ 22:47:01 #92
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61179247
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:08 schreef Mysterygirl81 het volgende:
Ik kom me hier ook melden. Ik zit tijdelijk onder een andere naam omdat ik niet wil dat iedereen al weet dat wij voor een tweede gaan.
Mijn NOD is als ik uitga van mijn normale cyclus van 28 dagen 2 september. Dus als iemand me in het lijstje zou willen zetten?

Als jullie willen weten mag je altijd Pmmen, misschien dat ik het dan wel zeg Ik wil er zo min mogelijk geheimzinnig over doen. Als ik voor "bekenden" maar niet snel te vinden ben!!
Ah, mag ik niet hier raden? Gaat je knul inmiddels al naar de uni?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_61179528
Ik ben ook wel nieuwsgierig, maar ik ben erg slecht in klonen raden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61179726
ik ga het niet eens proberen, zal ik dan toch een pm sturen.... ben wel erg aagje eerlijk gezegd
Mama van Isa en Ties
pi_61179743
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:01 schreef marlieske het volgende:
ik ga het niet eens proberen, zal ik dan toch een pm sturen.... ben wel erg aagje eerlijk gezegd
Me too
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61179814
tja ik heb het er op gewaagd en de pm is verzonden, wil Mysterygirl het niet zeggen, even goede vrienden maar dan heb ik het iig geprobeerd... en slaap ik een stuk lekkerder
Mama van Isa en Ties
pi_61184027
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:47 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Gaat jou dat wat aan wat mijn zoon al doet Ik post niet voor niks meer over hem. Daarom ben ik hier niet!!
pi_61184259
Ik weet het
LEUK!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61184444
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:47 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Dat was ook diegene waar ik het eerste aan dacht.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:30:11 #100
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61185248
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 08:42 schreef Igraine het volgende:

[..]

Dat was ook diegene waar ik het eerste aan dacht.

duddelijks lijkt me
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')