abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61022674
Angel-Eyez, leuke usericon
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_61023007
Hier is na mijn schoonzus ook een vriendin zwanger, ze verschillen 3 dagen...
Ik wil ook.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 22:54:58 #63
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61024107
@marlieske: ja ik moet zeggen dat ik verbaasd stond van je reactie van van de week, maar natuurlijk is het begrijpelijk dat je ietwat teleurgesteld bent, zelfs al zou het snel geweest zijn. vage streepjes geven hoop, en als je dan toch ongesteld wordt is dat gewoon teleurstelling, daar kun je niets tegen doen naar mijn idee... goed dat je toch naar de dokter gaat voor die blaasontsteking, anders houdt het onnodig lang aan...

@Paradijsvogeltje: dank je

@prinseszondererwt: ja dat is best wel naar hè? je bent blij voor hun, maar zelf wil je ook zo graag. ik heb toevallig laatst met mijn zus die zwanger is een gesprek gehad. zij voelde zich schuldig dat ze wel zwanger is en ik vond het moeilijk om die verhalen te horen, ook al ben ik ontzettend blij voor haar.... moet zeggen door het gewoon uit te spreken dat dat wel scheelt

[ Bericht 0% gewijzigd door Angel-Eyez op 21-08-2008 23:01:00 ]
No more games, no more drama...
pi_61033426
Marlieske.. Denk aan je!

Prinses, straks mag je tegelijk met hun.. Wat later, maar da's niet erg! Alleen maar leuk allemaal kindjes van dezelfde leeftijd! Blijf het positief zien
Ik voel soms ook wel een steekje jaloezie hoor, maar dat is gezond denk ik.
En schuldig voelen om een zwangerschap vind ik ook zo zonde van de energie, het is niet nodig vind ik. Als je op straat kijkt lijkt de halve wereld wel zwanger.
Maar ik snap het wel..

Hier weer in de wachtweken.. Wachten duurt zo langggggggg..
Een van mijn vriends beste vrienden is papa geworden vorige week. Zo'n mooi meisje! Ooooh ik zweef helemaal, ik ben verliefd op dr!
En NIET jaloers! Goed he hihi. Ik weet gewoon dat het hier ook wel komt!
Misschien wel sneller dan ik zelf denk

Fijn weekend allemaal!
pi_61036992
Bedankt Angel en Again. Jaloers ben ik niet hoor, ben heel blij voor ze. Toevallig waren het allebei 'eerste poging raak verhalen' dat vond ik wel een pietsie moeilijk. Maar natuurlijk super leuk dat we straks (hopelijk) allemaal even oude kindjes hebben, dat zou echt mooi zijn.

Again, wachten duurt ook lang! Dat het maar lekker mag opschieten allemaal.
pi_61073558
Ja hee, er zou toch een streepjesregen zijn als ik terug kwam van vakantie? Ik tel er maar eentje, da's geen echt regen, meer een drup: Beauke, gefeliciteerd.

Terug van vakantie dus. Was heerlijk en echt ontspannend. Ook veel lieve kleine hummels gezien, maar het goed kunnen bekijken zonder tranen, dus ik ga er enorm op vooruit. Maandag NOD en ik kan er echt niets van zeggen. Ik zit onder de puisten en heb zere borsten, maar ja, dat heb ik ook wel eens als ik ongesteld wordt. En de vorige keer dat ik overtijd was vond ik alles stinken, maar ja, vijf campingplee's op een rijtje stinken altijd en ook de stad Luik (waar we vanmiddag doorheen reden) heb ik nog nooit op een lekker geurtje kunnen betrappen. Kortom: afwachten maar weer. En nu ga ik mijn bedje opzoeken was vanochtend al om vijf uur op.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_61087239
Welkom terug Mefke! Ik duim voor je!
pi_61121226
En Mefke? Zijn er al duiveltjes?
pi_61123134
Oe ja, spannend Mefke!

Hier algehele vaagheid. Bloeden is eindelijk, gister, na 3 weken gestopt. De steken linksonder in mijn buik zijn ook weg (die waren echt heftig, bijna een week lang af en aan vreselijke scheuten pijn) en ik had gister en vanmorgen draderige slijm (sorry voor de details ) dus dat zou evt. goed nieuws kunnen zijn. Vanmorgen was mijn temperatuur 0,3 gestegen dus hoop dat hij nu hoog blijf. Anders vrees ik het ergste.... maar vol goede moed morgen temperaturen.

En ik hoop op 2e streepjes, want het is helaas erg rustig de laatste tijd.

Again, hoe lang moet je ongeveer nog wachten? Dan wacht ik met je mee !
pi_61125210
Ehm, straks nog even een test er tegenaan gegooid die ik nog had liggen (stomme predictordingen, geef mij maar gewoon cb, dat gaat stukken sneller)...maar negatief en vlak erna ook echt buikpijn. Had nog even hoop omdat ik gisteren na 1 klein glaasje rose het idee had dat ik twee flessen op had en dat had ik ook toen ik tijdens mijn zwangerschap* een glaasje dronk (* toen we al wisten dat het fout was en ik nog geen curretage gehad had ).
Om deze post toch nog positief af te sluiten: het was wel precies op tijd, dus de cyclus is weer netjes op orde. NOD is dus over 28 dagen en dat is 22 september.

Happyme, ik hoop voor je dat dit eindelijk echt goed nieuws is. En Again, hoe lang moet je nog wachten?
pi_61130481
Nou helaas.. temp. was weer laag vanmorgen. Ik ga de gyn maar eens bellen vandaag of morgen.
pi_61130908
Mefke, balen, maar wel weer fijn dat het op tijd is!

Happy

Meiden, vraagje over tempen... Wanneer moet je beginnen? Gelijk tijdens je menstruatie of daarna??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:45:55 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61130969
Het maakt niet heel veel uit volgens mij, maar voor een compleet plaatje zou ik al tijdens de menstruatie starten, dat is nl. 'dag 1' dus dan heb je gelijk je hele cyclus te pakken.
pi_61131004
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Het maakt niet heel veel uit volgens mij, maar voor een compleet plaatje zou ik al tijdens de menstruatie starten, dat is nl. 'dag 1' dus dan heb je gelijk je hele cyclus te pakken.
Oke, thanx!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:58:52 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61131127
Het gaat erom dat je de verschillen kunt zien zeg maar, dus om te zien of de boel stijgt rond je eisprong zou ik iig zeker een weekje rond die (verwachte) datum beginnen anders ga je weer zitten twijfelen 'is dit nou hoog? of dit?' etc. etc.
pi_61131239
dan ga ik morgen maar beginnen.. geen idee wanneer mijn eisprong is. Ik heb wel heel veel slijm.
Uitgaande van 37 dagen zou mijn eisprong volgende week dinsdag moeten zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61132780
en ik heb te vroeg gejuichd. Geen enkel bloedverlies. Snap er niets van. Ik wacht dit nog effe af, dan misschien nog een testje (en dan geen predictor) en anders bel ik met het ziekenhuis ivm het risico op verklevingen na een curretage. Hoop maar dat het allemaal niet nodig is.
Happy, jammer!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:47:13 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61133183
Mefke, wat vreemd zeg.

Happy, wat balen joh...
pi_61136210
Ja, ik moet zeggen dat ik het eerlijk gezegd steeds gedacht had dat er iets mis was, maar de gyn zei bij de echo dat het er goed uitzag en ik volgens haar net een eisprong had gehad. Dat vond ik toen al wel vroeg maar was opgelucht. Ging er eigenlijk vanuit dat ze het goed gezien had. Ik ben er nogal gelaten onder en ben benieuwd wat nu de volgende stap gaat zijn. Daarbij kan het natuurlijk nog zo zijn dat ik volgende maand wel een eisprong heb, maar de lange bloeding in combinatie met de heftige pijnen linksonder in mijn buik doet het ergste vermoeden.

Alleen vreemd dat dit dus pas 1 jaar na het stoppen met de pil komt, na een jaar lang normale regelmatige cyclussen.

Ik moet nog wel de 3e dag ongi bloedprikken halen. Misschien dat ze daar iets uit kunnen zien. Dat zal rond de 12e september zijn. Ik heb nu in principe een afspraak zijn op de 12e maar dat zal wel iets later worden ivm de uitslag van de prikken.

Nou ja, onzekerheid dus..
pi_61164466
Marlieske, wat jammer zeg... Sterkte, ook met je blaasontsteking

Mefke, sorry dat we niet voor de beloofde streepjesregen hebben gezorgd, we hebben heus waar ons best gedaan

Happyme28, onzekerheid is naar... Wel fijn dat het afvallen goed gaat!

Hier ook geen 2e streepje, ben afgelopen zaterdag ongi geworden.
Het is nu precies 2 jaar na mijn "laatste menstruatie datum" toen met Devin. Mijn man vond het ergens wel fijn dat ik niet zwanger bleek, straks zouden we misschien wel 2 kinderen met bijna dezelfde verjaardagsdatum kunnen hebben
.... met gevoel voor drama....
pi_61167116
Oooooh nog even en dan kan ik hier actief meeposten!!

Laatste pil is foetsie, ben nu ongi en daarna kan het feest beginnen
Ben heel benieuwd hoe lang het gaat duren.

Meike was in de derde ronde een feit.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61167296
Ik post hier ook bijna mee, morgen aan de primolut en dan na een week clomid... Spannende tijden!
pi_61168346
Ik kom me hier ook melden. Ik zit tijdelijk onder een andere naam omdat ik niet wil dat iedereen al weet dat wij voor een tweede gaan.
Mijn NOD is als ik uitga van mijn normale cyclus van 28 dagen 2 september. Dus als iemand me in het lijstje zou willen zetten?

Als jullie willen weten mag je altijd Pmmen, misschien dat ik het dan wel zeg Ik wil er zo min mogelijk geheimzinnig over doen. Als ik voor "bekenden" maar niet snel te vinden ben!!
pi_61170720
Goh! 3 nieuwen! Leuk!

Ik post inmiddels ook in het andere topic. Die voor als het niet zo goed wil. Ik ben nu aan het wachten op mijn ongesteldheid. Dus hier wordt het spannend.

Vandaag met mn moeder te shoppen geweest. Eindelijk weer nieuw ondergoed. Ben afgevallen, dus niks zat meer mooi. En ik heb toch mooi spul! En weer een nieuwe tas
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_61172022
Welkom nieuwen! Klinkt een beetje oneerbiedig haha maar ik bedoel het goed!

Hier nog 1 week..Pffffffffff
pi_61172809
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:45 schreef Again het volgende:
Welkom nieuwen! Klinkt een beetje oneerbiedig haha maar ik bedoel het goed!

Hier nog 1 week..Pffffffffff
Wachten duurt zoo lang. Bij de eerste kon ik best wachten met testen maar nu....
pi_61174601
Drie nieuwen! Welkom allemaal en hopelijk mogen we jullie snel weer uitzwaaien.

Hier -gelukkig- gewoon ongesteld (en hoe). Wel ietsje laat, maar toch. Mag eigenlijk helemaal niet klagen, de curretage is pas een week of negen geleden en dit is cyclus nummer twee. Laat de NOD maar gewoon op 22/9 staan. Ik ben lekker eigenwijs.
Again, nog een week...spannund!
pi_61174888
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oooooh nog even en dan kan ik hier actief meeposten!!

Laatste pil is foetsie, ben nu ongi en daarna kan het feest beginnen
Ben heel benieuwd hoe lang het gaat duren.

Meike was in de derde ronde een feit.....
oehh wat leuk!!! Hopelijk ben je snel zwanger!!

En de andere dames natuurlijk ook van harte welkom!!

* Vicky is nieuwsgierig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61175181
Nieuwe dames.. nieuwe ronden.... nieuwe kansen....
Hopelijk ook snel nieuwe zwangerschappen in dit topic!
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 27 augustus 2008 @ 22:01:56 #90
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61177513
xxxkarinxxx, je bent welkom hoor! Spannend, ik duim!
Hier alles prima, gewone ongesteldheid gehad. Hoop dat alles er nu dan toch uit is (qua pil enzo...). Ik heb alleen geen idee meer hoe ik moet gaan tellen qua dagen.. Misschien juist een voordeel, ben ik er ook niet zo heel erg mee bezig! Ik had de afgelopen week ook wel even iets anders aan mijn hoofd, heb namelijk een nieuwe baan!! Leuk leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')