Ik zou langs Praag gaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben nog op vakantie
Zit nu in een hostel in Budapest beetje bij te komen van Sziget
Nog een weekje, eerst nog 3 dagen budapest bekijken, daarna waarschijnlijk hamburg meepakken voordat ik weer naar huis ga.
Praagquote:
Bier toch niet? Alleen de sterke drank tochquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:48 schreef gers het volgende:
bier is daar trouwens wel extreem goedkoop
toen ik er was 0.75 cent per halve ltrquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bier toch niet? Alleen de sterke drank toch!
Hebben we het nu over zhe Germans?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:00 schreef gers het volgende:
[..]
toen ik er was 0.75 cent per halve ltr
ow ik dacht zhe hongarijenquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hebben we het nu over zhe Germans?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moet ik dit nou als serieus nemen of
Ja wat wil je, als je 300 delen afwezig bent word je wel eens uit de OP geknikkert jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
Wat! ik ben drie weken weg en ik sta niet meer in de OP?
en wtf trouwens deel 364?![]()
!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Foute nummers mogen pas na 3u 's nachts worden gepost.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:17 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja wat wil je, als je 300 delen afwezig bent word je wel eens uit de OP geknikkert ja.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
Het is friet. De media zeggen het ook al.
http://www.spitsnieuws.nl(...)ankerverwekkend.html
Zet je je friteuse aan. Want zo noemen jullie toch je thuis-frituur, een "friteuse" .Hoe gay, friteusequote:Op maandag 18 augustus 2008 16:25 schreef reetveter het volgende:
Kut het is maandag, snackbar dicht.
Wie noemen dat zo?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zet je je friteuse aan. Want zo noemen jullie toch je thuis-frituur, een "friteuse" .Hoe gay, friteuse
Die heeft kanker door al die Frietatten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zet je je friteuse aan. Want zo noemen jullie toch je thuis-frituur, een "friteuse" .Hoe gay, friteuse
Ik heb je avatar er weer ingezet, in de Wiki tenminstequote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
Wat! ik ben drie weken weg en ik sta niet meer in de OP?
en wtf trouwens deel 364?![]()
!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb je avatar er weer ingezet, in de Wiki tenminstedacht dat je het hier niet meer leuk vond
Frituah-pan of 'tvet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah, ben benieuwd wanneer de frietpatattax er komtquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
Het is friet. De media zeggen het ook al.
http://www.spitsnieuws.nl(...)ankerverwekkend.html
Ja, en het is een liedje dat komt van Men At Work. Is eerder dit topic al gepost.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:32 schreef GasTurbine het volgende:
Waar is de TT van? Ik heb een imbeciel in m'n lijst die ook claimt dattie down under komt, maar dats toch geweun Autralie-uh en Niew Zeelant?
Heerlijk nummerquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en het is een liedje dat komt van Men At Work. Is eerder dit topic al gepost.
quote:
Vanquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:32 schreef GasTurbine het volgende:
Waar is de TT van? Ik heb een imbeciel in m'n lijst die ook claimt dattie down under komt, maar dats toch geweun Autralie-uh en Niew Zeelant?
Ben ik al geweest.quote:
Schandaligquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ben ik al geweest.
Bier is daar belachelijk goedkoop, maar in belgrado is het nog goedkoper
Op sziget was het ook niet verkeerd trouwens, 1,60 euro voor 0,6 liter
Ik doe schoonmaken bij een hele schone ABN amro bank.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef gers het volgende:
[..]
wist ik niet![]()
maar schoonmaken vind ik gewoon ranzig![]()
ga altijd over me nek bij de schoonmaakturken die het slachthuis schoonmaken
quote:
Ik heb er al een hekel aan om me kamer op te ruimenquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe schoonmaken bij een hele schone ABN amro bank.
Echt dik ranzig is het niet...
Als jij nooit meer "ik vindt" schrijftquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja dat kan je zeggen, maar doe 'verdient' dan wel ff met een t ja?
Kamer opruimen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb er al een hekel aan om me kamer op te ruimen.
Ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Per 1 september ga ik wel verhuizen naar een grote stad...
Probeer eerst eens een kamer te regelen alvorens je dingen zegtquote:
Heusden?quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Per 1 september ga ik wel verhuizen naar een grote stad...
Dankzij boswachter die de patat/friet discussie weer een slinger geeftquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:31 schreef reetveter het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op.
Het is altijd dat kleine groepje dat het verpest voor de anderenquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dankzij boswachter die de patat/friet discussie weer een slinger geeft
Nee.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:15 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Heusden?
Je maakt ABN-AMRO schoon, bezorgt turken en bent constant online op fok, WTF DNG MNENG
Den Haag...quote:
Dat jij van Hayden houd weten we nu wel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:23 schreef BobbyB het volgende:
Miley Cyrus
Doe mij Hayden maar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Friet(is het)/Patat gerel op de FPquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dankzij boswachter die de patat/friet discussie weer een slinger geeft
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb je avatar er weer ingezet, in de Wiki tenminstedacht dat je het hier niet meer leuk vond
Verkracht haar gewoon, op de huwelijksaanzoek zou ze toch geen ja zeggen..quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:26 schreef afcajos het volgende:
Als ik hayden een keer IRL zie, doe ik haar een huwelijksaanzoek
TOF...quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:28 schreef Agiath het volgende:
Voor de geintresseerde, deze steden ben ik al geweest:
berlijn
Dat onur gedoe was geniaal jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de humor hier wel gemist hoor.net even dat stuk met onur gelezen, omg
.
Af een toe wel een beetje gelurkt, maar vandaag hebben we er een dagje rust en hier hebben we gratis internet (en douche!) dus weer lekker ouderwets fokken. Het enige wat is hier niet hebben is fatsoenlijke mayo en frituur.
berlijn
praag
bratislava
boekarest
istanbul
belgrado
budapest (sziget)
Nu nog 3 dagen hier en dan weer verder dus.
Als ik thuiskom moet ik na een week al weer beginnen met me studie verdomme
Ja echt al bizarre dingen meegemaakt, vooral bij grenscontrole's in turkije, allemaal om 4:30 de trein uit gekicked om in de rij te gaan staan voor een visum.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat onur gedoe was geniaal ja![]()
Mooie reisje heb je gemaakt zo te zien
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja echt al bizarre dingen meegemaakt, vooral bij grenscontrole's in turkije, allemaal om 4:30 de trein uit gekicked om in de rij te gaan staan voor een visum.
Of treinen die op een haar na paard en wagen missen in roemenie
En de reis is nog niet eens voorbij
Nee joh!quote:
quote:
Ik post ze gewoon als er nieuwe zijn. Helaas geen nieuwe foto's van mijn andere heldinnenquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat jij van Hayden houd weten we nu wel.
Daarentegen moet je wel plaatjes blijven posten
eigenlijk doet ie het best goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef Agiath het volgende:
Is de boswachter nog een beetje gekalmeerd nu ie mod is trouwens?
quote:
Ja, maar ik flikker het af en toe wegquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:25 schreef slindenau het volgende:
666 spam maar?
Ik durf mijn Gmail niet eens te openen.
dagje opofferenquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:43 schreef slindenau het volgende:
Renkerdekenker, ik heb mijn GPS module van mn telly gesloopt met een nutteloze nietzeggende kutapplicatie.
Nu zit ik te dobben: zal ik mn telefoon verder blijven gebruiken zonder GPS (heb ik toch niet echt nodig), of zal ik 1 dag van mijn vakantie opofferen door heel het toestel opnieuw te gaan installeren?
Het duurt lang... Ik ga poepenquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dit topic nou nog niet vol?!
van de sletjes ?quote:
Ik kan vanacht niet meer baggerenquote:
pwndquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan vanacht niet meer baggerenMorgenochtend begint school
Van kickboksen, zie mn topic!quote:
dus vanavond geen sletjesquote:
quote:
dusquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is maandagavond!
Vrijdag en Zaterdag ga ik het weer proberen[ afbeelding ]
Ik ben alleen in Berlijn en Praag geweest van dat rijtje maar die steden zijn welquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de humor hier wel gemist hoor.net even dat stuk met onur gelezen, omg
.
Af een toe wel een beetje gelurkt, maar vandaag hebben we er een dagje rust en hier hebben we gratis internet (en douche!) dus weer lekker ouderwets fokken. Het enige wat is hier niet hebben is fatsoenlijke mayo en frituur.
berlijn
praag
bratislava
boekarest
istanbul
belgrado
budapest (sziget)
Nu nog 3 dagen hier en dan weer verder dus.
Als ik thuiskom moet ik na een week al weer beginnen met me studie verdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |