Euuhh, vastlullen? Dude, waar heb je het weer over. Sterker, ik zit je niet vast te lullen, maar ik zit in je bek te pissen. Want volgens mij zit je weer vanalles in te beelden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:56 schreef RRGJL het volgende:
Ik ben popi-jopi omdat je vast lul? Thanks, dat had ik zelf nog niet eens door. Wauw voel me ineens beter
Hmmz, ik denk dat dit mijzelf wel aardig omschrijft.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:13 schreef Scaurus het volgende:
Het is trouwens wel belangrijk om 'geslotenheid' en 'introversie' te scheiden. In mijn persoonlijke beleving is geslotenheid relatief. Kom ik een vage bekende tegen op straat, dan ga ik niet mijn hart uitstorten. Dan ben ik meer gesloten, geef niet veel informatie. In groepsdiscussies of gesprekken met mensen die ik vrij goed ken ben ik echter juist veel aan het woord, ben niet bang om mijn mening te verkondigen en ook persoonlijke informatie te geven.
OK dan!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:03 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Wtf, vastlullen? Euuuh... waar heb je het over. Sterker, ik zit je niet vast te lullen, maar ik zit in je bek te pissen. Want volgens mij zit je weer vanalles in te beelden..
Hey meid.quote:Hey knul... Weet je, wij voeren hier een discussie over gesloten en open mensen. En ineens kom je hier aan te komen kakken om te gaan vertellen hoe je jezelf superieur acht tegenover gesloten mensen, dat je onafhankelijk bent, en wat al niet meer. Alsof je ons krampachtig probeert te overtuigen dat je karakter oh zo geweldig in elkaar zit, lijkt het wel.
Tja, dan beginnen je praatjes over jezelf mij op een gegeven moment toch wel te vervelen. Wij zitten hier om andermans ervaringen te lezen. Niet om naar jouw grondige analyses over jezelf te luisteren...
Zo zie ik mezelf ook wel... Al ben ik soms in discussies wel heel aanwezig maar niet per se open over persoonlijke dingen. Het ligt er gewoon heel erg aan waar het over gaat. Ik vind het niet nodig over alles maar open te zijn en daar zit zoals eerder door iemand anders gezegd ook een stukje kwetsbaarheid in ja. Als dat meteen zwak is.. tja.. zal welquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:13 schreef Scaurus het volgende:
Het is trouwens wel belangrijk om 'geslotenheid' en 'introversie' te scheiden. In mijn persoonlijke beleving is geslotenheid relatief. Kom ik een vage bekende tegen op straat, dan ga ik niet mijn hart uitstorten. Dan ben ik meer gesloten, geef niet veel informatie. In groepsdiscussies of gesprekken met mensen die ik vrij goed ken ben ik echter juist veel aan het woord, ben niet bang om mijn mening te verkondigen en ook persoonlijke informatie te geven.
De scheidslijn ligt daar denk ik meer bij man/vrouw dan intro/extravert. Voorts denk ik dat ook extraverten zelden het achterste van hun tong laten zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:31 schreef pietkanarie het volgende:
Mensen die makelijk/veel praten en nogal aanwezig zijn kunnen nog wel heel introvert zijn. Naar mijn idee laten introverte mensen gewoon niet het achterste van hun tong zien. Wat ze voelen, wat hun ambities zijn enz. houden ze meer voor zichzelf. Je kan heel veel praten zonder iets van jezelf te laten zien.
Heb ik ook wel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:10 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Niks over zichzelf of hun activiteiten zeggen, niet van wat in hun innerlijk omgaat, prijsgeven.
Ja, het man/vrouw zijn zal daarin ook wel meespelen. En misschien is het inderdaad zo dat ook extraverten niet vaak het achterste van hun tong laten zien. Er zijn waarschijnlijk maar weinig mensen die dat echt doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:38 schreef Scaurus het volgende:
[..]
De scheidslijn ligt daar denk ik meer bij man/vrouw dan intro/extravert. Voorts denk ik dat ook extraverten zelden het achterste van hun tong laten zien.
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:54 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik erger me aan die kneusjes die nog maar nat achter oren zijn, hier lezen dat gesloten zijn best okay is, en daardoor gaan denken dat ze ineens popi-jopi zijn.
Tot zo ver TS...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:03 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Sterker, ik zit je niet vast te lullen, maar ik zit in je bek te pissen.
Dat vind ik prettig, dat is mijn karakter. Ik heb net zo veel problemen met mensen die op anderen leunen als jij met introverte mensen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:33 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Vanwaar je fixatie met onafhankelijkheid?
Waarom zouden deze mensen de need hebben iets te vertellen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:01 schreef MissGolightly het volgende:
Kortom 'spontane' mensen zouden 'gesloten' mensen wat meer de ruimte moeten geven iets te vertellen
Misschien hebben ze dat inderdaad niet, maar als iemand non-stop doorlult dan is de mogelijkheid er ook niet, móchten ze iets willen vertellenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:09 schreef Xith het volgende:
[..]
Waarom zouden deze mensen de need hebben iets te vertellen?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:38 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Voorts denk ik dat ook extraverten zelden het achterste van hun tong laten zien.
Nee je begrijpt het niet. Alleen TS mag kritisch zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat vind ik prettig, dat is mijn karakter. Ik heb net zo veel problemen met mensen die op anderen leunen als jij met introverte mensen.
Dat is inderdaad ook hoe ik het zie. Wellicht had ik het iets genuanceerder kunnen brengen, zoals jij nu doet, maar het blijft Fok! en Fok! staat niet echt bekend om nuance... (die verwacht ik dus ook niet terug..)quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:01 schreef MissGolightly het volgende:
Wat vaak frappant is aan mensen die zeggen dat ze 'spontaan' en 'sociaal' zijn is dat ze het gros van de tijd over zichzelf lullen. Verhaal hier, verhaal daar. Iemand die niet per se aan het woord hoeft te zijn zal in zo'n situatie niet ineens een heel persoonlijk verhaal vertellen. Kortom 'spontane' mensen zouden 'gesloten' mensen wat meer de ruimte moeten geven iets te vertellen en eerst ervoor zorgen dat iemand zich op z'n gemak bij ze voelt. Maar feit blijft nou eenmaal dat een gesloten persoon geslotener wordt van iemand die non-stop lult...
Misschien voelen ze zich onzeker als het stil is ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:09 schreef Xith het volgende:
[..]
Waarom zouden deze mensen de need hebben iets te vertellen?
Ik vind het vooral leuk om een glimlach op iemand gezicht te krijgen. Ook het horen van mijn eigen stem is erectie opwekkend.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:22 schreef Steeven het volgende:
[..]
Misschien voelen ze zich onzeker als het stil is ofzo.
Herkenning. Zodra ik iemand mag of dichtbij me heb staan en die ander is gesloten, reageer ik buitengewoon gefrustreerd. Dat laat ik aan de buitenkant zo weinig mogelijk merken en ik probeer ook altijd weg te lopen of iets anders te gaan doen (ga in ieder geval niet in de put van frustratie wroeten).quote:Op maandag 18 augustus 2008 03:43 schreef Een_Schuitje het volgende:
Dus ja, ik vraag me af hoe ik met zulke mensen moet omgaan. Met gesloten mensen kan ik simpelweg niks mee. Iemand ervaringen, of herkenning hierin?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk om een glimlach op iemand gezicht te krijgen. Ook het horen van mijn eigen stem is erectie opwekkend.
kortom jij praat de hele dag tegen jezelf.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk om een glimlach op iemand gezicht te krijgen. Ook het horen van mijn eigen stem is erectie opwekkend.
Only when I'm (a)lone(ly) jack...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
kortom jij praat de hele dag tegen jezelf.
Wat je eigenlijk zegt: je begreep het al niet vanaf de eerste zinquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:40 schreef Stolas het volgende:
Ad VerbruggeNooit zo slaapverwekkend boek gelezen als zijn Tijd van Onbehagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |