das idd de korte omschrijfingquote:Op maandag 18 augustus 2008 05:10 schreef Sno0ze het volgende:
Mss zijn die mensen wel zo gesloten naar jou toe omdat ze je niet moeten.
gmtaquote:Op maandag 18 augustus 2008 05:10 schreef Sno0ze het volgende:
Mss zijn die mensen wel zo gesloten naar jou toe omdat ze je niet moeten.
Ik zou dat ook allemaal ook niet aan jou gaan vertellenquote:Op maandag 18 augustus 2008 04:10 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Niks over zichzelf of hun activiteiten zeggen, niet van wat in hun innerlijk omgaat, prijsgeven.
Dat komt omdat ze dat niet kwijt willen aan jou. Face it: je bent nu gewoon niet allemans beste vriend.quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:10 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Niks over zichzelf of hun activiteiten zeggen, niet van wat in hun innerlijk omgaat, prijsgeven.
met een open rechterhand kom je ook niet verquote:Op maandag 18 augustus 2008 04:28 schreef tong80 het volgende:
Mijn beste vriend is zo gesloten als de pest.
Ik ken hem van haver tot gort en heb aan één woord genoeg.
Iedereen is anders. Ik haat de Erica Terpstra's van de wereld.
Zo waarquote:Op maandag 18 augustus 2008 04:01 schreef TheVotary het volgende:
Geloof mij, jij bent voor hun nog veel moeilijker om mee om te gaan.
Je bent een nieuwsgierige roddelaar. Als mensen niks willen vertellen moet je dat respecteren. Je hoeft nergens doorheen te breken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:10 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
waarom dat?quote:Op maandag 18 augustus 2008 03:43 schreef Een_Schuitje het volgende:
Nu ben ik mensen, met wie ik bijzonder slecht kan omgaan, op een rij aan het zetten.
En je kent het spreekwoord: allemans vriend is allemans gek.quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Face it: je bent nu gewoon niet allemans beste vriend.
Generalisatie den top.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:30 schreef Jasonn87 het volgende:
deze reacties geven ook wel weer het sociale niveau van de gemiddelde fokker aan. Stel je voor dat je eigenlijk een leuk gesprek gaat voeren met nieuwe mensen, nou, poe.
Ik heb geen behoefte aan een gesprek met een wildvreemde van het type TS. Hun gedrag is misschien sociaal maar hun persoonlijkheid allerminst. Ze gaan er van uit dat het vertonen van (een bepaald type) sociaal gedrag voldoende is om "vrienden" te worden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:30 schreef Jasonn87 het volgende:
deze reacties geven ook wel weer het sociale niveau van de gemiddelde fokker aan. Stel je voor dat je eigenlijk een leuk gesprek gaat voeren met nieuwe mensen, nou, poe.
Dat soort mensen kan je ook vanalles wijs maken omdat ze eigenlijk nauwelijks nadenken over wat je zegt. "Oh ben je een mormoonse bigamist? Wat leuk, ik heb ook veel vriendinnen haha, lekker weer is het, hé?..."quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:52 schreef Keiichi het volgende:
Misschien is TS zo iemand die heel interresant over alles een gesprek wil beginnen.
"Ja, en hoe is het met je vrouw, bla bla bla" terwijl ze elkaar amper kennen.
Ik heb iemand met zulk gedrag bijna een tegen de grond gewerkt, omdat het op een schijnheilige manier gebracht werd en ik het al duidelijk genoeg gemaakt had dat ik geen trek in zulke gesprekken had.
Herkenbaarquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat soort mensen kan je ook vanalles wijs maken omdat ze eigenlijk nauwelijks nadenken over wat je zegt. "Oh ben je een mormoonse bigamist? Wat leuk, ik heb ook veel vriendinnen haha, lekker weer is het, hé?..."
Mensen zijn nou eenmaal verschillend. Stel dat iedereen een extraverte kwebbel zou zijn; Ik zou na vijf minuten al oververmoeid zijn van het aanhoren van die herrie.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:30 schreef Jasonn87 het volgende:
Hehehequote:Op maandag 18 augustus 2008 12:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat soort mensen kan je ook vanalles wijs maken omdat ze eigenlijk nauwelijks nadenken over wat je zegt. "Oh ben je een mormoonse bigamist? Wat leuk, ik heb ook veel vriendinnen haha, lekker weer is het, hé?..."
Juistem. De ene is het gewoon wat minder snel dan de ander. Sommige karakters botsen nou eenmaal met meer verschillende karakters dan andere. Ik herken het ook wel overigens. Ik ben alleen open als iemands uitstraling me bevalt, en ik gemerkt heb dat het geen oppervlakkig persoon is (ben je immers vrij snel achter).quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:02 schreef Keiichi het volgende:
Trouwens, meeste mensen zien mij ook als redelijk gesloten.
Maar voor bepaalde mensen die ik eigenlijk niet ken, kan ik gelijk openboek zijn. Alsof ze een sleutel hebben
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:02 schreef RRGJL het volgende:
Ik begrijp je probleem niet. Wil je nou zo graag met elk mogelijk mens overweg kunnen? Je begrijpt toch dat dat niet mogelijk is, zelfs naïef is he? Dat je zelfs zou kunnen stellen dat je geen eigen mening hebt als je met elk mens goed op kan schieten. Of vindt je dat je met elk mens een gesprek moet voeren ongeacht of je raakvlakken met ze hebt? En zeg nou niet; 'maar ik weet niet of we raakvlakken hebben want hij praat niet!' Zie daarin nou eens gewoon het missende raakvlak, en hou op met je eigen en de persoon in kwestie z'n energie te verspillen. Mensen die zich opdringen zijn gewoon erg vervelend, en als hij met je zou willen praten doet hij dat wel.
Heb je er ook wel eens over nagedacht dat deze mensen misschien niet per definitie gesloten zijn, maar zich gesloten opstellen naar jou toe omdat ze geen behoefte aan je hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |