Jij pwned iedereen hier, ga nou niet schijnheilig de onwetende uithangenquote:

Hij kan er toch niets aan doen dat hij de onderwerpen bepaald?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij pwned iedereen hier, ga nou niet schijnheilig de onwetende uithangen

16 uur per dag!? Lekker planning...... Of misschien is dat normaal in 'tv land'quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Lees net dat Huub de afgelopen dagen zo´n 48 uur heeft gewerkt
in zijn nieuwe baan als redacteur bij Can´t Buy Me Love......
16 uur per dag.......geen tijd heeft kunnen vinden om mensen te melden dat hij nog in leven is !
Bron Topic ex DGK in de media, Ladynight heeft daar een blog van Claire neergezet.
 .
 . .
 .

Ik denk meer dan normaal als een programma klaar is om te beginnen. Maar ben het met je eens dat Huub vanzelf wel weer verschijnt hier.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:55 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
16 uur per dag!? Lekker planning...... Of misschien is dat normaal in 'tv land'.
Logisch dat Huub zijn vrije tijd nu dan anders besteed. Hij duikt hier vanzelf wel weer op als hij zijn spreekwoordelijke ei kwijt wil, of zin heeft in een 'goede' discussie.

Nou volgens mij heeft ie daar gewoon het nodige genuttigd....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:09 schreef beequeen het volgende:
Juud, ligt het aan mij of ziet Huub er echt zo slecht uit?

Heeft hij er ooit goed uitgezien dan met zijn kikkerbek?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
JUUD, LIGT HET AAN MIJ OF ZIET HUUB ER ECHT ZO SLECHT UIT?

Ik wou al gaan roepen van, wat een off-topic bericht, maar bedacht me en ging eerst kijken.quote:

Kippenvel hè? Een volwassen stem in een kinderlichaam. Ze heeft ook gewonnen en terecht.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:05 schreef Juud79 het volgende:
Ik wou al gaan roepen van, wat een off-topic bericht, maar bedacht me en ging eerst kijken.
WOW!!! Thanks Neo voor te posten hier, wat enorm mooi...

Is Janis Joplin gereincarneerd? "Piece of my heart" van Bianca Ryan is zo goed..Kan iemand dat plaatsen?quote:

Fyskialu sé nyogorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Á silfur-á
Lýsir allan heiminn og augun blá
Skera stjörnuhiminn
Ég óska mér og loka nú augunum
Já, gerðu það, nú rætist það
Ó nei
Á stjörnuhraða
Inni í hjarta springur, flugvélarbrak
Ofaní jörðu syngur
Ég óska mér og loka nú augunum
Já, gerðu það, lágfara dans
Allt gleymist í smásmá stund og rætist það
Opna augun
Ó nei
Minn besti vinur hverju sem dynur
Ég kyngi tári og anda hári
Illum látum, í faðmi grátum
Þegar að við hittumst
Þegar að við kyssumst
Varirnar brenndu, höldumst í hendur
Ég sé þig vakinn
Ég sé þig nakinn
Inní mér syngur vitleysingur
Alltaf þið vaða, við hlaupum hraðar
Allt verður smærra
Ég öskra hærra
Er er við aða, í burtu fara
Minn besti vinur hverju sem dynur
Illum látum, í faðmi grátum
Ég kyngi tári og anda hári
Þegar að við hittumst
Þegar að við kyssumst
Varirnar brenndu, höldumst í hendur
Ég sé þig vakinn
Ég sé þig nakinn
Inní mér syngur vitleysingur

In ieder geval na November 2007 ...:Pquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:42 schreef Juud79 het volgende:
Ach laten we het dan een beetje on-topic houden, deze twee nummers werden op een avond beluisterd door H&C, wie weet wanneer dat was?

Slimmerd, Claire was er toch ook pas vanaf Jan 2008....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:51 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
In ieder geval na November 2007 ...:P

Jij hebt een PM terug. Ik hou van feestjes!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hé Juud79, you've got PM
Heb wel zin in een feestje!

quote:

Dat was IJslands van Peter:quote:

Heerlijk nummer! Als we dan toch You Tubes songs plaatsen: hier van een Noorse groep voor ons een die het huilen nader staat (engelsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat was IJslands van Peter:
Zo'n dramatisch nummer, waarin de zanger na een dal uiteindelijk zijn top bezingt, dat doet René Froger ook.
En jawel hij heeft haar, de vrouw, gekregen
 ):
 ): 

Geef mij maar Moonlight Sonato of thema Romeo en Juliettequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat was IJslands van Peter:
Zo'n dramatisch nummer, waarin de zanger na een dal uiteindelijk zijn top bezingt, dat doet René Froger ook.
En jawel hij heeft haar, de vrouw, gekregen

Ik zei na 2007 ,maar voor nov 2008 lijkt mij...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Slimmerd, Claire was er toch ook pas vanaf Jan 2008....

Want de voormalige streamers van DGK zitten te wachten op Villa Vandaag berichten met voor geselecteerde foto's en teksten waar ze in China nog wat van kunnen leren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef Huubdgk het volgende:
hallo iedereen,
wat een gedoe weer om de streams, het is zoals het is, kan je gewoon zeggen dat het echte mensen zijn die in dit programma zitten en geen acteurs! Geen streams wil niet zeggen dat er geen internetpagina van komt, zijn natuurlijk meerdere manieren om de mensen van minuut tot minuut te laten meekijken in de villa!
het programma wordt in ieder geval top, zijn heel druk maar 31 augustus is natuurlijk al de kick off uitzending!

Je hebt het toch niet over Villa Vandaag bijvoorbeeld he? Als dat wel zo is ga ik even heel hard lachen, dat was nameljk een soort van `Roddelblad dagverslag´. De keren dat daar waarheidsgetrouw het gebeuren in de Villa werd beschreven zijn op een hand te tellen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef Huubdgk het volgende:
hallo iedereen,
wat een gedoe weer om de streams, het is zoals het is, kan je gewoon zeggen dat het echte mensen zijn die in dit programma zitten en geen acteurs! Geen streams wil niet zeggen dat er geen internetpagina van komt, zijn natuurlijk meerdere manieren om de mensen van minuut tot minuut te laten meekijken in de villa!
het programma wordt in ieder geval top, zijn heel druk maar 31 augustus is natuurlijk al de kick off uitzending!

.
 .

Chantage!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:06 schreef schatje het volgende:
Ik ga niet kijken. Ik wil streams. Dan pas wil ik overwegen om te gaan kijken.
 .
  . 

Huub doet ook al de montage? Wat een alleskunner is het toch ook!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Huub in de redactie zit, dan zal het wel goed knip- en plakwerk worden. Want dat is het enige waar hij ooit goed in is geweest op school.
Vliegtuigjes vouwen niet meegerekend

Zin om wat te melden in de meest onzinnige radioshow van Europa vanavond over cbml ??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef Huubdgk het volgende:
hallo iedereen,

schijtziek? dat is juist leuk om te volgen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:15 schreef Copycat het volgende:
Tegelijkertijd denk ik ook dat streams bij dit programma niet echt boeiend zijn. Zoals het format is, word je denk ik alleen maar schijtziek van machomannen en zichzelf hoererende vrouwen om maar zo lang mogelijk in het spel te blijven.

Het is niet aan Huub om daar iets over te zeggen, dat weet iedereen hier inmiddels wel, en had ie al eerder zich uitgesproken, dan was er net zo goed gesteggel over geweest...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:21 schreef spapaars het volgende:
Inderdaad, wat een commotie over die streams.
Was niet gebeurd als, je meteen een helder antwoord had gegeven.

Nee het was aan de balie medewerkster om hierover wat te zeggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Het is niet aan Huub om daar iets over te zeggen, dat weet iedereen hier inmiddels wel, en had ie al eerder zich uitgesproken, dan was er net zo goed gesteggel over geweest...

Daarover verschillen we dus van mening.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:22 schreef Suikeroom het volgende:
schijtziek? dat is juist leuk om te volgen...
Misschien doen ze dat ook welquote:maar wat is dan de meerwaarde dat ze zich laten opsluiten in een huis voor 3 maanden als er geen streams zijn? dan kunnen ze net zo goed tussen de opnames door naar huis..
 .
  .

een internetpagina met dezelfde redaktie als van de goudenkooi.nl?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef Huubdgk het volgende:
hallo iedereen,

Nou he, wat een gedoe mensen die graag streams kijken, het grootste gedeelte van je fans bestaat uit dat soort mensen. Koppeltjes tv progamma's zijn er zat en er is geen enkel progamma met streams, dus dat !!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef Huubdgk het volgende:
hallo iedereen,

En wij mochten weer genieten van......jawel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef Dementor het volgende:
VV: na een stevige woordenwisseling zitten de bewoners gezellig op de bank tv te kijken.
"Realiteit": na elkaar letterlijk de tent te hebben uitgeslagen komt JdM op bezoek om de bewoners de les te lezen.

Mja, de streamers die nu niet gaan kijken naar de uitzendingen, dat is natuurlijk niet zo'n groot aantal, dus daar zullen ze niet echt van wakker liggen... Ik ben wel nog steeds benieuwd wat nu de echte reden is, dat er geen streams komen, maar dat zullen we waarschijnlijk niet te horen krijgen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:37 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een beetje rondgekeken bij de verschillende fora, a.o. Nowlive en VOL. Daar heerst dus dezelfde stemming, geen streams, geen CBML kijken. Ook daar hebben ze geen behoefte aan Villa Vandaagachtige nepverslagen. Gaat goed zo.

Iemand enig idee wat die meerdere manieren zijn? Op VV na.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef Huubdgk het volgende: Geen streams wil niet zeggen dat er geen internetpagina van komt, zijn natuurlijk meerdere manieren om de mensen van minuut tot minuut te laten meekijken in de villa!

Dat ga je niet menen! Dat maakt het een stuk minder leuk zeg. Bij Paradise Hotel was dat niet zo. He bah. En ik had er zo'n zin in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
--knip-
Daarbij vind ik - als ik het inderdaad juist heb begrepen - het nogal typisch dat enkel de vrouwen moeten strijden om hun plekje te behouden en de mannen achterover leunend zich de manieren waarop de vrouwen dat proberen te bereiken, kunnen laten welgevallen.
-knip

Het is, mag je toch aannemen, een gecalculeerde beslissing geweest om geen streams door te gaan geven. En je hebt waarschijnlijk gelijk: het gros van de potentiële kijkers interesseert het geen hol of er gescript wordt. Ze willen gewoon vermaakt worden, that's it. Boeien, of het wel helemaal "eerlijk" gaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mja, de streamers die nu niet gaan kijken naar de uitzendingen, dat is natuurlijk niet zo'n groot aantal, dus daar zullen ze niet echt van wakker liggen...

Ik weet ook niet waar dat op gebaseerd is hoor, dat mannen niet weggestemd zouden kunnen worden. Cc, waarom is dat zo denk je?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen! Dat maakt het een stuk minder leuk zeg. Bij Paradise Hotel was dat niet zo. He bah. En ik had er zo'n zin in.

geen idee, misschien 24 uur op tv,net als in spanje, waar BB ook 24 uur op tv tequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iemand enig idee wat die meerdere manieren zijn? Op VV na.
 volgen is.
 volgen is.

Ik meen het ergens gelezen te hebben ...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef Gert het volgende:
Ik weet ook niet waar dat op gebaseerd is hoor, dat mannen niet weggestemd zouden kunnen worden. Cc, waarom is dat zo denk je?
 .
 .  

Bel een balie medewerker(ster) die weet het wél te vertellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik meen het ergens gelezen te hebben ...
Maar ik kan er net zo goed falikant naast zitten, hoor.
Ik ga eens een poging wagen tot bron vinden.

Simpel toch: 5 mannen, 7 vrouwen. Er zitten dus altijd 2 vrouwen ordinairo's zonder vent of er moeten ook lesbiennes aanwezig zijn. Dat weet ik dus niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:50 schreef Copycat het volgende:
Ik meen het ergens gelezen te hebben ...
Maar ik kan er net zo goed falikant naast zitten, hoor.
Ik ga eens een poging wagen tot bron vinden.

Tuinfluiter
  Tuinfluiter   
 in CAN'T BUY ME LOVE - Nieuw reality programma RTL 5quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Can't Buy Me Love , vanaf maandag 1 september op RTL 5,
dagelijkse televisieuitzendingen van 19:30 tot 20:00 uur, de start is met een kickoff , liveshow.
KNIP
(Streams?)
Navraag bij receptioniste Wendy van Talpa en doorverbinding met een medewerker van het tv-programma:
Er komen geen streams bij 13 weken durende "real-life" Can't Buy Me Love.
(CBML)
Het programma start met 5 mannen en 7 vrouwen, bij de start van het programma zal een
oneven aantal kandidaten de villa betreden, de bedoeling is dat deze mannen en vrouwen
zo snel mogelijk koppels gaan vormen, want diegene die zonder partner zit,
al de villa in Eemnes moet verlaten,
elke week of om de week, gaan er twee vrouwen uit die geen partner hebben weten te bemachtigen, daarvoor komen er weer twee nieuwe vrouwen voor terug,
Bedoeling is dus dat er koppels worden gevormd, samen kunnen zij andere spelers buiten
het spel zetten, uit het spel proberen te werken.
Het format is nog niet helemaal afgerond, Talpa en RTL zijn het format nog aan het verfijnen.
KNIP
Bedankt modje Cinnamongirl voor het mogen openen van dit topic.

quote:
Doet pijn aan mijn ogen.quote:De ene week is het degene welke alleen over is gebleven, de andere keer is het de gene met het minste verdiende geld. Dit geld zal verdient worden door het uitvoeren van opdrachten, het je het minste geld verdient of blijf je alleen over dan is het exit.

Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:56 schreef Copycat het volgende:Tuinfluiter

in CAN'T BUY ME LOVE - Nieuw reality programma RTL 5

PoekieRoekie in optima forma.quote:

OK, duidelijk!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:56 schreef Copycat het volgende:Tuinfluiter

[..]
in CAN'T BUY ME LOVE - Nieuw reality programma RTL 5

Bel jij dan vanavond nog eens naar ons radioprogramma om ons uit te leggen wat er origineel en boeiend aan isquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:27 schreef Huubdgk het volgende:
dit programma is niet de Gouden Kooi 2,
maar goed, zeiken over een programma wat je niet kent is leuker dan benieuwd zijn toch?

Ben wel benieuwd naar, waarom het programma niet geschikt is voor livestreams.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:27 schreef Huubdgk het volgende:
dit programma is niet de Gouden Kooi 2,
maar goed, zeiken over een programma wat je niet kent is leuker dan benieuwd zijn toch?

Ik geloof in mijzelf want, ik heb gebeld.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:30 schreef Huubdgk het volgende:
[quote]Op vrijdag 22 augustus 2008 16:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
toch grappig dat een verhaal gepost hier meteen wordt geloofd, alsof een medewerker van hier die het weet uit de school zou klappen,
misschien komen er streams misschien niet, misschien komt er villa vandaag misschien niet, misschien komen er hele stukken integraal op internet misschien niet,
als het je niet bevalt kijk je toch lekker niet?

ga ff janken, ouwe lesboquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
toch grappig dat een verhaal gepost hier meteen wordt geloofd, alsof een medewerker van hier die het weet uit de school zou klappen,
misschien komen er streams misschien niet, misschien komt er villa vandaag misschien niet, misschien komen er hele stukken integraal op internet misschien niet,

quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Bel jij dan vanavond nog eens naar ons radioprogramma om ons uit te leggen wat er origineel en boeiend aan is
06 3031 94 98 vanaf 21 uur

Ben het met je eens dat we eerst maar eens moeten kijken wat het is voordat we oordelen, dat heb ik van de week ook al hier uitgesproken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |