Jij pwned iedereen hier, ga nou niet schijnheilig de onwetende uithangenquote:
Hij kan er toch niets aan doen dat hij de onderwerpen bepaald?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij pwned iedereen hier, ga nou niet schijnheilig de onwetende uithangen
16 uur per dag!? Lekker planning...... Of misschien is dat normaal in 'tv land'quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:![]()
Lees net dat Huub de afgelopen dagen zo´n 48 uur heeft gewerkt
in zijn nieuwe baan als redacteur bij Can´t Buy Me Love......
16 uur per dag.......geen tijd heeft kunnen vinden om mensen te melden dat hij nog in leven is !
Bron Topic ex DGK in de media, Ladynight heeft daar een blog van Claire neergezet.
Ik denk meer dan normaal als een programma klaar is om te beginnen. Maar ben het met je eens dat Huub vanzelf wel weer verschijnt hier.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:55 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
16 uur per dag!? Lekker planning...... Of misschien is dat normaal in 'tv land'.
Logisch dat Huub zijn vrije tijd nu dan anders besteed. Hij duikt hier vanzelf wel weer op als hij zijn spreekwoordelijke ei kwijt wil, of zin heeft in een 'goede' discussie.
Nou volgens mij heeft ie daar gewoon het nodige genuttigd....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:09 schreef beequeen het volgende:
Juud, ligt het aan mij of ziet Huub er echt zo slecht uit?
Heeft hij er ooit goed uitgezien dan met zijn kikkerbek?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
JUUD, LIGT HET AAN MIJ OF ZIET HUUB ER ECHT ZO SLECHT UIT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |