Wel volgen....0quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu er definitief geen streams komen ga ik de nieuwe realitysoap Can't Buy Me Love:
Graag bij reactie even de stand aanvullen. Heb ik nu maar voor je gedaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
niet volgen, das wel duidelijk
Twee users; Tuinfluiter kreeg hetzelfde antwoord. Wel vreemd dat Huub in het telefoongesprek zei dat ze er wel zouden komen, maar dat hij nog niet wist in welke vorm.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:27 schreef Gert het volgende:
Is er ergens op internet te vinden dat er geen live-streams komen?
Ik ken als bron tot nu toe alleen een user die naar RTL zou hebben gebeld.
En: geen streams = niet volgen.
Ik denk dat het toen of nog niet duidelijk was, of dat Huub er nog niet over was ingelicht óf dat hij het wel wist, maar de info nog onder embargo was.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:30 schreef Disana het volgende:
Wel vreemd dat Huub in het telefoongesprek zei dat ze er wel zouden komen, maar dat hij nog niet wist in welke vorm.
Zonder streams geen COS, en dat was wat ook DGK leuk maakte.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het toen of nog niet duidelijk was, of dat Huub er nog niet over was ingelicht óf dat hij het wel wist, maar de info nog onder embargo was.
Anyhood, zonder streams ga ik het waarschijnlijk niet volgen. Niet dat ik streams zou nemen als ze er wel waren, want ik vind streamen te irritant, maar meelezen en meediscussiëren met streamers en af en toe een filmpje terugzien, vind ik dan weer wel leuk.
Maar dit programma is me iets te veel plastic en plat, ben ik bang. Misschien een aflevering kijken om te zien of mijn voorgevoel correct bleek.
www.cantbuymelove.nl is wel van RTL, en daar vragen ze nog steeds om deelnemers.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:03 schreef sunny16947 het volgende:
Kan er ook niks officieels over vinden. Er is nu wel een site http://cbml.nl maar of die van RTL is betwijfel ik. Er staat niets over streams. Het zou fijn zijn als Huber de Huber iets zou kunnen bevestigen of ontkennen.
32.760 mooie paints!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:53 schreef Peter6000 het volgende:
Geen streams = niet volgen = (7 x 6 ) x 13 = 546 uur op een andere manier in te vullen.
Wat is de publiciteitsstunt dan? Nee, er komen geen streams! Newsflash! Er komen wel streams! !!111Eins!!!111 Loller!1111!1!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:45 schreef hondjes het volgende:
maar goed, misschien komen er toch nog streams en is dit alles alleen een publiciteits stunt
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is de publiciteitsstunt dan? Nee, er komen geen streams! Newsflash! Er komen wel streams! !!111Eins!!!111 Loller!1111!1!
Lijkt me niet dat dat nieuwswaardig is.
Iedereen is wel heel erg relatief. Ik denk dat er buiten op een aantal fora nauwelijks over wordt gepraat.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:46 schreef hondjes het volgende:
op de manier wordt er al over gesproken, krijgt het bekendheid , ligt het woordtal lekker in de mond bij iedereen,
we zien wel, ben al chaggi, dus dit kan er ook wel bij.
ook weer waar..en iedereen, is ook wel erg veel,quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedereen is wel heel erg relatief. Ik denk dat er buiten op een aantal fora nauwelijks over wordt gepraat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |