Jij pwned iedereen hier, ga nou niet schijnheilig de onwetende uithangenquote:
Hij kan er toch niets aan doen dat hij de onderwerpen bepaald?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij pwned iedereen hier, ga nou niet schijnheilig de onwetende uithangen
16 uur per dag!? Lekker planning...... Of misschien is dat normaal in 'tv land'quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:![]()
Lees net dat Huub de afgelopen dagen zo´n 48 uur heeft gewerkt
in zijn nieuwe baan als redacteur bij Can´t Buy Me Love......
16 uur per dag.......geen tijd heeft kunnen vinden om mensen te melden dat hij nog in leven is !
Bron Topic ex DGK in de media, Ladynight heeft daar een blog van Claire neergezet.
Ik denk meer dan normaal als een programma klaar is om te beginnen. Maar ben het met je eens dat Huub vanzelf wel weer verschijnt hier.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:55 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
16 uur per dag!? Lekker planning...... Of misschien is dat normaal in 'tv land'.
Logisch dat Huub zijn vrije tijd nu dan anders besteed. Hij duikt hier vanzelf wel weer op als hij zijn spreekwoordelijke ei kwijt wil, of zin heeft in een 'goede' discussie.
Nou volgens mij heeft ie daar gewoon het nodige genuttigd....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:09 schreef beequeen het volgende:
Juud, ligt het aan mij of ziet Huub er echt zo slecht uit?
Heeft hij er ooit goed uitgezien dan met zijn kikkerbek?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
JUUD, LIGT HET AAN MIJ OF ZIET HUUB ER ECHT ZO SLECHT UIT?
Ik wou al gaan roepen van, wat een off-topic bericht, maar bedacht me en ging eerst kijken.quote:
Kippenvel hè? Een volwassen stem in een kinderlichaam. Ze heeft ook gewonnen en terecht.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:05 schreef Juud79 het volgende:
Ik wou al gaan roepen van, wat een off-topic bericht, maar bedacht me en ging eerst kijken.
WOW!!! Thanks Neo voor te posten hier, wat enorm mooi...
Is Janis Joplin gereincarneerd? "Piece of my heart" van Bianca Ryan is zo goed..Kan iemand dat plaatsen?quote:
Fyskialu sé nyogorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Á silfur-á
Lýsir allan heiminn og augun blá
Skera stjörnuhiminn
Ég óska mér og loka nú augunum
Já, gerðu það, nú rætist það
Ó nei
Á stjörnuhraða
Inni í hjarta springur, flugvélarbrak
Ofaní jörðu syngur
Ég óska mér og loka nú augunum
Já, gerðu það, lágfara dans
Allt gleymist í smásmá stund og rætist það
Opna augun
Ó nei
Minn besti vinur hverju sem dynur
Ég kyngi tári og anda hári
Illum látum, í faðmi grátum
Þegar að við hittumst
Þegar að við kyssumst
Varirnar brenndu, höldumst í hendur
Ég sé þig vakinn
Ég sé þig nakinn
Inní mér syngur vitleysingur
Alltaf þið vaða, við hlaupum hraðar
Allt verður smærra
Ég öskra hærra
Er er við aða, í burtu fara
Minn besti vinur hverju sem dynur
Illum látum, í faðmi grátum
Ég kyngi tári og anda hári
Þegar að við hittumst
Þegar að við kyssumst
Varirnar brenndu, höldumst í hendur
Ég sé þig vakinn
Ég sé þig nakinn
Inní mér syngur vitleysingur
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In ieder geval na November 2007 ...:Pquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:42 schreef Juud79 het volgende:
Ach laten we het dan een beetje on-topic houden, deze twee nummers werden op een avond beluisterd door H&C, wie weet wanneer dat was?![]()
Slimmerd, Claire was er toch ook pas vanaf Jan 2008....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:51 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
In ieder geval na November 2007 ...:P
Jij hebt een PM terug. Ik hou van feestjes!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hé Juud79, you've got PM![]()
Heb wel zin in een feestje!
quote:
Dat was IJslands van Peter:quote:
Heerlijk nummer! Als we dan toch You Tubes songs plaatsen: hier van een Noorse groep voor ons een die het huilen nader staat (engelsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat was IJslands van Peter:
Zo'n dramatisch nummer, waarin de zanger na een dal uiteindelijk zijn top bezingt, dat doet René Froger ook.
En jawel hij heeft haar, de vrouw, gekregen![]()
Geef mij maar Moonlight Sonato of thema Romeo en Juliettequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat was IJslands van Peter:
Zo'n dramatisch nummer, waarin de zanger na een dal uiteindelijk zijn top bezingt, dat doet René Froger ook.
En jawel hij heeft haar, de vrouw, gekregen![]()
Ik zei na 2007 ,maar voor nov 2008 lijkt mij...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Slimmerd, Claire was er toch ook pas vanaf Jan 2008....
Want de voormalige streamers van DGK zitten te wachten op Villa Vandaag berichten met voor geselecteerde foto's en teksten waar ze in China nog wat van kunnen leren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef Huubdgk het volgende:
hallo iedereen,
wat een gedoe weer om de streams, het is zoals het is, kan je gewoon zeggen dat het echte mensen zijn die in dit programma zitten en geen acteurs! Geen streams wil niet zeggen dat er geen internetpagina van komt, zijn natuurlijk meerdere manieren om de mensen van minuut tot minuut te laten meekijken in de villa!
het programma wordt in ieder geval top, zijn heel druk maar 31 augustus is natuurlijk al de kick off uitzending!
Je hebt het toch niet over Villa Vandaag bijvoorbeeld he? Als dat wel zo is ga ik even heel hard lachen, dat was nameljk een soort van `Roddelblad dagverslag´. De keren dat daar waarheidsgetrouw het gebeuren in de Villa werd beschreven zijn op een hand te tellen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef Huubdgk het volgende:
hallo iedereen,
wat een gedoe weer om de streams, het is zoals het is, kan je gewoon zeggen dat het echte mensen zijn die in dit programma zitten en geen acteurs! Geen streams wil niet zeggen dat er geen internetpagina van komt, zijn natuurlijk meerdere manieren om de mensen van minuut tot minuut te laten meekijken in de villa!
het programma wordt in ieder geval top, zijn heel druk maar 31 augustus is natuurlijk al de kick off uitzending!
Chantage!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:06 schreef schatje het volgende:
Ik ga niet kijken. Ik wil streams. Dan pas wil ik overwegen om te gaan kijken.
Huub doet ook al de montage? Wat een alleskunner is het toch ook!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Huub in de redactie zit, dan zal het wel goed knip- en plakwerk worden. Want dat is het enige waar hij ooit goed in is geweest op school.
Vliegtuigjes vouwen niet meegerekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |