ik gok dat het net als de ps store gelinkt zal zijn aan je psn-account, dus geen probleem. blijft zonder meer jammer dat het moet, maar zal ook ongetwijfeld zijn redenen hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit dan weer heel ver gezocht.
Het spel kun je alsnog gewoon importeren dunkt me.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
hello@mediamolecule.com
Mailen met die hap.
da's alles dus http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=195937quote:"We've got regional servers," explained Smith. "But we can move levels around on servers whenever we want. But you won't have access to the Japanese servers," he added.
Om het nog maar een keer duidelijk te maken (voor alle zekerheid voor iedereen).....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:46 schreef Misanthropist het volgende:
Nariko Sackgirl is Play.com's LittleBigPlanet preorder bonus
[ afbeelding ]
quote:receive the Heavenly Sword starlet 'Nariko' as an exclusive in-game character
quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:43 schreef koei het volgende:
Ik heb LBP gespeeld
Ik vond het er erg tof uitzien. Je hebt erg veel mogelijkheden bij het zelf bouwen van levels en de levels die bijgeleverd worden waren ook leuk om te spelen. Ik begreep alleen het multiplayer-gedeelte niet helemaal. Volgens mij was het tegen elkaar spelen (zoveel mogelijk punten halen), maar volgens mijn speelmaatje was het coop (maar dat kan ook zijn omdat hij verloor natuurlijk...). Het was in iedergeval een leuke game om te spelen en ik ga hem zeker halen. Ik moet alleen nog even kijken wanneer.
Verzendt Gamestop tegenwoordig ook naar Europa? Want vroeger deden ze dat nooit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:29 schreef R_B het volgende:
Iemand die hem bij gamestop gaat pre-orderen?
Of zijn er nog andere zaken met een aardig prijsje?
bij gamestop kost het omgerekend +/- 47 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |