Daar weten we denk ik over een paar dagen meer over. Denk dat sony EU dat lekker houd voor leipzig.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:57 schreef KoosyNL het volgende:
weten jullie waar we in Europa de game kunnen pre-orderen en waarbij je dan die gave gadgets krijg?
WTFquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:29 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Adviesprijs: ¤79,99
Daarom
Als je de mogelijk hebt en je vindt het niet erg om mogelijk een paar dagen langer te wachten op je spel kan je hem in principe ook importeren voor een eurootje of 45
Daar kan je wel eens helemaal gelijk in hebbenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daar weten we denk ik over een paar dagen meer over. Denk dat sony EU dat lekker houd voor leipzig.
Ik zelf heb er best wel ¤80 voor over. Maar maak er dan gewoon ¤60 van... Ik hoop niet dat dit klopt... Maar ¤80 voor een game die eerst eigenlijk een PSN game wasquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WTF80 euro! Da's echt ziek duur voor een spelletje die je zelf in elkaar moet zetten
ik heb hem alvast besteld bij gcshop, zodat ik sowieso een exemplaar heb tijdens de release. Mocht iemand hem goedkoper spotten in Nederland, don't hesitate to pm mequote:Op maandag 18 augustus 2008 13:10 schreef KoosyNL het volgende:
euh, deze game kent oneindig veel mogelijkheden en het is mogelijk om hier oneindig veel meer tijd in te steken dan enig andere game op de markt dus die extra 20 euro is het dat toch best wel waard?
Natuurlijk, als je hem ergens goedkoper kan krijgen, dan ben je wel gek om er 80 voor de betalen, maar anders... het is wel GOTFC!!!
Vakanzii, jeweettog!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Had je je gezicht de laatste dagen nou niet kunnen laten zien?
quote:[GC] LittleBigPlanet krijgt datum
Na enige tijd waarin we alleen maar konden speculeren over de releasedatum van LittleBigPlanet is het dan eindelijk het woord aan Sony om de aankondiging officieel te doen.
Tijdens de persconferentie leren we dat het spel op 29 oktober binnen Europa zal verschijnen.
Van mij mag je, alleen denk ik dat je dan wel een keer langskomt in het meldtopic voor te grote webicons aangezien die van jou 50kb te groot isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het is geen probleem he Sack?Vind 'm zo tof.
Als het net zo'n succes wordt als de Sims, dan zul je Sony niet horen klagen denk ik...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:16 schreef D1ngus het volgende:
ziet er ontzettend goed uit. maar tis me toch een hype, kan eigenlijk alleen maar tegen vallen, met zo'n hype.
Vraag me ook af hoelang het leuk blijft. lijkt me zoiets als de sims. trouwe fanbase zelfs tot op heden, maar door velen al naar een paar maanden doen vergeten door het volgende vette spel.
Wtf..quote:[GC] LBP content is regiogebonden
De game-ervaring in LittleBigPlanet beperkt zich niet tot de disc, door eigen creaties zal het spel lang speelbaar moeten blijven.
Helaas zal de content alleen binnen de eigen regio te downloaden kunnen zijn. Wanneer iemand binnen Europa content maakt kunnen we deze dus gewoon binnen halen, wanneer de content gemaakt is in Amerika of Japan is dit niet het geval. De reden voor dit besluit zijn de servers, iedere regio heeft zijn eigen servers en het is niet mogelijk om de servers van een andere regio, denk aan die van Japan, te benaderen als je in Europa woont.
quote:
Er staat nergens dat het aan de disk ligt of aan de regio van je psn accountquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat een kut spel, dus ik wil hem uit amerika halen omdat die daar gewoon de helft van de prijs is maar ik kan geen levels van fokkers spelen bijv.
Kanker spel, slotje.
Volgens mij is dit dan weer heel ver gezocht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat een kut spel, dus ik wil hem uit amerika halen omdat die daar gewoon de helft van de prijs is maar ik kan geen levels van fokkers spelen bijv.
Kanker spel, slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |