Ik denk niet dat de stylo van Jezus vandaag de dag nog zou worden gewaardeerd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Arme jij.
(hoewel..Jezus is er wel wereldberoemd mee geworden.)
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Jammer zeg.
Bij deze is mijn klacht dat een klacht van twee zinnen nog te hoog is gegrepen voor jou.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:12 schreef Ladidadida het volgende:
Je klacht is dat je een depressieve loser bent zonder werk?
Verre van zaligmakend.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het leven is niet nutteloos, je kunt geld verdienen, geld uitgeven en daarvoor materie aanschaffen!
Jezus is tijdloos, eeuwig, liefdevol en nog meer van zulke superlatieven.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de stylo van Jezus vandaag de dag nog zou worden gewaardeerd.
Constant onder invloed zijn lijkt me tofferquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat lijkt me toch een toffe bezigheid!
En het was een neger, maar dat willen veel christenen niet toegeven.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jezus is tijdloos, eeuwig, liefdevol en nog meer van zulke superlatieven.
Ik probeer dingen te combineren!quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Constant onder invloed zijn lijkt me toffer!
Ik ga maar aan de Meth denk ik.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik probeer dingen te combineren!
In jouw geval dekt "TS kan denken,quote:
werd het toen ook al niet..quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
In jouw geval dekt "TS kan denken,_!" de lading veel beter.
Die problemen zijn meestal niet zo diepgaand, dus dat loopt wel los in de meeste gevallen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:28 schreef Convergence het volgende:
Maar de armen van geest blijven ongelukkig omdat ze meestal hun eigen problemen niet op kunnen lossen.
Het is een combinatie, maar ook als ik bezig ben schieten er zulke kwesties door mijn hoofdquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:28 schreef Nikmans het volgende:
Alsof 'filosoferen over de nutteloosheid' meer met intelligentie te maken heeft dan met het hebben van te veel lege tijd
Inderdaad, simpele vraagstukken als de zin des levens behandel ik dagelijks.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:43 schreef Heathen. het volgende:
Terechte klacht, maar als je slim bent kan je jezelf ook gelukkig denken door ervoor een oplossing te bedenken. Ik denk dus dat je gewoon niet echt intelligent genoeg bent maar bij de middenmoot hoort die zoals de meesten sjokkend en teleurgesteld door het leven gaat.
Daar ben ik te rationeel voor.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:43 schreef Heathen. het volgende:
Terechte klacht, maar als je slim bent kan je jezelf ook gelukkig denken door ervoor een oplossing te bedenken. Ik denk dus dat je gewoon niet echt intelligent genoeg bent maar bij de middenmoot hoort die zoals de meesten sjokkend en teleurgesteld door het leven gaat.
ach je bent toch een onintelligente arbeider?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
Dan zou ik mezelf niet depressief filosoferen over het leven, of beter gezegd: de nutteloosheid ervan.
Klacht: Zalig zijn de armen van geest.
En wat is het nut dan wel? Soort in standhouden?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:48 schreef flipp. het volgende:
[..]
ach je bent toch een onintelligente arbeider?
anders had je wel geweten dat er wel degelijk nut is, dat het nut je niet aan staat is een ander verhaal...
Ik bezit hoogstwaarschijnlijk meer kennis over wetenschap dan dat jij hebt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:40 schreef Stolas het volgende:
[..]
Ah, een onintelligente arbeider meldt zich.
Oh, vertel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:14 schreef supertard het volgende:
Ik bezit hoogstwaarschijnlijk meer kennis over wetenschap dan dat jij hebt.
Okay.quote:En om mijzelf naar beneden te schalen naar het niveau op FOK! heb ik toch maar deze reactie geplaatst, aangezien dit forum voor 90% uit bagger bestaat.
Als je gelooft in het nut van het leven ga je er (onbewust misschien) vanuit dat er een supermacht (god of goden) is die het menselijk leven heeft geschapen met een doel. Als je op deze theorie wilt doorbreien zal het dichtste wat je bij een antwoord kan komen op de vraag wat het doel / nut van het leven is hetgeen zijn wat je in het bijbehorende boek van je relige zal vinden (hoewel dit hier ook vaak niet in staat).quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:50 schreef Stolas het volgende:
[..]
En wat is het nut dan wel? Soort in standhouden?
Mwoa geld is natuurlijk een universeel ruilmiddel. Waar je vroeger een brood gaf aan iemand om je huis te timmeren wordt nu geld gegeven omdat de mens zoveel beroepen heeft dat een simpele ruilmarkt als brood voor arbeid niet meer efficient werkt. En met ruilmiddelen heb je ook altijd dat iemand meer heeft doordat hij een sterker ruilmiddel heeft of er meer moeite voor heeft gedaan (dus meer ruilmiddelen heeft) wat op zich een sneeuwbal effect geeft en na een tijdje gaat dit boven de basisbehoeften omdat deze al vervuld zijn en drijft het verder op hebzucht inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:54 schreef Koenholio het volgende:
Eigenlijk is het wel een beetje ziek dat we ons ons hele leven kapotwerken voor geld. En geld is ook nog eens iets wat we zelf verzonnen hebben om onze hebzuchtige aard makkelijker te kunnen voeden.!!!
Mega triest eigenlijk hè?
Ik quote:quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:53 schreef flipp. het volgende:
Dus het echte antwoord op wat ik hiervoor gezegd heb is dat er geen nut is. Het nut van het leven is dat er geen nut is, nut is iets wat door mensen verzonnen is om gemotiveerd te raken om iets te hebben om naartoe te werken.
quote:ach je bent toch een onintelligente arbeider?
anders had je wel geweten dat er wel degelijk nut is, dat het nut je niet aan staat is een ander verhaal...
Ik heb het wel gezegd. Het nut is hetgeen wat je vanuit je geloofsovertuiging in een supermacht wordt duidelijk gemaakt (wat er in die boeken staat hoewel dat in de meeste ook niet staat dacht ik). Indien je geen geloofsovertuiging hebt is er ook niet echt een nut.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:15 schreef Heathen. het volgende:
Ja flipp vertel... je hebt het nog steeds niet gezegd.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
Dan zou ik mezelf niet depressief filosoferen over het leven, of beter gezegd: de nutteloosheid ervan.
Een sluitend en eenduidig antwoord had ik meer verwacht. Dit zijn maar saaie en voorspellende antwoorden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:25 schreef flipp. het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezegd. Het nut is hetgeen wat je vanuit je geloofsovertuiging in een supermacht wordt duidelijk gemaakt (wat er in die boeken staat hoewel dat in de meeste ook niet staat dacht ik). Indien je geen geloofsovertuiging hebt is er ook niet echt een nut.
klopt, het is een antwoord wat iedereen weet maar niet iedereen aanvaard omdat het saai is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:28 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Een sluitend en eenduidig antwoord had ik meer verwacht. Dit zijn maar saaie en voorspellende antwoorden.
Dat gaat prima samen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:33 schreef Herald het volgende:
HOAX!
TS filosofeert nooit over het leven, enkel hoe hij tienermeisjes uit de kleren krijgt!
Slim naar menselijke maatstaven.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:49 schreef Strani het volgende:
Je zegt dat je slim bent, maar hoe slim ben je eigenlijk als je het antwoord op de vraag des levens niet kunt vinden? Ik denk dat niemand van ons zò slim is.
Nee, afleiding.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:40 schreef -Beer- het volgende:
Je kan ook gelovig worden of een kind nemen. Instant levensdoel.
Als het zo is is het in ieder geval niet zo intensief.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:30 schreef Kanonskogel het volgende:
Beetje arrogant om te denken dat een "domme"arbeider niet nadenkt over het leven en niet filosofeert.
Aannames nemen zij de gevaarlijkste dingen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als het zo is is het in ieder geval niet zo intensief.
Je spelling zit wel goed, nu de formulering nogquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Aannames nemen zij de gevaarlijkste dingen.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
Vroeger had hij ook niet een al te best imago bij velenquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat een kutreden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:05 schreef Fir3fly het volgende:
De enige reden dat je leeft is om je voort te planten, dus daar kan je je tijd wel mee volmaken. En het bevolkingsprobleem lost zichzelf op.
Een lichtpuntje in het Klaagbaak van de laatste tijd, als ik zo vrij mag zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:52 schreef Quir het volgende:
Hai Chris, dit topic ga ik even volgen omdat ik me verveel.
Wel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:17 schreef Emimich het volgende:
Pssst TS, onintelligent is geen woord!![]()
Tevens.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |