Ik denk niet dat de stylo van Jezus vandaag de dag nog zou worden gewaardeerd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Arme jij.
(hoewel..Jezus is er wel wereldberoemd mee geworden.)
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Jammer zeg.
Bij deze is mijn klacht dat een klacht van twee zinnen nog te hoog is gegrepen voor jou.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:12 schreef Ladidadida het volgende:
Je klacht is dat je een depressieve loser bent zonder werk?
Verre van zaligmakend.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het leven is niet nutteloos, je kunt geld verdienen, geld uitgeven en daarvoor materie aanschaffen!
Jezus is tijdloos, eeuwig, liefdevol en nog meer van zulke superlatieven.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de stylo van Jezus vandaag de dag nog zou worden gewaardeerd.
Constant onder invloed zijn lijkt me tofferquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat lijkt me toch een toffe bezigheid!
En het was een neger, maar dat willen veel christenen niet toegeven.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jezus is tijdloos, eeuwig, liefdevol en nog meer van zulke superlatieven.
Ik probeer dingen te combineren!quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Constant onder invloed zijn lijkt me toffer!
Ik ga maar aan de Meth denk ik.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik probeer dingen te combineren!
In jouw geval dekt "TS kan denken,quote:
werd het toen ook al niet..quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de stylo van Jezus vandaag de dag nog zou worden gewaardeerd.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
In jouw geval dekt "TS kan denken,_!" de lading veel beter.
Die problemen zijn meestal niet zo diepgaand, dus dat loopt wel los in de meeste gevallen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:28 schreef Convergence het volgende:
Maar de armen van geest blijven ongelukkig omdat ze meestal hun eigen problemen niet op kunnen lossen.
Het is een combinatie, maar ook als ik bezig ben schieten er zulke kwesties door mijn hoofdquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:28 schreef Nikmans het volgende:
Alsof 'filosoferen over de nutteloosheid' meer met intelligentie te maken heeft dan met het hebben van te veel lege tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |