abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:06:11 #226
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60950041
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:04 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Nee dat niet maar dat vind ik wel iets anders net zoals het woord negerzoen wat toen van de verpakking werd gehaald.

En patatje oorlog is ook al zoon oud woord wat we al lang gebruiken en dat gaat met het scheldwoord kanker helaas ook die kant uit.

En dat andere het kunnen onderscheiden van de ziekte moeten hun weten maar ik blijf erbij dat je er niet mee moet schelden en dat het mensen kwetst en ook uit mijn mond zal je het niet horen.
Ik vind dat mensen die er door gekwetst zijn ongelovelijke aanstellers zijn, tenzij e.e.a. op een zeer ongelukkige manier wordt gezegd.

Maar als iemand er op een normale manier iets van zegt ben ik best bereid er op te letten.

Krijg ik zo'n jankverhaal dan lullen ze maar tegen m'n reet. Daar sta ik echt 40 mijl boven. Sorry.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60950401
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:06 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ik vind dat mensen die er door gekwetst zijn ongelovelijke aanstellers zijn, tenzij e.e.a. op een zeer ongelukkige manier wordt gezegd.
Precies, als je tegen iemand "kankerlijer" zegt, is het een heel ander verhaal.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:17:08 #228
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_60950430
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:40 schreef mJ89 het volgende:

[..]

Ja lieve schat, neem dat eens met een korreltje zout.. tis het FOK forum
Ja, je weet het niet met die newbies hier. Ze zeggen de gekste dingen
(Un)masking for the greater good.
pi_60950935
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:52 schreef Taurus het volgende:
En dan bedoel ik het schelden met kanker. Ik zie het in vet veel topics! Het lijkt een soort opkomende trend, sinds dat geblaat over die eeuwige vrijheid van meningsuiting en geen grenzen en 'ja wie kwets je nou eigenlijk? ik bedoel waar moet ik dan de grens leggen?' zijn er serieus discussies ontstaan waarin mensen het 'schelden met het woord kanker' verdedigen

En het daarna ook praktiseren, hier op fok maar ook op straat. Schelden om het schelden, omdat je een krankzinnig argument hebt gevonden waardoor een ander je niets kan maken, moet het ook maar gelijk. Sinds wanneer wordt uberhaupt het recht op schelden verdedigd?? 'Ja, daag, ik kan toch niet met ieders tere zieltje rekening houden. Als ik kutdwerg zeg kwets ik weer kleine mensen..' Mij lukt het al jaren om die woorden niet voor dat doeleinde te gebruiken en ik heb nergens last van, stelletje holbewoners!

('Ooohh, nu kwets je holbewoners' Dat soort argumenten bedoel ik, terwijl de simpelste ziel best wel weet dat kanker wel degelijk gevoeliger ligt dan alle andere scheldwoorden, het is gewoon lelijke provocatie)

Het staat gewoon lelijk! En dom, asociaal en ordinair!

Samenvatting: schelden met kanker is ordinair maar je ziet het wel steeds meer, bah, lelijk.
wil je misschien het woord holbewoners niet meer gebruiken, mijn opa is door zo iemand vermoord.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_60951035
kanker
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:42:18 #231
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_60951250
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:16 schreef BobbyB het volgende:
Precies, als je tegen iemand "kankerlijer" zegt, is het een heel ander verhaal.
Volgens jouw redenatie is het exact hetzelfde :S
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_60952742
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
helaas moeten mensen het eerst meegemaakt hebben om te zien waarmee ze schelden.

Dan pas komen ze tot het besef wat het allemaal wel niet teweeg brengt.
right
Mijn opa, tante, buurvrouw en kennissen zijn overleden aan kanker. Oh en mijn moeder heeft het misschien (testuitslag is nog niet binnen).
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die niemand kennen die kanker had/heeft.
Als iemand met kanker vloekt doet het mij helemaal niks. Waarom niet? omdat IK niet labiel ben.

En vooral jezelf blijven vertellen dat vloeken alleen gebeurt uit onmacht, en dat vloekers gefrustreerde zielige mensen zijn. Misschien ga je het nog geloven ook.

Tenzij ik tegen je zeg van: "HAHA! JE MOEDER HEEFT KANKER EN IK HOOP DAT ZE PIJNLIJK STERFT!" moet je niet gaan janken.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_60952763
wat kankerveel tekst in dit kankertopic
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_60952813
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:30 schreef postmortum het volgende:
wat kankerveel tekst in dit kankertopic
Godverdomme hou je toch eens in man! mozeskriebel nog aan toe!
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_60953615
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:34 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, natuurlijk heb je het recht om erover te beginnen en erover te klagen... maar waarom zou je jezelf ergeren aan iets wat je toch niet kan veranderen, tenminste, bij andere mensen? Mijn punt is gewoon dat je je leven een stuk plezieriger maakt als je je er gewoon bij neer kunt leggen en maar denkt "Laat ze maar, ze weten niet beter". Je blijft er namelijk maar over door klagen en dan vraag ik me toch af in hoeverre je dan blijft klagen om het klagen. Natuurlijk is het lekker om even lekker te klagen en je frustraties van je af te schrijven. Maar zoals ik al zei, men klaagt liever dan dat ze zelf een oplossing zoeken.
[..]
Ik ga toch niet in het midden van dit topic denken 'ah, genoeg geklaagd '? Jij gaat nog steeds op me in, dus ik reageer daar nog steeds op. Weliswaar met constant hetzelfde verhaal, maar dat terzijde. We zijn het zelfs eens, dus in feite gaat het nergens meer over, alleen nu gaat het tussen ons steeds over het feit dat ik klaag. Dat lijkt me in klaagbaak niet interessant.
quote:
Ah, dus je plaatst het wel op het forum, maar als je iemand op straat kanker hoort zeggen zeg je er niks van of hoe bedoel je dat?
[..]
Daarmee bedoel ik dat een forum gemaakt is voor die discussies of voor posts. De inhoud maakt niet uit, dit is klaagbaak dus ik zit helemaal goed. Wat jij zegt is: niet klagen, dat is prettiger. Dat weet ik al jaren, toch bedankt. Ik was gewoon benieuwd wat voor reacties ik zou krijgen, maar genoeg daarover, want ik heb geen zin meer en het heeft geen zin meer mijn postgedrag te verantwoorden aan jou. We zijn het daarover 'oneens', min of meer.
quote:
Niet? Je gedram over mensen die kanker zeggen zie ik toch wel degelijk als stampvoeten, iemand die d'r zin niet krijgt. Je wilt blijkbaar dat niemand meer kanker zegt. En dat mag, maar dat is niet haalbaar en dat weet je zelf ook wel.
[..]
Het voelt niet als stampvoeten, laat ik het zo zeggen dat jij het zo interpreteert, en dat jij denkt dat ik serieus denk voor elkaar te krijgen dat niemand meer kanker roept: prima. Dat mag.
quote:
En nog één keer dan: als iemand geen onderscheid kan maken tussen het gebruik van een scheldwoord en de daadwerkelijke definitie van het woord moet het probleem bij zichzelf zoeken. Als je "kut" zegt omdat iets mislukt of zo bedoelt die persoon echt niet een vrouwelijk geslachtsdeel. Ieder weldenkend mens weet dat gewoon.
Ik vind schelden asociaal en degenen die het moeilijk vinden zich in andere mensen in te leven wanneer er wordt aangegeven dat het woord kanker bepaalde associaties oproept het probleem. Mijn probleem, althans. Die overigens niet opgelost kan worden, maar waarover des te beter af en toe eens lekker zinloos geklaagd kan worden. Nogmaals: je hoeft niet meer te posten.
quote:
Nogmaals, ik keur niks goed en ik scheld zelf ook zo min mogelijk maar om je aan zoiets te ergeren, daar heb je alleen jezelf mee.
Dank je. Je hebt gelijk. Ik vond echter dat je daar al gelijk in had vóór ik dit topic opende.
pi_60954512
waarom zeur je dan zo over kanker en niet over kut?
pi_60954685
foto van ts :

Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_60954826
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef postmortum het volgende:
foto van ts :

[ afbeelding ]
Best stoer.
pi_60954898
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef postmortum het volgende:
foto van ts :

[ afbeelding ]
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60956906
Hebben we ondertussen al een conclusie?
pi_60957042
Waarom zou er een conclusie moeten zijn in een klaagbaak topic ?
pi_60957074
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:36 schreef vencodark het volgende:
Ts is een modderfokking huilie.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60957097
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:40 schreef Zjummie het volgende:
Waarom zou er een conclusie moeten zijn in een klaagbaak topic ?
Heb vanaf het begin aardig het topic gevolgd en meegedaan. Ik vroeg me af of er al vorderingen waren aangezien het meer op een discussie lijkt, dan puur klagen. Voila.
pi_60957171
Overigens ben ik het 100% eens met TS.

Mensen die om de haverklap met kanker smijten neem ik niet serieus.
Niet omdat het me kwetst ivm de ziekte, het is gewoon onnodig grof, het klinkt uitermate hard, het is een lelijk woord door de harde klank. En het is niet voor niets dat je dat soort woorden met name hoort op de tribune bij FC Utrecht een willekeurige voetbalclub
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:51:27 #245
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60957406
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:44 schreef Zjummie het volgende:
Overigens ben ik het 100% eens met TS.

Mensen die om de haverklap met kanker smijten neem ik niet serieus.
Niet omdat het me kwetst ivm de ziekte, het is gewoon onnodig grof, het klinkt uitermate hard, het is een lelijk woord door de harde klank. En het is niet voor niets dat je dat soort woorden met name hoort op de tribune bij FC Utrecht een willekeurige voetbalclub
Tsja, als je inderdaad niet verder komt dan een oppervlakkige blik op mensen, dan kan dat.

Wanneer je eenmaal een beetje droog wordt achter je oren, dan groeit het besef dat de woordkeuze van mensen wel wat verraadt over hun gemoedstoestand en karakter, maar zelden iets over hun intelligentie.

Persoonlijk heb ik zoiets van "ja, het is grof, onnodig en lelijk".

Maar zolang er geen directe slachtoffers zijn (en dan bedoel ik niet die labiele figuren die gaan huilen als het woord valt, die zijn gewoon labiel en niets meer of minder wat mij betreft), zie ik geen probleem.

Wat ik erg vind, is dat in een topic als dit meer mensen komen zaniken dan in een topic over echt ernstige zaken met echte slachtoffers.

Erg, maar al lang niet meer verassend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pappie_Culo op 19-08-2008 16:57:43 ]
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:56:19 #246
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60957532
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:36 schreef vencodark het volgende:
Mensen die het woord kanker te pas en te onpas gebruiken worden niet serieus genomen en hebben niet erg veel verstand
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:57:19 #247
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60957565
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:56 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Mensen die het woord kanker te pas en te onpas gebruiken worden niet serieus genomen en hebben niet erg veel verstand
Je bent in de war met Brabanders.
pi_60957781
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:51 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Wat ik erg vind, is dat in een topic als dit meer mensen komen zaniken dan in een topic over echt ernstige zaken met echte slachtoffers.

Open er een klaagtopic over
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:06:02 #249
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60957799
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:57 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Hoezo? Het gaat helemaal niet over Brabanders..hoe kom je daar nu bij
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:36:32 #250
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_60958539
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Maar VMBOers generaliseren mag niet
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_60962442
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:51 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Er zaniken hier meer mensen over de mening van TS dan over het gebruik van het woord kanker.
pi_60963504
Ben het eens met de TS. 'Kanker' zou je NOOIT mogen gebruiken als scheldwoord en al helemaal niet als vervanging voor "heel erg" bijvoorbeeld: 'het is hier -- heet' of 'dit nummer is -- vet. Met mensen die dat woord telkens weer bewust gebruiken wil ik niet omgaan en zo ver mogelijk uit de buurt blijven.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:57:29 #253
206679 Laertes
Everybody lies
pi_60963540
Mensen die met kanker schelden zijn zielig.
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:13:21 #254
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60967801
Mensen die er een probleem van maken nog zieliger.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:24:29 #255
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60968124
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:36 schreef Catbert het volgende:

[Op dinsdag 19 augustus 2008 16:57 schreef Pappie_Culo het volgende:

Dat is inderdaad inconsequent van Pappie, want hij weet net zo goed als jij en ik dat "Brabanders" en "VMBO-ers" gewoon synoniemen zijn.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:31:54 #256
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60968330
Over het algemeen zijn de personen die hier stoer lopen te doen ook mensen die zich blijkbaar wel kunnen inhouden op het werk of bij hun oma en zich daar wel aan kunnen passen, maar daarbuiten dus niet. Waarom niet op het werk? Omdat ze zelf ook dondersgoed weten dat het overkomt alsof je geen manieren hebt.

Maar goed - ze gaan hun gang maar, als ze maar weten dat het suf overkomt en alsof ze geen opvoeding hebben gehad. Als ze dat als hun imago willen, moeten ze het vooral niet laten.
pi_60968388
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:41 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ts is een modderfokking huilie.
Puike conclusie
Toegang is geen open deur.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:42:47 #258
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60968587
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:34 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Puike conclusie
Jij hebt het natuurlijk bij je oma over de kanker lauwe thee en zegt tegen je baas dat-ie niet met van die kanker klussen aan moet komen zetten, want iedereen weet dat dat kanker dit en kanker dat helemaal niets betekent verder - helemaal goed!
pi_60969156
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:42 schreef Doc het volgende:

[..]

Jij hebt het natuurlijk bij je oma over de kanker lauwe thee en zegt tegen je baas dat-ie niet met van die kanker klussen aan moet komen zetten, want iedereen weet dat dat kanker dit en kanker dat helemaal niets betekent verder - helemaal goed!
Je zou psycholoog moeten worden.
Toegang is geen open deur.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 augustus 2008 @ 08:16:35 #260
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60972819
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:05 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Je zou psycholoog moeten worden.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 08:43:40 #261
157922 fathank
pi_60973054
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:42 schreef Doc het volgende:

[..]

Mijn baas is een Hagenees, dus hier op kantoor wordt regelmatig gekankerd..
pi_60973076
1 van de meest zielige krachttermen die je kan gebruiken.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 08:50:29 #263
157922 fathank
pi_60973135
Stel je slaat jezelf ontiegelijk hard op je duim, wat zou ik dan moeten zeggen? He verdorie, potjan3dubbeltjes.?
pi_60973356
Ik spring gewoon op en neer Ik snap die drift echt niet hoor, ik hoef niet te schelden, voel absoluut zelden die behoefte.
pi_60973542
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:56 schreef Taurus het volgende:
Ik ga toch niet in het midden van dit topic denken 'ah, genoeg geklaagd '? Jij gaat nog steeds op me in, dus ik reageer daar nog steeds op. Weliswaar met constant hetzelfde verhaal, maar dat terzijde. We zijn het zelfs eens, dus in feite gaat het nergens meer over, alleen nu gaat het tussen ons steeds over het feit dat ik klaag. Dat lijkt me in klaagbaak niet interessant.
Nee, het gaat er niet over dat je klaagt, maar vind dat anderen moeten dimmen, wat je niet kan veranderen.
quote:
Daarmee bedoel ik dat een forum gemaakt is voor die discussies of voor posts. De inhoud maakt niet uit, dit is klaagbaak dus ik zit helemaal goed. Wat jij zegt is: niet klagen, dat is prettiger. Dat weet ik al jaren, toch bedankt. Ik was gewoon benieuwd wat voor reacties ik zou krijgen, maar genoeg daarover, want ik heb geen zin meer en het heeft geen zin meer mijn postgedrag te verantwoorden aan jou. We zijn het daarover 'oneens', min of meer.
Ik zeg alleen maar dat ik uit je postgedrag begrijp dat je er mee zit en ik zeg alleen maar dat het niet je probleem hoeft te zijn. Ook heb ik niet gezegd dat je niet mag klagen en dat klagen af en toe zelfs prettig is. Maar zoals je in dit topic reageert heb ik het idee dat het je nogal hoog zit.
quote:
Het voelt niet als stampvoeten, laat ik het zo zeggen dat jij het zo interpreteert, en dat jij denkt dat ik serieus denk voor elkaar te krijgen dat niemand meer kanker roept: prima. Dat mag.
Nou, als iemand zegt dat ie er toch geen rekening mee houdt of het normaal vind of het verdedigd dan reageer jij daarop dat het aso en niet normaal is. Ik zou niet weten wat voor een andere bedoeling je daarbij hebt dan iemand daarmee te laten stoppen.
quote:
Ik vind schelden asociaal en degenen die het moeilijk vinden zich in andere mensen in te leven wanneer er wordt aangegeven dat het woord kanker bepaalde associaties oproept het probleem. Mijn probleem, althans. Die overigens niet opgelost kan worden, maar waarover des te beter af en toe eens lekker zinloos geklaagd kan worden. Nogmaals: je hoeft niet meer te posten.
Dat laatste geld voor jou dan toch ook? Je kan ook niet meer op mij ingaan.
quote:
Dank je. Je hebt gelijk. Ik vond echter dat je daar al gelijk in had vóór ik dit topic opende.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 08:50 schreef fathank het volgende:
Stel je slaat jezelf ontiegelijk hard op je duim, wat zou ik dan moeten zeggen? He verdorie, potjan3dubbeltjes.?
"Auw!!!!!"
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60973563
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat alle VMBO'ers uit Brabant komen.

Wat een mensonterende beschuldiging uwerzijds.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:19:59 #267
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_60973573
Kankertopic is dit zeg.
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:20:11 #268
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_60973577
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_60973580
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:24 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat is inderdaad inconsequent van Pappie, want hij weet net zo goed als jij en ik dat "Brabanders" en "VMBO-ers" gewoon synoniemen zijn.

hehehe
pi_60973645
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:31 schreef Doc het volgende:
Over het algemeen zijn de personen die hier stoer lopen te doen ook mensen die zich blijkbaar wel kunnen inhouden op het werk of bij hun oma en zich daar wel aan kunnen passen, maar daarbuiten dus niet. Waarom niet op het werk? Omdat ze zelf ook dondersgoed weten dat het overkomt alsof je geen manieren hebt.
Omdat ik op werk sowieso niet hetzelfde kan zeggen en doen als elders, dat geldt voor de meeste mensen. Op werk heb je namelijk te maken met mensen die je vrienden niet zijn, maar waar je wel mee zit opgescheept en waarmee je tot een zeker resultaat moet komen om je centen te verdienen.

Aangezien je werk je geld op levert heb je met die mensen wel iets te maken. Met jankzakken als jou heb ik niks te maken. Dus als ik de godganse dag kanker wil roepen, dan doe ik dat gewoon.

En daar doe je lekker niks aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')