En dit vind ik nou onzinnig, 'wereldvreemde wensen' staat voor mij niet gelijk aan 'het niet schelden met kanker', dat doet mij eerder vermoeden dat jij wereldvreemd bent gezien je blijkbaar niet bekend bent met de gevoeligheid die bij het woord kanker inbegrepen ligt. Waarom moet ík een dikkere huid krijgen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind over het algemeen een Limburgs of Amsterdams accent ook een rotgehoor, maar hoor je mij klagen.
Het probleem ligt niet bij de mensen die vloeken op straat, iedereen vloekt weleens (over het algemeen in een opwelling en als uiting van frustratie), ik ken niemand die zóveel zelfbeheersing heeft dat deze bij grote opwinding zich 100% kan inhouden en een 'potverdriedubbeltjes' uitschreeuwt. Zoveel zelfbeheersing eisen van mensen is ook onrealistisch.
Het punt is dat bepaalde mensen die het woord kanker horen dit meteen verbinden aan de ernstige ziekte die ze zelf hebben (gehad) of familieleden of kennissen die dit hebben gehad en wellicht zelfs aan zijn overleden.
Natuurlijk niet onlogisch dat daar dan aan gedacht wordt, het is immers een ziekte, maar ook een vloek, er zijn zoveel vloeken gebasseerd op ziektes (tering, tyfus, pleuris etc), bij het uitkramen van deze termen denkt niemand aan die ziekte maar enkel aan de krachtterm.
In feite is het gebruik van het woord kanker een bevestiging van de ernst van de ziekte, dus juist een erkenning voor al die huilies die de ernst van kanker willen benadrukken.
Als de mensen meteen beginnen te janken bij elk moment dat het woord kanker valt moeten ze zelf iets doen aan hun labiliteit, en eens beginnen met het verwerkingsproces, of een dikkere huid krijgen.
Anders kun je de tv ook niet aanzetten, de krant niet lezen, of op internet kijken, want je kan altijd weleens herinnerd worden aan 'kanker'.
Het niet gebruiken als krachtterm uit fatsoen en respect voor de lichtgeraakte medemens is dan ook onzin, anders kun je voor elk zachtgekookt ei rekening gaan houden met de specifieke wereldvreemde wensen. Wie belachelijke verbanden legt die moet zelf eens volwassen worden.
En anderen 'snappen dat niet', dus waarom daar geen rekening houden? Is dat te moeilijk, is dat te vermoeiend?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat jij wel snapt dat wanneer iemand kanker zegt dat niet betrekking heeft op de ziekte of mensen met die ziekte.
Bekrompen calimero? Leg eens uit?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:38 schreef fathank het volgende:
Die knul lult altijd maar wat, de bekrompen calimero
Dat gebeurt niet, dus nee, daar doe ik niet 'zielig' over. Als jij echter zou zeggen 'krijg een verkeersongeluk', 'sterf' of 'ik hoop dat je dood rot', ja, dan heb je me wel weer aan 't klagen (in dit topic, en dit relatief kleine moment in mijn naar ik hoop langdurige leven). Daarmee vertoon je namelijk asociaal gedrag en dat kan ik niet goed hebben, wat eens in de zoveel jaar (gelukkig) leidt tot dit soort topics. Een soort uitlaatklep, die bij mij gelukkig niet omslaat in agressie of het op straat gooien van pijnlijke scheldwoorden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:11 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nou heb ik het meest dichtbijstaande familielid eraan verloren en ik kan geen reden bedenken waarom dat woordje iets met mijn gevoelens zou doen.
Als iemand heel hard "ouderdom" of "verkeersongeluk" roept, ga je toch ook niet zielig lopen doen?
Nee, jouw gejank over iets waar je toch weinig aan kan veranderen, dat is niet verstandelijk beperkt zeker. je kan wel ergens over lopen miepen, maar zoals ik al tig keer gezegd heb, je moet er meer gewoon mee leren leven. We leven nu eenmaal in een harde maatschappij. Er zijn namelijk ook zoveel dingen waar ik me aan stoor of vervelend vind, maar als ik me dat allemaal persoonlijk zou moeten aantrekken zou ik geen leven meer hebben. Als ik anderen zo mijn leven zou beïnvloeden door een klein woordjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
En anderen 'snappen dat niet', dus waarom daar geen rekening houden? Is dat te moeilijk, is dat te vermoeiend?Waarom kan ik dat wel? Ben ik sterker dan jij? Geef je dat ook toe dan? Of ben je gewoon egoistisch, in die zin dat je zin hebt om het woord af en toe te roepen en dat 'huilies' daar maar mee moeten dealen?
Overigens vind ik het geen kwestie van 'snappen' in dit geval. Ik denk dat 'omdat jij zo beperkt en egoistisch denkt dat wanneer iemand kanker zegt dat natuurlijk voor diegene geen betrekking zou moeten hebben tot eigen ervaringen met kanker' meer van toepassing is. Asociaal is het, niets minder en zeker niets meer. Hoe kun je dit nou verdedigen? Hoe kun je schelden uberhaupt verdedigen? Dat het in privé omstandigheden af en toe moet, om je frustratie kwijt te kunnen, soit. Maar dat lelijke gescheld op straat of op dit forum, of het tot in het wanhopige toe verdedigen van het recht op schelden met kanker, is wat mij betreft ernstig verstandelijk beperkt.
Ik ben doorgaans enorm positief. Iedere dag wordt door mensen geklaagd over dingen waar je niets aan kan veranderen, wat is dat nou voor argument de hele tijd? Kun je hier multiposten? Want dan kun jij heel klaagbaak even volgooien met "joehoe! je doet er toch niets aan!". Hier is toch gewoon een discussie gaande? Ik heb er geen traan om gelaten overigens hoor, dus dat 'janken' is niet aan de orde, evenals het persoonlijk aantrekken van iets.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, jouw gejank over iets waar je toch weinig aan kan veranderen, dat is niet verstandelijk beperkt zeker. je kan wel ergens over lopen miepen, maar zoals ik al tig keer gezegd heb, je moet er meer gewoon mee leren leven. We leven nu eenmaal in een harde maatschappij. Er zijn namelijk ook zoveel dingen waar ik me aan stoor of vervelend vind, maar als ik me dat allemaal persoonlijk zou moeten aantrekken zou ik geen leven meer hebben. Als ik anderen zo mijn leven zou beïnvloeden door een klein woordjedat is pas verstandelijk beperkt.
Nuja, je 'snapte' nog steeds niet dat het niet alleen om jouw interpretatie van het scheldwoord kanker gaat maar om de interpretatie van mensen om je heen die het horen. Ik zie jou na je 'ach, je kan het beter negerenquote:Nogmaals, ik keur niks goed, ik verdedig niks, ik scheld ook nooit op straat of wat dan ook, behalve in prive omstandigheden maar je kan het maar gewoon beter negeren of bij de FA's een verzoek indoen om het woord kanker te censureren en bij de overheid aankloppen om mensen schelden af te laten leren en anders moet je gewoon niet janken.
Je trekt het je wel persoonlijk aan, anders zou je dit topic niet geopend hebben. En waarom moet ik heel KLB vol gaan gooien met "je kan er toch niks aan doen?" Er zijn wel degelijk klachten waar je wat aan kan doen, het negeren zoals ik al tig keer heb gezegd. Maar mensen klagen liever dan dat ze een oplossing (voor zichzelf) zoeken. Typisch Nederlands uiteraard.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans enorm positief. Iedere dag wordt door mensen geklaagd over dingen waar je niets aan kan veranderen, wat is dat nou voor argument de hele tijd? Kun je hier multiposten? Want dan kun jij heel klaagbaak even volgooien met "joehoe! je doet er toch niets aan!". Hier is toch gewoon een discussie gaande? Ik heb er geen traan om gelaten overigens hoor, dus dat 'janken' is niet aan de orde, evenals het persoonlijk aantrekken van iets.
Omdat ik gewoon nog steeds niet snap wat het probleem is omdat niemand die kanker zegt, het over de ziekte heeft. Maar goed, dan zal het wel aan mijn interpretatie liggen en die van duizenden anderen. Maar goed, ik stop wel met posten, want deze discussie is redelijk zinloos. Hou wel in je achterhoofd dat niemand nu minder kanker zal gaan roepen ofzo, je kan alleen zelf wat aan je probleem doen door bijvoorbeeld het scheldwoord kanker los te zien van de ziekte of gewoon je schouders op te halen.quote:Nuja, je 'snapte' nog steeds niet dat het niet alleen om jouw interpretatie van het scheldwoord kanker gaat maar om de interpretatie van mensen om je heen die het horen. Ik zie jou na je 'ach, je kan het beter negeren'-post gewoon weer posten tegen iemand anders: "omdat jij tenminste snapt dat je met het roepen van kanker niet die ziekte bedoelt". Daar wil ik dan wel graag opnieuw op ingaan ja.. Je kan ook gewoon ophouden met in dit topic te posten, dan 'jank' ik niet meer om jouw reacties. Negeer maar gewoon
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je trekt het je wel persoonlijk aan, anders zou je dit topic niet geopend hebben. En waarom moet ik heel KLB vol gaan gooien met "je kan er toch niks aan doen?" Er zijn wel degelijk klachten waar je wat aan kan doen, het negeren zoals ik al tig keer heb gezegd. Maar mensen klagen liever dan dat ze een oplossing (voor zichzelf) zoeken. Typisch Nederlands uiteraard.
[..]
Dat laatste doe ik toch wel, maar dat betekent niet dat ik over die weinige dingen die mij storen altijd mijn mond ga zitten houden. Zéker niet op een forum. Ik zit niet te stampvoeten + ik slaap er geen nacht minder om, geloof me, maar 1 keer per jaar een klacht in klaagbaak posten mag best.quote:Omdat ik gewoon nog steeds niet snap wat het probleem is omdat niemand die kanker zegt, het over de ziekte heeft. Maar goed, dan zal het wel aan mijn interpretatie liggen en die van duizenden anderen. Maar goed, ik stop wel met posten, want deze discussie is redelijk zinloos. Hou wel in je achterhoofd dat niemand nu minder kanker zal gaan roepen ofzo, je kan alleen zelf wat aan je probleem doen door bijvoorbeeld het scheldwoord kanker los te zien van de ziekte of gewoon je schouders op te halen.
Het zal een generatiekloof zijn, vooral jongeren doen het en denken daarbij dat het stoer is. Hoe groter je bek hoe groter het respect. Helaas voor hen werkt het niet zo, en ziet het er alleen maar heel stom en naïef uit. Ik vraag me ook af hoe ze zich erbij voelen, want als ik het zeg voel ik me niet echt fijn erbij..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:15 schreef Natalie het volgende:
Ach, het is ook storend, wat mij betreft.
Zinloos en waarschijnlijk pijnlijk voor sommige mensen.
Je zal het uit mijn mond niet horen, maar ik ben niet de persoon om anderen er wel op aan te spreken.
Waarschijnlijk denken ze er niet eens bij na. Als al je vrienden het doen, dan pik je dat op en doe je vanzelf mee. En jongeren staan er nu niet om bekend dat ze nadenken over de gevolgen van hun uitspraken of daden. Dat besef komt pas later, als ze wat volwassener zijn, en bij sommigen komt het nooit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:24 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Het zal een generatiekloof zijn, vooral jongeren doen het en denken daarbij dat het stoer is. Hoe groter je bek hoe groter het respect. Helaas voor hen werkt het niet zo, en ziet het er alleen maar heel stom en naïef uit. Ik vraag me ook af hoe ze zich erbij voelen, want als ik het zeg voel ik me niet echt fijn erbij..
Zoals ik al eerder zei, natuurlijk heb je het recht om erover te beginnen en erover te klagen... maar waarom zou je jezelf ergeren aan iets wat je toch niet kan veranderen, tenminste, bij andere mensen? Mijn punt is gewoon dat je je leven een stuk plezieriger maakt als je je er gewoon bij neer kunt leggen en maar denkt "Laat ze maar, ze weten niet beter". Je blijft er namelijk maar over door klagen en dan vraag ik me toch af in hoeverre je dan blijft klagen om het klagen. Natuurlijk is het lekker om even lekker te klagen en je frustraties van je af te schrijven. Maar zoals ik al zei, men klaagt liever dan dat ze zelf een oplossing zoeken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:01 schreef Taurus het volgende:
[..]Jij hebt geen idee van mijn mentaliteit, dit gaat toch volledig buiten het topiconderwerp om? Logisch dat ik het me nu persoonlijk aantrek, gezien jij mijn persoonlijkheid nu gaat bespreken. Ik heb geloof ik het recht iets aan te snijden op een forum, waarbij ook nog genoeg tegenreactie krijg dus waaruit een gesprek kan ontstaan, als ik daar zin in heb. Evenals jij het recht hebt om te schelden.
Ah, dus je plaatst het wel op het forum, maar als je iemand op straat kanker hoort zeggen zeg je er niks van of hoe bedoel je dat?quote:Dat laatste doe ik toch wel, maar dat betekent niet dat ik over die weinige dingen die mij storen altijd mijn mond ga zitten houden. Zéker niet op een forum.
Niet? Je gedram over mensen die kanker zeggen zie ik toch wel degelijk als stampvoeten, iemand die d'r zin niet krijgt. Je wilt blijkbaar dat niemand meer kanker zegt. En dat mag, maar dat is niet haalbaar en dat weet je zelf ook wel.quote:Ik zit niet te stampvoeten
En nog één keer dan: als iemand geen onderscheid kan maken tussen het gebruik van een scheldwoord en de daadwerkelijke definitie van het woord moet het probleem bij zichzelf zoeken. Als je "kut" zegt omdat iets mislukt of zo bedoelt die persoon echt niet een vrouwelijk geslachtsdeel. Ieder weldenkend mens weet dat gewoon.quote:En nog één keer dan: jij hebt het niet over de ziekte, mocht je er mee schelden. Een ander hoort wel die ziekte. Daar valt niet veel aan te snappen, en het lijkt me een goede reden om schelden met ziektes te laten
Dat laatste is hopelijk figuurlijk, anders ben je niet veel beter bezig dan de mensen die daarmee schelden, hequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:34 schreef mJ89 het volgende:
Niets zo zielig als schelden met kanker. Kan die mensen hun nek wel omdraaien
Ja lieve schat, neem dat eens met een korreltje zout.. tis het FOK forumquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:35 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat laatste is hopelijk figuurlijk, anders ben je niet veel beter bezig dan de mensen die daarmee schelden, he
Zoek een leven lieverd. Waar maak je je druk om?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:34 schreef mJ89 het volgende:
Meid, Luister eens: Het is nog een heel stuk zieliger om mensen de nek om te willen draaien om een woordje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:34 schreef mJ89 het volgende:
Sukkel, wat denk je nou? Dat anderen niet iemand kennen cq weten wat het inhoudt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
helaas moeten mensen het eerst meegemaakt hebben om te zien waarmee ze schelden.
Dan pas komen ze tot het besef wat het allemaal wel niet teweeg brengt.
ja wellicht wel maar niet in hun directe omgeving anders snap ik echt niet waarom iemand er dan nog mee gaat schelden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Sukkel, wat denk je nou? Dat anderen niet iemand kennen cq weten wat het inhoudt?
Jezus wat een kneuzencircus hier
Omdat sommige mensen gewoon in staat zijn het woord van de ziekte zelf te onderscheiden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja wellicht wel maar niet in hun directe omgeving anders snap ik echt niet waarom iemand er dan nog mee gaat schelden.
En dat het lekker bekt etc
Nee dat niet maar dat vind ik wel iets anders net zoals het woord negerzoen wat toen van de verpakking werd gehaald.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Omdat sommige mensen gewoon in staat zijn het woord van de ziekte zelf te onderscheiden.
Ga jij bij de snackbar ook lopen janken dat ze patatjes oorlog verkopen?
Je zegt het alsof het inhoud heeftquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:00 schreef HappyDoos het volgende:
schelden met dat soort van woorden... is niets meer dan onmacht
Ik vind dat mensen die er door gekwetst zijn ongelovelijke aanstellers zijn, tenzij e.e.a. op een zeer ongelukkige manier wordt gezegd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar dat vind ik wel iets anders net zoals het woord negerzoen wat toen van de verpakking werd gehaald.
En patatje oorlog is ook al zoon oud woord wat we al lang gebruiken en dat gaat met het scheldwoord kanker helaas ook die kant uit.
En dat andere het kunnen onderscheiden van de ziekte moeten hun weten maar ik blijf erbij dat je er niet mee moet schelden en dat het mensen kwetst en ook uit mijn mond zal je het niet horen.
Precies, als je tegen iemand "kankerlijer" zegt, is het een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen die er door gekwetst zijn ongelovelijke aanstellers zijn, tenzij e.e.a. op een zeer ongelukkige manier wordt gezegd.
Ja, je weet het niet met die newbies hier. Ze zeggen de gekste dingenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:40 schreef mJ89 het volgende:
[..]
Ja lieve schat, neem dat eens met een korreltje zout.. tis het FOK forum
wil je misschien het woord holbewoners niet meer gebruiken, mijn opa is door zo iemand vermoord.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:52 schreef Taurus het volgende:
En dan bedoel ik het schelden met kanker. Ik zie het in vet veel topics! Het lijkt een soort opkomende trend, sinds dat geblaat over die eeuwige vrijheid van meningsuiting en geen grenzen en 'ja wie kwets je nou eigenlijk? ik bedoel waar moet ik dan de grens leggen?' zijn er serieus discussies ontstaan waarin mensen het 'schelden met het woord kanker' verdedigen![]()
En het daarna ook praktiseren, hier op fok maar ook op straat. Schelden om het schelden, omdat je een krankzinnig argument hebt gevonden waardoor een ander je niets kan maken, moet het ook maar gelijk. Sinds wanneer wordt uberhaupt het recht op schelden verdedigd??'Ja, daag, ik kan toch niet met ieders tere zieltje rekening houden. Als ik kutdwerg zeg kwets ik weer kleine mensen..'
Mij lukt het al jaren om die woorden niet voor dat doeleinde te gebruiken en ik heb nergens last van, stelletje holbewoners!
('Ooohh, nu kwets je holbewoners'Dat soort argumenten bedoel ik, terwijl de simpelste ziel best wel weet dat kanker wel degelijk gevoeliger ligt dan alle andere scheldwoorden, het is gewoon lelijke provocatie)
Het staat gewoon lelijk! En dom, asociaal en ordinair!![]()
Samenvatting: schelden met kanker is ordinair maar je ziet het wel steeds meer, bah, lelijk.
Volgens jouw redenatie is het exact hetzelfde :Squote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:16 schreef BobbyB het volgende:
Precies, als je tegen iemand "kankerlijer" zegt, is het een heel ander verhaal.
rightquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
helaas moeten mensen het eerst meegemaakt hebben om te zien waarmee ze schelden.
Dan pas komen ze tot het besef wat het allemaal wel niet teweeg brengt.
Godverdomme hou je toch eens in man! mozeskriebel nog aan toe!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:30 schreef postmortum het volgende:
wat kankerveel tekst in dit kankertopic
Ik ga toch niet in het midden van dit topic denken 'ah, genoeg geklaagdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, natuurlijk heb je het recht om erover te beginnen en erover te klagen... maar waarom zou je jezelf ergeren aan iets wat je toch niet kan veranderen, tenminste, bij andere mensen? Mijn punt is gewoon dat je je leven een stuk plezieriger maakt als je je er gewoon bij neer kunt leggen en maar denkt "Laat ze maar, ze weten niet beter". Je blijft er namelijk maar over door klagen en dan vraag ik me toch af in hoeverre je dan blijft klagen om het klagen. Natuurlijk is het lekker om even lekker te klagen en je frustraties van je af te schrijven. Maar zoals ik al zei, men klaagt liever dan dat ze zelf een oplossing zoeken.
[..]
Daarmee bedoel ik dat een forum gemaakt is voor die discussies of voor posts. De inhoud maakt niet uit, dit is klaagbaak dus ik zit helemaal goed. Wat jij zegt is: niet klagen, dat is prettiger. Dat weet ik al jaren, toch bedankt. Ik was gewoon benieuwd wat voor reacties ik zou krijgen, maar genoeg daarover, want ik heb geen zin meer en het heeft geen zin meer mijn postgedrag te verantwoorden aan jou. We zijn het daarover 'oneens', min of meer.quote:Ah, dus je plaatst het wel op het forum, maar als je iemand op straat kanker hoort zeggen zeg je er niks van of hoe bedoel je dat?
[..]
Het voelt niet als stampvoeten, laat ik het zo zeggenquote:Niet? Je gedram over mensen die kanker zeggen zie ik toch wel degelijk als stampvoeten, iemand die d'r zin niet krijgt. Je wilt blijkbaar dat niemand meer kanker zegt. En dat mag, maar dat is niet haalbaar en dat weet je zelf ook wel.
[..]
Ik vind schelden asociaal en degenen die het moeilijk vinden zich in andere mensen in te leven wanneer er wordt aangegeven dat het woord kanker bepaalde associaties oproept het probleem. Mijn probleem, althans. Die overigens niet opgelost kan worden, maar waarover des te beter af en toe eens lekker zinloos geklaagd kan worden. Nogmaals: je hoeft niet meer te posten.quote:En nog één keer dan: als iemand geen onderscheid kan maken tussen het gebruik van een scheldwoord en de daadwerkelijke definitie van het woord moet het probleem bij zichzelf zoeken. Als je "kut" zegt omdat iets mislukt of zo bedoelt die persoon echt niet een vrouwelijk geslachtsdeel. Ieder weldenkend mens weet dat gewoon.
quote:Nogmaals, ik keur niks goed en ik scheld zelf ook zo min mogelijk maar om je aan zoiets te ergeren, daar heb je alleen jezelf mee.
Ts is een modderfokking huilie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:36 schreef vencodark het volgende:
Hebben we ondertussen al een conclusie?
Heb vanaf het begin aardig het topic gevolgd en meegedaan. Ik vroeg me af of er al vorderingen waren aangezien het meer op een discussie lijkt, dan puur klagen. Voila.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:40 schreef Zjummie het volgende:
Waarom zou er een conclusie moeten zijn in een klaagbaak topic ?
Tsja, als je inderdaad niet verder komt dan een oppervlakkige blik op mensen, dan kan dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:44 schreef Zjummie het volgende:
Overigens ben ik het 100% eens met TS.
Mensen die om de haverklap met kanker smijten neem ik niet serieus.
Niet omdat het me kwetst ivm de ziekte, het is gewoon onnodig grof, het klinkt uitermate hard, het is een lelijk woord door de harde klank. En het is niet voor niets dat je dat soort woorden met name hoort op de tribune bij FC Utrecht een willekeurige voetbalclub
Mensen die het woord kanker te pas en te onpas gebruiken worden niet serieus genomen en hebben niet erg veel verstandquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:36 schreef vencodark het volgende:
Hebben we ondertussen al een conclusie?
Je bent in de war met Brabanders.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mensen die het woord kanker te pas en te onpas gebruiken worden niet serieus genomen en hebben niet erg veel verstand
Open er een klaagtopic overquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat ik erg vind, is dat in een topic als dit meer mensen komen zaniken dan in een topic over echt ernstige zaken met echte slachtoffers.
Erg, maar al lang niet meer verassend.
Hoezo? Het gaat helemaal niet over Brabanders..hoe kom je daar nu bijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je bent in de war met Brabanders.
Maar VMBOers generaliseren mag nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Je bent in de war met Brabanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |