Je hebt helemaal gelijk, maar je jankerige topic werkt alleen maar averechts.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:52 schreef Taurus het volgende:
En dan bedoel ik het schelden met kanker. Ik zie het in vet veel topics! Het lijkt een soort opkomende trend, sinds dat geblaat over die eeuwige vrijheid van meningsuiting en geen grenzen en 'ja wie kwets je nou eigenlijk? ik bedoel waar moet ik dan de grens leggen?' zijn er serieus discussies ontstaan waarin mensen het 'schelden met het woord kanker' verdedigen![]()
En het daarna ook praktiseren, hier op fok maar ook op straat. Schelden om het schelden, omdat je een krankzinnig argument hebt gevonden waardoor een ander je niets kan maken, moet het ook maar gelijk. Sinds wanneer wordt uberhaupt het recht op schelden verdedigd??'Ja, daag, ik kan toch niet met ieders tere zieltje rekening houden. Als ik kutdwerg zeg kwets ik weer kleine mensen..'
Mij lukt het al jaren om die woorden niet voor dat doeleinde te gebruiken en ik heb nergens last van, stelletje holbewoners!
('Ooohh, nu kwets je holbewoners'Dat soort argumenten bedoel ik, terwijl de simpelste ziel best wel weet dat kanker wel degelijk gevoeliger ligt dan alle andere scheldwoorden, het is gewoon lelijke provocatie)
Het staat gewoon lelijk! En dom, asociaal en ordinair!![]()
Samenvatting: schelden met kanker is ordinair maar je ziet het wel steeds meer, bah, lelijk.
Ooohja, die had ik nog niet gehoord. Vond het al lang duren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, je moet het zelf weten, maar het straalt gewoon een enorme pauperheid uit. Zijn gewoon typische VMBO termen.
Nee, constant VMBO of het of iets met "pauper" roepen staat volwassen en/of intelligent.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, je moet het zelf weten, maar het straalt gewoon een enorme pauperheid uit. Zijn gewoon typische VMBO termen.
Mag je voortaan ook niks meer met "dood" erin zeggen dan. Het aantal mensen wat al is overleden aan de dood.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:49 schreef fathank het volgende:
Boehoehoe, ik mag geen kanker zeggen omdat er een boel mensen aan dood gaan tegenwoordig. Dan mag pestkop ook niet, weet je niet hoeveel mensen er dood zijn gegaan aan de pest. Evenals tyfuslijer.
Ik wordt doodmoe van deze discussie.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag je voortaan ook niks meer met "dood" erin zeggen dan. Het aantal mensen wat al is overleden aan de dood.
Is dat eigenlijk het tegenovergestelde van levensmoe?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wordt doodmoe van deze discussie.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk het tegenovergestelde van levensmoe?
Ik vind jouw reactie een beetje een dooddoener.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wordt doodmoe van deze discussie.
Ach, ik vond het een doodgewone reactie.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind jouw reactie een beetje een dooddoener.
Ach ja, ik zit ook maar de tijd te doden nu TS doodleuk niet meer post.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, ik vond het een doodgewone reactie.
Om de dooie dood niet!quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beetje doodlopend topic aan het worden dit.
Tja, dat al die VMBO-ers die sterotypen zo bevestigen kan ik ook weinig aan doen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:51 schreef BobbyB het volgende:
Nee, constant VMBO of het of iets met "pauper" roepen staat volwassen en/of intelligent.
Geldt dat trouwens ook voor VBO-ers. Das een generatie ervoor.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, dat al die VMBO-ers die sterotypen zo bevestigen kan ik ook weinig aan doen.
Is dat een vraag of een statement?quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:15 schreef vencodark het volgende:
Geldt dat trouwens ook voor VBO-ers. Das een generatie ervoor.
Alsof je op het VMBO moet zitten om een beetje ordinair te zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, dat al die VMBO-ers die sterotypen zo bevestigen kan ik ook weinig aan doen.
Nee, als tegenwoordig iets kinderachtig of dom is, komt dat direct onder de noemer VMBOer en/of pauperig. Feit is dat er ook genoeg mensen kanker roepen die uit de tijd komen waarin VMBO nog niet eens bestond.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die persoon haalt dus alleen zijn eigen niveau omlaag. Niemand krijgt er kanker van.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou heb ik het meest dichtbijstaande familielid eraan verloren en ik kan geen reden bedenken waarom dat woordje iets met mijn gevoelens zou doen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zou ik zielig willen doen?Ik vind het gewoon een rotgehoor. En velen met mij. Mensen willen graag onbeschoft doen en laten weten dat ze zich niks aantrekken van de meningen of gevoelens van anderen door die woorden te bleren op straat, dát is het geval.
Krijg toch een verkeersongeluk!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:11 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nou heb ik het meest dichtbijstaande familielid eraan verloren en ik kan geen reden bedenken waarom dat woordje iets met mijn gevoelens zou doen.
Als iemand heel hard "ouderdom" of "verkeersongeluk" roept, ga je toch ook niet zielig lopen doen?
Nee niet "Krijg toch een verkeersongeluk". Gewoon "verkeersongeluk" net als dat je "kanker" zegt zonder iets erbij.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Krijg toch een verkeersongeluk!
Nouja opzich wel een alternatief
Ja, dus? Het boeit me ook niet veel, punt is gewoon dat het niet het type persoon is waar ik iets mee te maken wil hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:08 schreef Ixnay het volgende:
Die persoon haalt dus alleen zijn eigen niveau omlaag. Niemand krijgt er kanker van.
Aggus, gevoelig punt? VMBO heeft relatief meer aso's dan hogere opleidingen, LMD.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
Alsof je op het VMBO moet zitten om een beetje ordinair te zijn.
Trek je kop eens uit je reet en ga de deur eens uit.
Jouw sig is kankerlauwquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, dus? Het boeit me ook niet veel, punt is gewoon dat het niet het type persoon is waar ik iets mee te maken wil hebben.
[..]
Aggus, gevoelig punt? VMBO heeft relatief meer aso's dan hogere opleidingen, LMD.
Omdat jij wel snapt dat wanneer iemand kanker zegt dat niet betrekking heeft op de ziekte of mensen met die ziekte.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:11 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nou heb ik het meest dichtbijstaande familielid eraan verloren en ik kan geen reden bedenken waarom dat woordje iets met mijn gevoelens zou doen.
Wat een leuke opmerking zegquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:55 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dit is me toch een kankertopic van jewelste geworden.
quote:
Zulk soort reacties kun je verwachten in topics als deze. Dat jij hier nog een opmerking over maakt, maakt het nog triester .quote:
Dat jij vindt dat dit allemaal maar gewoon moet kunnen is pas triest.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulk soort reacties kun je verwachten in topics als deze. Dat jij hier nog een opmerking over maakt, maakt het nog triester .
Ik zeg niet dat ik het vind kunnen, maar zowel jij als ik kunnen er verder weinig aan doen, is het niet? Dus kun je maar beter je schouders ophalen en het negeren dan er constant op te reageren, zoals ik al een paar keer gezegd heb.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat jij vindt dat dit allemaal maar gewoon moet kunnen is pas triest.
Ik vind best dat je rekening met mekaar kan houden, maar je kan inderdaad ook gewoon lopen zeiken. Als mensen gaan verwachten dat je geen kanker meer mag zeggen dan is de logische volgende stap dat je geen godverdomme meer mag zeggen, gevolgd door andere woorden die mensen als kwetsend, of vervelend kunnen ervaren. Gevolgd door een scheldtaks, scheldboete, en een scheldverbod.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:20 schreef fathank het volgende:
Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken. Ik mag toch zeker zelf wel bepalen wat ik zeg en wat ik niet zeg.
Dat je het niet leuk vind prima, maar val mij niet lastig met je gezeur.
Ik vind over het algemeen een Limburgs of Amsterdams accent ook een rotgehoor, maar hoor je mij klagen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zou ik zielig willen doen?Ik vind het gewoon een rotgehoor. En velen met mij. Mensen willen graag onbeschoft doen en laten weten dat ze zich niks aantrekken van de meningen of gevoelens van anderen door die woorden te bleren op straat, dát is het geval.
Jij klinkt ook echt als een aso / tokkie. En waarschijnlijk vind je het nog heel stoer ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:20 schreef fathank het volgende:
Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken. Ik mag toch zeker zelf wel bepalen wat ik zeg en wat ik niet zeg.
Dat je het niet leuk vind prima, maar val mij niet lastig met je gezeur.
Het is gewoon een principekwestie. Of zeg jij ook nooit godverdomme? hypocriet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij klinkt ook echt als een aso / tokkie. En waarschijnlijk vind je het nog heel stoer ook
Ik voel me nu trouwens wel heel gekwetst, zou je dat nooit meer willen zeggenquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij klinkt ook echt als een aso / tokkie. En waarschijnlijk vind je het nog heel stoer ook
Nu beledig je aso's en mensen met als achternaam Tokkie.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nu beledig je calimero en dat is niet eerlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:38 schreef fathank het volgende:
Die knul lult altijd maar wat, de bekrompen calimero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |