Als je iets slechts 10 seconden 'oprecht' vervelend vindt is het blijkbaar niet bijster belangrijk.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
"Je vindt het helemaal niet erg voor die persoon"? Dat is jouw beleving neem ik aan? Spreek voor jezelf zeg![]()
Ik kan heel goed 10 seconden iets oprecht vervelend vinden.
Ik vind dat je hiermee mensen die aan obesitas lijden met enorm weinig respect bejegent. Foei!quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:52 schreef Taurus het volgende:
Ik zie het in vet veel topics!
Integendeel.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:13 schreef RTB het volgende:
[..]
Dan wil ik meteen even de eeuwige klassieker melden: "Als het bij iemand in jouw familie zou zijn zou je wel anders praten![]()
![]()
".
Dank u! Dat is alles wat ik zeg. Ik zeg niet dat het mij kwetst, ik zeg dat het lelijk staat en inderdaad lomp klinkt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:14 schreef Nikmans het volgende:
Ik scheld zelf regelmatig met kanker.
Toch vind ik mensen die regelmatig het woord kanker in de mond nemen nogal boers overkomen, en dat zegt nogal wat aangezien ik een limburger ben
Inderdaad, er is niets mis met kanker!quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:16 schreef Beauregard het volgende:
Mensen die met kanker schelden zijn OK. Mensen die met kenker schelden, DIE zijn schraal.
Wie zegt dat die lief is, mischien misbruikt hij wel jong gestorven meisjesquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:11 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
Wil je de naam van onze lieve heer niet misbruiken. Dank je.
Oei, die had ik over het hoofd gezienquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik vind dat je hiermee mensen die aan obesitas lijden met enorm weinig respect bejegent. Foei!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je iets slechts 10 seconden 'oprecht' vervelend vindt is het blijkbaar niet bijster belangrijk.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:22 schreef Homdeck het volgende:
puberaal meeloopgedrag. gaat wel weer over.
Ik zie het hier vaker, ik dacht dat het voorgaande jaren nog 'not done' was. Maar dat kan ook slechts mijn opvoeding of leefomgeving geweest zijnquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef Roi het volgende:
Opkomende trent? Dit is al echt jaaaaaaaren zo.
Jij vind jezelf zo moreel verheven dat je vind dat jij dat uit kan maken? Op zijn minst opvallend te noemen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef Taurus het volgende:
Kanker is een ziekte en dus niet een geschikt scheldwoord, het staat lelijk.
Maar natuurlijk wel. Ik vind het oprecht vervelend voor die persoon, niet voor mezelf. Dus als die persoon weer weg gelopen is, ben ik snel afgeleidquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als het niet belangrijk is kan je het ook niet oprecht vervelend vinden.
Nee, dan zeg ik hetzelfde als jij.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel. Ik vind het oprecht vervelend voor die persoon, niet voor mezelf. Dus als die persoon weer weg gelopen is, ben ik snel afgeleidAnyway, ik vind het wel netjes om je medeleven te betuigen. Maar als jij gewoon 'och, wat interesseert mij dat nou' wil zeggen tegen iemand die vertelt dat een vriend of kennis is overleden: gaat uw gang. Ik klaag hier slechts, ik leg je niets op.
Er stond wel een r tussen RakkeRquote:
Hetzelfde geldt dus voor tering en godverdomme ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Juist door de lading die er achter ligt, iedereen wéét dat hij of zij met iets scheldt waar andere mensen zich aan storen, of zij zich hierdoor gekwetst voelen even terzijde gelaten. Het is dus niet zo dat het puur lekker bekt en verder niks, het is provocatie. Lelijke provocatie, wel te verstaan.
Waar zeg ik dat jij niet met kanker mág schelden? Juist, ik 'maak dus niets uit'. Ik vind mezelf daarentegen wel menswaardig genoeg dat ik mijn mening mag uiten ja. Lijkt me weinig opvallends. En wat ik ook nog vind, is dat mijn mening in deze inderdaad een betere is dan die jij verkondigde als het om schelden met kanker gaat. Maar dat is slechts mijn mening natuurlijkquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:30 schreef RTB het volgende:
[..]
Jij vind jezelf zo moreel verheven dat je vind dat jij dat uit kan maken? Op zijn minst opvallend te noemen.
Tering hoor je niet zo veel meer hier, zelf vind ik dat niet tenenkrommend om te horen. Wel lelijk inderdaad, godverdomme vind ik ook niet nodig. Er ontglipt me wel eens een 'jezus', maar als er een gelovig persoon naast me staat die aangeeft dat kwetsend te vinden ben ik de beroerdste niet, dan bied ik netjes mijn excuses aan, in tegenstelling tot al die figuren hier die vinden 'dat zij het recht hebben om...'quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt dus voor tering en godverdomme ?
Hier?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij niet met kanker mág schelden?
Je zet het neer als feit, niet als een mening.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef Taurus het volgende:
Kanker is een ziekte en dus niet een geschikt scheldwoord, het staat lelijk.
Helaas, je gaat niet door voor de prijs.quote:Juist, ik 'maak dus niets uit'
Ik zeg dat het niet mooi staat.quote:
Als er zomaar een nieuwsbericht wordt gepost vraagt men altijd om de bron, maar jij gaat er voor het gemak van je argumentatie maar even van uit dat ik het als feit wil neerzetten?quote:Je zet het neer als feit, niet als een mening.
[..]
quote:Helaas, je gaat niet door voor de prijs.
Mijn taalgebruik? Wat is er mis met mijn taalgebruik?quote:Je kan wel claimen dat je jezelf niet verheven voelt, maar je posts en taalgebruik vertellen toch echt wat anders.
Nee. Daar dus niet. Zeggen dat iets niet geschikt is, is niet hetzelfde zeggen dat iets niet mag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |