idem!quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:08 schreef Ynske het volgende:
ligt eraan waar t is
t bos trekt mij overigens ook meer dan het strand of de duinen
dat lijkt me nu ook eens leuk om te doenquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:05 schreef didotcicero het volgende:
Ik zou ook wel een keer iets willen doen in een grand cafe achtige sfeer (en nou maar hopen dat iemand snapt wat ik bedoel. Maar denk zwart-wit en chique, jaren dertig?).
Mijn doel is ook niet zo zeer om te laten zien dat het herfst is. Daarvoor is oktober sowieso beter geschikt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:10 schreef Xilantof het volgende:
Strand/duinen is wel lastig met dit weer. Als in: je ziet er niet snel aan af dat het herfst is.
Hoeft uiteraard niet uit te maken. Maar iets om bij foto-ideeën rekening mee te houden
Die meet ja. Ik heb me prima vermaakt, daar niet van, maar echt tevreden was ik niet met de resultaten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:52 schreef didotcicero het volgende:
Je bedoelt die meet in Valkenswaard, RonaldV? Heb ik toch heel aardige foto's kunnen schieten ondanks dat het miezerde (hoera en respect voor de stoere modellen)
In het gemiddelde bos kun je zonder problemen fotograferen, hoor.quote:Het grote nadeel is: Locatie, locatie, locatie.... waar vind je zoiets dat geschikt is en belangrijker... willen ze ons daar tolereren? Niemand knexxies ergens (passende locatie)?
True, maar als de zon schijnt lijkt het op het strand (ongeacht het seizoen) toch snel weer zomer...quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mijn doel is ook niet zo zeer om te laten zien dat het herfst is. Daarvoor is oktober sowieso beter geschikt.
Overigens kun je op het strand met een beetje wind ook moooie herfstige fotos maken, met branding en schuimkoppen.
Als we maar wat natuurlijk licht hebben. Door een venster mag ook. Evt. een afbraakpand?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:39 schreef didotcicero het volgende:
Klinkt als tijd voor iets nieuws, lekker knus binnen
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:05 schreef didotcicero het volgende:
Ik zou ook wel een keer iets willen doen in een grand cafe achtige sfeer (en nou maar hopen dat iemand snapt wat ik bedoel. Maar denk zwart-wit en chique, jaren dertig?).
Maar dan ben je meteen weer bezig met van die enge dingen als flitserts enzo. Maar ik ben hoe dan ook graag van de partij.
Er gaat er gewoon een bij het raam staan en dan maken we zo een hele ketenquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:48 schreef Xilantof het volgende:
Aan een reflectiescherm heb je nog weinig als er geen licht is om te reflecteren
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 1 september 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
Zal ik nu dan wel een keer naar een meet durven komen
Ik ben benieuwdquote:
Debsterrr heeft helemaal geljk. En dat geldt niet alleen voor haar, maar ook voor de andere modellen die mee waren naar Apeldoorn. De modelmeets waren altijd zo dat je er voor zorgde dat je binnen 14 dagen een flinke stapel fotos kon laten zien, en die ook nog eens op een gezamelijke plek kon laten zien. De Apeldoorn-meet is wat mij betreft een uitzondering, in de zin van: ik hoop dat het nooit meer zo zal lopen.quote:Op zondag 21 september 2008 17:44 schreef Xilantof het volgende:
Voor de voorgang is het misschien van belang om even wat knopen door te hakken.
Daarnaast kan men denk ik over het punt van Debsterr goede afspraken maken.
quote:Op zondag 21 september 2008 18:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
en die ook nog eens op een gezamelijke plek kon laten zien.
Ik zei dan ook dat dat vroeger zo was.quote:Op zondag 21 september 2008 18:21 schreef Ynske het volgende:
opzich ben ik het wel met je eens, alleen hoeft het niet persee op een gezamelijke plek getoond te worden
[..]
Dat kan inderdaad leuk zijn, maar dat moet wel openbaar-toegankelijk zijn. Meet resultaten moeten nu eenmaal (ook) op het forum komen. Dat stimuleert voor volgende meetings.quote:Op zondag 21 september 2008 19:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zei dan ook dat dat vroeger zo was.
Van mij hoeft het ook niet per sé, al vond ik het wel altijd leuk om ze op één centrale plek terug te vinden.
Je weet best dat het ook altijd openbaar was, al was dat soms de eerste week nog niet om de 'meetgangers' te bevoordelen boven de lurkers. Dat was trouwens ook het plan voor de vorige meet, maar toen werd er al direct door een aantal mensen aangekondigd dat ze hun fotos niet op een dergelijke server wilden plaatsen.quote:Op zondag 21 september 2008 22:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad leuk zijn, maar dat moet wel openbaar-toegankelijk zijn. Meet resultaten moeten nu eenmaal (ook) op het forum komen. Dat stimuleert voor volgende meetings.
Waarom niet? De herfst is pas net begonnen!quote:
k zou zeggen, neem t heft in handen en regel een data en een lefthemaquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:13 schreef roooosje het volgende:
Please, geen afgezaagd bosthema! Iets met lef gaarne!
Doe een plan!quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:13 schreef roooosje het volgende:
Please, geen afgezaagd bosthema! Iets met lef gaarne!
quote:Op maandag 29 september 2008 11:36 schreef roooosje het volgende:
- Mooie 'Waaimetjeharenindewind-foto's' on top of a building.
- Cafe noir-shoot
- Idyllisch hotel -shoot
- kantoor-shoot
niet per se... maar in de herfst heb je mooie kleurtjes in de boompjes nzeau... en regen, en wind.. en das leuk om te gebruiken....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:02 schreef roooosje het volgende:
[..]
Alleen omdat het in de herfst is, moet het over herfst gaan?
Hieruit blijkt maar weer dat het woord herfstmeet op verschillende manieren opgevat kan wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:02 schreef roooosje het volgende:
[..]
Alleen omdat het in de herfst is, moet het over herfst gaan?
Creativiteit.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hieruit blijkt maar weer dat het woord herfstmeet op verschillende manieren opgevat kan worden
Flitsertje ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:48 schreef Xilantof het volgende:
Aan een reflectiescherm heb je nog weinig als er geen licht is om te reflecteren
Absoluut een mogelijkheidquote:
Naar mijn idee doet dat het altijd goed...quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:38 schreef Rnej het volgende:
wat dacht men van een industrieterrein i.c.m. druilerig weer? ... mooie oude pakhuizen ed? .. beetje urbex i.c.m. modellen?
scheveningen is meestal wel goed toeven, ook met slecht weer.... strand en boulevard is altijd heerlijk verlaten met slecht weer.. en met mooi weer is het leuk schieten met blauwe lucht en modellen ....quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:46 schreef limpix het volgende:
Gezien de temperatuur en de reëele kans op neerslag is het wellicht handig te zoeken naar een locatie van waaruit gewerkt kan worden ?
Stadspaviljoen, strandtent,(geen strand in eindhoven) Kroeg in de bossen ?
Rondom Eindhoven is genoeg te vinden van dat soort zaakjes, ik denk dat niet iedereen genegen is om zo ver te reizen...als dat wel zo mocht zijn, ik kijk wel effe rond en wil best vragen naar de mogelijkheden.
3 NS stations!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan eventueel ook wel aan een lokatie komen in Vlaardingen. Een oud sportcomplex van de shell. Ik geloof dat het afhuren van dat geheel iets van 50 EUR kost en dan zijn er ook toiletten en zo. En een grote sporthal.
Maar ja...Vlaardingen
Waarom niet ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan eventueel ook wel aan een lokatie komen in Vlaardingen. Een oud sportcomplex van de shell. Ik geloof dat het afhuren van dat geheel iets van 50 EUR kost en dan zijn er ook toiletten en zo. En een grote sporthal.
Maar ja...Vlaardingen
Vooral niet omdat het wederom in het westen van het land isquote:
Het staat natuurlijk iedereen vrij om meets in het oosten, midden, noorden, midden, zuiden of midden van het land te organiseren. Da's veel leuker dan een beetje ongenoegd te gaan zitten doen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vooral niet omdat het wederom in het westen van het land isEn daar zijn al veel van dat soort meets georganiseerd tot ongenoegen van de mensen die in het oosten wonen en dus elke keer een flinke reistijd voor hun kiezen krijgen.
De locatie klinkt als kansrijk. Als ik 'men' ben, dan is men het erover eens.quote:Maar....mocht men het erovereens zijn wil ik best even informeren of het mogelijk is en of het idd nog EUR 50 kost. Mogelijk hebben we daar zelfs de beschikking over electriciteit.
[spijkers]quote:Heb ik wel een datum nodig
Kom jij ook fotograferen? Want dan kom ik misschien ook wel toch misschien enzo.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het staat natuurlijk iedereen vrij om meets in het oosten, midden, noorden, midden, zuiden of midden van het land te organiseren. Da's veel leuker dan een beetje ongenoegd te gaan zitten doen.
[..]
De locatie klinkt als kansrijk. Als ik 'men' ben, dan is men het erover eens.
[..]
[spijkers]
[koppen]
8 november is een datum.
[/spijkers]
[/koppen]
Niet omdat ik me persoonlijk aangesproken voel, en puur voor mezelf sprekend en in willekeurige volgorde:quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het staat natuurlijk iedereen vrij om meets in het oosten, midden, noorden, midden, zuiden of midden van het land te organiseren. Da's veel leuker dan een beetje ongenoegd te gaan zitten doen.![]()
Veel plezier.quote:[spijkers]
[koppen]
8 november is een datum.
[/spijkers]
[/koppen]
Ik zal er eens een mailtje tegenaan gooien morgen. Kijken wat de resultaten zijn. Maar ik voel wel wat voor een meet ergens anders hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het staat natuurlijk iedereen vrij om meets in het oosten, midden, noorden, midden, zuiden of midden van het land te organiseren. Da's veel leuker dan een beetje ongenoegd te gaan zitten doen.
[..]
De locatie klinkt als kansrijk. Als ik 'men' ben, dan is men het erover eens.
[..]
[spijkers]
[koppen]
8 november is een datum.
[/spijkers]
[/koppen]
Ik stel voor dat je het een keertje probeert, het verschil zal je verbazen. Ook als het bewolkt is, is er licht dat gereflecteerd kan wordenquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:48 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga niet ontkennen dat er een kern van waarheid in zit. In het Westen van het land zit een grote groep actieve FOTters. Dat zij meets naar zich toetrekken heeft volgens mij vooral te maken met het gegeven dat deze mensen wat meer initiatief tonen. Nu ook weer, PdHoog komt met een locatie. Dan kun je twee dingen doen: blij zijn met die locatie of gaan mopperen dat ie weer in het Westen is. Ik kies voor het eerste, dat is leuker en productiever. Er is een tijdje terug geprobeerd om regionale meets te organiseren en dat is voorzover ik begreep maar heel gedeeltelijk gelukt. Moeten we dan die 'Westerlingen' kwalijk nemen dat zij er wel in slagen meets te organiseren?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Niet omdat ik me persoonlijk aangesproken voel, en puur voor mezelf sprekend en in willekeurige volgorde:
1. Al een tijdje hoor ik uit verschillende hoeken geluiden dat een groep gebruikers van FOT FOT nogal naar zich toe trekt. Dat is niet iets van de laatste weken of maanden, maar van de laatste 2 jaar. Deze groep gebruikers wordt omschreven naar de ruwe geografische lokatie van het grootste deel van de gebruikers, en ik ben het eigenlijk wel eens met die geluiden.
2. Zoals Peter al zei: die groep trekt wederom een meeting naar de eigen regio, zonder acht te slaan op de afstanden van andere FOT gebruikers. Doe je het andersom (maar nog steeds in de Randstad, bijvoorbeeld Utrecht) dan hoor je bijna altijd geklaag over de afstand. Het geklaag komt dit keer uit hun eigen regio (waarvoor dank), mensen uit andere regios hoor je nog steeds niet/nauwelijks. 1)
Ik had wel plannen in die richting, zeker als jij misschien ook wel toch misschien enzo komtquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kom jij ook fotograferen? Want dan kom ik misschien ook wel toch misschien enzo.
Klinkt ook interessant hoor, en het is inderdaad een mooi gebied.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:45 schreef ..bennie het volgende:
Voor wat betreft de meet werd ik even enthousiast, alleen is het onderwerp herfst op de eoa manier verloren gegaan?
Peter, heb je foto's van die locatie en zijn er ook voldoende modellen bereid om die kant op te tuigen?
Wat bossen betreft biedt Austerlitz heel erg veel mogelijkheden. Zitten veel open heidevlaktes in en hele mooie plekken, inmiddels ken ik er behoorlijk wat in ieder geval, het is enorm uitgestrekt. Daar ligt ook een gekraakt terrein voorheen van TNO, waar ik waarschijnlijk toegang kan regelen. Het is in het midden van het land, en volgens mij is er voor ieder wat wils.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:45 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je het een keertje probeert, het verschil zal je verbazen. Ook als het bewolkt is, is er licht dat gereflecteerd kan worden
voor daglicht dat ergens naar binnenvalt geldt hetzelfde, licht is licht, ook kun je een reflectiescherm buiten gebruiken om meer daglicht naar binnen te loodsenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]!
de opmerking was grappig bedoeld, niet serieus, en kijk in de context, een locatie binnen is anders dan bewolkt buiten
Iets met een dode mus enzo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Mailtje is teruggebounced. Ik kan dus geen contact krijgen met die beste man. Ik zal nog even kijken of ik een collega kan strikken die hem ook kent, maar ik denk dat we dit kunnen schrappen helaas.
Jaquote:
Als dat die kinderspeeltuin is, ben ik er niet zo weg van. En volgens mij is de pyramide afgesloten door hekken. Maar heee, ik weet niets beters en informeren kan geen kwaadquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:46 schreef ..bennie het volgende:
Zal ik eens informeren naar Austerlitz dan? Op het terrein staat ook een soort van kantine/kroeg die we wellicht als uitvalsbasis mogen gebruiken.
Waar maak je dat uit op?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als dat die kinderspeeltuin is, ben ik er niet zo weg van. En volgens mij is de pyramide afgesloten door hekken. Maar heee, ik weet niets beters en informeren kan geen kwaad
Prima, doe je best.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:07 schreef roooosje het volgende:
Ik heb nog wel wat bioscoopzalen als locatie.
Een aantal jaar geleden was er al een meet bij Austerlitzquote:
k ben er dit jaar nog geweestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als dat die kinderspeeltuin is, ben ik er niet zo weg van. En volgens mij is de pyramide afgesloten door hekken. Maar heee, ik weet niets beters en informeren kan geen kwaad
Een bioscoopzaal zpu wel een ultiem vette locatie zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:07 schreef roooosje het volgende:
Ik heb nog wel wat bioscoopzalen als locatie.
Mee eens !quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een bioscoopzaal zpu wel een ultiem vette locatie zijn.
Iddquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een bioscoopzaal zpu wel een ultiem vette locatie zijn.
eens! Ik zal informeren op mijn werkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:15 schreef Debsterr het volgende:
+ bij een parkachtige locatie ga ik sowieso niet mee, dat heb ik al gezien in Apeldoorn. Dus wat mij betreft een binnenshoot op een "extreme" locatie.
Den Bosch is niet zo ver weg, dus dat is geen probleem voor mijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:36 schreef roooosje het volgende:
[..]
eens! Ik zal informeren op mijn werkkomt goed. Let wel op dat de meet dan vroeg is, aangezien er vanaf 2 uur films draaien. Locatie is den bosch.
Zonde!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef roooosje het volgende:
Hmm sprak de manager net, hij vond het echt helemaal tof, alleen mag het niet in het weekend, alleen doordeweeks
Heel irritant, ik snap je punt. Ik vind dat dit ook beter geregeld moet worden inderdaadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik zou best een 2e meet als model willen meemaken, maar na Apeldoorn heb ik weinig vertrouwen meer in FOT-meetings. Mijn complimenten voor de foto's van RonaldV en Marjo, maar het feit dat Kwiebuske veel foto's heeft geschoten maar niks van zich heeft laten horen neem ik hem bijzonder kwalijk.
En als ik dan hoor dat ik niet de enige ben die laat / geen foto's heeft gehad lijkt het me dat er op FOT in het vervolg beter alleen maar landschapplaatjes kunnen worden geschoten
Nogmaals: geen verwijt naar de fotografen die hun afspraken wel nakwamen!
Vervelende is dat je nog steeds afhankelijk bent van mensen en dat je dit niet af kunt dwingen helaasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:19 schreef roooosje het volgende:
[..]
Heel irritant, ik snap je punt. Ik vind dat dit ook beter geregeld moet worden inderdaad.
Ik had trouwens begrepen dat het probleem met Kwiebuske bij de FOT-mods bekend is. Klopt dit en is er al nieuws over?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:19 schreef roooosje het volgende:
[..]
Heel irritant, ik snap je punt. Ik vind dat dit ook beter geregeld moet worden inderdaad.
Het is misschien handig om volgende keer met model contracten te werken-met daarin een uiterste inlever datum. Zo leg je het vast, en heb je meteen adres/telno van je fotograaf. Je kan dan ook aangeven, geen contract/niet poseren.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:29 schreef Debsterr het volgende:
Sowieso is het belangrijk de verwachtingen van te voren uit te spreken. Krijg je als model alle foto's, onbewerkt en/of bewerkt, lucky shots. via e-mail, op CD?
Dat is misschien wel wat handiger ja. Wel jammer dat het zo moet, heb ook zoveel goede ervaringen met fotografen van hier die snappen dat als je je model niet goed behandeld je ook geen foto's meer kan maken van ze.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het is misschien handig om volgende keer met model contracten te werken-met daarin een uiterste inlever datum. Zo leg je het vast, en heb je meteen adres/telno van je fotograaf. Je kan dan ook aangeven, geen contract/niet poseren.
Dat is idd een idee. Wel wat omslachtig, maar alle verwachtingen zijn dan in één keer gelijk gesteld.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het is misschien handig om volgende keer met model contracten te werken-met daarin een uiterste inlever datum. Zo leg je het vast, en heb je meteen adres/telno van je fotograaf. Je kan dan ook aangeven, geen contract/niet poseren.
Oe, da's wel in de buurt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef Ynske het volgende:
Ik weet dat in Raalte (ja ik weet t Overijssel) een verlaten fabriekshal is waar pasgeleden nog een groep is gaan fotograferen
k weet niet of daar interesse in is?
Als daar fotos bij zitten die door mij gemaakt zouden moeten zijn, zou je dan even (per MSN/mail/PM/of zo contact op willen nemen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik mis ook nog steeds een berg van Apeldoorn naar mijn gevoel, en sowieso de foto's die ik met de camera van iemand anders zelf gemaakt heb, heb ik niet teruggehad. Hell, wie weet zijn die door de fotograaf wel gepresenteerd als zelf geschoten foto's!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef Ynske het volgende:
Ik weet dat in Raalte (ja ik weet t Overijssel) een verlaten fabriekshal is waar pasgeleden nog een groep is gaan fotograferen
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:44 schreef Ynske het volgende:
Ow en in Oldebroek, in de buurt van Wezep staat een oude melkfabriek
Voorzichtig ook even meekijkt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:38 schreef dutchie het volgende:
[..]
Oe, da's wel in de buurt.
Dus toch maar even een tvp-tje. Is er al iets over een datum bekend?
Hmm, heb je ook weer gelijk in. Ook dat 'contract' idee van shark.bait spreekt me aan. Dan maar even dit topic blijven volgen om te zien of er nog een "officiele" meet komt ipv. alleen een paar mensen in een fabriek, bos of strandquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[...] Ik denk alleen niet dat niet meer naar meets gaan de oplossing is [...]
Van jou heb ik allesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als daar fotos bij zitten die door mij gemaakt zouden moeten zijn, zou je dan even (per MSN/mail/PM/of zo contact op willen nemen?
Had ik daar al 'ja' op gezegd?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef Ynske het volgende:
nee had je nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Had ik daar al 'ja' op gezegd?
Tofquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee had je niet
maar goed. ik ben donderdag daar toch in de buurt, dan ga ik wel even kijken hoe het erbij ligt enzo
Hey, jij was de weg kwijt, dat telt niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:58 schreef Ynske het volgende:
k ben er gister wel langs gekomen, maar doordat ik nog altijd geen contact heb kunnen krijgen met de eigenaren ben ik niet naar binnen gegaan.
k weet ook niet echt of t wel een slimme lokatie is, t was voor mij vanuit utrecht al dik 1,5 uur rijden
Zo denk ik er ook over. Een kleine moeite om even adres gegevens door te spelen en voor 2,50 een dvd'tje naar een model te sturen met alle fotos erop.. maar blijkbaar denk ik te simpelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:29 schreef Debsterr het volgende:
Sowieso is het belangrijk de verwachtingen van te voren uit te spreken. Krijg je als model alle foto's, onbewerkt en/of bewerkt, lucky shots. via e-mail, op CD?
Ik mis ook nog steeds een berg van Apeldoorn naar mijn gevoel, en sowieso de foto's die ik met de camera van iemand anders zelf gemaakt heb, heb ik niet teruggehad. Hell, wie weet zijn die door de fotograaf wel gepresenteerd als zelf geschoten foto's!
Voor deze meet is het voor mij belangrijk welke fotografen er komen. Mensen als Freud, P, Vliegvrager weet ik dat ze te vertrouwen zijn, misschien niet even snel met nabewerken maar het komt tenminste wel.
Heb ook nog even over locaties zitten brainstormen. Helaas, er komt niks in me op. ik ben te verliefd op het idee van een bioscoopzaal!
Juist daarom is het altijd fijn als de modellen zelf alle foto's op een dvd toegestuurd krijgen.. niet alleen bouw je dan iets in positieve zin op bij de modellen; je laat dan ook zien dat je het fotograferen van de modellen enigzins serieus neemt. Maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik zou best een 2e meet als model willen meemaken, maar na Apeldoorn heb ik weinig vertrouwen meer in FOT-meetings. Mijn complimenten voor de foto's van RonaldV en Marjo, maar het feit dat Kwiebuske veel foto's heeft geschoten maar niks van zich heeft laten horen neem ik hem bijzonder kwalijk.
En als ik dan hoor dat ik niet de enige ben die laat / geen foto's heeft gehad lijkt het me dat er op FOT in het vervolg beter alleen maar landschapplaatjes kunnen worden geschoten
Nogmaals: geen verwijt naar de fotografen die hun afspraken wel nakwamen!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:29 schreef Netstorm het volgende:
Mits de datum ruim 2 weken van tevoren bekend is kom ik ook weer koekeloeren.. dit keer in normale kleding ipv gothic style
Iedereen is welkom! dat is altijd een gouden regel.. Oh, en zorg dat je iets meeneemt om vast te houden.. anders mag je alle tassen dragenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:56 schreef Sculp het volgende:
Zou ik ook eens mee mogen, al is het alleen maar om te kijken...
Azijnpisserquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:10 schreef Netstorm het volgende:
Dat laatste kan met een beetje zout of azijn genomen worden
Jij vertrouwt niemand meer he?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik wacht met smart op een datum (en een mooie lokatie). Mits contractje met fotograaf voor levering, incl. adres voor het geval dat
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:21 schreef Netstorm het volgende:
Is er al een datum of iets dergelijks bekend?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:19 schreef roooosje het volgende:
Er is nog geen datum en nog geen locatie.
En zo, lieve kijkbuiskindertjes, verstreek langzaam de herfst, terwijl de dieren van het donk're bos zaten te wachten tot iemand anders in actie kwam.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik wacht met smart op een datum (en een mooie lokatie).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |