abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61995309
Rotterdam !!
Whatever I want.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:31:32 #62
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_62044926
Nou met het weer zit het al goed
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:20:42 #63
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_62059559
* definitief niet aanmeldt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 08:08:43 #64
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_62098584
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:37 schreef roooosje het volgende:
Oeh!

Slachthuis-shoot
Ik mis de link met de herfst.
pi_62109411
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 08:08 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik mis de link met de herfst.
Alleen omdat het in de herfst is, moet het over herfst gaan?
Pretentieus geneuzel.
  zondag 5 oktober 2008 @ 13:52:47 #66
71115 Rnej
I walk the line
pi_62146268
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 17:02 schreef roooosje het volgende:

[..]

niet per se... maar in de herfst heb je mooie kleurtjes in de boompjes nzeau... en regen, en wind.. en das leuk om te gebruiken....

dus ik snap het punt wel. maar slachthuis-shoot is geen slecht idee an sich...

alhoewel ik liever naar buiten ga met dit weer hou wel van een beetje herfstweer
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:29:06 #67
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_62156080
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 17:02 schreef roooosje het volgende:

[..]

Hieruit blijkt maar weer dat het woord herfstmeet op verschillende manieren opgevat kan worden
pi_62156296
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:29 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Hieruit blijkt maar weer dat het woord herfstmeet op verschillende manieren opgevat kan worden
Creativiteit.
Pretentieus geneuzel.
pi_62178840
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:48 schreef Xilantof het volgende:
Aan een reflectiescherm heb je nog weinig als er geen licht is om te reflecteren
Flitsertje ?
http://limpeiven.blogspot.com/
www.limpeiven.com
opsomming van in bezit zijnde foto-apparatuur, staat namelijk heel erg cool en draagt bij aan status alhier...
  FOK!fotograaf maandag 6 oktober 2008 @ 18:22:59 #70
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_62179707
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:47 schreef limpix het volgende:

[..]

Flitsertje ?
Absoluut een mogelijkheid

Maar voor deze meet moeten eerst wat knopen gehakt worden...
Thema i.c.m. locatie is even de belangrijkste. De datum is dan wel geprikt.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:38:46 #71
71115 Rnej
I walk the line
pi_62180106
wat dacht men van een industrieterrein i.c.m. druilerig weer? ... mooie oude pakhuizen ed? .. beetje urbex i.c.m. modellen?
  FOK!fotograaf maandag 6 oktober 2008 @ 18:42:05 #72
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_62180179
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:38 schreef Rnej het volgende:
wat dacht men van een industrieterrein i.c.m. druilerig weer? ... mooie oude pakhuizen ed? .. beetje urbex i.c.m. modellen?
Naar mijn idee doet dat het altijd goed...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_62180280
Gezien de temperatuur en de reëele kans op neerslag is het wellicht handig te zoeken naar een locatie van waaruit gewerkt kan worden ?
Stadspaviljoen, strandtent,(geen strand in eindhoven) Kroeg in de bossen ?
Rondom Eindhoven is genoeg te vinden van dat soort zaakjes, ik denk dat niet iedereen genegen is om zo ver te reizen...als dat wel zo mocht zijn, ik kijk wel effe rond en wil best vragen naar de mogelijkheden.
www.limpeiven.com
opsomming van in bezit zijnde foto-apparatuur, staat namelijk heel erg cool en draagt bij aan status alhier...
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:49:16 #74
71115 Rnej
I walk the line
pi_62180359
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:46 schreef limpix het volgende:
Gezien de temperatuur en de reëele kans op neerslag is het wellicht handig te zoeken naar een locatie van waaruit gewerkt kan worden ?
Stadspaviljoen, strandtent,(geen strand in eindhoven) Kroeg in de bossen ?
Rondom Eindhoven is genoeg te vinden van dat soort zaakjes, ik denk dat niet iedereen genegen is om zo ver te reizen...als dat wel zo mocht zijn, ik kijk wel effe rond en wil best vragen naar de mogelijkheden.
scheveningen is meestal wel goed toeven, ook met slecht weer.... strand en boulevard is altijd heerlijk verlaten met slecht weer.. en met mooi weer is het leuk schieten met blauwe lucht en modellen ....

en het is voor mij lekker dichtbij
pi_62180698
Ik kan eventueel ook wel aan een lokatie komen in Vlaardingen. Een oud sportcomplex van de shell. Ik geloof dat het afhuren van dat geheel iets van 50 EUR kost en dan zijn er ook toiletten en zo. En een grote sporthal.

Maar ja...Vlaardingen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:04:09 #76
71115 Rnej
I walk the line
pi_62180770
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan eventueel ook wel aan een lokatie komen in Vlaardingen. Een oud sportcomplex van de shell. Ik geloof dat het afhuren van dat geheel iets van 50 EUR kost en dan zijn er ook toiletten en zo. En een grote sporthal.

Maar ja...Vlaardingen
3 NS stations!

prima toch?

tis wel een gave locatie.. denk ik
pi_62181530
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:01 schreef PdeHoog het volgende:

Maar ja...Vlaardingen
Waarom niet ?
www.limpeiven.com
pi_62181668
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:28 schreef limpix het volgende:

[..]

Waarom niet ?
Vooral niet omdat het wederom in het westen van het land is En daar zijn al veel van dat soort meets georganiseerd tot ongenoegen van de mensen die in het oosten wonen en dus elke keer een flinke reistijd voor hun kiezen krijgen. Maar....mocht men het erovereens zijn wil ik best even informeren of het mogelijk is en of het idd nog EUR 50 kost. Mogelijk hebben we daar zelfs de beschikking over electriciteit.

Heb ik wel een datum nodig
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:51:45 #79
101884 PeRi
Allons-y!
pi_62182305
Vlaardingen, tóf! Count me in dan!

Als de datum me uitkomt .

Ik zeg 1e wknd november of dit of volgend weekend!
Whatever I want.
pi_62184208
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vooral niet omdat het wederom in het westen van het land is En daar zijn al veel van dat soort meets georganiseerd tot ongenoegen van de mensen die in het oosten wonen en dus elke keer een flinke reistijd voor hun kiezen krijgen.
Het staat natuurlijk iedereen vrij om meets in het oosten, midden, noorden, midden, zuiden of midden van het land te organiseren. Da's veel leuker dan een beetje ongenoegd te gaan zitten doen.
quote:
Maar....mocht men het erovereens zijn wil ik best even informeren of het mogelijk is en of het idd nog EUR 50 kost. Mogelijk hebben we daar zelfs de beschikking over electriciteit.
De locatie klinkt als kansrijk. Als ik 'men' ben, dan is men het erover eens.
quote:
Heb ik wel een datum nodig
[spijkers]
[koppen]

8 november is een datum.

[/spijkers]
[/koppen]
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:51:05 #81
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62184448
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:44 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Het staat natuurlijk iedereen vrij om meets in het oosten, midden, noorden, midden, zuiden of midden van het land te organiseren. Da's veel leuker dan een beetje ongenoegd te gaan zitten doen.
[..]

[..]

[spijkers]
[koppen]

8 november is een datum.

[/spijkers]
[/koppen]
Kom jij ook fotograferen? Want dan kom ik misschien ook wel toch misschien enzo.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_62185912
Jammer.. 8 november; zit ik op een bruiiloft
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:33:57 #83
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_62186037
quote:

[..]

Niet omdat ik me persoonlijk aangesproken voel, en puur voor mezelf sprekend en in willekeurige volgorde:
1. Al een tijdje hoor ik uit verschillende hoeken geluiden dat een groep gebruikers van FOT FOT nogal naar zich toe trekt. Dat is niet iets van de laatste weken of maanden, maar van de laatste 2 jaar. Deze groep gebruikers wordt omschreven naar de ruwe geografische lokatie van het grootste deel van de gebruikers, en ik ben het eigenlijk wel eens met die geluiden.
2. Zoals Peter al zei: die groep trekt wederom een meeting naar de eigen regio, zonder acht te slaan op de afstanden van andere FOT gebruikers. Doe je het andersom (maar nog steeds in de Randstad, bijvoorbeeld Utrecht) dan hoor je bijna altijd geklaag over de afstand. Het geklaag komt dit keer uit hun eigen regio (waarvoor dank), mensen uit andere regios hoor je nog steeds niet/nauwelijks. 1)
3. Dit is voor mij veruit de belangrijkste reden: vroeger werd er als er een (model)meet werd gehouden uitgebreid gepost op FOT, en we hebben nogal eens zelfs een speciale (tijdelijk afgeschermde) pagina met resultaten elders op het web gehad. Tegenwoordig gedraagt iedereen zich als artiest, die de volledige controle over zijn werk wil houden. Er verschijnen steeds minder fotos hier en al helemaal niet meer op een aparte site. Is ieders goed recht natuurlijk, maar het vermindert voor mij wel in sterke mate de lol.
4. En tenslotte: afgelopen zomer is er een meet gehouden in Apeldoorn. Een groot deel van de fotografen heeft enorm lang gedaan over het laten zien van zijn fotos aan de modellen (en sommigen helemaal niet). Er lijkt een trend te zijn om je niet meer fatsoenlijk aan afspraken te houden, terwijl die een wezenlijk onderdeel vormen van de meets. Die modellen heb je gewoon keihard nodig als je een dergelijke meet wilt houden, en als je geen fotos als tegenprestatie levert moet je niet raar opkijken als er geen modellen meer komen. Ik wil daar in ieder geval niet meer over worden aangesproken.

Vandaar dat ik me afmeldde.
quote:
[spijkers]
[koppen]

8 november is een datum.

[/spijkers]
[/koppen]
Veel plezier.

1) FOT-meets waaraan ik over de jaren meedeed:
Flevolandmeet (Lelystad) met modellen, Naardenmeet, FOT/modellen kennismakingsmeet Utrecht, Lekmeet bij Nieuwegein met modellen, Stoommeet bij Simpelveld (L) met modellen, Kindermeetmeet (Austerlitz, ism OUD) met modellen, Dierentuinmeet in Olmen (B), Kessel (L) verkleedmeet met modellen, Vliegshow Leeuwarden 2006 meet, Meppel-meet, Apeldoornmeet, studiomeet bij Prupke.

Opdat niemand kan zeggen dat ik nooit meedoe.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_62186406
quote:

[..]

[..]

[..]

[spijkers]
[koppen]

8 november is een datum.

[/spijkers]
[/koppen]
Ik zal er eens een mailtje tegenaan gooien morgen. Kijken wat de resultaten zijn. Maar ik voel wel wat voor een meet ergens anders hoor Een beetje andere omgeving kan geen kwaad.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 08:45:16 #85
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_62193884
Voor wat betreft de meet werd ik even enthousiast, alleen is het onderwerp herfst op de eoa manier verloren gegaan?
Peter, heb je foto's van die locatie en zijn er ook voldoende modellen bereid om die kant op te tuigen?
Wat bossen betreft biedt Austerlitz heel erg veel mogelijkheden. Zitten veel open heidevlaktes in en hele mooie plekken, inmiddels ken ik er behoorlijk wat in ieder geval, het is enorm uitgestrekt. Daar ligt ook een gekraakt terrein voorheen van TNO, waar ik waarschijnlijk toegang kan regelen. Het is in het midden van het land, en volgens mij is er voor ieder wat wils.
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:48 schreef Xilantof het volgende:
Aan een reflectiescherm heb je nog weinig als er geen licht is om te reflecteren
Ik stel voor dat je het een keertje probeert, het verschil zal je verbazen. Ook als het bewolkt is, is er licht dat gereflecteerd kan worden
pi_62195868
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:33 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Niet omdat ik me persoonlijk aangesproken voel, en puur voor mezelf sprekend en in willekeurige volgorde:
1. Al een tijdje hoor ik uit verschillende hoeken geluiden dat een groep gebruikers van FOT FOT nogal naar zich toe trekt. Dat is niet iets van de laatste weken of maanden, maar van de laatste 2 jaar. Deze groep gebruikers wordt omschreven naar de ruwe geografische lokatie van het grootste deel van de gebruikers, en ik ben het eigenlijk wel eens met die geluiden.
2. Zoals Peter al zei: die groep trekt wederom een meeting naar de eigen regio, zonder acht te slaan op de afstanden van andere FOT gebruikers. Doe je het andersom (maar nog steeds in de Randstad, bijvoorbeeld Utrecht) dan hoor je bijna altijd geklaag over de afstand. Het geklaag komt dit keer uit hun eigen regio (waarvoor dank), mensen uit andere regios hoor je nog steeds niet/nauwelijks. 1)
Ik ga niet ontkennen dat er een kern van waarheid in zit. In het Westen van het land zit een grote groep actieve FOTters. Dat zij meets naar zich toetrekken heeft volgens mij vooral te maken met het gegeven dat deze mensen wat meer initiatief tonen. Nu ook weer, PdHoog komt met een locatie. Dan kun je twee dingen doen: blij zijn met die locatie of gaan mopperen dat ie weer in het Westen is. Ik kies voor het eerste, dat is leuker en productiever. Er is een tijdje terug geprobeerd om regionale meets te organiseren en dat is voorzover ik begreep maar heel gedeeltelijk gelukt. Moeten we dan die 'Westerlingen' kwalijk nemen dat zij er wel in slagen meets te organiseren?

Die groep 'Westerlingen' was overigens ook behoorlijk aanwezig in Simpelveld, in Nieuwegein, in Austerlitz en beide 'kroegmeets' in Utrecht. Over Utrecht heb ik hoe dan ook nog nooit iemand horen klagen, maar dat kan ook komen omdat ik geneigd ben klagers te negeren

Heel kort samengevat vind ik dat mensen blij mogen zijn als iemand een geschikte locatie aandraagt of op een andere manier initiatief toont, in plaats van te zeiken over reisafstanden in ons kleine landje.

ad 3 en 4 ga ik volledig met je mee, en je zal mij zeker niet horen beweren dat je nooit ergens bij bent. Ik weet wel beter, ik kom je op de meeste van die meets steeds tegen
Mijn DeviantART gallery
,
pi_62195962
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:51 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Kom jij ook fotograferen? Want dan kom ik misschien ook wel toch misschien enzo.
Ik had wel plannen in die richting, zeker als jij misschien ook wel toch misschien enzo komt
Mijn DeviantART gallery
,
pi_62196009
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 08:45 schreef ..bennie het volgende:
Voor wat betreft de meet werd ik even enthousiast, alleen is het onderwerp herfst op de eoa manier verloren gegaan?
Peter, heb je foto's van die locatie en zijn er ook voldoende modellen bereid om die kant op te tuigen?
Wat bossen betreft biedt Austerlitz heel erg veel mogelijkheden. Zitten veel open heidevlaktes in en hele mooie plekken, inmiddels ken ik er behoorlijk wat in ieder geval, het is enorm uitgestrekt. Daar ligt ook een gekraakt terrein voorheen van TNO, waar ik waarschijnlijk toegang kan regelen. Het is in het midden van het land, en volgens mij is er voor ieder wat wils.
Klinkt ook interessant hoor, en het is inderdaad een mooi gebied.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_62196029
kwartet
Mijn DeviantART gallery
,
pi_62204080
Vlaardingen! Ik zeg: ja
8 November! Ik zeg: ja
Pretentieus geneuzel.