niet per se... maar in de herfst heb je mooie kleurtjes in de boompjes nzeau... en regen, en wind.. en das leuk om te gebruiken....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:02 schreef roooosje het volgende:
[..]
Alleen omdat het in de herfst is, moet het over herfst gaan?
Hieruit blijkt maar weer dat het woord herfstmeet op verschillende manieren opgevat kan wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:02 schreef roooosje het volgende:
[..]
Alleen omdat het in de herfst is, moet het over herfst gaan?
Creativiteit.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hieruit blijkt maar weer dat het woord herfstmeet op verschillende manieren opgevat kan worden
Flitsertje ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:48 schreef Xilantof het volgende:
Aan een reflectiescherm heb je nog weinig als er geen licht is om te reflecteren
Absoluut een mogelijkheidquote:
Naar mijn idee doet dat het altijd goed...quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:38 schreef Rnej het volgende:
wat dacht men van een industrieterrein i.c.m. druilerig weer? ... mooie oude pakhuizen ed? .. beetje urbex i.c.m. modellen?
scheveningen is meestal wel goed toeven, ook met slecht weer.... strand en boulevard is altijd heerlijk verlaten met slecht weer.. en met mooi weer is het leuk schieten met blauwe lucht en modellen ....quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:46 schreef limpix het volgende:
Gezien de temperatuur en de reëele kans op neerslag is het wellicht handig te zoeken naar een locatie van waaruit gewerkt kan worden ?
Stadspaviljoen, strandtent,(geen strand in eindhoven) Kroeg in de bossen ?
Rondom Eindhoven is genoeg te vinden van dat soort zaakjes, ik denk dat niet iedereen genegen is om zo ver te reizen...als dat wel zo mocht zijn, ik kijk wel effe rond en wil best vragen naar de mogelijkheden.
3 NS stations!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan eventueel ook wel aan een lokatie komen in Vlaardingen. Een oud sportcomplex van de shell. Ik geloof dat het afhuren van dat geheel iets van 50 EUR kost en dan zijn er ook toiletten en zo. En een grote sporthal.
Maar ja...Vlaardingen
Waarom niet ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan eventueel ook wel aan een lokatie komen in Vlaardingen. Een oud sportcomplex van de shell. Ik geloof dat het afhuren van dat geheel iets van 50 EUR kost en dan zijn er ook toiletten en zo. En een grote sporthal.
Maar ja...Vlaardingen
Vooral niet omdat het wederom in het westen van het land isquote:
Het staat natuurlijk iedereen vrij om meets in het oosten, midden, noorden, midden, zuiden of midden van het land te organiseren. Da's veel leuker dan een beetje ongenoegd te gaan zitten doen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vooral niet omdat het wederom in het westen van het land isEn daar zijn al veel van dat soort meets georganiseerd tot ongenoegen van de mensen die in het oosten wonen en dus elke keer een flinke reistijd voor hun kiezen krijgen.
De locatie klinkt als kansrijk. Als ik 'men' ben, dan is men het erover eens.quote:Maar....mocht men het erovereens zijn wil ik best even informeren of het mogelijk is en of het idd nog EUR 50 kost. Mogelijk hebben we daar zelfs de beschikking over electriciteit.
[spijkers]quote:Heb ik wel een datum nodig
Kom jij ook fotograferen? Want dan kom ik misschien ook wel toch misschien enzo.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het staat natuurlijk iedereen vrij om meets in het oosten, midden, noorden, midden, zuiden of midden van het land te organiseren. Da's veel leuker dan een beetje ongenoegd te gaan zitten doen.
[..]
De locatie klinkt als kansrijk. Als ik 'men' ben, dan is men het erover eens.
[..]
[spijkers]
[koppen]
8 november is een datum.
[/spijkers]
[/koppen]
Niet omdat ik me persoonlijk aangesproken voel, en puur voor mezelf sprekend en in willekeurige volgorde:quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het staat natuurlijk iedereen vrij om meets in het oosten, midden, noorden, midden, zuiden of midden van het land te organiseren. Da's veel leuker dan een beetje ongenoegd te gaan zitten doen.![]()
Veel plezier.quote:[spijkers]
[koppen]
8 november is een datum.
[/spijkers]
[/koppen]
Ik zal er eens een mailtje tegenaan gooien morgen. Kijken wat de resultaten zijn. Maar ik voel wel wat voor een meet ergens anders hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het staat natuurlijk iedereen vrij om meets in het oosten, midden, noorden, midden, zuiden of midden van het land te organiseren. Da's veel leuker dan een beetje ongenoegd te gaan zitten doen.
[..]
De locatie klinkt als kansrijk. Als ik 'men' ben, dan is men het erover eens.
[..]
[spijkers]
[koppen]
8 november is een datum.
[/spijkers]
[/koppen]
Ik stel voor dat je het een keertje probeert, het verschil zal je verbazen. Ook als het bewolkt is, is er licht dat gereflecteerd kan wordenquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:48 schreef Xilantof het volgende:
Aan een reflectiescherm heb je nog weinig als er geen licht is om te reflecteren
Ik ga niet ontkennen dat er een kern van waarheid in zit. In het Westen van het land zit een grote groep actieve FOTters. Dat zij meets naar zich toetrekken heeft volgens mij vooral te maken met het gegeven dat deze mensen wat meer initiatief tonen. Nu ook weer, PdHoog komt met een locatie. Dan kun je twee dingen doen: blij zijn met die locatie of gaan mopperen dat ie weer in het Westen is. Ik kies voor het eerste, dat is leuker en productiever. Er is een tijdje terug geprobeerd om regionale meets te organiseren en dat is voorzover ik begreep maar heel gedeeltelijk gelukt. Moeten we dan die 'Westerlingen' kwalijk nemen dat zij er wel in slagen meets te organiseren?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Niet omdat ik me persoonlijk aangesproken voel, en puur voor mezelf sprekend en in willekeurige volgorde:
1. Al een tijdje hoor ik uit verschillende hoeken geluiden dat een groep gebruikers van FOT FOT nogal naar zich toe trekt. Dat is niet iets van de laatste weken of maanden, maar van de laatste 2 jaar. Deze groep gebruikers wordt omschreven naar de ruwe geografische lokatie van het grootste deel van de gebruikers, en ik ben het eigenlijk wel eens met die geluiden.
2. Zoals Peter al zei: die groep trekt wederom een meeting naar de eigen regio, zonder acht te slaan op de afstanden van andere FOT gebruikers. Doe je het andersom (maar nog steeds in de Randstad, bijvoorbeeld Utrecht) dan hoor je bijna altijd geklaag over de afstand. Het geklaag komt dit keer uit hun eigen regio (waarvoor dank), mensen uit andere regios hoor je nog steeds niet/nauwelijks. 1)
Ik had wel plannen in die richting, zeker als jij misschien ook wel toch misschien enzo komtquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kom jij ook fotograferen? Want dan kom ik misschien ook wel toch misschien enzo.
Klinkt ook interessant hoor, en het is inderdaad een mooi gebied.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:45 schreef ..bennie het volgende:
Voor wat betreft de meet werd ik even enthousiast, alleen is het onderwerp herfst op de eoa manier verloren gegaan?
Peter, heb je foto's van die locatie en zijn er ook voldoende modellen bereid om die kant op te tuigen?
Wat bossen betreft biedt Austerlitz heel erg veel mogelijkheden. Zitten veel open heidevlaktes in en hele mooie plekken, inmiddels ken ik er behoorlijk wat in ieder geval, het is enorm uitgestrekt. Daar ligt ook een gekraakt terrein voorheen van TNO, waar ik waarschijnlijk toegang kan regelen. Het is in het midden van het land, en volgens mij is er voor ieder wat wils.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |