abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:24:21 #101
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_62224238
Zodra Google maps hier weer een beetje wil werken dump ik wel even een link van de locatie.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:26:58 #102
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_62224624
Als het zeker is dat er een kroeg bij is (lees: opwarmen, toilet, omkleden) dan vind ik het misschien wel wat.
Pretentieus geneuzel.
pi_62226531
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:21 schreef ..bennie het volgende:

[..]

Waar maak je dat uit op?
Een aantal jaar geleden was er al een meet bij Austerlitz Dat was de allereerste OUD meets FOT-meet.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 8 oktober 2008 @ 11:44:52 #105
71115 Rnej
I walk the line
pi_62227806
ziet er goed uit.... :-)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 oktober 2008 @ 12:07:30 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62228475
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als dat die kinderspeeltuin is, ben ik er niet zo weg van. En volgens mij is de pyramide afgesloten door hekken. Maar heee, ik weet niets beters en informeren kan geen kwaad
k ben er dit jaar nog geweest
je moet idd betalen om op de piramide te komen, men is ook nog altijd aan het werk om m te restaureren, t park/bos/heide gebied eromheen is wel nog altijd vrij toegankelijk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:43:55 #107
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62238831
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:07 schreef roooosje het volgende:
Ik heb nog wel wat bioscoopzalen als locatie.
Een bioscoopzaal zpu wel een ultiem vette locatie zijn .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_62242362
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Mee eens !
http://limpeiven.blogspot.com/
www.limpeiven.com
opsomming van in bezit zijnde foto-apparatuur, staat namelijk heel erg cool en draagt bij aan status alhier...
pi_62243208
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Idd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:15:07 #110
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62243580
+ bij een parkachtige locatie ga ik sowieso niet mee, dat heb ik al gezien in Apeldoorn. Dus wat mij betreft een binnenshoot op een "extreme" locatie.
pi_62250709
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:15 schreef Debsterr het volgende:
+ bij een parkachtige locatie ga ik sowieso niet mee, dat heb ik al gezien in Apeldoorn. Dus wat mij betreft een binnenshoot op een "extreme" locatie.
eens! Ik zal informeren op mijn werk komt goed. Let wel op dat de meet dan vroeg is, aangezien er vanaf 2 uur films draaien. Locatie is den bosch.
Pretentieus geneuzel.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 08:31:14 #112
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62252148
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 01:36 schreef roooosje het volgende:

[..]

eens! Ik zal informeren op mijn werk komt goed. Let wel op dat de meet dan vroeg is, aangezien er vanaf 2 uur films draaien. Locatie is den bosch.
Den Bosch is niet zo ver weg, dus dat is geen probleem voor mij .
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:28:50 #113
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_62258432
Ik meld me af, wil lekker buiten met mn buitenstudio bezig kunnen zijn.
pi_62268857
Ik moet eerlijk toegeven dat ik de hoop op een meet al had opgegeven (misschien maak ik me er dan inderdaad makkelijk van af). En ik ben al even niet meer op Fok! geweest, was een beetje er druk op het werk afgelopen 3 weken, heb amper een camera of pc thuis aangeraakt.

Maar het doet me goed dat dit topic niet helemaal is komen te vervallen in de naamloze analen van Fok!. Ik wil eigenlijk altijd graag meedoen aan meets, ik vind het zelf leuk en ik hoor tot nog toe enkel positieve feedback van modellen (negatieve mag altijd nog, daarvoor hebben we PM).

Zeker als het in Den Bosch is ben ik aanwezig, dat is voor mij naast de deur. ik heb even geen zicht op mijn agenda, dus of ik 8 nov (of een andere datum) aanwezig ben kan ik niet niet zeggen.
pi_62272375
Ik neem aan dat het dan 's weekends is? Dan zou het wat mij betreft rond half 10 kunnen starten tot 1 uur. Ik spreek de manager dit weekend, dus dan horen jullie meer. Misschien is het plat dak ook wel beschikbaar voor buitenshots. Ik zal eens rondkijken voor een eventueel middagprogramma of ik nog een leuke shootlocatie kan spotten.
Pretentieus geneuzel.
pi_62273820
Hmm sprak de manager net, hij vond het echt helemaal tof, alleen mag het niet in het weekend, alleen doordeweeks
Pretentieus geneuzel.
  FOK!fotograaf vrijdag 10 oktober 2008 @ 05:57:04 #117
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_62277977
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef roooosje het volgende:
Hmm sprak de manager net, hij vond het echt helemaal tof, alleen mag het niet in het weekend, alleen doordeweeks
Zonde!
Lijkt me echt wel tof om eens zoiets te kunnen doen.
Wellicht wel leuk om een keer te onthouden voor een shoot doordeweeks met men die dan wel kan?

Nu in elk geval voor deze meet weer wat bedenken.
Ik zal ook mijn raderen weer laten draaien.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:15:07 #118
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_62398970
Ik zou best een 2e meet als model willen meemaken, maar na Apeldoorn heb ik weinig vertrouwen meer in FOT-meetings. Mijn complimenten voor de foto's van RonaldV en Marjo, maar het feit dat Kwiebuske veel foto's heeft geschoten maar niks van zich heeft laten horen neem ik hem bijzonder kwalijk.

En als ik dan hoor dat ik niet de enige ben die laat / geen foto's heeft gehad lijkt het me dat er op FOT in het vervolg beter alleen maar landschapplaatjes kunnen worden geschoten

Nogmaals: geen verwijt naar de fotografen die hun afspraken wel nakwamen!
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_62399064
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik zou best een 2e meet als model willen meemaken, maar na Apeldoorn heb ik weinig vertrouwen meer in FOT-meetings. Mijn complimenten voor de foto's van RonaldV en Marjo, maar het feit dat Kwiebuske veel foto's heeft geschoten maar niks van zich heeft laten horen neem ik hem bijzonder kwalijk.

En als ik dan hoor dat ik niet de enige ben die laat / geen foto's heeft gehad lijkt het me dat er op FOT in het vervolg beter alleen maar landschapplaatjes kunnen worden geschoten

Heel irritant, ik snap je punt. Ik vind dat dit ook beter geregeld moet worden inderdaad .
Pretentieus geneuzel.
pi_62399285
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:19 schreef roooosje het volgende:

[..]

Heel irritant, ik snap je punt. Ik vind dat dit ook beter geregeld moet worden inderdaad .
Vervelende is dat je nog steeds afhankelijk bent van mensen en dat je dit niet af kunt dwingen helaas Ik vind het overigens idd niet netjes om gewoon niets meer te laten horen of je niet aan de afspraken te houden.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:29:26 #121
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62399299
Sowieso is het belangrijk de verwachtingen van te voren uit te spreken. Krijg je als model alle foto's, onbewerkt en/of bewerkt, lucky shots. via e-mail, op CD?

Ik mis ook nog steeds een berg van Apeldoorn naar mijn gevoel, en sowieso de foto's die ik met de camera van iemand anders zelf gemaakt heb, heb ik niet teruggehad. Hell, wie weet zijn die door de fotograaf wel gepresenteerd als zelf geschoten foto's!

Voor deze meet is het voor mij belangrijk welke fotografen er komen. Mensen als Freud, P, Vliegvrager weet ik dat ze te vertrouwen zijn, misschien niet even snel met nabewerken maar het komt tenminste wel .

Heb ook nog even over locaties zitten brainstormen. Helaas, er komt niks in me op . ik ben te verliefd op het idee van een bioscoopzaal!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:39:42 #122
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_62399574
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:19 schreef roooosje het volgende:

[..]

Ik had trouwens begrepen dat het probleem met Kwiebuske bij de FOT-mods bekend is. Klopt dit en is er al nieuws over?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:50:08 #123
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_62399890
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:29 schreef Debsterr het volgende:
Sowieso is het belangrijk de verwachtingen van te voren uit te spreken. Krijg je als model alle foto's, onbewerkt en/of bewerkt, lucky shots. via e-mail, op CD?
Het is misschien handig om volgende keer met model contracten te werken-met daarin een uiterste inlever datum. Zo leg je het vast, en heb je meteen adres/telno van je fotograaf. Je kan dan ook aangeven, geen contract/niet poseren.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:52:12 #124
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62399960
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:50 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Het is misschien handig om volgende keer met model contracten te werken-met daarin een uiterste inlever datum. Zo leg je het vast, en heb je meteen adres/telno van je fotograaf. Je kan dan ook aangeven, geen contract/niet poseren.
Dat is misschien wel wat handiger ja. Wel jammer dat het zo moet, heb ook zoveel goede ervaringen met fotografen van hier die snappen dat als je je model niet goed behandeld je ook geen foto's meer kan maken van ze.
pi_62399984
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:50 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Dat is idd een idee. Wel wat omslachtig, maar alle verwachtingen zijn dan in één keer gelijk gesteld.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 oktober 2008 @ 12:11:19 #126
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62400476
Ik weet dat in Raalte (ja ik weet t Overijssel) een verlaten fabriekshal is waar pasgeleden nog een groep is gaan fotograferen
k weet niet of daar interesse in is?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 oktober 2008 @ 12:44:43 #127
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62401451
Ow en in Oldebroek, in de buurt van Wezep staat een oude melkfabriek
Today is life -

Dale Carnegie
pi_62410763
mja, ik begrijp de frustatie op dit punt wel. Ik had destijds voor Simpelveld geregeld dat er een visa langskwam, en die heeft ook lang niet alles gekregen wat ze had moeten krijgen. Ik snap dat ook nooit zo goed. Je maakt die foto's, zo moeilijk is het toch niet om ze dan ook te leveren? Misschien zijn betreffende fotografen zo onzeker dat ze denken dat er toch niemand op hun foto's zit te wachten? Ik weet het ook niet.

Ik denk alleen niet dat niet meer naar meets gaan de oplossing is. Het is misschien handiger om je verwachtingen bij te stellen. Op iedere meet zijn er altijd ook fotografen die wel leveren, en nog een fatsoenlijk resultaat neerzetten ook. Gelukkig zijn het vaak de betere fotografen die hun afspraken nakomen, dus je hebt minder, maar gemiddeld betere foto´s. En verder zijn de meets natuurlijk gewoon heel gezellig. Dus ga dan gewoon voor de leuke dag en voor de goede foto´s die het wel oplevert.

Blijft natuurlijk dat mensen die hun afspraken niet nakomen gewoon eikels (=herfst) zijn.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:38:15 #129
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62414911
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef Ynske het volgende:
Ik weet dat in Raalte (ja ik weet t Overijssel) een verlaten fabriekshal is waar pasgeleden nog een groep is gaan fotograferen
Oe, da's wel in de buurt.
Dus toch maar even een tvp-tje. Is er al iets over een datum bekend?
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:46:45 #130
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_62415164
quote:
Ik mis ook nog steeds een berg van Apeldoorn naar mijn gevoel, en sowieso de foto's die ik met de camera van iemand anders zelf gemaakt heb, heb ik niet teruggehad. Hell, wie weet zijn die door de fotograaf wel gepresenteerd als zelf geschoten foto's!
Als daar fotos bij zitten die door mij gemaakt zouden moeten zijn, zou je dan even (per MSN/mail/PM/of zo contact op willen nemen?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:49:01 #131
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_62415264
quote:
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:44 schreef Ynske het volgende:
Ow en in Oldebroek, in de buurt van Wezep staat een oude melkfabriek
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:38 schreef dutchie het volgende:

[..]

Oe, da's wel in de buurt.
Dus toch maar even een tvp-tje. Is er al iets over een datum bekend?
Voorzichtig ook even meekijkt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:58:54 #132
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_62419599
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[...] Ik denk alleen niet dat niet meer naar meets gaan de oplossing is [...]
Hmm, heb je ook weer gelijk in. Ook dat 'contract' idee van shark.bait spreekt me aan. Dan maar even dit topic blijven volgen om te zien of er nog een "officiele" meet komt ipv. alleen een paar mensen in een fabriek, bos of strand .

En heb eens zitten googlen op kwiebuske (ja, ben geobsedeerd, leek me juist zo leuk om een paar foto's van mij + vriendin te krijgen). Ik zie 'm wel bij een aantal sites staan, maar nergens meer reacties na 15-08-08. Hoop niet dat 'm iets is overkomen want voorheen was het een vrij regelmatige poster als ik zo lees.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:00:39 #133
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62419672
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:46 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Als daar fotos bij zitten die door mij gemaakt zouden moeten zijn, zou je dan even (per MSN/mail/PM/of zo contact op willen nemen?
Van jou heb ik alles .
pi_62486063
quote:
Had ik daar al 'ja' op gezegd?
Mijn DeviantART gallery
,
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:54:56 #135
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62486211
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:48 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Had ik daar al 'ja' op gezegd?
nee had je niet
maar goed. ik ben donderdag daar toch in de buurt, dan ga ik wel even kijken hoe het erbij ligt enzo
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:23:10 #136
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62488210
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:54 schreef Ynske het volgende:

[..]

nee had je niet
maar goed. ik ben donderdag daar toch in de buurt, dan ga ik wel even kijken hoe het erbij ligt enzo
Tof
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:58:11 #137
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62637734
k ben er gister wel langs gekomen, maar doordat ik nog altijd geen contact heb kunnen krijgen met de eigenaren ben ik niet naar binnen gegaan.
k weet ook niet echt of t wel een slimme lokatie is, t was voor mij vanuit utrecht al dik 1,5 uur rijden
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:02:46 #138
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_62652518
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:58 schreef Ynske het volgende:
k ben er gister wel langs gekomen, maar doordat ik nog altijd geen contact heb kunnen krijgen met de eigenaren ben ik niet naar binnen gegaan.
k weet ook niet echt of t wel een slimme lokatie is, t was voor mij vanuit utrecht al dik 1,5 uur rijden
Hey, jij was de weg kwijt, dat telt niet. Ik wil er sowieso nog wel een keer kijken, maar in zo'n hal kun je beter alleen minimeets doen (2, hooguit 3 fotografen en een gelijkwaardig aantal modellen). Je loopt elkaar al snel voor de voeten, hoe groot het pand ook is.
- Privacy Matters
pi_62720348
Mits de datum ruim 2 weken van tevoren bekend is kom ik ook weer koekeloeren.. dit keer in normale kleding ipv gothic style
pi_62720824
quote:

Voor deze meet is het voor mij belangrijk welke fotografen er komen. Mensen als Freud, P, Vliegvrager weet ik dat ze te vertrouwen zijn, misschien niet even snel met nabewerken maar het komt tenminste wel .

Heb ook nog even over locaties zitten brainstormen. Helaas, er komt niks in me op . ik ben te verliefd op het idee van een bioscoopzaal!
Zo denk ik er ook over. Een kleine moeite om even adres gegevens door te spelen en voor 2,50 een dvd'tje naar een model te sturen met alle fotos erop.. maar blijkbaar denk ik te simpel
pi_62721433
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:15 schreef Blind_Guardian het volgende:

Juist daarom is het altijd fijn als de modellen zelf alle foto's op een dvd toegestuurd krijgen.. niet alleen bouw je dan iets in positieve zin op bij de modellen; je laat dan ook zien dat je het fotograferen van de modellen enigzins serieus neemt. Maar dat is mijn bescheiden mening.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:09:02 #142
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62740997
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:29 schreef Netstorm het volgende:
Mits de datum ruim 2 weken van tevoren bekend is kom ik ook weer koekeloeren.. dit keer in normale kleding ipv gothic style
.
pi_62749144
Is er al een datum of iets dergelijks bekend? midden november gaat me nog wel lukken met vrij krijgen.. 8 november is te kort
pi_62752940
Er is nog geen datum en nog geen locatie .
Pretentieus geneuzel.
pi_62754248
Zou ik ook eens mee mogen, al is het alleen maar om te kijken...

...Natuurlijk niet als een soort van pottenkijker, want daar zitten jullie niet op te wachten. Ik zou heel graag meegaan om te kijken wat er allemaal mogelijk is, om ideeen op te doen en kan er misschien nog wel wat van opsteken..

[ Bericht 23% gewijzigd door Sculp op 28-10-2008 16:10:22 ]
~~ Als u een probleem hebt, probeert u het op te lossen. Kunt u het niet oplossen, maak daar dan geen probleem van ~~ (Boeddha)
pi_62754751
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:56 schreef Sculp het volgende:
Zou ik ook eens mee mogen, al is het alleen maar om te kijken...
Iedereen is welkom! dat is altijd een gouden regel.. Oh, en zorg dat je iets meeneemt om vast te houden.. anders mag je alle tassen dragen

Als er nog mensen vanuit flevoland (of op-route ) interesse hebben dan kunnen ze eventueel wel met mij meerijden. De tol bedraagt een zak spekjes of lu koekjes

Dat laatste kan met een beetje zout of azijn genomen worden
  woensdag 29 oktober 2008 @ 08:44:57 #147
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_62773006
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:10 schreef Netstorm het volgende:
Dat laatste kan met een beetje zout of azijn genomen worden
Azijnpisser

Ik wacht met smart op een datum (en een mooie lokatie). Mits contractje met fotograaf voor levering, incl. adres voor het geval dat
pi_62779366
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik wacht met smart op een datum (en een mooie lokatie). Mits contractje met fotograaf voor levering, incl. adres voor het geval dat
Jij vertrouwt niemand meer he?
pi_62779448
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:34 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Jij vertrouwt niemand meer he?
Is wel logisch na de vorige meet
pi_62780609
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:21 schreef Netstorm het volgende:
Is er al een datum of iets dergelijks bekend?
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:19 schreef roooosje het volgende:
Er is nog geen datum en nog geen locatie .
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:44 schreef Blind_Guardian het volgende:

Ik wacht met smart op een datum (en een mooie lokatie).
En zo, lieve kijkbuiskindertjes, verstreek langzaam de herfst, terwijl de dieren van het donk're bos zaten te wachten tot iemand anders in actie kwam.

en nee, ik voel mij niet geroepen...
Mijn DeviantART gallery
,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')