quote:
Op zondag 21 september 2008 17:44 schreef Xilantof het volgende:Voor de voorgang is het misschien van belang om even wat knopen door te hakken.
Daarnaast kan men denk ik over het punt van Debsterr goede afspraken maken.
Debsterrr heeft helemaal geljk. En dat geldt niet alleen voor haar, maar ook voor de andere modellen die mee waren naar Apeldoorn. De modelmeets waren altijd zo dat je er voor zorgde dat je binnen 14 dagen een flinke stapel fotos kon laten zien, en die ook nog eens op een gezamelijke plek kon laten zien. De Apeldoorn-meet is wat mij betreft een uitzondering, in de zin van: ik hoop dat het nooit meer zo zal lopen.
Voor alle fotografen: voor een modelmeet ben je afhankelijk van de modellen die bereid zijn om mee te doen, in ruil voor leuke fotos. Als modellen wel hun tijd investeren, maar fotografen te beroerd zijn om hun modellen vervolgens te belonen, dan moet je niet raar opkijken als er niemand meer komt. Een modelmeet is in principe gewoon een TFP sessie, maar dan met veel modellen en fotografen tegelijk. De fotografen die het betreft (en jullie weten zelf wel wie je bent) moeten zich kapotschamen dat ze zich niet aan hun deel van de afpsraak houden.
Op deze manier kun je er op wachten dat steeds meer fotografen en modellen kleine "invite-only" sessies gaan doen. Volgens mij zou dat een verarming van de vroeger altijd leuke en gezellige FOT-meets zijn.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan
controleren...
-
Privacy Matters