Noem het anders een integer terroristen bolwerk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:18 schreef Manono het volgende:
[..]
Je harkt maar wat bij elkaar.
Halsema noemde Duyvendak een 'integere competente collega'. Nadat hij allang afstand had genomen van zijn jeugdzonden van pakweg een kwarteeuw terug. 'integer' ging niet over brandstichtichting en inbraak van rara.
Afshin Ellian is ff het spoor kwijt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Nog een opiniestukje over dit onderwerp
[..]
Bron
Satirische stukjes schrijven kan-ie zeker niet. Satire is puntig, snel en tot the point. Deze column van Oplopers was langdradig en warrig, en de clou - bij goede satire de doodsklap - liep gorchelend weg in het doucheputje. De gewraakte opmerkingen stonden lukraak ergens in het midden en kwamen in de clou niet eens terug. Pijnlijk om met zo'n slechte column zoveel media-aandacht te krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:38 schreef cioran63 het volgende:
Het enige dat je Oplopers dus zou kunnen verwijten is dat ie geen satirische stukjes kan schrijven. En daar kun je niet voor veroordeeld worden.
Wel,quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:15 schreef X. het volgende:
Al leest toch niemand de Elsevier. Dus dat scheelt weer.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:48 schreef DriekOplopers het volgende:
Meneer Ellian is weggetrapt bij de NRC. Eindelijk. Deze excuus-allochtoon kan bij het grof vuil. Terecht. Wat moet een kwaliteitskrant met stukjes van de hand van een randdebiel die niet begrijpend kan lezen. Meneer vond dat ik Halsema had bedreigd. De Hoofdofficier van Justitie (die wél begrijpend kan lezen) oordeelde echter anders. "Uit de column viel voldoende duidelijk op te maken, dat er niet écht een oproep tot brandstichting werd gedaan." Hufter Ellian heeft zijn mislukte schotschrift echter nooit gecorrigeerd. Feit blijft, dat ook van een pratende (of, zo u wilt: schrijvende) hoop stront als meneer Ellian uiteindelijk toch wel afscheid wordt genomen. Ga de held maar ergens anders uithangen, met je grote bek. Lybië ofzo. Kijken of je écht een kerel bent, meneer Ellian...
Het voelt als een soort rehabilitatie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
![]()
Femke en GL kunnen ook niet lezen trouwens, want ze wilden rond verkeizingstijd niet met dat verderfelijke FOK! praten
Good for you Driek
Ik weet niet, of rancune helemaal het goede woord is. Maar ik heb gewoon gelijk gekregen en de mensen die mij destijds hebben genaaid, ruimen stuk voor stuk het veld. Dat ik daar een enkele keer mijn vreugde nog over uit, is begrijpelijk. Ik vraag ook enig begrip daarvoor. Destijds was ik als aangeschoten wild niet echt in een positie om mij te verdedigen. Maar nu wel.quote:
Ow, dat kan ik nu ook wel onthullen. De mods en admins treft geen enkele blaam.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:28 schreef Drugshond het volgende:
Vraag me eerder af hoe het voor de schermen bekend is geworden dat DriekOplopers woordvoerder van Rover was. Wat dat betreft ben ik bijzonder zuinig met mijn personalia op het i-net. Ik geloof alleen dat de admins iets meer weten.... en sp3c (maar die vergeet toch alles).
Aiii..... dat levert mij een loyaliteitsconflict op.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:48 schreef DriekOplopers het volgende:
Meneer Ellian is weggetrapt bij de NRC. Eindelijk. Deze excuus-allochtoon kan bij het grof vuil. Terecht. Wat moet een kwaliteitskrant met stukjes van de hand van een randdebiel die niet begrijpend kan lezen. Meneer vond dat ik Halsema had bedreigd. De Hoofdofficier van Justitie (die wél begrijpend kan lezen) oordeelde echter anders. "Uit de column viel voldoende duidelijk op te maken, dat er niet écht een oproep tot brandstichting werd gedaan." Hufter Ellian heeft zijn mislukte schotschrift echter nooit gecorrigeerd. Feit blijft, dat ook van een pratende (of, zo u wilt: schrijvende) hoop stront als meneer Ellian uiteindelijk toch wel afscheid wordt genomen. Ga de held maar ergens anders uithangen, met je grote bek. Lybië ofzo. Kijken of je écht een kerel bent, meneer Ellian...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:48 schreef DriekOplopers het volgende:
Mooi clubje dat Rover.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:22 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ow, dat kan ik nu ook wel onthullen. De mods en admins treft geen enkele blaam.
Ik schreef mijn Driek Oplopers-columns met nadrukkelijke toestemming van het ROVER-bestuur. Voorzitter Michael van der Vlis heeft een zeer enstig drankprobleem en heeft op zekeren dag mijn identiteit per ongeluk onthuld. Ten tijde van het gedoe wist hij zich dat niet meer te herinneren, trouwens...
En ook besluiteloos.quote:
lolquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:28 schreef Drugshond het volgende:
Vraag me eerder af hoe het voor de schermen bekend is geworden dat DriekOplopers woordvoerder van Rover was. Wat dat betreft ben ik bijzonder zuinig met mijn personalia op het i-net. Ik geloof alleen dat de admins iets meer weten.... en sp3c (maar die vergeet toch alles).
Ik mag hoofdredacteur Peter Vandermeersch nu al.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:12 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat Elian bij Volk & Vaderl Elsevier nog steeds meer dan welkom is
De hoofdredacteur vond hem misschien ook verzuurd en wraakachtig...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Schadenfreude het volgende:
Waarom is Elian ontslagen?
Zal hem niet missen trouwens.
Onder Ben Knapen was Ellian blijven zitten. Knapen had meer oog voor de euro's dan de lezers.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef Schadenfreude het volgende:
Ok, wisseling van de wacht dus? Het kwam op mij over alsof hij op staande voet ontslagen was vanwege een column.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |