abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60955004
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 02:18 schreef Manono het volgende:

[..]

Je harkt maar wat bij elkaar.
Halsema noemde Duyvendak een 'integere competente collega'. Nadat hij allang afstand had genomen van zijn jeugdzonden van pakweg een kwarteeuw terug. 'integer' ging niet over brandstichtichting en inbraak van rara.
Noem het anders een integer terroristen bolwerk.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Nog een opiniestukje over dit onderwerp
[..]

Bron
Afshin Ellian is ff het spoor kwijt.

[ Bericht 20% gewijzigd door JohnDope op 19-08-2008 15:46:06 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_60959032
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:38 schreef cioran63 het volgende:
Het enige dat je Oplopers dus zou kunnen verwijten is dat ie geen satirische stukjes kan schrijven. En daar kun je niet voor veroordeeld worden.
Satirische stukjes schrijven kan-ie zeker niet. Satire is puntig, snel en tot the point. Deze column van Oplopers was langdradig en warrig, en de clou - bij goede satire de doodsklap - liep gorchelend weg in het doucheputje. De gewraakte opmerkingen stonden lukraak ergens in het midden en kwamen in de clou niet eens terug. Pijnlijk om met zo'n slechte column zoveel media-aandacht te krijgen.

De column van Ellian is ronduit zielig. Tweelettergrepig proza. Lijkt wel geschreven tijdens de cursus 'Nederlands voor debielenanderstaligen'.
pi_60971077
Ja, het is een droevige boel.
  Admin woensdag 20 augustus 2008 @ 07:21:23 #129
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_60972420
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:15 schreef X. het volgende:

Al leest toch niemand de Elsevier. Dus dat scheelt weer.
Wel,
Martijn_77
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_60976423
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 07:21 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wel,
Martijn_77
oh, is hij dat
pi_60979952
oplopers hier
looooooooooooooooool lol
pi_93350900
Meneer Ellian is weggetrapt bij de NRC. Eindelijk. Deze excuus-allochtoon kan bij het grof vuil. Terecht. Wat moet een kwaliteitskrant met stukjes van de hand van een randdebiel die niet begrijpend kan lezen. Meneer vond dat ik Halsema had bedreigd. De Hoofdofficier van Justitie (die wél begrijpend kan lezen) oordeelde echter anders. "Uit de column viel voldoende duidelijk op te maken, dat er niet écht een oproep tot brandstichting werd gedaan." Hufter Ellian heeft zijn mislukte schotschrift echter nooit gecorrigeerd. Feit blijft, dat ook van een pratende (of, zo u wilt: schrijvende) hoop stront als meneer Ellian uiteindelijk toch wel afscheid wordt genomen. Ga de held maar ergens anders uithangen, met je grote bek. Lybië ofzo. Kijken of je écht een kerel bent, meneer Ellian...
  Admin zaterdag 26 februari 2011 @ 15:50:37 #133
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_93350990
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:48 schreef DriekOplopers het volgende:
Meneer Ellian is weggetrapt bij de NRC. Eindelijk. Deze excuus-allochtoon kan bij het grof vuil. Terecht. Wat moet een kwaliteitskrant met stukjes van de hand van een randdebiel die niet begrijpend kan lezen. Meneer vond dat ik Halsema had bedreigd. De Hoofdofficier van Justitie (die wél begrijpend kan lezen) oordeelde echter anders. "Uit de column viel voldoende duidelijk op te maken, dat er niet écht een oproep tot brandstichting werd gedaan." Hufter Ellian heeft zijn mislukte schotschrift echter nooit gecorrigeerd. Feit blijft, dat ook van een pratende (of, zo u wilt: schrijvende) hoop stront als meneer Ellian uiteindelijk toch wel afscheid wordt genomen. Ga de held maar ergens anders uithangen, met je grote bek. Lybië ofzo. Kijken of je écht een kerel bent, meneer Ellian...
^O^ ^O^
Femke en GL kunnen ook niet lezen trouwens, want ze wilden rond verkeizingstijd niet met dat verderfelijke FOK! praten :')

Good for you Driek ^O^
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_93351329
Ik proef enige rancune...
pi_93351585
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

^O^ ^O^
Femke en GL kunnen ook niet lezen trouwens, want ze wilden rond verkeizingstijd niet met dat verderfelijke FOK! praten :')

Good for you Driek ^O^
Het voelt als een soort rehabilitatie.

1. In het gelijk gesteld door de Hoofdofficier van Justitie
2. ROVER-drankorgel Michale vd Vlis opgesodemieterd binnen zijn termijn
3. GL hypocriet Halsema opgerot
4. Schrijvende hoop stront Ellian bij de NRC weggetrapt

O, en ik? Ik doe weer gewoon volop mee in de samenleving. Als Manager Columns bij FOK! en als mede-oprichter van de Maatschappij Voor Beter OV, vanuit welke hoedanigheid ik weer net zo vaak praat met pers en met beslissers in en om de OV-sector.

Ja. Met mij gaat het (na een diep persoonlijk dal, dat zal ik nooit ontkennen, want ik heb het heel zwaar voor mijn kiezen gehad) gewoon weer heel erg goed. Vooral doordat ik mij omgeven weet door fantastische mensen: hier bij FOK!, in de OV-sector en natuurlijk in het bijzonder in mijn privé-leven, met mijn fantastische echtgenote en zeer puike vrienden en vriendinnen.

Eind goed, al goed.
pi_93351719
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:58 schreef Boldface het volgende:
Ik weet niet, of rancune helemaal het goede woord is. Maar ik heb gewoon gelijk gekregen en de mensen die mij destijds hebben genaaid, ruimen stuk voor stuk het veld. Dat ik daar een enkele keer mijn vreugde nog over uit, is begrijpelijk. Ik vraag ook enig begrip daarvoor. Destijds was ik als aangeschoten wild niet echt in een positie om mij te verdedigen. Maar nu wel.
pi_93352188
Schrijf er een column over! Of een boek.

Ik wacht wel op de dvd, je schrijfstijl is onleesbaar.
pi_93352338
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2008 17:28 schreef Drugshond het volgende:
Vraag me eerder af hoe het voor de schermen bekend is geworden dat DriekOplopers woordvoerder van Rover was. Wat dat betreft ben ik bijzonder zuinig met mijn personalia op het i-net. Ik geloof alleen dat de admins iets meer weten.... en sp3c (maar die vergeet toch alles).
Ow, dat kan ik nu ook wel onthullen. De mods en admins treft geen enkele blaam.

Ik schreef mijn Driek Oplopers-columns met nadrukkelijke toestemming van het ROVER-bestuur. Voorzitter Michael van der Vlis heeft een zeer enstig drankprobleem en heeft op zekeren dag mijn identiteit per ongeluk onthuld. Ten tijde van het gedoe wist hij zich dat niet meer te herinneren, trouwens...
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:26:19 #139
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_93357828
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:58 schreef Boldface het volgende:
Geen rancune, Ellian had teveel tijd...
pi_93359555
quote:
Aiii..... dat levert mij een loyaliteitsconflict op.
Zowel Driek al Afshin staan op mijn niet al te lange lijst van favoriete stukjesschrijvers. Niet dat ik het altijd 100% met ze eens ben, maar van het lezen van een andere mening dan die van jezelf wordt niemand slechter.

Maar ik gun je je revanche!

(P.S. Kun je "die hoop stront" niet strikken voor een column op Fok ?)
-
  zaterdag 26 februari 2011 @ 22:31:50 #141
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_93368026
quote:
:D!
Eind goed, al goed, kennelijk.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 27 februari 2011 @ 00:58:56 #142
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_93374772
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 16:22 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Ow, dat kan ik nu ook wel onthullen. De mods en admins treft geen enkele blaam.

Ik schreef mijn Driek Oplopers-columns met nadrukkelijke toestemming van het ROVER-bestuur. Voorzitter Michael van der Vlis heeft een zeer enstig drankprobleem en heeft op zekeren dag mijn identiteit per ongeluk onthuld. Ten tijde van het gedoe wist hij zich dat niet meer te herinneren, trouwens...
Mooi clubje dat Rover. :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 27 februari 2011 @ 01:01:09 #143
111382 Ofyles2
pi_93374869
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2011 00:58 schreef eleusis het volgende:

[..]

Mooi clubje dat Rover. :')
En ook besluiteloos.

Dat de ANWB durft op te komen voor de OV-reiziger, terwijl ROVER alleen maar blaft is een nieuwe schandvlek voor Michael 'Tien glazen absint' van der Vlis en zijn drinkebroers...
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 02:07:24 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_93377243
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2008 17:28 schreef Drugshond het volgende:
Vraag me eerder af hoe het voor de schermen bekend is geworden dat DriekOplopers woordvoerder van Rover was. Wat dat betreft ben ik bijzonder zuinig met mijn personalia op het i-net. Ik geloof alleen dat de admins iets meer weten.... en sp3c (maar die vergeet toch alles).
lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 27 februari 2011 @ 02:12:42 #145
104871 remlof
Europees federalist
pi_93377402
Ik denk dat Elian bij Volk & Vaderl Elsevier nog steeds meer dan welkom is :')
Yankee go home!
  zondag 27 februari 2011 @ 03:18:35 #146
111382 Ofyles2
pi_93378865
quote:
10s.gif Op zondag 27 februari 2011 02:12 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat Elian bij Volk & Vaderl Elsevier nog steeds meer dan welkom is :')
Ik mag hoofdredacteur Peter Vandermeersch nu al.

Zijn voorganger Ben Knapen had tal van compromissen gesloten met Ellian...
pi_93412065
Waarom is Elian ontslagen?

Zal hem niet missen trouwens.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  zondag 27 februari 2011 @ 21:29:10 #148
111382 Ofyles2
pi_93412452
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Schadenfreude het volgende:
Waarom is Elian ontslagen?

Zal hem niet missen trouwens.
De hoofdredacteur vond hem misschien ook verzuurd en wraakachtig...
pi_93412960
Ok, wisseling van de wacht dus? Het kwam op mij over alsof hij op staande voet ontslagen was vanwege een column.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  zondag 27 februari 2011 @ 21:41:27 #150
111382 Ofyles2
pi_93413426
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef Schadenfreude het volgende:
Ok, wisseling van de wacht dus? Het kwam op mij over alsof hij op staande voet ontslagen was vanwege een column.
Onder Ben Knapen was Ellian blijven zitten. Knapen had meer oog voor de euro's dan de lezers.

Ik ben zeer tevreden met Peter Vandermeersch. Belg, compromisloos, ondiplomatiek, effectief, efficiënt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')