Leuke herhalingen van turnen/baanwielrennen/hockey weer nu. Zodadelijk nog o.a. dressuur. Weinig tot geen atletiek dus vandaagquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:29 schreef Leatherface het volgende:
Wat enorm pauper om de atletiek (met vandaag een nummer als de 800 m vrouwen) niet live uit te zenden.

En warempel, ze zijn bij de atletiek nuquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:41 schreef marcodej het volgende:
Die atletiek missen ze volledig ja...

. Aan het eind van de eerste voetbalsamenvatting al zeggen wie de andere wedstrijd heeft gewonnen
. Aan het eind van de eerste voetbalsamenvatting al zeggen wie de andere wedstrijd heeft gewonnen  .
. 

En Dione zit er.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:16 schreef tong80 het volgende:
Nu live BMX de NOS laat één renner zien en gaan dan in de studio zitten ouwehoeren over deze sport.
Het is gewoon lachwekkend.
Moet nu naar eurosport.

Ze zouden ook best commentaar kunnen leveren bij de streams met Nederlanders in actie, volgens mij is dat een kleine moeite.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:36 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
De NOS is wel ok met die streams en op TV kan dan gegaan worden voor de kijkcijfers.

Ik prefereer streams zonder commentaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze zouden ook best commentaar kunnen leveren bij de streams met Nederlanders in actie, volgens mij is dat een kleine moeite.

Ja dat is wel positiefquote:

Alles zien kan op de streams. TV is toch meer voor de mensen die er niets van begrijpen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 05:19 schreef marcodej het volgende:
Ze maken er nu wel een Klokhuis-aflevering van. Laat gewoon die runs zien NOS!

Ik vind die live kanalen echt geweldig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 05:23 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Alles zien kan op de streams. TV is toch meer voor de mensen die er niets van begrijpen.

Ja en zonder commetaar met live geluid.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 05:24 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Ik vind die live kanalen echt geweldig.

En lekker snel switchen van kanaal naar kanaal. Echt een briljant ideequote:Op woensdag 20 augustus 2008 05:26 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ja en zonder commetaar met live geluid.
 Live geluid zorgt er ook wel een beetje voor dat je het idee hebt dat je daar aanwezig bent.
 Live geluid zorgt er ook wel een beetje voor dat je het idee hebt dat je daar aanwezig bent.

Soms komen daar ook geniale momenten uit voort na een OS medaille.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 05:27 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
En lekker snel switchen van kanaal naar kanaal. Echt een briljant ideeLive geluid zorgt er ook wel een beetje voor dat je het idee hebt dat je daar aanwezig bent.

Idd, dat had ik gezien. Geweldig momentquote:Op woensdag 20 augustus 2008 05:38 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Soms komen daar ook geniale momenten uit voort na een OS medaille.
Anky die ff haar Sjef kwijt was bijv.
 Ik luister nu naar de muziek op het BMX-kanaal, terwijl ze nu bezig zijn zich voor te bereiden. Wel grappig.
  Ik luister nu naar de muziek op het BMX-kanaal, terwijl ze nu bezig zijn zich voor te bereiden. Wel grappig.

Ofwel, geen respect voor de kijker.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 05:23 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Alles zien kan op de streams. TV is toch meer voor de mensen die er niets van begrijpen.

Ik heb mezelf wezenloos geërgerd vannachtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:16 schreef tong80 het volgende:
Nu live BMX de NOS laat één renner zien en gaan dan in de studio zitten ouwehoeren over deze sport.
Het is gewoon lachwekkend.
Moet nu naar eurosport.

quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:03 schreef borisz het volgende:
Morgen Hockey op NL1
Waterpolo op NL2
Zowaar 2 zenders live

Een complimentje mag ook wel eens
  Een complimentje mag ook wel eens   

Hehe, ik ben even gaan fietsen tussendoor dus heb dat blijkbaar gemistquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:01 schreef Ambrosius het volgende:
Nou ja, het COMPLETE BMX nog een keer herhalen was wel erg overdreven.

Het wordt nu wat beter omdat er bijna geen NL-ers meer in actie komen en er daarnaast minder tegelijk is. Het lijkt dus maar zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:05 schreef TAV74 het volgende:
De eerste dagen was het bagger, maar ik vond de uitzendingen de laatste week wel aardig in orde moet ik zeggen.
Dat je soms toch liever een andere sport wilt zien kan gebeuren, ieder zijn voorkeur.

En na anderhalve week wen je er ook wel aan dat het gewoon echt niet beter gaat bij de NOSquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het wordt nu wat beter omdat er bijna geen NL-ers meer in actie komen en er daarnaast minder tegelijk is. Het lijkt dus maar zo.

Dit is inderdaad ontzettend slecht, tussen het einde van de wedstrijd en de huldiging van de hockeydames die nu pas begint hadden ze dus met gemak de 4x100 finale uit kunnen zenden. Wie heeft daar de regie die dit niet snapt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Men mist de finale van de 4x 100m (met Nederlandse deelname!) omdat men liever in de studio nababbelt over hockey.

who cares ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Men mist de finale van de 4x 100m (met Nederlandse deelname!) omdat men liever in de studio nababbelt over hockey.

Te veel aandachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:50 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik wil toch liever LIVE sport zien. Er was mij teveel aandacht voor de hockey dames. Ik heb de estafette op Eurosport moeten bekijken. Schande

Goh ...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:50 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik wil toch liever LIVE sport zien. Er was mij teveel aandacht voor de hockey dames. Ik heb de estafette op Eurosport moeten bekijken. Schande

Kom op zeg, wat een onzin. Vanavond om 20.30 krijg je nog een keer een samenvatting + reacties en ze zullen ook wel bij Mart zitten. En ook een vijfde plaats van een BMX'er wordt uitgebreid nabeschouwd. Zo gauw de NOS een groot live-evenement mist lopen ze de hele dag achter de feiten aan en wordt bijna alles met vertraging uitgezonden of zelfs helemaal niet. Laat staan dat kleinere sporten dan nog aandacht krijgen. Dat doen andere zenders stuk voor stuk beter.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:52 schreef sander89 het volgende:
[..]
Te veel aandacht

Kom op zeg ze winnen goud en dat pas weer na 24 jaar.
Wat is trouwens de meer waarde als je het live ziet of 30 min later ziet en ook gewoon helemaal word uitgezonden.
Als we serieus kans hadden om goud te winnen met de 4X100 was het zeker uitgezonden maar helaas zijn we niet zo goed.

en het heeft 60 jaar geduurd voordat er weer een Nederlands mannenteam in de finale van de 4x100 stondquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:49 schreef qonmann het volgende:
[..]
who cares ?
het heeft 24 jaar geduurd
terechte beslissing van de NOS

Brons had wel degelijk gekund dat wonnen we ook op het WKquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:47 schreef sander89 het volgende:
Bij hardlopen zijn we helaas zo goed als kansloos om een medaille te winnen en ze zenden het gewoon nu helemaal uit ook al is het 30 min later.

Ik luister ook naar radio-1.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:52 schreef sander89 het volgende:
[..]
Te veel aandacht

Kom op zeg ze winnen goud en dat pas weer na 24 jaar.
Wat is trouwens de meer waarde als je het live ziet of 30 min later ziet en ook gewoon helemaal word uitgezonden.
Als we serieus kans hadden om goud te winnen met de 4X100 was het zeker uitgezonden maar helaas zijn we niet zo goed.

Britten zijn eigenlijk ook gewoon uberchauvinistisch volk... teamsporten doen ze niet aan mee dus dat boeit niet om uit te zendenquote:Op zondag 24 augustus 2008 09:53 schreef blackEyEz321 het volgende:
BBC maakt er nu wel een soepie van, ze begonnen goed maar nu het einde naderd is het continue geouwehoer. Zenden ze highlights van de spelen af terwijl er diverse finales aan de gang zijn
Het valt me op dat zij geen teamspelen uitzenden, ja dan zitten ze nu met lege handen

Ja maar daar willen "we" in Nederland niet voor betalen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Onzin van die streams, andere landen hebben de 'red button', dan kun je gewoon op tv kijken zonder al te veel vertraging zoals je bij de streams wel hebt en vaak zelfs allemaal in HD ipv op een computerschermpje en hopen dat het blijft draaien.

Die vind ik juist goed, ik had meer moeite met Dione d'r interviewtechniekenquote:

Heb je hem ooit de autoqueue zien voorlezen? Als hij dan probeert om er een eigen stukje in te gooien gaat 'ie hakkelen als ik weet niet wat. Meest incompetente prestator / interviewer van het stel.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die vind ik juist goed, ik had meer moeite met Dione d'r interviewtechnieken

Mwah ik vind het wel meevallen... zal er eens op gaan letten, maar zoals gezegd, ik irriteer me pas echt aan interviewtechnieken, met name Dione en Tom Egbers zijn daar genant zwak in...quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je hem ooit de autoqueue zien voorlezen? Als hij dan probeert om er een eigen stukje in te gooien gaat 'ie hakkelen als ik weet niet wat. Meest incompetente prestator / interviewer van het stel.

Erg leuk gedaan inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:04 schreef marcodej het volgende:
Net even de samenvattingsuitzending van de NOS gezien! Je kan veel over ze zeggen, maar die filmpjes van de NOS zijn altijd wel goed! Nu ook weer. Was een mooi overzicht...
En in dat laatste filmpje was "I shoot the runner" hilarisch! Susanna Kallur die afgeschoten wordt door een boogschutter.

Erg leuk, maar niet echt origineel.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:04 schreef marcodej het volgende:
En in dat laatste filmpje was "I shoot the runner" hilarisch! Susanna Kallur die afgeschoten wordt door een boogschutter.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |