abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 augustus 2008 @ 15:23:02 #51
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_60900615
Is er alleen bij mij storing, of hebben jullie daar ook last van?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_60900642
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er alleen bij mij storing, of hebben jullie daar ook last van?
Heeft niks met NOS te maken, Ned. 1, 2 en 3 liggen er allemaal uit in sommige delen van het land zo te merken.
sig verwijderd door FA
pi_60900654
Ja ned 1, 2 en 3 ligt er uit bij mij.

Gelukkig doet de stream het nog:)
............................
  zondag 17 augustus 2008 @ 15:28:34 #54
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60900714
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:24 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Heeft niks met NOS te maken, Ned. 1, 2 en 3 liggen er allemaal uit in sommige delen van het land zo te merken.
Arghh! Ik merk het. Kuttiming tijdens de OS.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_60900819
Die flitsjournaals zijn echt heel irritant. Zeker omdat er normaal gesproken in het weekend helemaal niet zo vaak journaal is. dan heb je om 12 of 13u journaal en 's avonds om 6 uur, maar nu heb je elk uur zo'n flitsjournaal. schieten ze niets mee op!
pi_60903715
Okay, reclame moet op zich kunnen, maar niet zo vaak als dat nu het geval is. Het journaal simpel op Ned2 en misschien elke 2 uur een klein flitsjournaal van een minuut of 2 zonder reclame er voor en er na op Ned1. Verder zou de NOS beter rekening moeten kunnen houden wanneer Nederlanders hun wedstrijd houden en die dan ook uitzenden. Als 1 onderdeel een kwart-/halve-/finale is dan gaat dat voor op een poulewedstrijd. Aangezien er ook simpelweg een softbalwedstrijd wordt afgekapt moet hetzelfde ook kunnen gebeuren bij waterpolo, hockey en voetbal. Analyses zijn geen noodzakelijk goed, een interview met een sporter is (vaak) interessanter (tenzij Bert Maalderink ineens begint te 'interviewen'). Zoveel mogelijk live uitzenden, zeker wanneer er Nederlanders hun sport beoefenen. Geen complete wedstrijden herhalen die al geweest zijn, een simpele headlinesblokje is genoeg. Meer gezelligheid in de studio en ook betere samenwerking tussen commentatoren/verslaggevers en studiopresentatie. Niet alleen streams op internet maar ook de 'red-button' invoeren in samenwerking met de kabelmaatschappijen.

Dit gaat ze natuurlijk nooit lukken om dat allemaal deze week nog in te gaan voeren maar het zou iets voor ze kunnen zijn om het over 2 jaar allemaal te gebruiken tijdens de Winterspelen in Vancouver. Natuurlijk blijft er dan nog genoeg te zeuren over voor ons Nederlanders maar de kwaliteit van uitzendingen zal er zeker op vooruit zijn gegaan.
pi_60907236
Heb net deeltje 2 doorgelezen. 4 jaar geleden heb ik 2 weken gedwongen op de bank gezeten na een operatie en die 2 weken vielen precies tijdens de OS. Ik kan me niet herinneren dat er zoveel flitsjournaals en reclames tussendoor kwamen. Heb sporten gezien waar ik eerder nooit naar had gekeken en ben volgens mij ook niet overspoeld met herhalingen (zoals nu idd met phelps, begin een beetje te walgen van dat arrogante amerikaanse mannetje!). Tuurlijk heb ik toen ook gebruik gemaakt van de opties belgië2 (was het toen al sporza?), eurosport en bbc om een zo compleet mogelijk beeld te krijgen van alles wat er gaande was. er was toen duidelijk een lunchpauze in athene en dat uur werd goed gebruikt voor herhalingen, hoogtepunten, journaals en interviews. vond dat het saaiste uurtje van de OS 4 jaar geleden.
Die hoeveelheid reclames gaat nergens over.
Dat ze moeten kiezen tussen verschillende sporten, ok, maar doe dan niet of iets live is (dressuur landen wedstrijd van de week, anky moest rijden en isabelle werth). had allang op sporza, eurosport en de livestream gezien wat de uitslag was en de NOS ging volgens eigen zeggen live naar Hongkong voor de ontknoping van de landenwedstrijd.....dat klopt natuurlijk niet!

van de samenvattingen vind ik het jammer dat tegenvallende prestaties van nederlanders niet worden benoemd of dat ze het niet laten zien, alleen de goede prestaties van nederlanders en andere opvallende prestaties (vooral zwemmen) worden getoond.....

ik hoop gewoon dat het vooral te maken heeft met het tijdsverschil en dat ze daar niet zo goed mee om kunnen gaan. 4 jaar geleden hebben ze m.i. de OS goed in beeld gebracht, hopelijk over 4 jaar in Londen ook weer!
pi_60920845
Reclame, flitsjournaal, herhalingen gepland voor de komende tijd terwijl het hockey bezig is.

Zelfs dat laten ze nu al links liggen blijkbaar...
Jack does it in real time...
pi_60920876
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:36 schreef DeeBee het volgende:
Reclame, flitsjournaal, herhalingen gepland voor de komende tijd terwijl het hockey bezig is.

Zelfs dat laten ze nu al links liggen blijkbaar...
Die wedstrijd boeit natuurlijk ook niet zoveel, goed dat ze iig het baanwielrennen hebben afgemaakt.
sig verwijderd door FA
pi_60920927
Of die wedstrijd nou boeit of niet...ik zie liever live sport dan die andere dingen die ik noemde.
Jack does it in real time...
pi_60921434
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:38 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Die wedstrijd boeit natuurlijk ook niet zoveel, goed dat ze iig het baanwielrennen hebben afgemaakt.
Zeker goed om het baalwielrennen af te maken, maar de eerste helft is al bijna afgelopen en ik heb op de NOS als reclame en 2 flitsjournaals gezien . Gaan ze zometeen in de rust natuurlijk een samenvatting van de eerste helft uitzenden...

Nu weer reclame...
pi_60926600
Ze braken het flitsjournaal af voor de barage springruiters...positief puntje.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60926639
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:05 schreef marcodej het volgende:
Ze braken het flitsjournaal af voor de barage springruiters...positief puntje.
Ze kunnen het toch wel blijkbaar
............................
pi_60927215
En de NOS zit in het reclameblok tijdens het WR.. Och och
pi_60927262
Wat enorm pauper om de atletiek (met vandaag een nummer als de 800 m vrouwen) niet live uit te zenden.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 07:17:16 #66
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60942936
Wel handig zo'n uitgebreide samenvatting van een poulehockeywedstrijd
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_60953084
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:29 schreef Leatherface het volgende:
Wat enorm pauper om de atletiek (met vandaag een nummer als de 800 m vrouwen) niet live uit te zenden.
Leuke herhalingen van turnen/baanwielrennen/hockey weer nu. Zodadelijk nog o.a. dressuur. Weinig tot geen atletiek dus vandaag
pi_60953113
Die atletiek missen ze volledig ja...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60953149
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:41 schreef marcodej het volgende:
Die atletiek missen ze volledig ja...
En warempel, ze zijn bij de atletiek nu
pi_60958697
Lekker handig gemonteerd . Aan het eind van de eerste voetbalsamenvatting al zeggen wie de andere wedstrijd heeft gewonnen .

Ik heb het nu hier een paar dagen gevolgd, maar ik vind de BBC echt vele malen beter en fijner kijken, ondanks het chauvinisme. Gemiste kans voor de NOS hoor.
pi_60958790
Illustrerend was dat.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  Trouwste user 2022 woensdag 20 augustus 2008 @ 02:30:12 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_60971020
Was het weer zo erg ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60971078
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 02:30 schreef tong80 het volgende:
Was het weer zo erg ?

De NOS is wel ok met die streams en op TV kan dan gegaan worden voor de kijkcijfers.
  Trouwste user 2022 woensdag 20 augustus 2008 @ 03:16:12 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_60971404
Nu live BMX de NOS laat één renner zien en gaan dan in de studio zitten ouwehoeren over deze sport.

Het is gewoon lachwekkend.

Moet nu naar eurosport.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60971423
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 03:16 schreef tong80 het volgende:
Nu live BMX de NOS laat één renner zien en gaan dan in de studio zitten ouwehoeren over deze sport.

Het is gewoon lachwekkend.

Moet nu naar eurosport.

En Dione zit er.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')