Heb net deeltje 2 doorgelezen. 4 jaar geleden heb ik 2 weken gedwongen op de bank gezeten na een operatie en die 2 weken vielen precies tijdens de OS. Ik kan me niet herinneren dat er zoveel flitsjournaals en reclames tussendoor kwamen. Heb sporten gezien waar ik eerder nooit naar had gekeken en ben volgens mij ook niet overspoeld met herhalingen (zoals nu idd met phelps, begin een beetje te walgen van dat arrogante amerikaanse mannetje!). Tuurlijk heb ik toen ook gebruik gemaakt van de opties belgië2 (was het toen al sporza?), eurosport en bbc om een zo compleet mogelijk beeld te krijgen van alles wat er gaande was. er was toen duidelijk een lunchpauze in athene en dat uur werd goed gebruikt voor herhalingen, hoogtepunten, journaals en interviews. vond dat het saaiste uurtje van de OS 4 jaar geleden.
Die hoeveelheid reclames gaat nergens over.
Dat ze moeten kiezen tussen verschillende sporten, ok, maar doe dan niet of iets live is (dressuur landen wedstrijd van de week, anky moest rijden en isabelle werth). had allang op sporza, eurosport en de livestream gezien wat de uitslag was en de NOS ging volgens eigen zeggen live naar Hongkong voor de ontknoping van de landenwedstrijd.....dat klopt natuurlijk niet!
van de samenvattingen vind ik het jammer dat tegenvallende prestaties van nederlanders niet worden benoemd of dat ze het niet laten zien, alleen de goede prestaties van nederlanders en andere opvallende prestaties (vooral zwemmen) worden getoond.....
ik hoop gewoon dat het vooral te maken heeft met het tijdsverschil en dat ze daar niet zo goed mee om kunnen gaan. 4 jaar geleden hebben ze m.i. de OS goed in beeld gebracht, hopelijk over 4 jaar in Londen ook weer!