Heeft niks met NOS te maken, Ned. 1, 2 en 3 liggen er allemaal uit in sommige delen van het land zo te merken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er alleen bij mij storing, of hebben jullie daar ook last van?
Arghh! Ik merk het. Kuttiming tijdens de OS.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft niks met NOS te maken, Ned. 1, 2 en 3 liggen er allemaal uit in sommige delen van het land zo te merken.
Die wedstrijd boeit natuurlijk ook niet zoveel, goed dat ze iig het baanwielrennen hebben afgemaakt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:36 schreef DeeBee het volgende:
Reclame, flitsjournaal, herhalingen gepland voor de komende tijd terwijl het hockey bezig is.
Zelfs dat laten ze nu al links liggen blijkbaar...
Zeker goed om het baalwielrennen af te maken, maar de eerste helft is al bijna afgelopen en ik heb op de NOS als reclame en 2 flitsjournaals gezienquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die wedstrijd boeit natuurlijk ook niet zoveel, goed dat ze iig het baanwielrennen hebben afgemaakt.
Ze kunnen het toch wel blijkbaarquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:05 schreef marcodej het volgende:
Ze braken het flitsjournaal af voor de barage springruiters...positief puntje.
Leuke herhalingen van turnen/baanwielrennen/hockey weer nu. Zodadelijk nog o.a. dressuur. Weinig tot geen atletiek dus vandaagquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:29 schreef Leatherface het volgende:
Wat enorm pauper om de atletiek (met vandaag een nummer als de 800 m vrouwen) niet live uit te zenden.
En warempel, ze zijn bij de atletiek nuquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:41 schreef marcodej het volgende:
Die atletiek missen ze volledig ja...
En Dione zit er.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:16 schreef tong80 het volgende:
Nu live BMX de NOS laat één renner zien en gaan dan in de studio zitten ouwehoeren over deze sport.
Het is gewoon lachwekkend.
Moet nu naar eurosport.
Ze zouden ook best commentaar kunnen leveren bij de streams met Nederlanders in actie, volgens mij is dat een kleine moeite.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:36 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
De NOS is wel ok met die streams en op TV kan dan gegaan worden voor de kijkcijfers.
Ik prefereer streams zonder commentaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze zouden ook best commentaar kunnen leveren bij de streams met Nederlanders in actie, volgens mij is dat een kleine moeite.
Ja dat is wel positiefquote:
Alles zien kan op de streams. TV is toch meer voor de mensen die er niets van begrijpen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 05:19 schreef marcodej het volgende:
Ze maken er nu wel een Klokhuis-aflevering van. Laat gewoon die runs zien NOS!
Ik vind die live kanalen echt geweldig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 05:23 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Alles zien kan op de streams. TV is toch meer voor de mensen die er niets van begrijpen.
Ja en zonder commetaar met live geluid.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 05:24 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Ik vind die live kanalen echt geweldig.
En lekker snel switchen van kanaal naar kanaal. Echt een briljant ideequote:Op woensdag 20 augustus 2008 05:26 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ja en zonder commetaar met live geluid.
Soms komen daar ook geniale momenten uit voort na een OS medaille.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 05:27 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
En lekker snel switchen van kanaal naar kanaal. Echt een briljant ideeLive geluid zorgt er ook wel een beetje voor dat je het idee hebt dat je daar aanwezig bent.
Idd, dat had ik gezien. Geweldig momentquote:Op woensdag 20 augustus 2008 05:38 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Soms komen daar ook geniale momenten uit voort na een OS medaille.
Anky die ff haar Sjef kwijt was bijv.
Ofwel, geen respect voor de kijker.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 05:23 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Alles zien kan op de streams. TV is toch meer voor de mensen die er niets van begrijpen.
Ik heb mezelf wezenloos geërgerd vannachtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:16 schreef tong80 het volgende:
Nu live BMX de NOS laat één renner zien en gaan dan in de studio zitten ouwehoeren over deze sport.
Het is gewoon lachwekkend.
Moet nu naar eurosport.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:03 schreef borisz het volgende:
Morgen Hockey op NL1
Waterpolo op NL2
Zowaar 2 zenders live
Hehe, ik ben even gaan fietsen tussendoor dus heb dat blijkbaar gemistquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:01 schreef Ambrosius het volgende:
Nou ja, het COMPLETE BMX nog een keer herhalen was wel erg overdreven.
Het wordt nu wat beter omdat er bijna geen NL-ers meer in actie komen en er daarnaast minder tegelijk is. Het lijkt dus maar zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:05 schreef TAV74 het volgende:
De eerste dagen was het bagger, maar ik vond de uitzendingen de laatste week wel aardig in orde moet ik zeggen.
Dat je soms toch liever een andere sport wilt zien kan gebeuren, ieder zijn voorkeur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |