abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61038797
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:08 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Het wordt nu wat beter omdat er bijna geen NL-ers meer in actie komen en er daarnaast minder tegelijk is. Het lijkt dus maar zo.
En na anderhalve week wen je er ook wel aan dat het gewoon echt niet beter gaat bij de NOS
pi_61042986
Men mist de finale van de 4x 100m (met Nederlandse deelname!) omdat men liever in de studio nababbelt over hockey.
pi_61043080
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Men mist de finale van de 4x 100m (met Nederlandse deelname!) omdat men liever in de studio nababbelt over hockey.
Dit is inderdaad ontzettend slecht, tussen het einde van de wedstrijd en de huldiging van de hockeydames die nu pas begint hadden ze dus met gemak de 4x100 finale uit kunnen zenden. Wie heeft daar de regie die dit niet snapt?
pi_61043835
Welja, we gaan even weer boodschappen doen, conimex kopen.
pi_61043866
Schijtziek word ik van die Conimex reclame. Hoevaak is die teringspot voorbij gekomen.
pi_61044088
Vind wel terecht dat ze nog even bij hockey bleven, dat ging tenminste echt om een medaille.

Bij hardlopen zijn we helaas zo goed als kansloos om een medaille te winnen en ze zenden het gewoon nu helemaal uit ook al is het 30 min later.
............................
pi_61044132
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
who cares ?
het heeft 24 jaar geduurd
terechte beslissing van de NOS
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_61044158
Ik wil toch liever LIVE sport zien. Er was mij teveel aandacht voor de hockey dames. Ik heb de estafette op Eurosport moeten bekijken. Schande
pi_61044227
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:50 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik wil toch liever LIVE sport zien. Er was mij teveel aandacht voor de hockey dames. Ik heb de estafette op Eurosport moeten bekijken. Schande
Te veel aandacht

Kom op zeg ze winnen goud en dat pas weer na 24 jaar.

Wat is trouwens de meer waarde als je het live ziet of 30 min later ziet en ook gewoon helemaal word uitgezonden.

Als we serieus kans hadden om goud te winnen met de 4X100 was het zeker uitgezonden maar helaas zijn we niet zo goed.
............................
pi_61044395
Er werd in de studio nagebrabbeld over het hockey terwijl de 4x100 bezig was. Men had best even die nabeschouwing kunnen onderbreken en live overschakelen naar het atletiek stadion.
pi_61044642
De timing om over te schakelen was eigenlijk perfect voor ze. De wedstrijd was al even afgelopen en het was duidelijk dat de huldiging nog even op zich liet wachten dan kun je prima naar die 4x100 finale (het blijft wel een finale met Nederlanders)
pi_61044646
De NOS regie lijkt totaal geen besef te hebben van wat de belangrijke onderdelen zijn op een OS.
pi_61044672
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:50 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Goh ...
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_61047027
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:52 schreef sander89 het volgende:

[..]

Te veel aandacht

Wat is trouwens de meer waarde als je het live ziet of 30 min later ziet en ook gewoon helemaal word uitgezonden.

Als we serieus kans hadden om goud te winnen met de 4X100 was het zeker uitgezonden maar helaas zijn we niet zo goed.
Kom op zeg, wat een onzin. Vanavond om 20.30 krijg je nog een keer een samenvatting + reacties en ze zullen ook wel bij Mart zitten. En ook een vijfde plaats van een BMX'er wordt uitgebreid nabeschouwd. Zo gauw de NOS een groot live-evenement mist lopen ze de hele dag achter de feiten aan en wordt bijna alles met vertraging uitgezonden of zelfs helemaal niet. Laat staan dat kleinere sporten dan nog aandacht krijgen. Dat doen andere zenders stuk voor stuk beter.
pi_61047133
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:49 schreef qonmann het volgende:

[..]

who cares ?
het heeft 24 jaar geduurd
terechte beslissing van de NOS
en het heeft 60 jaar geduurd voordat er weer een Nederlands mannenteam in de finale van de 4x100 stond
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:22:35 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_61056801
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:47 schreef sander89 het volgende:

Bij hardlopen zijn we helaas zo goed als kansloos om een medaille te winnen en ze zenden het gewoon nu helemaal uit ook al is het 30 min later.
Brons had wel degelijk gekund dat wonnen we ook op het WK

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:24:06 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_61056822
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:52 schreef sander89 het volgende:

[..]

Te veel aandacht

Ik luister ook naar radio-1.

En waarom is een aanstaand wereldrecord voor de NOS niet belangrijk genoeg ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61080425
BBC maakt er nu wel een soepie van, ze begonnen goed maar nu het einde naderd is het continue geouwehoer. Zenden ze highlights van de spelen af terwijl er diverse finales aan de gang zijn

Het valt me op dat zij geen teamspelen uitzenden, ja dan zitten ze nu met lege handen
pi_61080455
Het valt me nog mee dat de NOS nu basketball uitzendt.
pi_61080771
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 09:53 schreef blackEyEz321 het volgende:
BBC maakt er nu wel een soepie van, ze begonnen goed maar nu het einde naderd is het continue geouwehoer. Zenden ze highlights van de spelen af terwijl er diverse finales aan de gang zijn

Het valt me op dat zij geen teamspelen uitzenden, ja dan zitten ze nu met lege handen
Britten zijn eigenlijk ook gewoon uberchauvinistisch volk... teamsporten doen ze niet aan mee dus dat boeit niet om uit te zenden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:29:30 #121
225968 Houtworm
I love Wood
pi_61090057
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:13 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Onzin van die streams, andere landen hebben de 'red button', dan kun je gewoon op tv kijken zonder al te veel vertraging zoals je bij de streams wel hebt en vaak zelfs allemaal in HD ipv op een computerschermpje en hopen dat het blijft draaien.
Ja maar daar willen "we" in Nederland niet voor betalen.
"We" willen niet massaal betalen voor een digitaal kastje met extra zenders en dergelijke mogelijkheden.
pi_61090481
Jeroen stomphorst
pi_61090621
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:51 schreef F04 het volgende:
Jeroen stomphorst
Die vind ik juist goed, ik had meer moeite met Dione d'r interviewtechnieken
pi_61090648
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die vind ik juist goed, ik had meer moeite met Dione d'r interviewtechnieken
Heb je hem ooit de autoqueue zien voorlezen? Als hij dan probeert om er een eigen stukje in te gooien gaat 'ie hakkelen als ik weet niet wat. Meest incompetente prestator / interviewer van het stel.
sig verwijderd door FA
pi_61090755
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:58 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Heb je hem ooit de autoqueue zien voorlezen? Als hij dan probeert om er een eigen stukje in te gooien gaat 'ie hakkelen als ik weet niet wat. Meest incompetente prestator / interviewer van het stel.
Mwah ik vind het wel meevallen... zal er eens op gaan letten, maar zoals gezegd, ik irriteer me pas echt aan interviewtechnieken, met name Dione en Tom Egbers zijn daar genant zwak in...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')