abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60938527
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:03 schreef detlevico het volgende:
De slachtoffers van deze linkse cultuur van eigenrichting,nederlanders die met het excessieve geweld van deze misbaksels werden geconfronteerd,
flikker toch op..... mister politiekcorrect himself ...
leg jij maar eerst verantwoording af voor je geleuter, leugens, fantasieen, lasterpraat, en demonisering op fok..

ik reed in de eighties heel vaak door roodlicht... en ik doe het nog steeds... gajegeenreeetanverder

vooruit..kom je nog met je excuses..!!!??
pi_60938574
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou okee, daar komt-ie dan.
In 1981 meegelopen met antikruisrakettendemonstratie in Amsterdam. (In 1983 was ik er in Den Haag al niet meer bij...)
In de periode 1980-1982 handjevol keren meegelopen met een demonstratie tegen Amerikaanse inmenging in Midden-Amerika.
Ik heb 1 x GroenLinks gestemd voor de gemeenteraad.
In 2001 in stakingscommitée gezeten.
Zo goed, voorzitter...
.
'81 was ik ook bij. PSP-folders verspreid. PSPvergaderingen bezocht. Chilicommitteeavonden bezocht. Allerlei andere reuze goeie committeeavonden bezocht. Uraniumverrijkingfabriek Almelo geblokkeerd. Andere vredeskampen (Lauwersoog was leuk ). Kind aan huis bij de vrouw van Duyvendak. Stukjes geschreven voor haar krantje. Kraakpanden bezocht. Kraakfeestjes bezocht. Krakers onzedelijk betast. Ik heb vast nog veel meer op m'n kerfstok. Ik zal proberen zo min mogelijk deel te nemen aan de samenleving.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:25:44 #228
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60938594
Die George Verberg (eerste keer dat ik die brief lees) komt nogal over als een rechtse conservatieve lul. Maarja, hij diende onder Van Aardenne dus dan zal die Verberg ook wel een VVD'ertje zijn van het zuiverste water.

Laffe beschuldigingen van die Verberg. NRC-onwaardig. Ik vind het publiceren van adresgegevens niet kunnen, ik vind dat walgelijk, maar je kunt niet Duyvendak verantwoordelijk stellen voor doodsbedreigingen ook al zou hij dat vantevoren kunnen vermoeden.

Laat ik het nog eens voor de duidelijkheid stellen: "verstoor de rust" is laakbaar maar er wordt wel met twee maten gemeten tegenwoordig in dit land. Het rare vind ik dat dergelijke teksten volgens de huidige consensus op papier worden verworpen maar eenmaal anoniem gepubliceerd op internet vinden veel mensen het meestal 'satire' (bekendste voorbeeld is GeenStijl uiteraard).

Ja, vooral dat laatste valt me op: op internet gelden andere omvangsvormen, regels en etiquettes dan bij de gedrukte media. Dan mag er van de samenleving meer lijkt het.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_60938612
'81? . Sigme, je bent oud...
pi_60938624
Rook je nog Sigme...?
Al die linkse rokers die longkanker veroorzaken bij nietrokers
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:28:12 #231
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60938676
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben een keer naar rechts gelopen toen een ME-er zei dat ik naar links moest. Was bij voetbal trouwens, dus niks idealistisch aan. Wel een avond in de bak gezeten.

Verder heb ik echt een heel saai CDA-verleden
Vandaar dat je bij de NCRV zit.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_60938715
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:24 schreef sigme het volgende:

[..]

'81 was ik ook bij. PSP-folders verspreid. PSPvergaderingen bezocht. Chilicommitteeavonden bezocht. Allerlei andere reuze goeie committeeavonden bezocht. Uraniumverrijkingfabriek Almelo geblokkeerd. Andere vredeskampen (Lauwersoog was leuk ). Kind aan huis bij de vrouw van Duyvendak. Stukjes geschreven voor haar krantje. Kraakpanden bezocht. Kraakfeestjes bezocht. Krakers onzedelijk betast. Ik heb vast nog veel meer op m'n kerfstok. Ik zal proberen zo min mogelijk deel te nemen aan de samenleving.
Maar meisje in 1981, hoe oud was je toen, 8...??? Heb je dat allemaal in dat jaar gedaan?
I´m back.
pi_60938726
Toch best interessant die neiging tot heksenjacht op links door extreemrechts en dramatischrechts
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:30:00 #234
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60938732
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:25 schreef Klopkoek het volgende:
Die George Verberg (eerste keer dat ik die brief lees) komt nogal over als een rechtse conservatieve lul. Maarja, hij diende onder Van Aardenne dus dan zal die Verberg ook wel een VVD'ertje zijn van het zuiverste water.

Laffe beschuldigingen van die Verberg. NRC-onwaardig. Ik vind het publiceren van adresgegevens niet kunnen, ik vind dat walgelijk, maar je kunt niet Duyvendak verantwoordelijk stellen voor doodsbedreigingen ook al zou hij dat vantevoren kunnen vermoeden.

Laat ik het nog eens voor de duidelijkheid stellen: "verstoor de rust" is laakbaar maar er wordt wel met twee maten gemeten tegenwoordig in dit land. Het rare vind ik dat dergelijke teksten volgens de huidige consensus op papier worden verworpen maar eenmaal gepubliceerd op internet is het meestal opeens 'satire'.
Jij bent nog een ergere klootzak dan Duyvendak. Hij heeft iig al Verberg gesproken en zijn excuses aangeboden. Jij bent een laf en ziek mannetje die zich totaal zich niet kan verplaatsen in de angst van een onschuldige familie die heeft geleden onder doodsbedreigingen van linkse psychopaten.

Die hele Duyvendak-affaire bracht bij mij de herinneringen terug uit de jaren '80. Ineens begreep ik weer waarom ik links zo haat.
pi_60938743
Oud genoeg om 10 jaar gerookt te hebben en al weer 10 jaar gestopt te zijn..

Maar mijn zonden zijn onvergeeflijk. Als ik destijds Mirjam de Rijk vergiftigd had (zoals zij mijn 'zusje' destijds probeerde om te brengen, want linkschmensen kunnen zich niet vergist hebben), dan was het met Duyvendak vast heel anders gegaan en had ik de natie kunnen redden.
Wee mij, ik heb gefaald. Achteraf.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_60938748
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben een keer naar rechts gelopen toen een ME-er zei dat ik naar links moest. Was bij voetbal trouwens, dus niks idealistisch aan. Wel een avond in de bak gezeten.

Verder heb ik echt een heel saai CDA-verleden
Damn', ik dacht nu krijgen we toch een sappig verhaal vol met zaadcocktails....
I´m back.
pi_60938763
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar meisje in 1981, hoe oud was je toen, 8...??? Heb je dat allemaal in dat jaar gedaan?
en je rookte ook ?
Ryan... ik was die brandbomgooier op de overtoom in 1981...
ik heb jou niet gezien toen /?
pi_60938800
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar meisje in 1981, hoe oud was je toen, 8...???
Ik sta heel schattig in het fotoboek (Nederland zegt NEE) .
quote:
Heb je dat allemaal in dat jaar gedaan?
Nee, van 80 tot 86 denk ik zo. -edit (krakers onzedelijk betasten vanaf '89) /edit

Kinderhersenspoeling, maar is dat een excuus? Is er een excuus?
pi_60938817
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:30 schreef Ziggenmufter het volgende:

Die hele Duyvendak-affaire bracht bij mij de herinneringen terug uit de jaren '80. Ineens begreep ik weer waarom ik links zo haat.
okee je geeft toe dat je een haatzaaier ben...
dat is de eerste stap...
ga door zo
12 stappen
pi_60938841
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

okee je geeft toe dat je een haatzaaier ben...
dat is de eerste stap...
ga door zo
12 stappen
Achtentwintig dagen toch?
pi_60938852
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Damn', ik dacht nu krijgen we toch een sappig verhaal vol met zaadcocktails....
Ik heb al iets verteld over Kees Koning en zo. Ik was er wel bij maar ik heb een vrij ingetogen karaktertje.
pi_60938919
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

en je rookte ook ?
Ik ging pas laat roken... Stom, eigenlijk, uiteraard gebrainwashed in die tijd hè...
Oei, die heb ik niet gezien, maar ik stond dan ook op het Museumplein ongeveer links van het podium, vlak bij het ANWB gebouw.
I´m back.
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:40:57 #243
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60939041
quote:

[..]

Jij bent nog een ergere klootzak dan Duyvendak.
Dank je, ik ben er trots op.
quote:
Hij heeft iig al Verberg gesproken en zijn excuses aangeboden.
Voor het publiceren ja, niet voor het bedreigen.
quote:
Jij bent een laf en ziek mannetje die zich totaal zich niet kan verplaatsen in de angst van een onschuldige familie die heeft geleden onder doodsbedreigingen van linkse psychopaten.
En jij bent een rechtse kanker-NSB'er die de helft van wat ik neertyp overslaat. Die klaarblijkelijk een black-out krijgt wanneer hij genuanceerde taal ziet waar zowel Duyvendak wordt vrijgepleit en wordt verweten dat hij die adressen heeft gepubliceerd.
quote:
Je zult wel zo'n kaal hoofd hebben gehad met een bomberjack. En uiteraard negertjes in elkaar hebben getrapt. Ja he? Zit ik er ver naast?
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:41:10 #244
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60939052
quote:

[..]

Jij bent nog een ergere klootzak dan Duyvendak. Hij heeft iig al Verberg gesproken en zijn excuses aangeboden. Jij bent een laf en ziek mannetje die zich totaal zich niet kan verplaatsen in de angst van een onschuldige familie die heeft geleden onder doodsbedreigingen van linkse psychopaten.

Dit is de laatste keer dat ik het vraag. Hoe rijm je dat met je onderstaande post, betreffende hetzelfde onderwerp, recentelijk geplaatst. Ben je in de tussentijd van gedachten veranderd? Het is tenslotte al enkele dagen geleden. Zijn de levens van mensen met een andere politieke opvatting ineens niets meer waard?
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:12 schreef Ziggenmufter het volgende:

[..]

Landverraad van het zuiverste water dus. Van mij mag Duyvendak en die hele linkse bende de kogel krijgen.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_60939065
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik sta heel schattig in het fotoboek (Nederland zegt NEE) .
[..]
Volgens mij heb je dat al eens geschreven, herinner ik me nu, en je had er geen photo's meer van toch?
quote:
Nee, van 80 tot 86 denk ik zo. -edit (krakers onzedelijk betasten vanaf '89) /edit

Kinderhersenspoeling, maar is dat een excuus? Is er een excuus?
Ja, okee, niet alles in 1981, gelukkig maar, want ik schrok een beetje; de 8-jarigen van tegenwoordig zijn een stuk materialistischer geworden. En over politiek wordt nog niets gezegd tegen 8-jarigen, hoewel sommigen al (proto)racistisch zijn, merkte ik onlangs, toen twee meisjes iets heel erg onaardigs zeiden over een donker vriendinnetje van onze kleine. Maar goed dat zijn (ook) de ouders, natuurlijk die je dan hoort, dat komt nog niet doordat ze op GeenStijl kijken...
I´m back.
pi_60939094
Alsnog iedereen natrekken!
pi_60939098
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb al iets verteld over Kees Koning en zo. Ik was er wel bij maar ik heb een vrij ingetogen karaktertje.
Dat was o.m. in Woensdrecht, of niet?
Mijn pa woonde in de buurt, heb er wel eens gekeken. Mensen leefde in greppeltjes en in bomen.
I´m back.
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:43:45 #248
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60939114
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

en je rookte ook ?
Heb je daar spijt van? Dat soort dingen vind ik altijd wel minder
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_60939189
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dat al eens geschreven, herinner ik me nu, en je had er geen photo's meer van toch?
Jawel hoor, want ik heb dat fotoboek wel ergens.
quote:
[..]

Ja, okee, niet alles in 1981, gelukkig maar, want ik schrok een beetje; de 8-jarigen van tegenwoordig zijn een stuk materialistischer geworden. En over politiek wordt nog niets gezegd tegen 8-jarigen, hoewel sommigen al (proto)racistisch zijn, merkte ik onlangs, toen twee meisjes iets heel erg onaardigs zeiden over een donker vriendinnetje van onze kleine. Maar goed dat zijn (ook) de ouders, natuurlijk die je dan hoort, dat komt nog niet doordat ze op GeenStijl kijken...
Ach ja, als 8jarige (nee, moet later geweest zijn. '83? 10/11 dus) om handtekeningen langs de deuren gaan tegen kernwapens is ook niet alles. Maar vredeskampen zijn natuurlijk onovertroffen, alles mag en niemand die op je let. En iedereen is aardig.
pi_60939226
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:42 schreef sigme het volgende:
Alsnog iedereen natrekken!
[ afbeelding ]
Beetje klein hè.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')