flikker toch op..... mister politiekcorrect himself ...quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:03 schreef detlevico het volgende:
De slachtoffers van deze linkse cultuur van eigenrichting,nederlanders die met het excessieve geweld van deze misbaksels werden geconfronteerd,
'81 was ik ook bij. PSP-folders verspreid. PSPvergaderingen bezocht. Chilicommitteeavonden bezocht. Allerlei andere reuze goeie committeeavonden bezocht. Uraniumverrijkingfabriek Almelo geblokkeerd. Andere vredeskampen (Lauwersoog was leukquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou okee, daar komt-ie dan.
In 1981 meegelopen met antikruisrakettendemonstratie in Amsterdam. (In 1983 was ik er in Den Haag al niet meer bij...)
In de periode 1980-1982 handjevol keren meegelopen met een demonstratie tegen Amerikaanse inmenging in Midden-Amerika.
Ik heb 1 x GroenLinks gestemd voor de gemeenteraad.
In 2001 in stakingscommitée gezeten.
Zo goed, voorzitter....
Vandaar dat je bij de NCRV zit.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar rechts gelopen toen een ME-er zei dat ik naar links moest. Was bij voetbal trouwens, dus niks idealistisch aan. Wel een avond in de bak gezeten.
Verder heb ik echt een heel saai CDA-verleden
Maar meisje in 1981, hoe oud was je toen, 8...??? Heb je dat allemaal in dat jaar gedaan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:24 schreef sigme het volgende:
[..]
'81 was ik ook bij. PSP-folders verspreid. PSPvergaderingen bezocht. Chilicommitteeavonden bezocht. Allerlei andere reuze goeie committeeavonden bezocht. Uraniumverrijkingfabriek Almelo geblokkeerd. Andere vredeskampen (Lauwersoog was leuk). Kind aan huis bij de vrouw van Duyvendak. Stukjes geschreven voor haar krantje. Kraakpanden bezocht. Kraakfeestjes bezocht. Krakers onzedelijk betast. Ik heb vast nog veel meer op m'n kerfstok. Ik zal proberen zo min mogelijk deel te nemen aan de samenleving.
Jij bent nog een ergere klootzak dan Duyvendak. Hij heeft iig al Verberg gesproken en zijn excuses aangeboden. Jij bent een laf en ziek mannetje die zich totaal zich niet kan verplaatsen in de angst van een onschuldige familie die heeft geleden onder doodsbedreigingen van linkse psychopaten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:25 schreef Klopkoek het volgende:
Die George Verberg (eerste keer dat ik die brief lees) komt nogal over als een rechtse conservatieve lul. Maarja, hij diende onder Van Aardenne dus dan zal die Verberg ook wel een VVD'ertje zijn van het zuiverste water.
Laffe beschuldigingen van die Verberg. NRC-onwaardig. Ik vind het publiceren van adresgegevens niet kunnen, ik vind dat walgelijk, maar je kunt niet Duyvendak verantwoordelijk stellen voor doodsbedreigingen ook al zou hij dat vantevoren kunnen vermoeden.
Laat ik het nog eens voor de duidelijkheid stellen: "verstoor de rust" is laakbaar maar er wordt wel met twee maten gemeten tegenwoordig in dit land. Het rare vind ik dat dergelijke teksten volgens de huidige consensus op papier worden verworpen maar eenmaal gepubliceerd op internet is het meestal opeens 'satire'.
Damn', ik dacht nu krijgen we toch een sappig verhaal vol met zaadcocktails....quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar rechts gelopen toen een ME-er zei dat ik naar links moest. Was bij voetbal trouwens, dus niks idealistisch aan. Wel een avond in de bak gezeten.
Verder heb ik echt een heel saai CDA-verleden
en je rookte ook ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar meisje in 1981, hoe oud was je toen, 8...??? Heb je dat allemaal in dat jaar gedaan?
Ik sta heel schattig in het fotoboek (Nederland zegt NEE)quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar meisje in 1981, hoe oud was je toen, 8...???
Nee, van 80 tot 86 denk ik zo. -edit (krakers onzedelijk betasten vanaf '89) /editquote:Heb je dat allemaal in dat jaar gedaan?
okee je geeft toe dat je een haatzaaier ben...quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:30 schreef Ziggenmufter het volgende:
Die hele Duyvendak-affaire bracht bij mij de herinneringen terug uit de jaren '80. Ineens begreep ik weer waarom ik links zo haat.
Achtentwintig dagen toch?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
okee je geeft toe dat je een haatzaaier ben...
dat is de eerste stap...
ga door zo
12 stappen
Ik heb al iets verteld over Kees Koning en zo. Ik was er wel bij maar ik heb een vrij ingetogen karaktertje.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Damn', ik dacht nu krijgen we toch een sappig verhaal vol met zaadcocktails....
Ik ging pas laat roken... Stom, eigenlijk, uiteraard gebrainwashed in die tijd hè...quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
en je rookte ook ?
Ryan... ik was die brandbomgooier op de overtoom in 1981...
ik heb jou niet gezien toen /?
Dank je, ik ben er trots op.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:30 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Jij bent nog een ergere klootzak dan Duyvendak.
Voor het publiceren ja, niet voor het bedreigen.quote:Hij heeft iig al Verberg gesproken en zijn excuses aangeboden.
En jij bent een rechtse kanker-NSB'er die de helft van wat ik neertyp overslaat. Die klaarblijkelijk een black-out krijgt wanneer hij genuanceerde taal ziet waar zowel Duyvendak wordt vrijgepleit en wordt verweten dat hij die adressen heeft gepubliceerd.quote:Jij bent een laf en ziek mannetje die zich totaal zich niet kan verplaatsen in de angst van een onschuldige familie die heeft geleden onder doodsbedreigingen van linkse psychopaten.
Je zult wel zo'n kaal hoofd hebben gehad met een bomberjack. En uiteraard negertjes in elkaar hebben getrapt. Ja he? Zit ik er ver naast?quote:Die hele Duyvendak-affaire bracht bij mij de herinneringen terug uit de jaren '80. Ineens begreep ik weer waarom ik links zo haat.
Dit is de laatste keer dat ik het vraag. Hoe rijm je dat met je onderstaande post, betreffende hetzelfde onderwerp, recentelijk geplaatst. Ben je in de tussentijd van gedachten veranderd? Het is tenslotte al enkele dagen geleden. Zijn de levens van mensen met een andere politieke opvatting ineens niets meer waard?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:30 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Jij bent nog een ergere klootzak dan Duyvendak. Hij heeft iig al Verberg gesproken en zijn excuses aangeboden. Jij bent een laf en ziek mannetje die zich totaal zich niet kan verplaatsen in de angst van een onschuldige familie die heeft geleden onder doodsbedreigingen van linkse psychopaten.
Die hele Duyvendak-affaire bracht bij mij de herinneringen terug uit de jaren '80. Ineens begreep ik weer waarom ik links zo haat.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:12 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Landverraad van het zuiverste water dus. Van mij mag Duyvendak en die hele linkse bende de kogel krijgen.
Volgens mij heb je dat al eens geschreven, herinner ik me nu, en je had er geen photo's meer van toch?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik sta heel schattig in het fotoboek (Nederland zegt NEE).
[..]
Ja, okee, niet alles in 1981, gelukkig maar, want ik schrok een beetje; de 8-jarigen van tegenwoordig zijn een stuk materialistischer geworden. En over politiek wordt nog niets gezegd tegen 8-jarigen, hoewel sommigen al (proto)racistisch zijn, merkte ik onlangs, toen twee meisjes iets heel erg onaardigs zeiden over een donker vriendinnetje van onze kleine. Maar goed dat zijn (ook) de ouders, natuurlijk die je dan hoort, dat komt nog niet doordat ze op GeenStijl kijken...quote:Nee, van 80 tot 86 denk ik zo. -edit (krakers onzedelijk betasten vanaf '89) /edit
Kinderhersenspoeling, maar is dat een excuus? Is er een excuus?
Dat was o.m. in Woensdrecht, of niet?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb al iets verteld over Kees Koning en zo. Ik was er wel bij maar ik heb een vrij ingetogen karaktertje.
Heb je daar spijt van? Dat soort dingen vind ik altijd wel minderquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
en je rookte ook ?
Ryan... ik was die brandbomgooier op de overtoom in 1981...
ik heb jou niet gezien toen /?
Jawel hoor, want ik heb dat fotoboek wel ergens.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat al eens geschreven, herinner ik me nu, en je had er geen photo's meer van toch?
Ach ja, als 8jarige (nee, moet later geweest zijn. '83? 10/11 dus) om handtekeningen langs de deuren gaan tegen kernwapens is ook niet alles. Maar vredeskampen zijn natuurlijk onovertroffen, alles mag en niemand die op je let. En iedereen is aardig.quote:[..]
Ja, okee, niet alles in 1981, gelukkig maar, want ik schrok een beetje; de 8-jarigen van tegenwoordig zijn een stuk materialistischer geworden. En over politiek wordt nog niets gezegd tegen 8-jarigen, hoewel sommigen al (proto)racistisch zijn, merkte ik onlangs, toen twee meisjes iets heel erg onaardigs zeiden over een donker vriendinnetje van onze kleine. Maar goed dat zijn (ook) de ouders, natuurlijk die je dan hoort, dat komt nog niet doordat ze op GeenStijl kijken...
Beetje klein hè.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:42 schreef sigme het volgende:
Alsnog iedereen natrekken!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |