quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:28 schreef Poit het volgende:
Ja, jij ja Laniboefje!
Jahjoor.. Ik maak weer eens een topic aan zit er een typtyfusfout in de TT![]()
Films suck, ik ga zo lekker Jeff Dunham zijn tweede show kijken. Lekker puhquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:26 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Mooi, ik ga nog een filmpje kijken en dan lekker tukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:38 schreef SocialDisorder het volgende:
Ach, je zou die moslimsloeries uit Den Haag eens moeten zien... als die het bij een hele slijterij zouden houden, zouden ze zich nog inhouden.....Ik weet trouwens waarom ze achter CS staan: Als je actief bent sta/zit je ergens achter (denk aan koken - dat doe je achter het fornuis- of werken - dat doe je achter het raam). Ben je passief bezig dan zit/sta je ergens voor (denk aan tv kijken (voor de buis hangen) of naar de hoeren kijken (voor het raam staan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But we do! It's called GAM SC #18quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:53 schreef koei het volgende:
SD en SummerBreeze, get a room!
Ik weet niet wat het is, maar ik voel me gek genoeg botergeil na deze postquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Dus als hoeren voor het CS zouden staan, dan zouden ze passief zaad liggen ontvangen, waar je dan ook nog eens voor betaalt? Die ga ik onthouden, SB, never go to a ho standing in front of a station. Mental note recorded.
Elroy, slaap je al of is jouw film spannend? Welk deel van 'Hot Black Chicks With A Tranny Surprise In Their Pants That Like Pierced And Tattood Jewish Cocks And Lots Of Bush Between The Buttcheeks' zit je nu weer te kijken of is het vanavond de beurt aan het laatste deel uit 'Asian Guys Strapping Two Full Inches Pounding Away At Big Round Latina Asses Decorated With A Trampstamp And Tits So Soft And Big They Hang Around Their Ankles' ?
Werken niet, de rest(quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:05 schreef koei het volgende:
Misschien ligt daar ook gelijk het probleem SummerBreezeSamen in 1 kamer werkt beter
I knew you liked tranny surprisesquote:Op zondag 17 augustus 2008 03:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik voel me gek genoeg botergeil na deze post
Spankyquote:Op zondag 17 augustus 2008 03:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik voel me gek genoeg botergeil na deze post
quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:10 schreef koei het volgende:
[..]
Spanky
12 of 13 september, is dat goed?
Tis hot, maar tis geen disco...quote:
Waarschijnlijk het eerste, maar dat moet ik nog even overleggen. Overigens mogen alle toffe mensen komen, dus SummerBreeze jij ook zolang je SD thuis laat!quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:22 schreef SpankmasterC het volgende:
19 lijkt ok! Wat gaan we doen, dikke party of een prive-feestje?
Anyway, de smaak van 3 glazen Cubaanse rum van 7 jaar oud en 2 Cubaanse sigaren is erg moeilijk uit je mond te wassen... Maar ik ga nu toch maar proberen te slapen, tot laters kinders
(PS. volgens mij is de SC officieel geworden wat IRC eerst was: een en al gezelligheid)
Huppelende mannen? (like ieuw!!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Sinds ik die Village People plaat bij mn zus heb ontdekt is het duidelijk meer het eerste
En koei, volgens mij ben ik dan op mannenweekend naar Duitsland, voor bier, worst en naakt rondrennen richting de jacuzi met een natte handdoek in mn hand en een stel witte billen die voor me uit huppelen. Ah, kijk er nu al naar uit!
Klinkt gezellig...quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Sinds ik die Village People plaat bij mn zus heb ontdekt is het duidelijk meer het eerste
En koei, volgens mij ben ik dan op mannenweekend naar Duitsland, voor bier, worst en naakt rondrennen richting de jacuzi met een natte handdoek in mn hand en een stel witte billen die voor me uit huppelen. Ah, kijk er nu al naar uit!
Op Spankyquote:Op zondag 17 augustus 2008 03:31 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Huppelende mannen? (like ieuw!!!) Nu snap ik je opmerking over de Village People ook meteen
En koei, waar wacht je dan zo lang op meid? (En bedankt dat je me onder de toffe mensen schaart)
Disco disco good good!!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tis hot, maar tis geen disco...
Volgens mij voor een feestje elroy!quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Voor diegenen die het echt willen weten: het was de film In Brughes.
Enneh, Koei. Waarvoor zit je nou eigenlijk een datum te prikken
Ik zou zeggen, een foto met handtekening.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:51 schreef koei het volgende:
Ik gok op 15% awesome Elroy!
Ik ga zo mijn verjaardag vierenIk moet alleen nog een sneue prijs hebben voor degene die de koei-kwis wint!
Tuurlijk! Heb je me niet herkend?quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:25 schreef Poit het volgende:
Heb je wel in The sound of music gespeeld dan??
Ze is hier te zien:quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:37 schreef Poit het volgende:
Was jij dan toch duitser 34?
Awesome, klinkt dus perfect voor de film&chocola&drop-date die ik met een vriend van me heb staan!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Net Sex & The City (Sex in the city? whatever) gekeken. Vre-se-lijk. Ik voelde mijn ballen gewoon terugtrekken. :S
Vergeleken bij die film is Mamma Mia stoerder dan Rambo in Space vs The Death Robot Laser Invasion.
En jij bent het vrouwtje in die relatie?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Awesome, klinkt dus perfect voor de film&chocola&drop-date die ik met een vriend van me heb staan!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:03 schreef koei het volgende:
[..]
En jij bent het vrouwtje in die relatie?
Ik vond het handycam gedeelte erg goed uitgewerkt. Zeker als je het vergelijkt met Cloverfield, dat vond ik toch een zure film. Zombiefilms vind ik meestal erg grappig en zelden spannend. Vaak zijn die ook wat meer actie geörienteerd. Deze film was juist lekker beklemmend zoals een goede horror hoort te zijn!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:57 schreef koei het volgende:
Wat ik over Rec. las zag er wel goed uit, ik vind van die handy-cam achtige beelden altijd wel zijn charmes hebben! Alleen zombies ben ik nooit zo'n voorstander van, over het algemeen zijn die niet echt goed voor mn hart...
En ik ben die blonde, Poit!
Mwah, je mist er niet zoveel aan.. De RE films zijn zeker leuk, maar zoals ik zij behoorlijk actie gericht.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Cloverfield heb ik nooit helemaal gezienHet werd gespoiled en toen had ik er geen zin meer an.
Rec. ga ik nog wel kijken.Zombies
Goede film + zombies = awesome film
Kheb laatst de Resident Evil trilogy gezien, zelfs die vond ik leuk.
Ach joh, vlees van de gril is toch veel lekkerderquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:55 schreef koei het volgende:
Oh, en nog even een kadootjes update van vandaag. Van mn ouders had ik dus een vloerkleed gekregen. Van zus 1 een fiets (mijn oude fiets, maar dan met nieuwe banden en alles zodat hij weer fietst) en een verjaardagsmuts. Van zus 2 een hangmat op standaard
, van zus 3 koelkastpoëzie (van die woordmagneetjes waar je zinnen van kunt maken) en van mn broer een uitbreiding voor het kolonisten van Catan kaartspel! Ik ben wel tevreden!
Wat alleen wel een beetje jammer was dat het enorm hard ging regenen tien minuten nadat ik de bbq had aangestoken. We hebben dus uiteindelijk maar bbq-vlees van de grill gegeten.
Ja, maar dat mist toch de charme van bbqen...quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach joh, vlees van de gril is toch veel lekkerder
Ja, die anti-aging cremes waar je altijd reclames van ziet werken goed!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Als jij het leukste blonde meisje was, Koei, dan zie je ziet u er echt goed uit voorje uw leeftijd. Bijna even goed als Liz.
Die dingen zitten toch vol met mannenpap? Net als shoarmasaus bij de kebapboer?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:14 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, die anti-aging cremes waar je altijd reclames van ziet werken goed!
Ja, dat trekt je huid lekker strak. Dat moet jij toch weten als man zijnde!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Die dingen zitten toch vol met mannenpap? Net als shoarmasaus bij de kebapboer?
Nou, zie je! En dat terwijl jij ook al niet meer een van de jongsten bent!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:25 schreef Poit het volgende:
ik heb idd geen last van een sinaasappelhuid
Moeten we het eerst eens worden over de datumquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:Goeie cadeaus Koei.
Ik heb ook eindelijk een cadeau voor je bedacht, ik moet alleen even kijken of ik het kan regelen. Krijg je tijdens je september-fest.
Ah, daarom zie je er zo jeugdig uit.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:17 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat trekt je huid lekker strak. Dat moet jij toch weten als man zijnde!
Komt goed Koei, we hebben genoeg Leipzig om wat te regelen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:52 schreef koei het volgende:
[..]
Moeten we het eerst eens worden over de datum
Ik zal hem meenemen als ik je zie in sept.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Elroy, wist jij trouwens dat The Village People een film hebben?
http://www.imdb.com/title/tt0080492/
Ik ben ernaar op zoek, ben errug benieuwd!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
En dat is je bos schaamhaar??quote:
Ligt eraan wat ik die dag gegeten heb.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:06 schreef Poit het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is een ejaculatie bij jou net een oliebol met poedersuiker.
Om knapheid in te wisselen voor rijkdom moet je wel iets van knapheid in kunnen wisselen natuurlijk! Euro's inwisselen voor dollars gaat ook niet als ik geen euro's heb.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:18 schreef Poit het volgende:
M'n uiterlijk?? Ja, ik zou m'n wilde haren niet willen verliezen en m'n bierbuikje graag doneren aan een ander. Dan zie ik toch liever het saldo van m'n rekening groeien.
Ik zeg dan ook maar... Was ik maar rijk en niet zo knap
Ah, en daarom ben je ook nog vrijgezel?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:38 schreef Poit het volgende:
Zoek jij dan ook een rijke vent Elroy??
Maar koei, jij hebt duidelijk nog nooit mijn charme van dichtbij mogen beworderen. Zelf met m'n bierbuik en inhammen ben ik nog onweerstaanbaar
Ja, daar heb je wel een punt inderdaad... Datzelfde hou ik mezelf ook voorquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:52 schreef Poit het volgende:
Thnx Elroy![]()
Koei.. Da's toch logisch.. Ik hou mezelf beschikbaar, er is zoveel keus. Ik kan het de dames natuurlijk ook niet aandoen om mezelf te binden aan een enkele vrouw... Zou te veel harten breken..
*boksquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:59 schreef Poit het volgende:
Tik em aan Elroy
Weet koei al dat wij een ultiem tag team koppel zijn?
Ge weet!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
*boks
Wij zijn de party crew van SC Poit
Sexrelatie en meer. Wij kunnen zonder problemen tezamen een schone jonkvrouwe bevredigen zonder elkaar in de weg te liggen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:09 schreef koei het volgende:
Een tag team koppel? Is dat de nieuwe naam voor zo'n seksrelatie?
Prima, zolang je die stinkbeesten maar thuis laat...quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Het is een gezonde relatie tussen twee heterosexuele mannen, zoals God het ooit bedoeld heeft. Kamaraden in elk opzicht. Nooit verlakkend, onbreekbaar.
sexrelatie dus
Poit, zullen we gaan kamperen?
[ afbeelding ]
Oke, nu krijg ik last van hele foute mental picsquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ge weet!!
[..]
Sexrelatie en meer. Wij kunnen zonder problemen tezamen een schone jonkvrouwe bevredigen zonder elkaar in de weg te liggen.
Hehe, vooral veel RUK winden en NATTE momenten...quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:18 schreef koei het volgende:
[..]
Oke, nu krijg ik last van hele foute mental pics![]()
Zo, wat vinden jullie van het weer vandaag?
Ach, gelukkig werkt de mental picture van je inhammen en bierbuik daar wel weer goed tegen!quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:24 schreef Poit het volgende:
Oh trouwens, koei, even een waarschuwing.. Foute mental pics kunnen resulteren in wilde fantasieen. Dat je het even weet
Nee, maar wilde je zeggen dat een fantasie waarin je sex hebt met een mooi meisje niet beinvloed wordt door de gerimpelde oude moeder met grote wrat op de neus, die de derde persoon is die mee doet?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:34 schreef Poit het volgende:
Bonkend hart.
Versnelde ademhaling.
Eerste aanraking.
Maar nu ben ik niet alleen koei
Die haal ik morgen "vers" bij de grote snoepwinkel hier. Dus als je requests hebt moet je ze even PM-en.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:53 schreef koei het volgende:
Dat je daar zo weinig voor nodig hebt Poit... Ik las toevallig laatst dat mannen op hun 20e op hun seksuele piek zijn, dus dat zou zeggen dat het zeker bij jou al wat moeizamer zou moeten gaan...
En Elroy, vergeet de snoepjes niet. Roy neemt die niet mee
Geef mij een mooie dame (desnoods met moeder) een lekker muziekje en ik ben al snel in de stemming heurquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:53 schreef koei het volgende:
Dat je daar zo weinig voor nodig hebt Poit... Ik las toevallig laatst dat mannen op hun 20e op hun seksuele piek zijn, dus dat zou zeggen dat het zeker bij jou al wat moeizamer zou moeten gaan...
En Elroy, vergeet de snoepjes niet. Roy neemt die niet mee
Zoek dan een goede baan! Eentje met vrije dagen enzo!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:42 schreef Poit het volgende:
Hmmm.. Roar..
Accommodatie zal het probleem niet zijn.. Kan geen vrij krijgen
Wel een beetje jammer.. Doe ik zo m'n best een beetje te vleien bij koei wordt ik nog bij twee kerels in de tent gegooid...
Kheb zo'n beer met een klok er in. Het geluid schijnt rustgevend te werken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:08 schreef koei het volgende:
Ja, maar ik moet vandaag en morgen nog een beetje goed eten, de rest van de week gaat het vooral vette hap worden denk ik
Elroy, had jij trouwens al een oppas voor Poit geregeld? Anders zit hij hier zo helemaal alleen in dit topic de rest van de week...
Koei, echt, wat doe je me aan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:32 schreef koei het volgende:
Aww... Nouja, volgens mij pas je nog wel bij Disjfa en Elroy in de tent hoor!
Wat doe je nu? Beetje hard to get spelen??quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Koei, echt, wat doe je me aan.
Ik bedoel dat ik niet bij haar in de tent mag.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat doe je nu? Beetje hard to get spelen??
Ligt eraan wat voor sandwich natuurlijk... Een sandwich met zalmsalade is altijd wel goed!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:49 schreef Poit het volgende:
De vrije dagen zijn er wel alleen is de planning er niet naar..
Toch denk ik dat jij een sandwich beter kan verdragen dan ik
Ja, ik wacht al een week tevergeefs bij de brievenbusquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:01 schreef Poit het volgende:
Loopt zo je verjaardagscadeau voor haar in de soep.. Ik loop ook al een week met een strik rond.. Misschien toch maar eens iets losser doen...
Ja, hallo, ik was niet tof genoeg om uitgenodigd te worden op je feestje...quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:05 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik wacht al een week tevergeefs bij de brievenbus
Zomaar mensen uitnodigen voor mijn feestjequote:Op maandag 18 augustus 2008 20:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik nodig je hierbij uit tot ons feestje Poit.
Zelfs ik was daar niet voor uitgenodigdquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:16 schreef koei het volgende:
[..]
Zomaar mensen uitnodigen voor mijn feestje
En je had best gisteren mogen komen Poit! Had je gelijk kennis kunnen maken met mijn familie!
Ik weet niet hoe het komt, maar om de een of andere reden heb ik een beetje moeite om dat te gelovenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:17 schreef Poit het volgende:
Fixed
Kom je nu mee!!! Heb ik al eens verteld dat ik zo'n beetje de ideale schoonzoon ben?
Ja, dus jij had ook een prive date, een hele toffe zelfs, als ik dat zo even mag zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:22 schreef koei het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt, maar om de een of andere reden heb ik een beetje moeite om dat te geloven
En Elroy, jij moet niet zeuren, jij had een prive date!
Sorry.. Een ideale schoonzoon als ik heeft zo zijn beroepsgeheimen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:50 schreef koei het volgende:
Oke, Wat zijn hun namen en telefoonnummers?
Haha, dat heb ik nog niet meegemaakt gelukkig. Maar die punten die jij aankaart zijn net de dingen die ik nog mis.. Maar goed ook eigenlijk..quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:55 schreef Cruise.Elroy het volgende:
SchoonmoedersIk heb zelfs met schoongrootmoeders gebabbeld. En zelfs die vonden me awesome. Totdat ik dr kleindochter dumpte, toen was ik plots duivelsgebroed.
Maar de ideale schoonzoon dus Poit? Je bent stinkend rijk en hebt een villa met ruimte over voor de schoonfamilie?
Waar ga je heen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zo. Tas gepakt.
Morgen alleen nog even vitaminepillen halen (jaha) en oordopjes.
Mijn ouders vinden iedereen die ik meeneem gewoon leuk. Waarschijnlijk omdat ze allang blij zijn dat ik nooit met een harige biker-dude binnen ben komen zetten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:33 schreef koei het volgende:
Mijn ex-schoonouders vinden me nogsteeds leukMaar goed, hun zoon heeft mij dan ook gedumpt
Mijn ouders vinden hem trouwens geen onaardige jongen, maar vinden het niet erg dat het hun schoonzoon niet meer is
Ja maar het vereist verdomd veel doorzettingsvermogen.quote:
Vunzigheid en jolijt are my middle names!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:04 schreef SpankmasterC het volgende:ik blijf lekker hier in Holland hoor poitje! En ik ben hard aan het studeren dus ook hard aan het soggen natuurlijk!
Kunnen we lekker met zn 2en vieze opmerkingen maken in de SC!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:44 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen!!
[..]
Vunzigheid en jolijt are my middle names!!
[ afbeelding ]
Heb je niet gewoon een kutbaan SD?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Afstuderen lijkt geweldig... totdat je gaat werken. Dan denk je terug aan die heerlijke studietijd: uitslapen tot 11.30, naar college, om 12.45 klaar met college, om 12.46 in de kroeg om te zuipen en 'studeren'.
Ah, the good old days...
Mij valt het alles mee. Maar misschien dat ik over een jaar volledig burned out op de bank lig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:00 schreef koei het volgende:
Hoezo? Kan jij met jouw baan wel gewoon uitslapen tot 11.30 en dan een uurtje werken om vervolgens daarna te gaan 'thuiswerken'?
En het maken van 40 uur per week is niet echt iets waar ik naar uit kijk, maar liever 40 uur per week werken ergens waar ik gewaardeerd word, dan afstuderen waarbij je het gevoel hebt dat er toch nooit iemand nog naar omkijkt en je overbodig werk doet.
Bekend probleem. Vrijdag zelf nog gehad. Alleen sloot ik hem pas om half vijf nadat ik er om een uurtje of 10 aan begonnen was. En ik sloot hem ook niet, ik klikt op een linkje om een plaatje te uploaden en die uploadpagina verscheen in de pagina van de "Binckipedia" die ik aan het opbouwen ben. Natuurlijk werkte de back-knop niet zoals ik had gehoopt. Comclusie: Ik heb het opbouwen van de bedrijfswiki overgedragen aan een andere collega. Ik lever alleen de teksten aan in Word.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Speaking of which, ik ben net een halve dag werk kwijt omdat ik de browser sloot waarin ik aan een wikipedia artikel zat te werken
Als je werk heb waarbij je daadwerkelijk moet werken doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:00 schreef koei het volgende:
Hoezo? Kan jij met jouw baan wel gewoon uitslapen tot 11.30 en dan een uurtje werken om vervolgens daarna te gaan 'thuiswerken'?
En het maken van 40 uur per week is niet echt iets waar ik naar uit kijk, maar liever 40 uur per week werken ergens waar ik gewaardeerd word, dan afstuderen waarbij je het gevoel hebt dat er toch nooit iemand nog naar omkijkt en je overbodig werk doet.
Ik wacht nog steeds op Ep2quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Met gamerchicks bedoel ik ook echt gamende vrouwen, geen ingehuurde modellen met rare pakkies an.
* Cruise.Elroy start Sin Ep1 maar weer eens op.
Helaas, diekomt nooit. Franchise is kopje onder gegaan door lage verkoopcijfers en enorm veel piracy.quote:
Dus de happy thoughts hebben geholpen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:44 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb mijn gesprek overleefd! Ging nog best goed trouwens maar ik moet nog heel erg veel doen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:02 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoel je zoiets Elroy?
[..]
Dus de happy thoughts hebben geholpen?
Ja, deels. Het was natuurlijk nog beter als hij had gezegd dat het zo perfect was en dat ik volgende week mn bul op kan komen halenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:02 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoel je zoiets Elroy?
[..]
Dus de happy thoughts hebben geholpen?
quote:
Regel jij het pakje?quote:
Welke maat pakje moet je hebben? Wie weet verkopen ze die dingen in Leipzig en dan hang je eraanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Regel jij het pakje?
Doen we wel samen een rapportage
Ga jij niet naar Leipzig?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Nou mn tentamen gaat ruk, dus die ga ik denk ik maar laten liggen... Eerstvolgende is volgende week donderdag! Daar maar wel eens ruim van tevoren voor leren
Potdommequote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Nee, juist vanwege mn herkansingsperiode... Anders zat ik wel gesjellig in Duitsland publishers af te lopen en bier te drinken...
quote:
ALL HAIL SPANKYquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]yeah... Aan de andere kant heb ik nu tijdelijk alle F!g-macht in handen, dus dat is ook wel iets waard... Toch? Jongens? Ja toch?
Maar jij blijft ook maar in Nederland nu Nintendo niet in Leipzig is?
Jongens?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]yeah... Aan de andere kant heb ik nu tijdelijk alle F!g-macht in handen, dus dat is ook wel iets waard... Toch? Jongens? Ja toch?
Maar jij blijft ook maar in Nederland nu Nintendo niet in Leipzig is?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Jongens?
* SummerBreeze kijkt naar beneden en denkt "nee, ik hoef me niet aangesproken te voelen en dus ook niet te antwoorden"
Keihard aan de hard drugs daarowquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:24 schreef SummerBreeze het volgende:
Goedemorgen dames en heren (en alles wat er tussenin zit).
Ben pas een uur op mijn werk en ben het nu al zat. Beetje naar je scherm staren als je al 3 capsules ibuprofen op hebt is trouwens niet aan te raden :S
Voor Spanky hoef je niet bang te zijn hoor, hij is meer van het type "ruwe bolster, blanke pit"quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:14 schreef Poit het volgende:
Wat ben ik toch blij dat ik gewoon een lekkere passieve gebruiker ben
Heeft iemand je weer zitten bijten in je knie? Rotkat/manquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:41 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het enige dat hard te noemen hier is het bonken in mijn knie...
Och, bang zal ik niet snel van hem worden hoor. Eerder dat ik liever lui dan moe benquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Voor Spanky hoef je niet bang te zijn hoor, hij is meer van het type "ruwe bolster, blanke pit"
Was het maar zo'n feest. Ben er denk ik doorheen gegaan helaas. Is dik en begint blauw te worden. Erg onhandig dat ik vandaag veel op en neer moet lopen naar de printer. Gewicht op mijn linker been zetten is beetje erg pijnlijk. Gelukkig vanmiddag naar de dokter. Wil het niet riskeren dat ik een kneuzing of verrekking verwaarloos zo vlak voor mijn vakantie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heeft iemand je weer zitten bijten in je knie? Rotkat/man
Ah jezus, dat is inderdaad echt brakke timing! Ik hoop met je mee dat het slechts van korte duur is!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:15 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Ben er denk ik doorheen gegaan helaas. Is dik en begint blauw te worden. Erg onhandig dat ik vandaag veel op en neer moet lopen naar de printer. Gewicht op mijn linker been zetten is beetje erg pijnlijk. Gelukkig vanmiddag naar de dokter. Wil het niet riskeren dat ik een kneuzing of verrekking verwaarloos zo vlak voor mijn vakantie.
De duur kan mij inderdaad niet kort genoeg zijn. Zaterdag Mysteryland. Ik heb er weinig zin in om daar rond te strompelen. Ik wil gewoon lekker dansen. (Als ik er nog last van heb maar meer dan genoeg drinken denk ik, verdooft de boel een beetjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ah jezus, dat is inderdaad echt brakke timing! Ik hoop met je mee dat het slechts van korte duur is!
Een Fallout 3 shirtje voor mij???quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:20 schreef koei het volgende:
FOK!games vanuit Leipzig
En nu is het wachten op de immer trage Elroy die allang terug you zijn van Fracture zei hijDaarna is het eten en op naar de borrel van Microsoft!
Overigens heb ik nogsteeds nergens een sexy pakje voor je kunnen vinden PoitIk heb alleen een t shirt van Fallout 3. En ik heb me naar binnen gepraat bij Lips en Banjo voor morgen
edit: Elroy is al weg bij Fracture, maar niemand weet waar hij nu is en zn telefoon staat uit...
Lips! Koei, make me proud with those bi-old lips of yours!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:20 schreef koei het volgende:
FOK!games vanuit Leipzig
En nu is het wachten op de immer trage Elroy die allang terug you zijn van Fracture zei hijDaarna is het eten en op naar de borrel van Microsoft!
Overigens heb ik nogsteeds nergens een sexy pakje voor je kunnen vinden PoitIk heb alleen een t shirt van Fallout 3. En ik heb me naar binnen gepraat bij Lips en Banjo voor morgen
edit: Elroy is al weg bij Fracture, maar niemand weet waar hij nu is en zn telefoon staat uit...
quote:
En ik maar denken dat je een jongetje bentquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:25 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmorgen
* RaymanNL heeft lekker de hele nacht wakker gelegen door een kutmug
Ja watquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een jongetje bent
Goedenmorgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:25 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmorgen
* RaymanNL heeft lekker de hele nacht wakker gelegen door een kutmug
* RaymanNL drinkt nu koffie
* RaymanNL gaat vandaag een PS3 kopen
Huhuh.. "kut" gezoem.. Is dat niet gewoon een kwestie van dat ding uitzetten??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja watDe hele tijd dat kut gezoem om me heen
"zzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzz" etc
Van de pijn wel (die is nu al niet meer voelbaar), maar van de ontstekingen niet. Gaat een week of 2 duren, op zijn minst.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:16 schreef Merovingian het volgende:
Ga je er wel vanaf zijn voor Mysteryland begint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |