quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:28 schreef Poit het volgende:
Ja, jij ja Laniboefje!
Jahjoor.. Ik maak weer eens een topic aan zit er een typtyfusfout in de TT![]()
Films suck, ik ga zo lekker Jeff Dunham zijn tweede show kijken. Lekker puhquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:26 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Mooi, ik ga nog een filmpje kijken en dan lekker tukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:38 schreef SocialDisorder het volgende:
Ach, je zou die moslimsloeries uit Den Haag eens moeten zien... als die het bij een hele slijterij zouden houden, zouden ze zich nog inhouden.....Ik weet trouwens waarom ze achter CS staan: Als je actief bent sta/zit je ergens achter (denk aan koken - dat doe je achter het fornuis- of werken - dat doe je achter het raam). Ben je passief bezig dan zit/sta je ergens voor (denk aan tv kijken (voor de buis hangen) of naar de hoeren kijken (voor het raam staan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But we do! It's called GAM SC #18quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:53 schreef koei het volgende:
SD en SummerBreeze, get a room!
Ik weet niet wat het is, maar ik voel me gek genoeg botergeil na deze postquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Dus als hoeren voor het CS zouden staan, dan zouden ze passief zaad liggen ontvangen, waar je dan ook nog eens voor betaalt? Die ga ik onthouden, SB, never go to a ho standing in front of a station. Mental note recorded.
Elroy, slaap je al of is jouw film spannend? Welk deel van 'Hot Black Chicks With A Tranny Surprise In Their Pants That Like Pierced And Tattood Jewish Cocks And Lots Of Bush Between The Buttcheeks' zit je nu weer te kijken of is het vanavond de beurt aan het laatste deel uit 'Asian Guys Strapping Two Full Inches Pounding Away At Big Round Latina Asses Decorated With A Trampstamp And Tits So Soft And Big They Hang Around Their Ankles' ?
Werken niet, de rest(quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:05 schreef koei het volgende:
Misschien ligt daar ook gelijk het probleem SummerBreezeSamen in 1 kamer werkt beter
I knew you liked tranny surprisesquote:Op zondag 17 augustus 2008 03:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik voel me gek genoeg botergeil na deze post
Spankyquote:Op zondag 17 augustus 2008 03:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik voel me gek genoeg botergeil na deze post
quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:10 schreef koei het volgende:
[..]
Spanky
12 of 13 september, is dat goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |