abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:14:29 #1
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60891569
Wat mag je redelijkerwijs verwachten van een sessie? Aan de ene kant hoor ik verhalen van mensen die van geesten te horen krijgen hoe lang ze nog te leven hebben; dat het leer van hun bank ineens indeukt terwijl er niemand op zit; de elektriciteit tijdens een sessie ineens stottert. Zou wel eens willen weten of hier mensen zijn die wel eens glaasje gedraaid hebben en hun verhaal willen lezen. Is het gevaarlijk?
Dus..bij deze.

p.s. nee, ik kijk geen astro-tv en ik heb ook geen limburgs accent
het domste slimste meisje ooit dat je zal tegenkomen in je slimme leven.
Bescherm mij, Jezus, ook al weet ik niet zeker of ik in u moet geloven omdat uw vader slim genoeg was om ons denkend te maken.
pi_60891703
Op de middelbare school heb ik wel eens glaasje gedraaid, raar gedoe..
Één meisje zei toen dat ze er last van bleef houden, lampen stotteren, dingen die omvallen, klopgeluiden etc..
maar hoe serieus kan je een labiele 16-jarige nemen?
No. I'm not part of the show.
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:25:56 #3
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_60891783
Ik hoor er ook geen goeie dingen over
Goed verhaal. Lekker kort.
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:26:15 #4
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60891788
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:21 schreef Cylvia het volgende:
Op de middelbare school heb ik wel eens glaasje gedraaid, raar gedoe..
Één meisje zei toen dat ze er last van bleef houden, lampen stotteren, dingen die omvallen, klopgeluiden etc..
maar hoe serieus kan je een labiele 16-jarige nemen?
Ja, dat hoor je wel vaker. Maar wat zag, hoorde, of voelde jij toen?
Ik ben niet sceptisch ofzo, maar ik vind het gewoon wat vreemd dat niemand ooit glaasje draaien vastlegt met een videocamera. Misschien ga ik het zelf dan wel doen, maar ik wil eerst weten of het gevaarlijk is.
Bescherm mij, Jezus, ook al weet ik niet zeker of ik in u moet geloven omdat uw vader slim genoeg was om ons denkend te maken.
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:29:37 #5
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_60891836
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:35:23 #6
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60891907
quote:
Ik weet wel hoe het in zijn werk gaat, kabelhaspel. Maar het is eigenlijk dat ik wil weten of er echt iets gaat gebeuren, of dat er potentieel iets zou kunnen gebeuren wat niet "normaal" is zogezegd. Ik hoef ook weer niet gelijk te weten wanneer ik dood ga bijvoorbeeld. Mensen willen een hoop weten maar dat meestal niet lijkt me. Vandaar dat ik vraag of er mensen zijn hier die echt contact hebben gelegd met een entiteit zoals dat daar zo mooi op die site staat.
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:36:25 #7
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_60891920
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:38:14 #8
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60891939
quote:
plaaggeest
pi_60892022
Glaasje draaien is voor emo's.
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:48:28 #10
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60892069
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:44 schreef rgras het volgende:

mond!
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:59:21 #11
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60892179
maar van de andere kant hoor ik niets.
pi_60892230
quote:
Whehehe. Word!
pi_60892247
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:14 schreef solem het volgende:
Wat mag je redelijkerwijs verwachten van een sessie? Aan de ene kant hoor ik verhalen van mensen die van geesten te horen krijgen hoe lang ze nog te leven hebben; dat het leer van hun bank ineens indeukt terwijl er niemand op zit; de elektriciteit tijdens een sessie ineens stottert. Zou wel eens willen weten of hier mensen zijn die wel eens glaasje gedraaid hebben en hun verhaal willen lezen. Is het gevaarlijk?
Dus..bij deze.

Nouuuuu geef het maar toe je bent het neefje van robbert!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:06:28 #14
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_60892248
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:14 schreef solem het volgende:
Dus..bij deze.

Ik heb een Ouija bord maar bij mij heeft het nooit gewerkt. een vriendin van me is volgens eigen zeggen wel eens aangevallen door een onzichtbaar iets tijdens glaasje draaien. Bij haar voelde het alsof ze werd gewurgd. En ja ik weet zeker dat ze zoiets niet verzint. Verschild dus per persoon.
The Light Is Leaving Us All
pi_60892253
quote:
Echt niet glaasje draaien is voor stoere bikkels, emo's draaien niet aan glazen want dat is eng en dan worden ze nog emoder
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:09:33 #16
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60892290
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nouuuuu geef het maar toe je bent het neefje van robbert!
kijk, jij bent dus precies de sneue zeikstraal die ik daarmee probeerde te voorkomen in aanraking mee te komen. Wees maar niet bang dat je niet stoer bent als je je inlaat op dit soort zweverige onderwerpen, want ik geloof er zelf ook niet heel veel van, maar ik sluit gewoon niets uit.
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:12:07 #17
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60892318
Was het niet zo dat men in TRU redelijk serieus kon praten over dit soort dingen zonder dat half PUB en ONZ over de vloer komt? Ik vind het best leuk dit soort topics te lezen maar niet als 80% bagger is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_60892339
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:06 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]
En ja ik weet zeker dat ze zoiets niet verzint.
Hoe weet je dat zo zeker?
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:15:22 #19
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60892361
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:13 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker?
ja je hebt wel gelijk deels om dat te vragen denk ik, maar stel je eens voor de meest betrouwbare persoon in jou leven, en die zou zeggen dat het waar was...zo denkt hij waarschijnlijk ook.
pi_60892382
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:09 schreef solem het volgende:

[..]

kijk, jij bent dus precies de sneue zeikstraal die ik daarmee probeerde te voorkomen in aanraking mee te komen. Wees maar niet bang dat je niet stoer bent als je je inlaat op dit soort zweverige onderwerpen, want ik geloof er zelf ook niet heel veel van, maar ik sluit gewoon niets uit.
wtf de sneue wat?
lolllllllllll
Weet je als ik al serieus doe hier zeiken ze me ook af dus ik begin er niet meer aan joh!
Maar ik denk wel dat glaasje draaien rare gevolgen kan hebben maar dat heb ik alleen van lezen online gelezen...verders niet
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:19:06 #21
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60892398
Ik heb de wijsheid niet in pacht maar ik heb het vermoeden dat een deel van de glaasjesdraaiers die vreemde dingen waarnemen, dat ook echt doen, en een ander groot deel alleen zo bang wordt gemaakt door de eigen hersenspinselen dat ze dènken dingen waar te nemen.

Zelfde principe als dat we na een film over geesten meer op onze hoede zijn, zeker in het donker.
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:21:11 #22
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60892422
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:17 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wtf de sneue wat?
lolllllllllll
Weet je als ik al serieus doe hier zeiken ze me ook af dus ik begin er niet meer aan joh!
Maar ik denk wel dat glaasje draaien rare gevolgen kan hebben maar dat heb ik alleen van lezen online gelezen...verders niet
ik ook voor het grootste deel, devil. Neem me niet kwalijk hoor voor dat ik hem zeikstraal noemde, maar hij snapte de ironie niet in mijn begintekst. Moet dan altijd de helft van de posters leuk zijn? Na twaalven zou je toch een normaal antwoord mogen verwachten, zeker op zondagmorgen
pi_60892426
Voor dat je het gaat doe, kijk hier even naar: maakt het misschien wat minder 'zwaar'.
anonieme razernist
pi_60892435
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:21 schreef solem het volgende:

[..]

ik ook voor het grootste deel, devil. Neem me niet kwalijk hoor voor dat ik hem zeikstraal noemde, maar hij snapte de ironie niet in mijn begintekst. Moet dan altijd de helft van de posters leuk zijn? Na twaalven zou je toch een normaal antwoord mogen verwachten, zeker op zondagmorgen
Hem ? Robbert?
Oh zo...nee ok.
Gewoon niet doen! Waarom zou je kloten met vage eventuele energieen om te kijken wat er gaat gebeuren? Nou euh liever niet, ik ga ook geen berg beklimmen omdat sommigen dat wel leuk vinden en nooit meer terug komen.
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:24:59 #25
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60892450
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:19 schreef Strani het volgende:
Ik heb de wijsheid niet in pacht maar ik heb het vermoeden dat een deel van de glaasjesdraaiers die vreemde dingen waarnemen, dat ook echt doen, en een ander groot deel alleen zo bang wordt gemaakt door de eigen hersenspinselen dat ze dènken dingen waar te nemen.

Zelfde principe als dat we na een film over geesten meer op onze hoede zijn, zeker in het donker.
Ja, maar veel mensen die geesten menen te zien hebben het over dat koude rillingen gevoel, nekharen die overeind gaan staan. Dat heb ik ook als ik een enge film zie. Ze zeggen dan ook vaak dat ze het koud krijgen ineens of het gevoel hebben naar beneden getrokken te worden op een bepaalde plek in het huis.
Dat laatste vind ik dan weer vreemd, heb ik dan weer geen verklaring voor, behalve dan massahysterie, mond op mond reclame. Net als met u.f.o's in de jaren 50 en 60 daarvoor hoorde je er nooit iemand over.
pi_60892468
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:24 schreef solem het volgende:

[..]

Ja, maar veel mensen die geesten menen te zien hebben het over dat koude rillingen gevoel, nekharen die overeind gaan staan. Dat heb ik ook als ik een enge film zie. Ze zeggen dan ook vaak dat ze het koud krijgen ineens of het gevoel hebben naar beneden getrokken te worden op een bepaalde plek in het huis.
Dat laatste vind ik dan weer vreemd, heb ik dan weer geen verklaring voor, behalve dan massahysterie, mond op mond reclame. Net als met u.f.o's in de jaren 50 en 60 daarvoor hoorde je er nooit iemand over.
Nou ufo's zijn dingen van alle tijden zoek maar eens goed op ome goog.
Verder ken ik wel mensen die zich bezighouden met spirits en ze ervaren inderdaad vreemde dingen, ik zeg maar zo ik zeg nooit nooit want je weet het niet.
Natuurlijk is niet alles waar wat men denkt waar te nemen maar goed er zijn er zoveel die iets waarnemen is het dan nonsens omdat de rest het niet kan zien?
Als twee kleurenblinden tegen elkaar zeggen de lucht is groen en de rest lacht zich kapot omdat zij denken te weten dat deze blauw is...tjah?
Is dat dan zo?
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:28:34 #27
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60892481
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:27 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou ufo's zijn dingen van alle tijden zoek maar eens goed op ome goog.
Verder ken ik wel mensen die zich bezighouden met spirits en ze ervaren inderdaad vreemde dingen, ik zeg maar zo ik zeg nooit nooit want je weet het niet.
Natuurlijk is niet alles waar wat men denkt waar te nemen maar goed er zijn er zoveel die iets waarnemen is het dan nonsens omdat de rest het niet kan zien?
Als twee kleurenblinden tegen elkaar zeggen de lucht is groen en de rest lacht zich kapot omdat zij denken te weten dat deze blauw is...tjah?
Is dat dan zo?
hangt er vanaf of er niet een van die kleurenblinden monochromaat is, dan zijn het eerder fantasten.
pi_60892494
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:28 schreef solem het volgende:

[..]

hangt er vanaf of er niet een van die kleurenblinden monochromaat is, dan zijn het eerder fantasten.
Dat is wel lullig want dan liegt hij.
Ik ben alleen sávonds kleurenblind voor blauw en zwart...
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:31:33 #29
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60892509
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:30 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dat is wel lullig want dan liegt hij.
Ik ben alleen sávonds kleurenblind voor blauw en zwart...
moet je meer peen vreten zou mijn overleden opa zeggen. Ik zou het hem graag nog eens horen zeggen.

Vandaar de topic.
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:31:47 #30
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60892514
Ik geloof heilig dat het iedereen zich laat meeslepen in het 'ongewone'. Elkaar lekker opfokken dat er rare dingen gebeuren. Komt denk ik gewoon omdat je op hele andere dingen gaat concentreren dan dat je normaal gesproken doet en dan vallen bepaalde dingen nu eenmaal opeens op.
pi_60892523
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:31 schreef solem het volgende:

[..]

moet je meer peen vreten zou mijn overleden opa zeggen. Ik zou het hem graag nog eens horen zeggen.

Vandaar de topic.
Wat een taal...
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:34:45 #32
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60892541
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:31 schreef Fugie het volgende:
Ik geloof heilig dat het iedereen zich laat meeslepen in het 'ongewone'. Elkaar lekker opfokken dat er rare dingen gebeuren. Komt denk ik gewoon omdat je op hele andere dingen gaat concentreren dan dat je normaal gesproken doet en dan vallen bepaalde dingen nu eenmaal opeens op.
op dat gedeelte bevind ik me nu ook, fugie, maar dat neemt toch niet weg dat geesten niet bestaan.
Eigenlijk wil ik weten of geesten bestaan, alleen om het feit dat ik agnost ben: ik weet dus niet of god bestaat of niet en ik zie ook geen reden om mij van die neutrale positie af te brengen zolang ik niet weet of geesten bestaan. Als geesten bestaan in mijn opinie dan is er een hele lage drempel om te geloven in een opperwezen. Maar zoals het er nu voorstaat krijgen de atheisten mijn stem.
pi_60892547
Ze bestaan echt!!!!
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:36:51 #34
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60892562
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Ze bestaan echt!!!!
simpele geesten zeker?
pi_60892566
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:36 schreef solem het volgende:

[..]

simpele geesten zeker?
Die nog op aarde verblijven wel....
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:37:53 #36
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60892572
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:37 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Die nog op aarde verblijven wel....
ja, ik dacht, ik ben je voor.
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:47:04 #37
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60892639
ik ben dan weer heel simpel; als geesten bestaan en ze willen dat je ze ziet dan regelen ze dat wel
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:53:07 #38
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60892704
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:47 schreef Fugie het volgende:
ik ben dan weer heel simpel; als geesten bestaan en ze willen dat je ze ziet dan regelen ze dat wel

alle culturen in de wereld, in het heden en nu, hebben wel iets met geesten. Daarom ook mijn nieuwsgierigheid. Ik heb zelf nog niets meegemaakt in die zin, maar misschien dat het mijn oppervlakkigheid zo in de weg staat dat het tijd wordt om het eens te gaan proberen. Ik, en twee vriendinnen.
Wou alleen even vooraf weten of het kwaad kan, ja.
  zondag 17 augustus 2008 @ 03:05:06 #39
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60892792
alle culturen hebben ook iets met goden en geloof, maar dat zegt niets. Maar als je echt nieuwsgierig bent moet je het gewoon proberen en als het te vaag wordt stop je gewoon

Mocht je ene boze geest tegenkomen is er vast wel iemand die je daar weer vanaf kan helpen.
  zondag 17 augustus 2008 @ 03:06:29 #40
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60892811
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 03:05 schreef Fugie het volgende:
alle culturen hebben ook iets met goden en geloof, maar dat zegt niets. Maar als je echt nieuwsgierig bent moet je het gewoon proberen en als het te vaag wordt stop je gewoon

Mocht je ene boze geest tegenkomen is er vast wel iemand die je daar weer vanaf kan helpen.

dat bedoel ik nou juist!!!! Dat wil ik helemaal niet, ik wil het proberen, met de zekerheid dat er niets gebeurt met mijn vriendinnen. En ik ga het zeker niet in mijn eentje doen, want dan gelooft niemand me als er echt iets gebeurt.
  zondag 17 augustus 2008 @ 03:08:29 #41
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60892828
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 03:05 schreef Fugie het volgende:

Dat weet je maar nooit, of dat zo maar kan.

Solem, mag ik vragen tot welke leeftijdsgroep je behoort?
  zondag 17 augustus 2008 @ 03:18:27 #42
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60892911
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 03:08 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat weet je maar nooit, of dat zo maar kan.

Solem, mag ik vragen tot welke leeftijdsgroep je behoort?
dat mag
  zondag 17 augustus 2008 @ 03:21:33 #43
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60892933
Goed, ben je morgen ook op Fok? Dan vraag ik het dan wel even.
  zondag 17 augustus 2008 @ 03:23:57 #44
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60892959
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 03:21 schreef Strani het volgende:
Goed, ben je morgen ook op Fok? Dan vraag ik het dan wel even.
dat weet ik niet, ik kan overlijden in de tussen tijd. En ja, dat mag.
  zondag 17 augustus 2008 @ 03:25:22 #45
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60892967
Ik zou maar even afkloppen als ik jou was. Maar goed, dan vraag ik het nu wel:

Tot welke leeftijdsgroep behoor je?
  zondag 17 augustus 2008 @ 03:28:10 #46
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60892983
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 03:25 schreef Strani het volgende:
Ik zou maar even afkloppen als ik jou was. Maar goed, dan vraag ik het nu wel:

Tot welke leeftijdsgroep behoor je?

doe ik morgen wel, dan is mijn kop van hout. Ik behoor tot de leeftijdsgroep 21 tot..weet ik het.
Wat is de significante waarde van dat antwoord voor jou?
  zondag 17 augustus 2008 @ 03:30:34 #47
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60893000
In dit geval is het niet zo erg significant. Als je bijvoorbeeld jonger was geweest had je natuurlijk nog meer moeten uitkijken. Op jongere leeftijd is men immers vaak wat instabieler, mentaal, en dan kunnen dit soort dingen je denk ik aardig beinvloeden.

Ik geloof trouwens dat je dan in de groep 18 tot 25 zit, volgens de meeste lijsten.
  zondag 17 augustus 2008 @ 03:42:53 #48
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60893102
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 03:30 schreef Strani het volgende:
In dit geval is het niet zo erg significant. Als je bijvoorbeeld jonger was geweest had je natuurlijk nog meer moeten uitkijken. Op jongere leeftijd is men immers vaak wat instabieler, mentaal, en dan kunnen dit soort dingen je denk ik aardig beinvloeden.

Ik geloof trouwens dat je dan in de groep 18 tot 25 zit, volgens de meeste lijsten.
waarop baseer je dat dan? op de voorgaande vraag of het denkniveau dat doorsijpelt in de andere posts van mij?
  zondag 17 augustus 2008 @ 03:43:44 #49
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60893114
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 03:42 schreef solem het volgende:

[..]

waarop baseer je dat dan? op de voorgaande vraag of het denkniveau dat doorsijpelt in de andere posts van mij?
\
of gewoon dat ik zei dat ik 21 was
  zondag 17 augustus 2008 @ 03:47:11 #50
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60893145
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 03:43 schreef solem het volgende:

[..]

\
of gewoon dat ik zei dat ik 21 was
Precies.
  zondag 17 augustus 2008 @ 03:48:55 #51
224047 solem
voor niets bang, ja?
pi_60893160
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 03:47 schreef Strani het volgende:

[..]

Precies.
ja ik ben een dom wicht meestal
  zondag 17 augustus 2008 @ 09:08:34 #52
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60894307
Voor de mooiste effecten moet je rechtstreeks de duivel aanroepen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:26:52 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60895226
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:12 schreef Strani het volgende:
Was het niet zo dat men in TRU redelijk serieus kon praten over dit soort dingen zonder dat half PUB en ONZ over de vloer komt? Ik vind het best leuk dit soort topics te lezen maar niet als 80% bagger is.
Ik ook niet, maar snachts ga ik geen oogje in het zeil houden
Dus vanaf hier weer gewoon normaal reageren of lol trappen in ONZ.
The truth was in here.
  zondag 17 augustus 2008 @ 14:01:07 #54
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60899163
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 10:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar snachts ga ik geen oogje in het zeil houden
Dus vanaf hier weer gewoon normaal reageren of lol trappen in ONZ.
Ik doe eerst liever een beroep op de intelligentie van andere users voor ik om mods ga roepen.
  zondag 17 augustus 2008 @ 16:44:35 #55
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60902289
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:26 schreef solem het volgende:

[..]

Ja, dat hoor je wel vaker. Maar wat zag, hoorde, of voelde jij toen?
Ik ben niet sceptisch ofzo, maar ik vind het gewoon wat vreemd dat niemand ooit glaasje draaien vastlegt met een videocamera. Misschien ga ik het zelf dan wel doen, maar ik wil eerst weten of het gevaarlijk is.
Niet?
http://nl.youtube.com/results?search_query=glaasje+draaien&search_type=&aq=f

Tip: niet doen.
Maar dat is al honderd keer gezegd, en ook overal op diverse website te lezen waarom niet.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_60902343
Ik heb het nog nooit gedaan dus kan verder geen informatie geven, ben wel van mening dat je de overledenen met rust moet laten en zeker ook dat het mogelijk zou kunnen zijn een foute kracht op te roepen maar dat is al zo vaak beweerd dat het niet meer nieuw is die waarschuwing.

Overleden geesten die net lekker aan het rusten zijn en vervolgens worden ze wakker gemaakt ongewild, net zoals je honden niet mag wakker maken komt het dan over.

Niet dat ik 100 procent erin geloof dat het mogelijk is met glaasje draaien om contact te leggen omdat ik zelf geen ervaringen heb daarin, maar zou het mogelijk zijn dan zou ik het niet graag doen.
Genieten is toegestaan!!!
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:17:11 #57
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60902935
{serieus]
Ik heb het wel eens gedaan, toen ik 17 was ofzo (dat is nu meer dan een half leven geleden), uitnieuwsgierigheid en omdat ik emo-avant-la-lettre (toen heette het newwaver) was. Vijf vriendjes, een kamer, een glas en scrabble-letters. Bij ons kwam niet echt iets 'door' maar de tafel trilde, de gloeilamp knapte en een stoel viel om. Toen zijn we gestopt want we vonden het allemaal doodeng, al deden we net of we het heel gewoon vonden, want ja, we waren allemaal 'begaafd' zeiden we. Puberaal gedrag maar ik heb er wel een levenslange eerbied voor onderbuikgevoel, intuitie en prikkelingen-in-de-nek aan overgehouden.
[/serieus]
Prrrrr
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:42:34 #58
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_60943503
Ik hoor er alleen maar enge dingen over. Dat is voor mij al reden genoeg om er niet aan te beginnen, ook al boeit het me wel.
Al die verhalen over vliegende voorwerpen, schimmen, knipperende lampen... Als er zoiets bestaat als een dodenwereld dan zijn dit soort gebeurtenissen vast niet iets positiefs.
Ben het dus wel met Topspin eens dat je de overledenen beter met rust kunt laten.
(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:39:28 #59
103525 frame32
ja ja, kalm aan maar
pi_60963035
Om een verhaal te delen dan: ik ben er ooit 1 x aan begonnen in een studentenhuis. Op het moment dat het glas begon te bewegen ben ik opgestaan en weggelopen omdat het helemaal niet goed aanvoelde. Ik kan je verzekeren dat niemand het glas verschoof maar dat het glas echt uit zichzelf bewoog.

Later hoorde ik dat er vervelende dingen in dat huis waren gebeurd; zo was er een meisje midden in de nacht schreeuwend wakker geworden met een enorme onverklaarbare brandwond op haar arm.

Ik denk dat het vooral veel te maken heeft met welke intentie iemand glaasje draait. Je roept toch iets op waar je niet genoeg over weet en als dat vanuit ego, nieuwsgierigheid, sensatie oid is trek je dus ook "lagere geesten" aan wat weer vervelende gevolgen kan hebben.

Voor mij was het in ieder geval de eerste en de laatste keer.
pi_60969986
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Voor de mooiste effecten moet je rechtstreeks de duivel aanroepen.
Have no fear i am here
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:48:31 #61
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60974137
heb het vroegah wel gedaan..
soms gebeurde er freaky shit (bij een vriend thuis in een nieuwbouwwijk)
en soms gebeurt er geen reet (midden op een begraafplaats om 2 uur snachts)

wat je ook doet... pas goed op.. het is geen speelgoed
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60975013
Emo!
pi_60986043
Als je levens moe bent raad ik je aan glaasje te draaien!! Mocht je ECHT nieuwsgierig zijn dan zijn er proffesionals die dit doen. dmv een ritueel wordt je dan beschermd tegen `slechte` intiteiten. anders bestaat er de mogelijkheid dat zo`n intiteit in je aura gaat zitten. (elk mens heeft een aura) dit omdat deze entiteiten energie nodig hebben. gevolg als zo`n intiteit in je aura gaat hangen dat je eerst moe gaat voelen en op langere termijn kun je ziek worden omdat je imuunsysteem verzwakt wordt. No emo als je het NIET doet
"De Wijze argumenteert niet.
Hij zwijgt en gaat in stilte zijn weg"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')