Ja, dat hoor je wel vaker. Maar wat zag, hoorde, of voelde jij toen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:21 schreef Cylvia het volgende:
Op de middelbare school heb ik wel eens glaasje gedraaid, raar gedoe..
Één meisje zei toen dat ze er last van bleef houden, lampen stotteren, dingen die omvallen, klopgeluiden etc..
maar hoe serieus kan je een labiele 16-jarige nemen?
Ik weet wel hoe het in zijn werk gaat, kabelhaspel. Maar het is eigenlijk dat ik wil weten of er echt iets gaat gebeuren, of dat er potentieel iets zou kunnen gebeuren wat niet "normaal" is zogezegd. Ik hoef ook weer niet gelijk te weten wanneer ik dood ga bijvoorbeeld. Mensen willen een hoop weten maar dat meestal niet lijkt me. Vandaar dat ik vraag of er mensen zijn hier die echt contact hebben gelegd met een entiteit zoals dat daar zo mooi op die site staat.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:29 schreef kabelhaspel het volgende:
http://www.spirituele-wereld.nl/begrippen/glaasje%20draaien.html
Gewoon doen joh, lache
plaaggeestquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:36 schreef kabelhaspel het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ouijabord
quote:
Whehehe. Word!quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:44 schreef rgras het volgende:
Glaasje draaien is voor emo's.
Nouuuuu geef het maar toe je bent het neefje van robbert!quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:14 schreef solem het volgende:
Wat mag je redelijkerwijs verwachten van een sessie? Aan de ene kant hoor ik verhalen van mensen die van geesten te horen krijgen hoe lang ze nog te leven hebben; dat het leer van hun bank ineens indeukt terwijl er niemand op zit; de elektriciteit tijdens een sessie ineens stottert. Zou wel eens willen weten of hier mensen zijn die wel eens glaasje gedraaid hebben en hun verhaal willen lezen. Is het gevaarlijk?
Dus..bij deze.
p.s. nee, ik kijk geen astro-tv en ik heb ook geen limburgs accent
Ik heb een Ouija bord maar bij mij heeft het nooit gewerkt. een vriendin van me is volgens eigen zeggen wel eens aangevallen door een onzichtbaar iets tijdens glaasje draaien. Bij haar voelde het alsof ze werd gewurgd. En ja ik weet zeker dat ze zoiets niet verzint. Verschild dus per persoon.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:14 schreef solem het volgende:
Wat mag je redelijkerwijs verwachten van een sessie? Aan de ene kant hoor ik verhalen van mensen die van geesten te horen krijgen hoe lang ze nog te leven hebben; dat het leer van hun bank ineens indeukt terwijl er niemand op zit; de elektriciteit tijdens een sessie ineens stottert. Zou wel eens willen weten of hier mensen zijn die wel eens glaasje gedraaid hebben en hun verhaal willen lezen. Is het gevaarlijk?
Dus..bij deze.
p.s. nee, ik kijk geen astro-tv en ik heb ook geen limburgs accent
Echt niet glaasje draaien is voor stoere bikkels, emo's draaien niet aan glazen want dat is eng en dan worden ze nog emoderquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:44 schreef rgras het volgende:
Glaasje draaien is voor emo's.
kijk, jij bent dus precies de sneue zeikstraal die ik daarmee probeerde te voorkomen in aanraking mee te komen. Wees maar niet bang dat je niet stoer bent als je je inlaat op dit soort zweverige onderwerpen, want ik geloof er zelf ook niet heel veel van, maar ik sluit gewoon niets uit.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nouuuuu geef het maar toe je bent het neefje van robbert!
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:06 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
En ja ik weet zeker dat ze zoiets niet verzint.
ja je hebt wel gelijk deels om dat te vragen denk ik, maar stel je eens voor de meest betrouwbare persoon in jou leven, en die zou zeggen dat het waar was...zo denkt hij waarschijnlijk ook.quote:
wtfquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:09 schreef solem het volgende:
[..]
kijk, jij bent dus precies de sneue zeikstraal die ik daarmee probeerde te voorkomen in aanraking mee te komen. Wees maar niet bang dat je niet stoer bent als je je inlaat op dit soort zweverige onderwerpen, want ik geloof er zelf ook niet heel veel van, maar ik sluit gewoon niets uit.
ik ook voor het grootste deel, devil. Neem me niet kwalijk hoor voor dat ik hem zeikstraal noemde, maar hij snapte de ironie niet in mijn begintekst. Moet dan altijd de helft van de posters leuk zijn? Na twaalven zou je toch een normaal antwoord mogen verwachten, zeker op zondagmorgenquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wtfde sneue wat?
lolllllllllll![]()
![]()
![]()
Weet je als ik al serieus doe hier zeiken ze me ook af dus ik begin er niet meer aan joh!
Maar ik denk wel dat glaasje draaien rare gevolgen kan hebben maar dat heb ik alleen van lezen online gelezen...verders niet
Hem ? Robbert?quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:21 schreef solem het volgende:
[..]
ik ook voor het grootste deel, devil. Neem me niet kwalijk hoor voor dat ik hem zeikstraal noemde, maar hij snapte de ironie niet in mijn begintekst. Moet dan altijd de helft van de posters leuk zijn? Na twaalven zou je toch een normaal antwoord mogen verwachten, zeker op zondagmorgen
Ja, maar veel mensen die geesten menen te zien hebben het over dat koude rillingen gevoel, nekharen die overeind gaan staan. Dat heb ik ook als ik een enge film zie. Ze zeggen dan ook vaak dat ze het koud krijgen ineens of het gevoel hebben naar beneden getrokken te worden op een bepaalde plek in het huis.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:19 schreef Strani het volgende:
Ik heb de wijsheid niet in pacht maar ik heb het vermoeden dat een deel van de glaasjesdraaiers die vreemde dingen waarnemen, dat ook echt doen, en een ander groot deel alleen zo bang wordt gemaakt door de eigen hersenspinselen dat ze dènken dingen waar te nemen.
Zelfde principe als dat we na een film over geesten meer op onze hoede zijn, zeker in het donker.
Nou ufo's zijn dingen van alle tijden zoek maar eens goed op ome goog.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:24 schreef solem het volgende:
[..]
Ja, maar veel mensen die geesten menen te zien hebben het over dat koude rillingen gevoel, nekharen die overeind gaan staan. Dat heb ik ook als ik een enge film zie. Ze zeggen dan ook vaak dat ze het koud krijgen ineens of het gevoel hebben naar beneden getrokken te worden op een bepaalde plek in het huis.
Dat laatste vind ik dan weer vreemd, heb ik dan weer geen verklaring voor, behalve dan massahysterie, mond op mond reclame. Net als met u.f.o's in de jaren 50 en 60 daarvoor hoorde je er nooit iemand over.
hangt er vanaf of er niet een van die kleurenblinden monochromaat is, dan zijn het eerder fantasten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ufo's zijn dingen van alle tijden zoek maar eens goed op ome goog.
Verder ken ik wel mensen die zich bezighouden met spirits en ze ervaren inderdaad vreemde dingen, ik zeg maar zo ik zeg nooit nooit want je weet het niet.
Natuurlijk is niet alles waar wat men denkt waar te nemen maar goed er zijn er zoveel die iets waarnemen is het dan nonsens omdat de rest het niet kan zien?
Als twee kleurenblinden tegen elkaar zeggen de lucht is groen en de rest lacht zich kapot omdat zij denken te weten dat deze blauw is...tjah?
Is dat dan zo?
Dat is wel lullig want dan liegt hij.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:28 schreef solem het volgende:
[..]
hangt er vanaf of er niet een van die kleurenblinden monochromaat is, dan zijn het eerder fantasten.
moet je meer peen vreten zou mijn overleden opa zeggen. Ik zou het hem graag nog eens horen zeggen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat is wel lullig want dan liegt hij.
Ik ben alleen sávonds kleurenblind voor blauw en zwart...
Wat een taal...quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:31 schreef solem het volgende:
[..]
moet je meer peen vreten zou mijn overleden opa zeggen. Ik zou het hem graag nog eens horen zeggen.
Vandaar de topic.
op dat gedeelte bevind ik me nu ook, fugie, maar dat neemt toch niet weg dat geesten niet bestaan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:31 schreef Fugie het volgende:
Ik geloof heilig dat het iedereen zich laat meeslepen in het 'ongewone'. Elkaar lekker opfokken dat er rare dingen gebeuren. Komt denk ik gewoon omdat je op hele andere dingen gaat concentreren dan dat je normaal gesproken doet en dan vallen bepaalde dingen nu eenmaal opeens op.
simpele geesten zeker?quote:
Die nog op aarde verblijven wel....quote:
ja, ik dacht, ik ben je voor.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Die nog op aarde verblijven wel....
quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:47 schreef Fugie het volgende:
ik ben dan weer heel simpel; als geesten bestaan en ze willen dat je ze ziet dan regelen ze dat wel
quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:05 schreef Fugie het volgende:
alle culturen hebben ook iets met goden en geloof, maar dat zegt niets. Maar als je echt nieuwsgierig bent moet je het gewoon proberen en als het te vaag wordt stop je gewoon
Mocht je ene boze geest tegenkomen is er vast wel iemand die je daar weer vanaf kan helpen.
Dat weet je maar nooit, of dat zo maar kan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:05 schreef Fugie het volgende:
alle culturen hebben ook iets met goden en geloof, maar dat zegt niets. Maar als je echt nieuwsgierig bent moet je het gewoon proberen en als het te vaag wordt stop je gewoon
Mocht je ene boze geest tegenkomen is er vast wel iemand die je daar weer vanaf kan helpen.
dat magquote:Op zondag 17 augustus 2008 03:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit, of dat zo maar kan.
Solem, mag ik vragen tot welke leeftijdsgroep je behoort?
dat weet ik niet, ik kan overlijden in de tussen tijd. En ja, dat mag.quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:21 schreef Strani het volgende:
Goed, ben je morgen ook op Fok? Dan vraag ik het dan wel even.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:25 schreef Strani het volgende:
Ik zou maar even afkloppen als ik jou was. Maar goed, dan vraag ik het nu wel:
Tot welke leeftijdsgroep behoor je?
waarop baseer je dat dan? op de voorgaande vraag of het denkniveau dat doorsijpelt in de andere posts van mij?quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:30 schreef Strani het volgende:
In dit geval is het niet zo erg significant. Als je bijvoorbeeld jonger was geweest had je natuurlijk nog meer moeten uitkijken. Op jongere leeftijd is men immers vaak wat instabieler, mentaal, en dan kunnen dit soort dingen je denk ik aardig beinvloeden.
Ik geloof trouwens dat je dan in de groep 18 tot 25 zit, volgens de meeste lijsten.
\quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:42 schreef solem het volgende:
[..]
waarop baseer je dat dan? op de voorgaande vraag of het denkniveau dat doorsijpelt in de andere posts van mij?
ja ik ben een dom wicht meestalquote:
Ik ook niet, maar snachts ga ik geen oogje in het zeil houdenquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:12 schreef Strani het volgende:
Was het niet zo dat men in TRU redelijk serieus kon praten over dit soort dingen zonder dat half PUB en ONZ over de vloer komt? Ik vind het best leuk dit soort topics te lezen maar niet als 80% bagger is.
Ik doe eerst liever een beroep op de intelligentie van andere users voor ik om mods ga roepen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar snachts ga ik geen oogje in het zeil houden
Dus vanaf hier weer gewoon normaal reageren of lol trappen in ONZ.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:26 schreef solem het volgende:
[..]
Ja, dat hoor je wel vaker. Maar wat zag, hoorde, of voelde jij toen?
Ik ben niet sceptisch ofzo, maar ik vind het gewoon wat vreemd dat niemand ooit glaasje draaien vastlegt met een videocamera. Misschien ga ik het zelf dan wel doen, maar ik wil eerst weten of het gevaarlijk is.
Have no fear i am herequote:Op zondag 17 augustus 2008 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Voor de mooiste effecten moet je rechtstreeks de duivel aanroepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |