abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2008 @ 01:14:21 #161
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60913890
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Arshavin niet meer.
[..]

Misschien dat de 32 miljoen voor Berbatov ze iets guller maakt.
#FreeHat
pi_60916037
Ajax wil Vermaelen snel terughalen
Geschreven op maandag, 18 augustus om 08:14

Ajax wacht vol belangstelling op de uitspraak van de tuchtcommissie op de Olympische Spelen in Peking. Thomas Vermaelen kreeg in de kwartfinale tussen België en Italië (3-2) een rode kaart en lijkt verdere deelname te kunnen vergeten. "Als hij een schorsing van twee duels krijgt, kan hij niet meer in actie komen en zien we hem het liefst zo snel mogelijk terugkeren”, vertelt algemeen directeur Henri van der Aat maandag in De Telegraaf. "Daar zullen we dan met Thomas over praten."

Na achttien minuten spelen in het kwartfinaleduel hield Vermaelen de doorgebroken Robert Acquafresca vast binnen het strafschopgebied en kreeg daarvoor de rode kaart. Dinsdag treden de Jonge Duivels in de halve finale aan tegen Nigeria. In de andere halve finale staat de beladen ontmoeting tussen Argentinië en Brazilië op het programma.
pi_60916458
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 08:43 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax wil Vermaelen snel terughalen
Geschreven op maandag, 18 augustus om 08:14

Ajax wacht vol belangstelling op de uitspraak van de tuchtcommissie op de Olympische Spelen in Peking. Thomas Vermaelen kreeg in de kwartfinale tussen België en Italië (3-2) een rode kaart en lijkt verdere deelname te kunnen vergeten. "Als hij een schorsing van twee duels krijgt, kan hij niet meer in actie komen en zien we hem het liefst zo snel mogelijk terugkeren”, vertelt algemeen directeur Henri van der Aat maandag in De Telegraaf. "Daar zullen we dan met Thomas over praten."

Na achttien minuten spelen in het kwartfinaleduel hield Vermaelen de doorgebroken Robert Acquafresca vast binnen het strafschopgebied en kreeg daarvoor de rode kaart. Dinsdag treden de Jonge Duivels in de halve finale aan tegen Nigeria. In de andere halve finale staat de beladen ontmoeting tussen Argentinië en Brazilië op het programma.
Ik las dat Vermaelen zijn team nog wilde aan moedigen. Dat lijkt me geen optie.
  maandag 18 augustus 2008 @ 09:53:21 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60916868
Sja, aanmoedigen is wel ok, maar hij zal ook een beetje aan het belang van zijn werkgever denken nu hoor. Ajax hoeft hem dus niet eens te laten gaan, en deed dat gewoon wel. Dus nu moet het dan van hem komen lijkt me...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:02:01 #165
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_60917003
Wat een onzin zeg, laat die jongen daar gewoon toch anders hadden ze hem vanaf het begin maar moeten houden in Nederland.

[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 18-08-2008 11:04:14 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_60917034
Ik zou hem juist wel daar nog laten voor die paar dagen. Krijg je een dubbel gemotiveerde speler terug.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_60917073
Plus, laat hem lekker even wat rust pakken voordat hij terug komt.
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:12:00 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60917150
MIJ maakt het ook niet uit , maar als MvB hem terug wil hebben perse denk ik niet dat hij er erg moeilijk over moet gaan doen ook .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60918365
Als hij ook voor de finale geschorst is lijkt het me meer dan logisch dat ie zo snel mogelijk terug komt.
pi_60918606
Wat mij betreft mag Vermaelen ook nog wel even daar blijven. Beetje uit rusten en toch het toernooi afmaken samen met de jongens. Het is ook zo sneu als België het podium haalt en Vermaelen hier in Amsterdam zit. Laat hem maar lekker nog even daar. Voor dat de competitie begint is hij toch al weer hier .
pi_60918911
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:06 schreef toma het volgende:
Als hij ook voor de finale geschorst is lijkt het me meer dan logisch dat ie zo snel mogelijk terug komt.
Dat dus! Wat heb je dr aan als hij daar blijft?
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:32:03 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60919011
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:28 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Laat hem lekker bij de ploeg blijven, België zal misschien nooit meer een halve finale bereiken van een groot toernooi.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60919057
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:28 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Hij zal wel erg vrolijk terugkeren dan ja. België komt misschien op het podium en Vermaelen zit zich te verbijten in Amsterdam. Laat hem gewoon nog even een weekje daarblijven joh.
pi_60919069
Idd. En dan winnen ze straks een medaille, daar heeft hij toch ook zijn aandeel in geleverd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_60919204
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Laat hem lekker bij de ploeg blijven, België zal misschien nooit meer een halve finale bereiken van een groot toernooi.
Heb je een punt idd!

Persoonlijk zie ik hem liever terug keren, beetje wennen aan de nieuwe spelers(+nieuwe centrum genoot Oleguer )! Weten wat je aan elkaar hebt e.d.
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_60919208
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:34 schreef Suijk het volgende:
Idd. En dan winnen ze straks een medaille, daar heeft hij toch ook zijn aandeel in geleverd.
Ja dat is natuurlijk ook weer zo. Ik had er niet aan gedacht dat wanneer ze de finale niet zouden halen er nog een duel gespeeld gaat worden voor het brons.
pi_60919310
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hij zal wel erg vrolijk terugkeren dan ja. België komt misschien op het podium en Vermaelen zit zich te verbijten in Amsterdam. Laat hem gewoon nog even een weekje daarblijven joh.
Idd
pi_60920495

Lindgren waakt voor overbelasting en meldt zich af

Geschreven op maandag, 18 augustus om 11:07

Rasmus Lindgren blijft deze week gewoon in Amsterdam. De middenvelder van Ajax heeft zich maandag bij bondscoach Lars Lagerbäck afgemeld voor de vriendschappelijke interland van Zweden tegen Frankrijk, aanstaande woensdag.

Lindgren waakt voor overbelasting en wil zo fit mogelijk beginnen aan de start van het nieuwe seizoen. Lagerbäck heeft inmiddels Stefan Ishizaki van IF Elfsborg opgeroepen als vervanger. Het duel in Göteborg staat onder leiding van Eric Braamhaar. Trainer Marco van Basten traint deze week met een uitgedunde selectie. Acht selectiespelers zijn er de komende dagen niet bij op het trainingsveld: Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen, Maarten Stekelenburg, Klaas-Jan Huntelaar, George Ogararu, Luis Suárez, Bruno Silva en Dennis Rommedahl.
pi_60920551
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:24 schreef patrickt37 het volgende:

Lindgren waakt voor overbelasting en meldt zich af

Geschreven op maandag, 18 augustus om 11:07

Rasmus Lindgren blijft deze week gewoon in Amsterdam. De middenvelder van Ajax heeft zich maandag bij bondscoach Lars Lagerbäck afgemeld voor de vriendschappelijke interland van Zweden tegen Frankrijk, aanstaande woensdag.

Lindgren waakt voor overbelasting en wil zo fit mogelijk beginnen aan de start van het nieuwe seizoen. Lagerbäck heeft inmiddels Stefan Ishizaki van IF Elfsborg opgeroepen als vervanger. Het duel in Göteborg staat onder leiding van Eric Braamhaar. Trainer Marco van Basten traint deze week met een uitgedunde selectie. Acht selectiespelers zijn er de komende dagen niet bij op het trainingsveld: Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen, Maarten Stekelenburg, Klaas-Jan Huntelaar, George Ogararu, Luis Suárez, Bruno Silva en Dennis Rommedahl.
Verstandig
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60921357
Ik vraag me af of Huntelaar de zak geld weigert die Tottenham hem voor kan houden, als ze hem toch het 3 of 4 dubbele kunnen bieden ten opzichte van Ajax, in combinatie met al die zaakwaarnemers die iedereen het hoofd op hol kunnen brengen etc. Ik hoop dat Huntelaar blijft maar mocht Tottenham echt aankloppen dan zie ik hem vertrekken.
pi_60921750
Dan maakt ie zich zelf wel erg ongeloofwaardig.
pi_60921811
/care geld is all that matters.
pi_60921835
Huntelaar blijft gewoon, punt!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_60923006
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
/care geld is all that matters.
Denk dat voor Huntelaar ook nog wel iets meer telt.
pi_60923057
Spelen in de grootste competitie bij een ambitieus team dat bezig is te verjongen om een greep te doen naar het kampioenschap in de PL, allemaal dat soort praatjes in combinatie met een flinke zak pietermannen doet een hoop.
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:06:18 #186
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60923154
Nog 14 dagen
#FreeHat
pi_60923978
Ik heb nog een tip voor mensen die het speelschema van Ajax makkelijk in hun digitale agenda willen hebben. Dat kan bij een website, flogs.nl geloof ik. Met 1 druk op de knop heb je het speelschema met wedstrijden en tijden voor het hele seizoen in je agenda staan. Echt super handig. Ook van andere sporten en clubs is het mogelijk..
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:32:20 #188
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60923992
Niets van gezien, maar de oefencampagne is weer een matig resultaat rijker... Gek genoeg kan ik er geen seconde mee zitten. Resultaat en spel in de voorbereiding zijn zelden een voorbode voor het verloop van het seizoen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:33:42 #189
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60924033
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:31 schreef Billie80 het volgende:
Ik heb nog een tip voor mensen die het speelschema van Ajax makkelijk in hun digitale agenda willen hebben. Dat kan bij een website, flogs.nl geloof ik. Met 1 druk op de knop heb je het speelschema met wedstrijden en tijden voor het hele seizoen in je agenda staan. Echt super handig. Ook van andere sporten en clubs is het mogelijk..
http://www.markthisdate.c(...)_2008_2009_6473.html
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_60925244
quote:
Handig.
Eventjes gedownload naar Windows Agenda, om het daarna te synchroniseren met mijn Nokia N95.
pi_60926060
Feyenoord-Ajax om 11.30 uur?
pi_60926674
12.30
pi_60927501
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Feyenoord-Ajax om 11.30 uur?
GMT +1.00 kiezen.

Zeer handig overigens
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_60927515
quote:
Ajax-speler Kennedy Bakircioglü heeft volgens SkySports over belangstelling niet te klagen.

De 27-jarige Zweed is onder Marco van Basten niet langer nodig bij Ajax en mag de Amsterdammers dan ook verlaten.

Bakircioglü kwam vorige zomer over van FC Twente en begon sterk in Amsterdam. Na het vertrek van Henk ten Cate en divers blessureleed raakte de international uit beeld bij de hoofdstedelingen.

Van Basten ziet het helemaal niet zitten in de rechtsbuiten, die dan ook mag vertrekken bij Ajax. Volgens SkySports hebben diverse clubs uit de Premier League interesse in Bakircioglü, die ook zou worden gevolgd door enkele Spaanse clubs.
Aldus foksport. njaa kan je nog wel een paar mil voor vangen denk?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_60927585
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Spelen in de grootste competitie bij een ambitieus team dat bezig is te verjongen om een greep te doen naar het kampioenschap in de PL, allemaal dat soort praatjes in combinatie met een flinke zak pietermannen doet een hoop.
Plus het feit dat, als hij redelijk presteert, hij binnen no-time alsnog promotie maakt naar Manchester of Arsenal.

Twee keer tekengeld
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:50:27 #196
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60927817
Wat moet je nou bij Tottenham. Dat is nou niet echt een Europese topclub..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_60927986
Noujah, misschien wel hét laatste verlengstuk naar de echte topclub. Als berbatov weggaat zou hij dan een basisplek hebben, kan hij zich gelijk op het hoogste toneel in de kijker spelen. Kijk naar berbatov nu.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_60928148
Grappig, was dit weekend op trainingskamp in Noordwijkerhout. In het hotel verbleven diverse jeugdteams van profclubs, die in Noordwijk een internationaal toernooi speelden. Op onze verdieping zat Ajax C2, inclusief verzorgster en de trainer, Bryan Roy. Moest eerst even kijken toen hij de trap op kwam lopen gistermorgen, maar toen herkende ik hem. Blijft toch grappig als je die oude vedettes nog eens ziet langs wandelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:12:11 #199
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60928372
quote:
Ajax speelt geen extra oefenwedstrijd

Marco van Basten mocht dan niet tevreden zijn over zijn laatste oefenwedstrijd met Ajax tegen Real Murcia (2-1 verlies), toch zal er geen extra oefenwedstrijd worden ingelast voor komende week.

Technisch manager Danny Blind vertelde aan De Telegraaf dat Van Basten liever twee weken goed traint: "Marco geeft er de voorkeur aan om nog twee weken goed te trainen. Deze week spelen veel jongens interlands en om dan komend weekeinde wéér het vliegtuig in te stappen voor een oefenwedstrijd, zien we niet zitten," aldus de oud-profvoetballer.

De Amsterdammers wisten in haar voorbereiding niet te overtuigen. Er werd gelijk gespeeld tegen Cardiff City en het vriendenteam van Jaap Stam. De viervoudig Champions League-winnaar verloor van Arsenal en Internazionale, alleen van Cardiff City, Sunderland en enkele amateurclubs werd gewonnen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:42:11 #200
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_60929082
quote:
Calderon: "Real is uitgewinkeld"

Met het aantrekken van Rafael van der Vaart heeft Real Madrid zijn selectie voor komend seizoen rond. De Spaanse landskampioen trekt deze transferperiode geen spelers meer aan, laat voorzitter Ramon Calderon weten aan Marca.

Real werd de afgelopen weken in verband gebracht met diverse aanvallers. David Villa (Valencia) en Klaas Jan Huntelaar (Ajax) zouden op het lijstje staan van de Spaanse topclub, maar hoeven vooralsnog niet te rekenen op een aanbieding uit Madrid.

"Wij halen geen spelers meer", zegt Calderon. "Naar mijn gevoel gaat dit een goed jaar worden voor Real. Ik heb al gezegd dat het project compleet is. Wij moeten in het begin van het seizoen consolideren. Onze trainer beschikt over een uitgebalanceerde en complete selectie."

Calderon laat eveneens weten dat Chelsea niet hoeft te rekenen op de komst van Robinho. "Hij is een speler die wij niet laten gaan. Robinho leek vandaag erg gelukkig in het hotel. Ik ben er absoluut zeker van dat hij komend seizoen bij ons speelt."

Bron: Voetbalprimeur
Goed nieuws lijkt me.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')