Ik las dat Vermaelen zijn team nog wilde aan moedigen. Dat lijkt me geen optie.quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:43 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax wil Vermaelen snel terughalen
Geschreven op maandag, 18 augustus om 08:14
Ajax wacht vol belangstelling op de uitspraak van de tuchtcommissie op de Olympische Spelen in Peking. Thomas Vermaelen kreeg in de kwartfinale tussen België en Italië (3-2) een rode kaart en lijkt verdere deelname te kunnen vergeten. "Als hij een schorsing van twee duels krijgt, kan hij niet meer in actie komen en zien we hem het liefst zo snel mogelijk terugkeren”, vertelt algemeen directeur Henri van der Aat maandag in De Telegraaf. "Daar zullen we dan met Thomas over praten."
Na achttien minuten spelen in het kwartfinaleduel hield Vermaelen de doorgebroken Robert Acquafresca vast binnen het strafschopgebied en kreeg daarvoor de rode kaart. Dinsdag treden de Jonge Duivels in de halve finale aan tegen Nigeria. In de andere halve finale staat de beladen ontmoeting tussen Argentinië en Brazilië op het programma.
Dat dus! Wat heb je dr aan als hij daar blijft?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:06 schreef toma het volgende:
Als hij ook voor de finale geschorst is lijkt het me meer dan logisch dat ie zo snel mogelijk terug komt.
Laat hem lekker bij de ploeg blijven, België zal misschien nooit meer een halve finale bereiken van een groot toernooi.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat dus! Wat heb je dr aan als hij daar blijft?
Hij zal wel erg vrolijk terugkeren dan ja. België komt misschien op het podium en Vermaelen zit zich te verbijten in Amsterdam. Laat hem gewoon nog even een weekje daarblijven joh.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat dus! Wat heb je dr aan als hij daar blijft?
Heb je een punt idd!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat hem lekker bij de ploeg blijven, België zal misschien nooit meer een halve finale bereiken van een groot toernooi.
Ja dat is natuurlijk ook weer zo. Ik had er niet aan gedacht dat wanneer ze de finale niet zouden halen er nog een duel gespeeld gaat worden voor het brons.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:34 schreef Suijk het volgende:
Idd. En dan winnen ze straks een medaille, daar heeft hij toch ook zijn aandeel in geleverd.
Iddquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij zal wel erg vrolijk terugkeren dan ja. België komt misschien op het podium en Vermaelen zit zich te verbijten in Amsterdam. Laat hem gewoon nog even een weekje daarblijven joh.
Verstandigquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:24 schreef patrickt37 het volgende:
Lindgren waakt voor overbelasting en meldt zich af
Geschreven op maandag, 18 augustus om 11:07
Rasmus Lindgren blijft deze week gewoon in Amsterdam. De middenvelder van Ajax heeft zich maandag bij bondscoach Lars Lagerbäck afgemeld voor de vriendschappelijke interland van Zweden tegen Frankrijk, aanstaande woensdag.
Lindgren waakt voor overbelasting en wil zo fit mogelijk beginnen aan de start van het nieuwe seizoen. Lagerbäck heeft inmiddels Stefan Ishizaki van IF Elfsborg opgeroepen als vervanger. Het duel in Göteborg staat onder leiding van Eric Braamhaar. Trainer Marco van Basten traint deze week met een uitgedunde selectie. Acht selectiespelers zijn er de komende dagen niet bij op het trainingsveld: Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen, Maarten Stekelenburg, Klaas-Jan Huntelaar, George Ogararu, Luis Suárez, Bruno Silva en Dennis Rommedahl.
Denk dat voor Huntelaar ook nog wel iets meer telt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
/care geld is all that matters.
http://www.markthisdate.c(...)_2008_2009_6473.htmlquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:31 schreef Billie80 het volgende:
Ik heb nog een tip voor mensen die het speelschema van Ajax makkelijk in hun digitale agenda willen hebben. Dat kan bij een website, flogs.nl geloof ik. Met 1 druk op de knop heb je het speelschema met wedstrijden en tijden voor het hele seizoen in je agenda staan. Echt super handig. Ook van andere sporten en clubs is het mogelijk..
Handig.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:33 schreef BoNi het volgende:
[..]
http://www.markthisdate.c(...)_2008_2009_6473.html
GMT +1.00 kiezen.quote:
Aldus foksport. njaa kan je nog wel een paar mil voor vangen denk?quote:Ajax-speler Kennedy Bakircioglü heeft volgens SkySports over belangstelling niet te klagen.
De 27-jarige Zweed is onder Marco van Basten niet langer nodig bij Ajax en mag de Amsterdammers dan ook verlaten.
Bakircioglü kwam vorige zomer over van FC Twente en begon sterk in Amsterdam. Na het vertrek van Henk ten Cate en divers blessureleed raakte de international uit beeld bij de hoofdstedelingen.
Van Basten ziet het helemaal niet zitten in de rechtsbuiten, die dan ook mag vertrekken bij Ajax. Volgens SkySports hebben diverse clubs uit de Premier League interesse in Bakircioglü, die ook zou worden gevolgd door enkele Spaanse clubs.
Plus het feit dat, als hij redelijk presteert, hij binnen no-time alsnog promotie maakt naar Manchester of Arsenal.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Spelen in de grootste competitie bij een ambitieus team dat bezig is te verjongen om een greep te doen naar het kampioenschap in de PL, allemaal dat soort praatjes in combinatie met een flinke zak pietermannen doet een hoop.
quote:Ajax speelt geen extra oefenwedstrijd
Marco van Basten mocht dan niet tevreden zijn over zijn laatste oefenwedstrijd met Ajax tegen Real Murcia (2-1 verlies), toch zal er geen extra oefenwedstrijd worden ingelast voor komende week.
Technisch manager Danny Blind vertelde aan De Telegraaf dat Van Basten liever twee weken goed traint: "Marco geeft er de voorkeur aan om nog twee weken goed te trainen. Deze week spelen veel jongens interlands en om dan komend weekeinde wéér het vliegtuig in te stappen voor een oefenwedstrijd, zien we niet zitten," aldus de oud-profvoetballer.
De Amsterdammers wisten in haar voorbereiding niet te overtuigen. Er werd gelijk gespeeld tegen Cardiff City en het vriendenteam van Jaap Stam. De viervoudig Champions League-winnaar verloor van Arsenal en Internazionale, alleen van Cardiff City, Sunderland en enkele amateurclubs werd gewonnen.
Goed nieuws lijkt me.quote:Calderon: "Real is uitgewinkeld"
Met het aantrekken van Rafael van der Vaart heeft Real Madrid zijn selectie voor komend seizoen rond. De Spaanse landskampioen trekt deze transferperiode geen spelers meer aan, laat voorzitter Ramon Calderon weten aan Marca.
Real werd de afgelopen weken in verband gebracht met diverse aanvallers. David Villa (Valencia) en Klaas Jan Huntelaar (Ajax) zouden op het lijstje staan van de Spaanse topclub, maar hoeven vooralsnog niet te rekenen op een aanbieding uit Madrid.
"Wij halen geen spelers meer", zegt Calderon. "Naar mijn gevoel gaat dit een goed jaar worden voor Real. Ik heb al gezegd dat het project compleet is. Wij moeten in het begin van het seizoen consolideren. Onze trainer beschikt over een uitgebalanceerde en complete selectie."
Calderon laat eveneens weten dat Chelsea niet hoeft te rekenen op de komst van Robinho. "Hij is een speler die wij niet laten gaan. Robinho leek vandaag erg gelukkig in het hotel. Ik ben er absoluut zeker van dat hij komend seizoen bij ons speelt."
Bron: Voetbalprimeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |