abonnement Unibet Coolblue
pi_60889274
tvp
pi_60889302
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60889348
Hopelijk is de 2e helft wat leuker om naar te kijken zometeen.
Ben benieuwd wie er van Pep nog wat speeltijd krijgen.
Ik hoop dat Eto'o niet gaat spelen, ben vorig jaar nog niet vergeten..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60889530
Waar blijft die nieuwe spectaculaire OP?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_60889626

Ben ik echt te lui voor momenteel.

Puyol is in de ploeg gekomen zie ik.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60889792
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

O.. Ik dacht dat je dat inmiddels al had aangeschaft..
Nee. Beetje duur om dat alleen voor mezelf te halen. We hebben bovendien Interactieve TV van KPN, en daar kan Sport1 niet op.

Maargoed, ik kijk nu gewoon via TVE. Gaat ook best
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60889803
Zit nu via TVE te kijken maar word helemaal gestoord van die commentatoren.
Hebben wij toch geluk met Evert.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60889820
Nou, qua schoten op de lat staat het ook weer gelijk
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60889829
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:40 schreef Pritt het volgende:
Zit nu via TVE te kijken maar word helemaal gestoord van die commentatoren.
Hebben wij toch geluk met Evert.
Dit is toch geniaal man
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60889832
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:40 schreef Pritt het volgende:
Zit nu via TVE te kijken maar word helemaal gestoord van die commentatoren.
Hebben wij toch geluk met Evert.
Dat commentaar is juist mooi man!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60889845
Wel spectaculair!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60889984
Eto'o staat inmiddels binnen de lijnen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60890086
Die struikrover lijkt veel op Nani van ver af.
Hoop jeugdspelers zo te zien, allemaal selectie spelers volgend seizoen?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60890100
Nee, zijn een paar spelers uit BarcaB die mee mogen doen in de voorbereiding.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60890120
Kut.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60890121
GOL DEL BOCA
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60890131
Ok, al mijn huisgenoten ook weer wakker door die commentator.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60890213
Die Boca fans..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60890304
FUERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60890309
Oef, bijna de gelijkmaker dus.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60890339
Iniesta heeft zijn vizier nog niet helemaal op scherp staan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60890497
1-1
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60890502
PUUUYOL
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60890507
Het commentaar maakt alles goed (nu nog wel, in de competitie niet meer)
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60890512
ghehe toch nog gelijk. Pingels nu ofzo?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60890514
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:16 schreef WeebI het volgende:
Het commentaar maakt alles goed (nu nog wel, in de competitie niet meer)
Die man ging al uit zijn dak toen het een corner werd.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60890536
Pinto is gewoon zestien keer beter dan Valdés
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60890543
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:16 schreef WeebI het volgende:
Het commentaar maakt alles goed (nu nog wel, in de competitie niet meer)
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:17 schreef Tim86 het volgende:
ghehe toch nog gelijk. Pingels nu ofzo?
Volgens mij wel..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60890551
hahaahaha
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60890555
!
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60890557
pfoeh bijna geen pingels
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60890560
ETO'OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60890563
SAMMYYYYYYYYYYY
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60890568
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:16 schreef WeebI het volgende:
Het commentaar maakt alles goed
Scratch that, dit gaat helemaal nergens meer over
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60890586
geweldig slot
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60890602
Perfect einde

Eto'o oogt gretig.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60890607
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:20 schreef Tim86 het volgende:
geweldig slot
Ik vond er niet veel aan
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60890613
Wtffff
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_60890633
Eto'o heeft een brede glimlach in iedergeval.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60890636
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:21 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ik vond er niet veel aan
Maar het commentaar was wel goed !!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60890654
Samuel
pi_60890699
90+2 & 90+4
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60894026










[ Bericht 19% gewijzigd door venomsnake op 17-08-2008 10:14:42 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60904936
quote:
Spurs zien af van te dure Arshavin

Tottenham Hotspur is afgehaakt in de strijd om het binnenhalen van Andrei Arshavin. De Engelsen zouden volgens eerdere Russische berichten dichtbij een akkoord zijn met werkgever Zenit Sint-Petersburg na een reducering van de vraagprijs, maar de Spurs vinden het bedrag volgens de BBC alsnog te gortig en stoppen de onderhandelingen. Klik hier! Vrijdag liet Konstantin Sarsaniya, technisch directeur bij Zenit Sint-Petersburg, nog weten dat er schot in de zaak zat nadat Zenit-voorzitter Alexander Dyukov de vraagprijs van dertig miljoen euro had gereduceerd. Er zou weinig in de weg staan voor Tottenham Hotspur om Arshavin in de armen te sluiten, maar niets blijkt minder waar.

De vraagprijs is alsnog te hoog voor Tottenham Hotspur, waardoor zij nu hebben besloten om de onderhandelingen definitief af te breken. Een slechte zaak voor zowel de Londenaren als Zenit Sint-Petersburg. Zo hebben de Engelsen een nieuwe aanvaller nodig om het vertrek van Robbie Keane (Liverpool) en het mogelijke vertrek van Dimitar Berbatov (Manchester United) op te vangen.

Daarbij is Arshavin ook niet meer welkom bij Zenit Sint-Petersburg, nadat hij meerdere malen heeft aangegeven niet meer uit te willen komen voor de UEFA Cup-winnaar van afgelopen jaar. Trainer Dick Advocaat is zijn sterspeler liever kwijt dan rijk. De Nederlandse oefenmeester gaf eerder deze week aan dat de saga rondom de transfer van de spelmaker gaat lijden onder de prestaties van zijn team.
Gezien de aankopen van de Spurs in het verleden voor hoge bedragen denk ik dat Barcelona ook zal afhaken.
pi_60923206
quote:
Ronaldinho betaalde de prijs voor zijn levensstijl

Vijf seizoenen lang deelden ze lief en leed in de gelederen van Barcelona, maar een maand na het definitieve vertrek van Ronaldinho uit Nou Camp doet Xavi de oorzaak van het verval van de Braziliaanse ster uit de doeken. “Hij heeft de prijs betaald voor zijn levensstijl in de afgelopen jaren”, verwoordt de Spaanse middenvelder in Marca.

“Ronaldinho was energiek sinds hij hier arriveerde”, zegt Xavi in de Spaanse sportkrant. “Dat is de reden dat hij twee landstitels won en de Champions League. Maar hij heeft altijd dezelfde levensstijl geleid, met uitgaan en genieten van het leven. Wanneer je dat doet, moet je accepteren dat op den duur de kritiek komt.”

In Barcelona rees de ster van Ronnie tot zeer grote hoogten. In de zomer van 2003 tekende de Braziliaanse aanvaller een meerjarig contract bij de topclub, en al snel groeide hij uit tot de vedette van het team. Maar de laatste twee seizoenen zwol de kritiek aan, toen zijn prestaties achteruit gingen en hij minder fit oogde dan in de glorietijden.

“Hij heeft zijn eigen privé-leven waar niemand zich mee hoeft te bemoeien”, vervolgt Xavi, “maar het is gewoon zo dat je privé-omstandigheden ook je sportprestaties beïnvloeden.” Het verval van Ronaldinho, die in vijf seizoenen tijd 145 officiële duels speelde bij de Catalanen en daarin 72 maal doel trof, leidde uiteindelijk tot een vertrek naar AC Milan.
pi_60926265
Geruchten gaan dat men nu voor Diego Capel gaat.
Die zou ik er wel bij willen hebben, vorig seizoen eigenlijk echt doorgebroken. Groot talent.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60926363
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:52 schreef venomsnake het volgende:
Geruchten gaan dat men nu voor Diego Capel gaat.
Die zou ik er wel bij willen hebben, vorig seizoen echt doorgebroken. Groot talent.
Nee toch, die wilde ik bij Real zien als Robinho weg zou gaan

Hoewel ik Jesús Navas een nog groter talent vind, aan de rechterkant.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60926538
Mundo en Sport maken er melding van. Maar het is maar de vraag of het lukt hoor, hij schijnt het enorm naar zijn zin te hebben bij Sevilla.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60943258
Volgens MARCA heeft Capel een clausule in zijn contract staan dat hij voor 16 miljoen mag vertrekken.

edit:
Leuk interview met Xavi

[ Bericht 57% gewijzigd door venomsnake op 19-08-2008 10:22:37 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60987564
Zijn alle Nederlanders die voor Barca werden omdat er zoveel Nederlanders bij speelden nu aan het overstappen naar Real Madrid?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 18:23:46 #52
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_60987664
Als je alleen daarom supporter bent dan mag je van mijn part wel oprotten.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_60988046
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn alle Nederlanders die voor Barca werden omdat er zoveel Nederlanders bij speelden nu aan het overstappen naar Real Madrid?
Ja
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60988060
Pfff Capel op links en Messi op rechts, dan heb je wel de 2 dribbelkoningen van La Liga in je team zitten hoor.

Hopen dat hij dan ook nog komt, want zijn zoveel spelers aan Barça gelinkt de laatste tijd.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_60988073
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:43 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ja
.
Komt Huntelaar er misschien ook nog an..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60988149
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:23 schreef MFPascal het volgende:
Als je alleen daarom supporter bent dan mag je van mijn part wel oprotten.
Zullen er genoeg van zijn.
pi_61003657
Op 28 augustus wordt Bojan 18 en zal hij een 5 jarig contract tekenen met daarin een clausule van 80 miljoen euro volgens MundoDeportivo.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61007240
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:58 schreef venomsnake het volgende:
clausule van 80 miljoen euro
koopje
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_61036654
Sport zegt nu dat Guardiola wel tevreden is met het team, maar dat Txiki het liefst nog een speler erbij heeft, kandidaten volgens Sport: Palacio, Arshavin en Van Persie.



Ik hoop niet dat Palacio komt, dat is echt de meest overschatte voetballer allertijden. Arshavin of Van Persie zou geweldig zijn.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_61036821
ALS er nog iemand komt dan hoop ik op Arshavin.
Van Persie is prima op zijn plek bij Arsenal, bovendien dat is niet een speler die de linkerkant gaat versterken.
Ik vind V Persie gewoon een spits.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61045483
Suggestie voor TT change:
quote:
FC bARSElona topic #21
pi_61086834
Barcelona schijnt interesse te hebben in Di María.
Real Madrid trouwens ook.
bron
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Suggestie voor TT change:
[..]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61094897
quote:
Laporta mag voorzitter van Barcelona blijven

BARCELONA - Joan Laporta mag nog twee jaar voorzitter van Barcelona blijven. Leden van de Catalaanse club spraken zondag tijdens een buitengewone vergadering hun vertrouwen in de preses uit.

Laporta lag onder vuur omdat Barcelona de titel de laatste twee jaar aan Real Madrid moest laten. Laporta werd niet unaniem verkozen. Slechts 52 procent van de 942 aanwezige leden steunden een langer verblijf van de voorzitter. Ruim 37 procent stemden voor het aftreden van Laporta.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61135011
Nog 5 dagen de tijd om Arshavin binnen te halen...
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_61147522
Straks om 20.45 de return tegen Wisla Krakow.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61155294
1-0 verlies..niet teveel waarde aan hechten.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61155668
wtf
AFC AJAX
pi_61157221
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:49 schreef Tim86 het volgende:
1-0 verlies..niet teveel waarde aan hechten.
En waarom niet? Er was geen enkele reden om deze wedstrijd te verliezen. Ik voorspel dat we dit seizoen weer niks winnen, dat Laporta en Guardiola aan het eind van het seizoen hun biezen kunnen pakken en we volgend jaar Sandro Rosell als nieuwe president hebben.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_61157347
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 01:32 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

En waarom niet? Er was geen enkele reden om deze wedstrijd te verliezen. Ik voorspel dat we dit seizoen weer niks winnen, dat Laporta en Guardiola aan het eind van het seizoen hun biezen kunnen pakken en we volgend jaar Sandro Rosell als nieuwe president hebben.
Omdat het vaak brakke wedstrijden zijn tegen die afbraakploegen op het eigen, vaak dramatische, veld. Na de eerste wedstrijd was het in de pocket, hier werd er duidelijk met de handrem gespeeld. Ik had liever een overwinning gezien natuurlijk, maar als je dit zo zag vanavond...gewoon snel vergeten en echt geen waarde aan hechten.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61158506
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 01:32 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

En waarom niet? Er was geen enkele reden om deze wedstrijd te verliezen. Ik voorspel dat we dit seizoen weer niks winnen, dat Laporta en Guardiola aan het eind van het seizoen hun biezen kunnen pakken en we volgend jaar Sandro Rosell als nieuwe president hebben.
Omdat Barcelona toch al met 2 benen in de CL stond voordat de wedstrijd begon.
Was de uitslag terecht trouwens?
pi_61159482
Lullig hoor dat er verloren is, maar zoals gezegd moet je daar niet teveel waarde aan hechten.
Thuis was al met 4-0 gewonnnen en die Polen vlogen er gister keihard in, het was vooral harde tackels ontwijken en zorgen dat je niet geblesseerd raakt. Verder een leuke oefenwedstrijd waar Barcelona nog genoeg kansen heeft gehad, ze werden alleen gemist.

Maar om nu gelijk het seizoen als verloren te beschouwen gaat wel heel ver.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61199685
Cl loting:

Groep C
FC Barcelona
Sporting Clube de Portugal
FC Basel
Shaktar Donetsk
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61199969
Geen slechte loting
pi_61200926
De jarige job:

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61201016
Wat een makkelijke loting voor jullie weer

Dit moet gewoon minstens 16 punten worden.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_61201173
Moet te doen zijn inderdaad. Thuis moet Barcelona in staat zijn deze wedstrijden te winnen. Alleen de uitwedstrijd tegen Sporting kon wel eens een heet potje worden.
En Shaktar uit is altijd lastig in de sneeuw..

Madrid heeft ook een leuk poultje zag ik.. .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61202294
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 19:47 schreef WeebI het volgende:
Wat een makkelijke loting voor jullie weer
Idd.

Kat in het bakkie.
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:51:41 #78
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_61270054
Vanavond de eerste wedstrijd, Numancia. Afstraffing zou een prachtig begin van het seizoen zijn. Ik denk overigens dat dit gewoon het team zal zijn, komt niemand meer bij denk ik. Zou wel heel erg op het laatste moment zijn anders. Ik heb er zin in!

Cyberia, wat is dat voor raar beest telkens in je avatars?
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_61272945
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:49 schreef Tim86 het volgende:
1-0 verlies..niet teveel waarde aan hechten.
1-0 achter bij rust, moeten we zeker ook niet teveel waarde aan hechten, hè?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_61274600
zucht ...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61274689
Bagger eerste klas
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61275058
Pep die Bojan niet in de basis zet
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 31 augustus 2008 @ 23:21:36 #83
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_61279232
Heh, niet een al te best begin dit.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_61279809
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:51 schreef MFPascal het volgende:

Cyberia, wat is dat voor raar beest telkens in je avatars?


Sackboy uit LittleBigPlanet
pi_61282844
jezus...wat een resultaat..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61609682
1-1 gelijkspel thuis tegen Racing Santander, NIET TEVEEL WAARDE AAN HECHTEN, hè Tim86?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_61609764
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:49 schreef MoneyTalks het volgende:
1-1 gelijkspel thuis tegen Racing Santander, NIET TEVEEL WAARDE AAN HECHTEN, hè Tim86?
Kom je nou serieus terug op die opmerking na Wisla ofzo? Dat ging gewoon om dat type wedstrijd..was gewoon een oefenwedstrijd nadat het thuis al beslist was. Echt een snuggere opmerking
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61609860
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61930050
quote:
Henry overweegt vertrek bij Barcelona

Thierry Henry lijkt de situatie bij Barcelona zat te zijn en uit te kijken naar een vertrek uit Spanje. De 31-jarige Fransman schitterde in het verleden bij Arsenal, maar lijkt bij de Catalaanse club maar met moeite een plek af te kunnen dwingen. Het baart de aanvaller zorgen dat Barça-trainer Josep Guardiola woensdag geen beroep op hem deed in het competitieduel met Real Betis. Ook zondag tegen Sportijn Gijón was Henry niet van de partij. In L’Équipe doet Henry dan ook zijn beklag over de ontstane situatie.

“Als er geen verandering komt in deze situatie, dan moeten we praten”, zegt de 105-voudig Frans international. “In de zomer kreeg ik aanbiedingen vanuit Engeland, maar na een gesprek met Guardiola besloot ik te blijven. Daar heb ik voorlopig nog geen spijt van; wat er in de winterstop gebeurt, zien we tegen die tijd wel.”

Henry, die in acht jaar tijd bij Arsenal 175 doelpunten scoorde in 254 wedstrijden, wordt in Catalonië vooral als vleugelaanvaller geposteerd. “Wanneer je op die positie speelt, moet je daar blijven om de wedstrijd te openen en op de bal te wachten. Zo is dat hier, dat moet je accepteren. Het enige wat ik wil is spelen en het naar mijn zin hebben.”
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61930461
Hij moet gewoon in de spits gezet worden. Ik snap het niet.

Henry is geen vleugelaanvaller.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61930494
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:38 schreef RayMania het volgende:
Hij moet gewoon in de spits gezet worden. Ik snap het niet.
Eto'o bewijst gewoon dat hij een basisplaats verdient, dus zit Henry op de bank of moet hij op de vleugel spelen.
Toen hij voor Barcelona tekende wist hij toch dat dit kon gebeuren?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61935791
Laat hem maar naar Manchester City gaan in de winter!

En dan Arshavin (een echte linksbuiten) als vervanger halen. Krijgt Bojan ook wat meer minuten in de spits.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_61937108
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 17:20 schreef MoneyTalks het volgende:
Laat hem maar naar Manchester City gaan in de winter!

En dan Arshavin (een echte linksbuiten) als vervanger halen. Krijgt Bojan ook wat meer minuten in de spits.
Bojan krijgt nu al de voorkeur boven Henry, dus ik snap je punt niet.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_61949607
quote:
Jefferson Farfán (foto) en Juan Manuel Vargas staan amper een maand onder contract bij hun respectievelijke werkgevers Schalke 04 en Fiorentina, maar het tweetal staat in de belangstelling van Barcelona. Hoofdtrainer Josep Guardiola is nog op zoek naar een een veelzijdige aanvaller en een linkerverdediger. (Sport)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61949805
Farval is NOOIT barca materiaal.
pi_61950203
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 18:31 schreef WeebI het volgende:

[..]

Bojan krijgt nu al de voorkeur boven Henry, dus ik snap je punt niet.
Voor de laatste wedstrijden waarin Henry gepasseerd werd, stond Henry steevast in de basis als linksbuiten, hier had Bojan ook kunnen spelen. Als je niet weet waar je het over hebt praat dan niet.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_61950367
Ach Henry is toch een beperkte voetballer die alleen een bepaalt rendement heeft als je een compleet team om hem heen zet die de hele wedstrijd niks anders doet dan ballen op hem geven. En laat dat nou precies zijn wat barca niet nodig heeft.
pi_61951209
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 12:59 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Voor de laatste wedstrijden waarin Henry gepasseerd werd, stond Henry steevast in de basis als linksbuiten, hier had Bojan ook kunnen spelen. Als je niet weet waar je het over hebt praat dan niet.
Alleen in de eerste wedstrijd heeft Henry gespeeld. Voor de rest kreeg Bojan de voorkeur boven Henry als het om invallen/bankzitten ging.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_61962170
Wat een GE-WEL-DIGE derby was dit.. !
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61963610
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 28 september 2008 @ 09:14:10 #101
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_61965121
Ik was brakheid zelve gisteren door de nacht ervoor, dus ik heb het niet helemaal af kunnen kijken. Venom, als je weer een keer een linkje tegenkomt van de gehele wedstrijd dan duizendmaal dank alvast als je die ff plaatst.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_61966612
Ik heb helaas geen linkje voor je deze keer, die zender die gehele wedstrijden online zet heeft geen rechten van de Primera Division. Misschien dat de wedstrijd in de nieuwsgroepen gepost is..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62033149
Net weer Arshavin aan het werk gezien tegen Madrid.
Wat een geweldenaar.

Ik hoop dat ze hem alsnog proberen te halen in de winter.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62064504
Mooi dat we gewonnen hebben, en helemaal de wijze waarop, maar tegen dit soort teams hoor je het niet in de laatste 5 minuten te beslissen...

Ik hoop dat we op de een of andere magische wijze dit seizoen nog een prijs kunnen pakken, maar we hebben in de winter, of volgende zomer echt een paar "cracks" nodig. Deze winter kunnen we Arshavin halen (al zie ik Barça geen bod neerleggen bij Zenit), en dan hebben we tot de zomer om uit te vogelen wat we nodig hebben. Een nieuwe linksback (Zhirkov, Vargas of Sirl?) zou niet misstaan. En een 'crack'... namen die haalbaar zijn; Agüero, Diego, Benzema, Villa, Van Persie..

[ Bericht 4% gewijzigd door MoneyTalks op 01-10-2008 23:36:37 ]
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_62065074
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62070208
quote:
'In andere landen had Barça stadion niet levend verlaten'

02/10/2008 09:17

Mircea Lucescu kan moeilijk leven met de manier waarop Barcelona op gelijke hoogte kwam met Shakhtar Donetsk, dat uiteindelijk met 2-1 verloor van de Catalanen. De Roemeense coach van de Oekraïners is woest en beticht Barça van ernstig onsportief gedrag.

Lionel Messi zorgde voor de 1-1 terwijl een speler van Shakhtar geblesseerd op het veld lag. 'Het is een schande dat een club als Barcelona zich zo gedraagt', foeterde Lucescu na afloop op weg naar de persconferentie.

'Wíj respecteren altijd het Fair Play-principe en schieten de bal direct buiten in zulke gevallen. Als er een speler op de grond ligt, is dat normaal.'

Lucescu liet zich niet kalmeren door de officials van de UEFA. 'Ik zwijg hier niet over', voegde hij nog toe. 'Onze spelers stonden met open mond te kijken. Dit is schandalig. Een ploeg als die van Barcelona mag op deze manier niet winnen.'

Ook op de persconferentie laakte Lucescu het gedrag van de Blaugranas nogmaals in harde bewoordingen. 'In andere landen, zoals Engeland of Italië, had Barcelona het stadion niet levend verlaten.'

Barcelona-aanvaller Bojan reageerde laconiek op de aantijgingen van Lucescu. De jonge spits had de bal als eerste uit kunnen schieten, maar vond dat niet nodig. 'Als je de beelden rustig bestudeert, zul je zien dat er niets illegaals aan was.'
.

Lekker voor ze, al die schwalbes, ellebogen, schoppen en ander irritant gedrag in één keer afgestraft.
Man, wat een smerige schopploeg is dat Shaktar zeg. Om over al die schwalbes nog maar te zwijgen. En maar op de grond liggen en net doen alsof ze dood aan het bloeden waren
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62070567
Ik geloof er geen hol van dat Shakhtar met nog drie minuten te gaan bij een 0-1 achterstand de bal had uitgeschopt als Messi weer eens aan het huilen was.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:56:25 #108
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62074245
Kutvolk daar altijd in die bananenrepublieken van Europa
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62076679
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:00 schreef venomsnake het volgende:

[..]

.

Lekker voor ze, al die schwalbes, ellebogen, schoppen en ander irritant gedrag in één keer afgestraft.
Man, wat een smerige schopploeg is dat Shaktar zeg. Om over al die schwalbes nog maar te zwijgen. En maar op de grond liggen en net doen alsof ze dood aan het bloeden waren
Vervang Shaktar door Fiorentina en zet Lyon ipv Barca en je hebt het relletje van de vorige ronde te pakken
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62138523
Geweldig gespeeld, ik ben sprakeloos.

Hier past maar één smiley:

.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62138781
TOPprestatie en TOPvoetbal.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 23:59:54 #112
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62138934
Dit was echt een prestatie van formaat, beste wedstrijd van het seizoen tot nu toe.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_62139178
Wat een eerste half uur zeg
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 5 oktober 2008 @ 08:28:26 #114
121310 venomsnake
El Saltador
pi_62142226
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62142631
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_62148358
Ik heb gisteren de wedstrijd live in Camp Nou gezien en het was geweldig. Zo veel doelpunten en vooral in de eerste helft enorm goed voetbal. Na 3-0 begon iedereen bij balcontact al te olé en . De 3-1 was een kort dompertje, maar meteen ging het publiek zingen om Barça te supporten. De solo van Messi was een van de hoogtepunten en iedereen scandeerde dan ook zn naam met bijbehorende .
Kippenvel! Bij rust al 5-1 en daarna in de tweede helft kreeg Barça nog aardig wat kansen (wel rare beslissingen af en toe met terugspeelbal en het niet fluiten voor overduidelijke overtredingen), en scoorde Henry ook nog ns. Alle Barça liederen wel gehoord en nog nooit zo'n wedstrijd live in een stadion gezien.

Messi
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_62148607
Weer niet de 0
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 5 oktober 2008 @ 16:17:30 #118
113682 WeebI
Wee Bull
pi_62149332
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:36 schreef Palau het volgende:
Ik heb gisteren de wedstrijd live in Camp Nou gezien
Je zoekt ze wel uit

Je zou maar bij Barça-Numancia hebben gezeten

edit: oh kut, dat was natuurlijk in Soria. Barça-Racing dan
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_62156116
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 16:17 schreef WeebI het volgende:

[..]

Je zoekt ze wel uit

Je zou maar bij Barça-Numancia hebben gezeten

edit: oh kut, dat was natuurlijk in Soria. Barça-Racing dan
Barça - Numancia is natuurlijk in Barcelona he .

We hadden mazzel dat we nog kaarten hadden, want het stadion was bijna uitverkocht zo te zien. Dat het zo'n mooie wedstrijd zou worden had ik natuurlijk ook niet verwacht.
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:36:30 #120
113682 WeebI
Wee Bull
pi_62156276
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:30 schreef Palau het volgende:

[..]

Barça - Numancia is natuurlijk in Barcelona he .
Je snapt wat ik bedoel
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:37:44 #121
121310 venomsnake
El Saltador
pi_62156309
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:36 schreef Palau het volgende:
Ik heb gisteren de wedstrijd live in Camp Nou gezien en het was geweldig.
* venomsnake jaloers is...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 21:41:46 #122
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62158315
Wat een gaar kapsel heeft Iniesta Waar was Hleb heeft ie een blessure oid.? Barrrrrrrrrrrrrrrcelona speelde heerlijk!
pi_62161925
Hleb ligt er al even uit helaas.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Trouwste user 2022 maandag 6 oktober 2008 @ 04:45:11 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_62164086
Mooie overwinning

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62259981
quote:
Barcelona wil om tafel met Eto'o
Geschreven op donderdag, 9 oktober om 14:18

Dat het vreemd kan lopen in de voetbalwereld ondervindt Samuel Eto’o aan den lijve. De spits werd deze zomer nog verzocht om een andere club te zoeken, maar enkele weken later wilde Barcelona hem toch behouden. Nu wil de Catalaanse grootmacht zelfs spoedig om tafel met de Afrikaan om te praten over een nieuw contract.


De huidige verbintenis van Eto’o loopt tot medio 2010 en bevat een afkoopsom van 150 miljoen euro. Het management van de spits heeft al meerdere malen aangedrongen bij het bestuur van Barcelona om dit bedrag te verlagen tot een meer realistisch getal. De pogingen van het management hebben tot argwaan geleid bij Barça.

Bestuursleden van de club vermoeden dat Eto’o reeds een aanbieding heeft ontvangen van een niet nader bekende vereniging. Deze club zou de spits in 2009 voor een realistisch bedrag willen overnemen of een jaar later transfervrij willen contracteren. Barcelona wil hier graag een stokje voor steken en het oorspronkelijke contract van Eto’o verlengen en opwaarderen, zo meldt Catalunya Ràdio.

De 27-jarige Eto’o beleeft een merkwaardig voetbaljaar. De spits kreeg deze zomer evenals Ronaldinho en Deco te horen dat hij mocht vertrekken, maar waar zijn ploeggenoten elders onderdak vonden daar bleef Eto’o in Camp Nou. De Afrikaan overtuigde zijn nieuwe coach Josep Guardiola, mocht bij de selectie blijven en scoort er in het nieuwe seizoen weer lustig op los. De teller staat na zes competitiewedstrijden al op vijf doelpunten. Afgelopen weekend scoorde hij twee keer tegen Atlético Madrid (6-1).
Slimme zet
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62260119
.
Goed nieuws..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62306804
Top. Ook goed voor het vertrouwen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:09:17 #128
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_62416025
Barcelona - Getafe, ik ga er heen. Kaarten gekocht via m'n afdelingshoofd die een clubkaart heeft. De man gaat zelf vanzelfsprekend naar Barça - Real Madrid, maar Getafe vind ik mooi genoeg. Heb er wel zin in, nog een maandje!
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_62586905
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:46:19 #130
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62588254
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:09 schreef MFPascal het volgende:
Barcelona - Getafe, ik ga er heen. Kaarten gekocht via m'n afdelingshoofd die een clubkaart heeft. De man gaat zelf vanzelfsprekend naar Barça - Real Madrid, maar Getafe vind ik mooi genoeg. Heb er wel zin in, nog een maandje!
Daar was ik vorig jaar. Wat een kutwedstrijd was dat .
pi_62600033
Wat een wedstrijd weer
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_62600892
Na de slechte wedstrijd tegen Bilbao weer een goed resultaat, mooi!
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_62678435
Waarom speelt Barcelona maar één helft goed? . Tegen Basel kon het dubbele cijfers worden, maar vielen er geen goals na de 0-5 en nu tegen Almeria staat na 37 minuten (!) al de 5-0 eindstand op het bord.

Wel geweldig natuurlijk . We scoren er op los! En de negende zege op rij.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62679912
Barca... wat een reeks. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Hulde!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_62683582
Wanneer komt die tegenslag nu eens?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_62683907
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 23:51 schreef RayMania het volgende:
Waarom speelt Barcelona maar één helft goed? . Tegen Basel kon het dubbele cijfers worden, maar vielen er geen goals na de 0-5 en nu tegen Almeria staat na 37 minuten (!) al de 5-0 eindstand op het bord.
Ze namen duidelijk wat gas terug naar die 5-0 voorsprong, maar ze speelden tot die 5-0 ook wel in een verschikkelijk hoog tempo. Het zijn drukke weken dus eigenlijk is het ook niet zo heel gek dat je het met 5-0 op het scorebord wat rustiger aan gaat doen.
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:10 schreef WeebI het volgende:
Wanneer komt die tegenslag nu eens?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Trouwste user 2022 zondag 26 oktober 2008 @ 15:18:17 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_62689556
Mooie uitslag

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62704551
Mooi de 5-0, maar jammer dat ze niet doorgezet hebben.

Vond trouwens nog een foto van afgelopen zomer, 2008-2009 Campionat de Lliga moet er ook maar bijkomen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62788451
De volgende spelers van Barcelona zijn genomineerd voor FIFA World Player 2008:

Samuel Eto'o (Kameroen, Barcelona),
Andrés Iniesta (Spanje, Barcelona)
Lionel Messi (Argentinië, Barcelona),
Xavi (Spanje, Barcelona)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62858683
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:07 schreef venomsnake het volgende:
De volgende spelers van Barcelona zijn genomineerd voor FIFA World Player 2008:

Samuel Eto'o (Kameroen, Barcelona),
Andrés Iniesta (Spanje, Barcelona)
Lionel Messi (Argentinië, Barcelona),
Xavi (Spanje, Barcelona)
Eto'o alsnog? Dat had ik niet verwacht. De rest natuurlijk als verwacht, vooral door de prestaties bij Spanje en Argentinië. Ik denk dat er wel iemand in de top drie eindigt, achter Ronaldo.

Vanavond uit tegen Malaga.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62870923
Ja, Ronaldo zal wel winnen inderdaad.
Ik zou Messi graag zien winnen, in mijn ogen is dat de beste speler van de wereld.

Maar goed, gewonnen vanavond.

Al heb ik de wedstrijd niet gezien vanwege een iets minder leuke wedstrijd..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 5 november 2008 @ 09:47:04 #142
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_62961980
Gisteren was volgens mij echt slecht, ik kijk Sport1 via de schotel en dan heb je dus niet die meerdere kanalen die je via kabel en digitale tv wel hebt, beetje jammer. Maarja, toen ik die korte samenvatting zag wist ik dat ik weinig had gemist. Wel zwaar klote trouwens dat Iniesta er nu weer 6 weken uit ligt en waarschijnlijk niet kan deelnemen aan El Clásico. Vorig jaar mistten we in die eerste wedstrijd tegen Real Madrid Messi en nu weer een andere belangrijke speler. Verdomme. En ik kan hem nu ook niet zien spelen over 2 weken...
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
  woensdag 5 november 2008 @ 11:08:53 #143
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62964076
Toppertje gisteren
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 5 november 2008 @ 11:48:09 #144
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62965098
Ik vind het wel jammer dat Barca relatief weinig spelers heeft die mij aanspreken. Je hebt de 11 basisspelers, Bojan en Hleb. Daarna houdt het voor mij een beetje op eigenlijk...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_62965484
Iniesta
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63000534
quote:
“My dream is retire at Barça”

Xavi Hernández is hopeful that negotiations over his new contract at Camp Nou go well and is confident that an agreement will be reached soon to keep him at the club for the next few years.

The Catalan playmaker is one of Pep Guardiola’s key men and on Wednesday he spoke to the press about his desire to remain with Blaugrana as talks continue over an extension to his current deal, which expires in June 2010. “I am sure that we will reach an agreement because we both want it to happen,” he explained. “I have always said that I want to stay here. My dream is retire at Barça.”

Pep Guardiola has said that keeping Xavi at the club was non-negotiable and the midfielder thanked the coach for his words. “I have always felt comfortable and highly valued by the club,” he continued. “At no time have they said that they want to sell me.”

www.fcbarcelona.cat
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63001402
Xavi in een ander shirt kan natuurlijk ook niet.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_63001473
Inderdaad. Xavi is een echte man van de club. Topvoetballer ook.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_63002411
Inderdaad, zou er ook niet aan moeten denken dat hij ergens anders gaat voetballen.
Hij ontwikkelt zich trouwens nog steeds, ik vind hem steeds beter gaan spelen, meer dreiging naar de goal ook.

Toch een jongen uit de eigen opleiding.. Vind het dan ook mooi dat Pep weer jongens uit Barça B kansen geeft momenteel.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63025821
quote:
Barcelona kan maar moeilijk de gedachten afhouden van het ‘geniale’ middenveld Xavi-Iniesta-Fàbregas. De twee eerstgenoemde verdienen hun brood reeds bij de Catalaanse topclub, maar om laatstgenoemde over te nemen van Arsenal is Barça bereid om ver te gaan. Naar verluidt bereiden de Azulgrana een bod van 37 miljoen euro voor op de Spaans international, die zijn jeugdopleiding doorliep in de cantera van diezelfde club. (Diverse Spaanse media)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:40:08 #151
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_63033830
Achterlijk bedrag voor een speler die simpelweg gestolen is door Arsenal, maargoed de man is het wel waard. Ik zie hem graag komen. En Xavi is een held.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:58:55 #152
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_63034387
Als je hem voor 37 miljoen op kan halen moet je dat natuurlijk meteen doen.
pi_63069495








"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 9 november 2008 @ 16:44:38 #154
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_63077874
Het was weer genieten gisteren. Begon wel met een domper doordat Madrid door 2 onterechte penals toch nog met 3 punten naar huis is gegaan...
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
  Trouwste user 2022 maandag 17 november 2008 @ 06:54:38 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_63280495
Perfect weekend

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63584365
Lekker programma de komende weken:

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63584519
zolang er geen blessures bij komen is het prima. CL B-elftal opstellen lijkt me ook verstandig.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63596868
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Nog even terugkomend op dit gerucht. Ik zie het nog best gebeuren ook. Cesc weet zelf ook dat het vooruitzicht op prijzen bij Arsenal ook dit seizoen weer niet rooskleurig eruit ziet. En gelijk heeft ie.

Maar een middenveld met Iniesta-Xavi en Cesc: absolute top. Beter dan dit tref je ook nergens aan.
quote:
'FC Barcelona op de markt voor linksback Belhadj'

Sportweek

Nadir Belhadj is een potentiële winteraankoop van FC Barcelona. Dagblad Sport schrijft dat de linksback de defensieve opties van trainer Josep Guardiola moet verruimen.

Belhadj (26) wordt dit seizoen door Portsmouth gehuurd van RC Lens. De in Frankrijk geboren Algerijn speelde tot afgelopen zomer zijn hele loopbaan in Frankrijk. Een dienstverband bij Olympique Lyon tussen 2006 en begin 2008 mislukte.

FC Barcelona moet het dit seizoen vaak stellen zonder de blessuregevoelige Eric Abidal, normaliter de eerste keus voor de positie van linkervleugelverdediger. (MA)
Hoe kom je er toch op.
pi_63598994
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Maar een middenveld met Iniesta-Xavi en Cesc: absolute top. Beter dan dit tref je ook nergens aan.
Het mooiste is dat het allemaal spelers uit de eigen opleiding zijn. .

Maar zou wel een enorme aderlating voor Arsenal zijn.
Als Arsenal zijnde had ik hem zeker niet in de winter verkocht.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63599261
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]


Maar een middenveld met Iniesta-Xavi en Cesc: absolute top. Beter dan dit tref je ook nergens aan.
Zeg dat maar niet tegen een Liverpool-fan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63599949
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 17:12 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Zeg dat maar niet tegen een Liverpool-fan.
Liverpool kan daar absoluut niet aan tippen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63600259
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 17:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Liverpool kan daar absoluut niet aan tippen.
Tegen een Liverpool-fan, zei ik

Maar ik denk dat het allemaal niet zo heel veel scheelt aan de top. Liverpool heeft een uitgedacht middenveld, en zal dus niet zomaar overlopen worden door dat trio. Vice versa evenmin natuurlijk.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63601354
Het Liverpool middenveld heeft zeker kwaliteit maar is niet beweeglijk genoeg in mijn. Ik reken dan de flankspelers als aanvallers. Statige boel.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63615606
Xavi gaat bijtekenen tot 2014 volgens Sport.es, gister zijn speler en club tot een akkoord gekomen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63631513
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63631668
Geil
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63633456
Henry begint ook weer aardig te ballen gelukkig.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63634008
Inderdaad, die speelde prima. Paar mooie acties en dito voorzetten. Werkt bovendien erg hard.
Ook mooi die vreugde bij het eerste doelpunt van Messi, alle spelers incl wissels compleet uit de plaat.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63644345
quote:
Op zondag 30 november 2008 01:26 schreef _Mike_ het volgende:
Henry begint ook weer aardig te ballen gelukkig.
Fijn om te horen. Henry blijft een held.

De eerste stap is in ieder geval gezet door Barca in een drukke periode.
pi_63644859
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 17:12 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Zeg dat maar niet tegen een Liverpool-fan.

Pff Chelsea's middenveld is beter dan die van Pool

En mooie overwinning op Sevilla
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  Trouwste user 2022 maandag 1 december 2008 @ 14:58:35 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_63668764
Volgende week staan ze op 9 punten

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63677692
In de Copa tegen Atlético!
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_63815403


"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 7 december 2008 @ 00:04:26 #175
15600 BB-King
Long live the King!
pi_63815446
Barca is weer terug dunkt me.

Toch jammer dat ik voor Madrid moet zijn omdat daar alle Nederlanders spelen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_63815531
Voor Real moet zijn? !
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 7 december 2008 @ 00:14:42 #177
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63815610
Haha, Henry lekker bezig geweest zeg.
pi_63816874
Is de interesse in Agüero nou echt serieus?

55 miljoen volgens Sierd.
pi_63816887
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:04 schreef BB-King het volgende:
Barca is weer terug dunkt me.
Ja ze voetballen sinds vorige week weer de sterren van de hemel
pi_63816893
quote:
Op zondag 7 december 2008 01:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Is de interesse in Agüero nou echt serieus?

55 miljoen volgens Sierd.
Geen idee.. Argentijnse kranten melden dat.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63816917
Sowieso zijn binnenlandse transfers niet mogelijk in de winterstop toch?
pi_63816941
Het gaat over een transfer in de zomerstop..
Die 55 miljoen is de afkoopsom die in zijn contract staat.
Ik denk eigenlijk niet dat Barcelona 55 miljoen gaat betalen om eerlijk te zijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63816984
Geweldige voetballer, maar wie zou hij moeten vervangen dan?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63817033
Geen idee.

Misschien zoiets:

--------------Yaya----------------
-------Xavi----------Iniesta--------
-Messi--------Eto'o--------Kun--
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63817056
Dat ze 55 miljoen tafel neerleggen lijkt me ook niet echt typisch Barca.

Zoals Mike zegt een fantastische voetballer maar ik zie nu niet echt noodzaak om een aanvaller aan te trekken. De selectie is gewoon top, op vrijwel iedere positie.
pi_63817179
Ach ja.. Ik geloof er ook weinig van. Maar je weet nooit wie er komende zomer vertrekken.
Maar hij is nu in ieder geval helemaal niet nodig, met Henry, Iniesta, Bojan en Hleb heb je genoeg spelers die daar kunnen spelen momenteel.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63817275
Daarom. Eerst maar lekker blijven genieten van het heden en mochten er spelers gaan vertrekken dan zullen er wel weer verstandige aankopen komen.

Suarez bijvoorbeeld. ( )

Welterusten
pi_63817328
Inderdaad, weltrusten dames
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63817350
.
* venomsnake ook onder de dekens kruipt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Trouwste user 2022 zondag 7 december 2008 @ 16:35:44 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_63826711
Mooie overwinning

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63826756
Goed bezig !
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_63826766
Hoop dat Arsenal 1e in de poule wordt want ik wil nog niet tegen Barca spelen.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_63828363
quote:
Barcelona ontvangt Shakhtar met B-garnituur

Coach Josep Guardiola kan zich met zijn Barcelona optimaal gaan voorbereiden op ‘El Clásico’ tegen Real Madrid. De Catalanen wonnen zaterdag op overtuigende wijze van Valencia (4-0), en zullen het aankomende dinsdag met een B-elftal gaan doen in de Champions League-wedstrijd tegen Shakhtar Donetsk. Guardiola maakte bekend dat hij tijdens het thuisduel met de Oekraïners geen beroep zal doen op een achttal basisspelers. Daniel Alves, Carles Puyol, Rafael Márquez, Yaya Touré, Lionel Messi, Xavi, Thierry Henry en Victor Valdés zullen er allen niet bij zijn wanneer de Oost-Europeanen Camp Nou aandoen. Barcelona zelf is al geplaatst voor de volgende ronde.

Volgende week zaterdag wacht de beladen thuiswedstrijd met eeuwige rivaal Real Madrid. Het team van Bernd Schuster heeft momenteel negen punten minder dan de concurrent uit Catalonië, maar krijgt zondagavond in eigen huis tegen Sevilla de kans om dat aantal terug te brengen tot zes.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63830261
Dat dit topic zo traag loopt. Nog altijd die TT van dat toernooitje.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_63830313
Gaat overigens een gerucht dat Bojan voor een jaar aan Ajax verhuurd word omdat Ajax aanvallend speelt en Gabri en Oleguer er al zitten.

Ik geloof er overigens geen zak van.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63830324
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nog altijd die TT van dat toernooitje. de oprichter van FC Barcelona
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63830349
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:09 schreef _Mike_ het volgende:
Gaat overigens een gerucht dat Bojan voor een jaar aan Ajax verhuurd word omdat Ajax aanvallend speelt en Gabri en Oleguer er al zitten.

Ik geloof er overigens geen zak van.
Dat gerucht was er in de zomer al. No way Jose.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Trouwste user 2022 zondag 7 december 2008 @ 20:00:44 #198
7889 tong80
Spleenheup
pi_63831425
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat dit topic zo traag loopt. Nog altijd die TT van dat toernooitje.
Camper blijft natuurlijk wel een legende

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63842931
Wordt een leuke match komend weekend!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_63843997
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:10 schreef venomsnake het volgende:

[..]




Dat wist ik dus echt niet
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_63844613
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]



Dat wist ik dus echt niet
Zo'n naam moet toch ergens vandaan komen, dus zo moeilijk in te koppen was die niet lijkt me
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 8 december 2008 @ 13:13:40 #202
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63849089
Morgen de wedstrijd kijken, en zaterdag ook

Talenten morgen
  maandag 8 december 2008 @ 16:33:09 #203
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63854554
Godver... Mijn hart bloedt, ik had in Camp Nou moeten zitten dit weekend. Had kaarten kunnen hebben, maar ik kreeg het niet geregeld (ivm andere verplichtingen etc). Even verlekkeren aan foto's van vorige jaren dan maar

Uitzicht als ik naar rechts keek (2007):


Ik kon het gras ruiken (2006, Gabri loopt rechts trouwens warm):


Ronaldinho warmt op (2006):


[ Bericht 63% gewijzigd door Omnifacer op 08-12-2008 16:46:55 ]
pi_63854969
Bojan komt dus naar Amsterdam, slimme keuze van hem!
  maandag 8 december 2008 @ 16:56:48 #205
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63855202
Bron?
pi_63855250
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:56 schreef Omnifacer het volgende:
Bron?
Een ingestuurde brief van een Sport lezer.

Anyway, mooie foto's Omni
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 8 december 2008 @ 17:03:19 #207
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63855395
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:33 schreef Omnifacer het volgende:
Godver... Mijn hart bloedt, ik had in Camp Nou moeten zitten dit weekend. Had kaarten kunnen hebben, maar ik kreeg het niet geregeld (ivm andere verplichtingen etc). Even verlekkeren aan foto's van vorige jaren dan maar

Uitzicht als ik naar rechts keek (2007):
[ afbeelding ]

Ik kon het gras ruiken (2006, Gabri loopt rechts trouwens warm):
[ afbeelding ]

Ronaldinho warmt op (2006):
[ afbeelding ]
Dat is de hoogste ring ?
En hoeveel hoger zal die zijn als de 2e ring in de kuip?

volgend jaar er naar toe
  maandag 8 december 2008 @ 17:08:36 #208
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63855533
Huiswerk
quote:
Cant del Barça

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord
estem d'acord
una bandera ens agermana

Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom que el sap tothom

BARÇA, BARÇA, BARÇA !!

Jugadors
seguidors
tots units fem força
són molts anys plens d'afanys
són molts gols que hem cridat
i s'ha demostrat, s'ha demostrat
que mai ningú no ens podrà tòrcer

Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom que el sap tothom

BARÇA, BARÇA, BARÇA !!
quote:
Dat is de hoogste ring ?
En hoeveel hoger zal die zijn als de 2e ring in de kuip?

volgend jaar er naar toe
Je hebt 3 ringen, en ik zat halverwege de derde. Hoeveel hoger dan de tweede ring in de Kuip? Moeilijk te zeggen, ik denk 1,5 keer zo hoog!

Welke wedstrijd ga je?
  maandag 8 december 2008 @ 17:39:34 #209
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63856245
quote:
Op maandag 8 december 2008 17:08 schreef Omnifacer het volgende:
Huiswerk
[..]


[..]

Je hebt 3 ringen, en ik zat halverwege de derde. Hoeveel hoger dan de tweede ring in de Kuip? Moeilijk te zeggen, ik denk 1,5 keer zo hoog!

Welke wedstrijd ga je?
tegen gion denk.
ergens in feb 8 ofzo
  Trouwste user 2022 maandag 8 december 2008 @ 22:54:43 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_63864360
Vriend van me was bij een kampioenswedstrijd van Barca in Camp Nou. Hij vertelt er nog steeds hartstochtelik over.

Omnifacer mooie foto's

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63864525
Ik zit midden april in Barcelona. Even hopen dat ze dan kampioen winnen, heb ik een feestje erbij
  dinsdag 9 december 2008 @ 00:00:40 #212
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63866499
Vorig jaar was ik er met mijn pa en twee vrienden, in het weekend van Barca - Real. Zaten we vrijdags in een tapasbar, en omdat ik een beetje Catalaans spreek en geen Castillaans bestelde ik dus 'truita' in plaats van tortilla en fromatxe in plaats van queso. Werd er zo'n obertje ineens superpissig. Naja, het zal wel dachten wij. Echt een zuur, oud mannetje. Lang laten wachten op bestellingen, steeds mijn Catalaans in het Castillaans vertalen, U kent het.

Gaan we na de 0-1 nederlaag op zondag vanuit het stadion weer naar die tapasbar, loopt datzelfde kereltje ineens met een heel misselijke grijns rond. Sprak natuurlijk geen woord Engels, ging hij zijn witte overhemd demonstreren en 'Blanco! Madrid!' roepen, tot drie keer toe. Vriendelijk als wij zijn, lieten we het maar gaan. Op een gegeven moment ben je die treiterij toch beu, dus ik zei vriendelijk tegen die oude zuurpruim, na het afrekenen: 'Aqui es Catalunya, cabron! Ves a emprenyar ta mare!'.

K-W-A-A-D dat die azijnpisser werd. Ineens verstond hij wel Catalaans. Baas erbij geroepen, alles. We mochten wat hem betreft nooit meer binnen. Gelukkig was zijn baas wat milder, hij begreep ons punt wel een beetje. We mochten wat hem betreft nog een keer iets komen drinken, op zijn kosten. Een ware Catalaan.

Barcelona
Catalunya
Fromatxe
pi_63867676
Haha, mooi verhaal .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 10 december 2008 @ 23:56:06 #214
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63921575
Volgende tegenstander in de CL wordt Arsenal, Chelsea, Inter of Olympique Lyon. Pick your poison.

Olympique Lyon op papier de minst lastige, maar Barcelona - Arsenal zou wel weer leuk zijn.
pi_63921662
Barca - Arsenal. Een kraker.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_63922410
Doe Inter maar .

Maar het zal Chelsea wel weer worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 11 december 2008 @ 12:16:54 #217
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63929897
Ik opteer voor Lyon. Ik kom liever gewoon zo ver mogelijk
pi_63930321
oud mannetje ftw
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_63949683
Busquets heeft een contract getekend t/m 2013
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63949705
Best wel veel zin in zaterdag.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63949758
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:08 schreef _Mike_ het volgende:
Best wel veel zin in zaterdag.
Ik ook, wedstrijd zit al de hele week in mijn hoofd!
Ik ben ook nog jarig zaterdag, maar ik zorg ervoor dat iedereen om 22.00 de deur uit is .
Vier het wel een andere keer. Of gewoon niet natuurlijk..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63949778
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:10 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik ook, wedstrijd zit al de hele week in mijn hoofd!
Ik ben ook nog jarig zaterdag, maar ik zorg ervoor dat iedereen om 22.00 de deur uit is .
Vier het wel een andere keer.

Oprotten uit mijn huis Barça moet zo spelen !!111
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63949810
Ja, en ik meen dat dan bloedserieus .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63949903
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:08 schreef _Mike_ het volgende:
Best wel veel zin in zaterdag.
Vertel mij wat.



Welterusten.
pi_63949919

Inderdaad, slaapze
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63983555
quote:
'20 miljoen voor El Hamdaoui'

AMSTERDAM - In de Spaanse media wordt gemeld dat de interesse van Barcelona voor topschutter Mounir El Hamdaoui binnenkort concreet wordt. De club zou een bod van dik 20 miljoen voorbereiden op de spits van AZ. El Hamdaoui heeft dit seizoen in dertien wedstrijden al veertien keer gescoord.

telegraaf
Pfffff, aub niet zeg.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63983582
El Hypedaoui
pi_63983594
Eto'o kijk maar uit, El Hamdaoui komt eraan.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63983602
En anders speelt ie Hleb, Henry, Bojan of Messi wel uit de basis !!!!!!!!
pi_63984013
Sowieso Hamlap

Anyhow congrats Venom!



Barçaaaaaaaaaaaaaa
pi_63984097
.

Thanks Cyber.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63984198
Maar 20 miljoen...

Leg er dan wat miljoenen bij en haal dan Arshavin zou ik zeggen. Duidelijk meer een speler voor dit elftal.
pi_63984293
Ik kan me ook haast niet voorstellen dat ze hem daadwerkelijk gaan kopen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63984543
Barça kan Inter, Chelsea, Arsenal of Olympique loten in de Champions League .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63985272
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:55 schreef RayMania het volgende:
Barça kan Inter, Chelsea, Arsenal of Olympique loten in de Champions League .
Zal Chelsea wel weer worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63985310
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Pfffff, aub niet zeg. [ afbeelding ]
Tis ook een onzin bericht, hier stond niks over gemeld in Sport of Mundo Deportivo. En de televaag beweerd dat "Spaanse media" het melden
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_63985345
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:38 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zal Chelsea wel weer worden.
Of Mourinho weer.

Hoe is die Guardiola in psychologische oorlogsvoering?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63985446
Doe Olympique dan maar.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63985455
Ik heb niet het idee dat Guardiola aan dat soort oorlogsvoering doet. Hij blijft tot nu toe erg kalm en realistisch. Zo van: "ik doe niet mee aan al die grootpraat, je kunt in het voetbal van elk team verliezen. We moeten hard werken en dan zien we wel wat het wordt."

Ik hou daar wel van. Ik heb een hekel aan grootspraak en praatjesmakers.
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:40 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Tis ook een onzin bericht, hier stond niks over gemeld in Sport of Mundo Deportivo. En de televaag beweerd dat "Spaanse media" het melden
Zag het ook al niet staan.
Lijkt me ook dikke onzin hoor. meer dan 20 miljoen aan hem uitgeven terwijl Bojan ook nog bij Barcelona rondloopt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63985514
Waarom? Als je team gewoon heel erg goed is zoals Barca momenteel moet je dat gewoon uitspreken, net als dat fans mogen verwachtten dat Barca veel wedstrijden wint. Erg nederlands om niet uit te mogen spreken wanneer je gewoon de beste bent!
pi_63985547
Ik hou daar niet van. Laat dat maar aan Madrid over..
Bovendien is Barcelona nog geen kampioen, dus het is wat voorbarig om te roepen dat je de beste bent.
Eerst maar eens proberen om van Madrid te winnen vanavond.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63985632
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:49 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb niet het idee dat Guardiola aan dat soort oorlogsvoering doet. Hij blijft tot nu toe erg kalm en realistisch. Zo van: "ik doe niet mee aan al die grootpraat, je kunt in het voetbal van elk team verliezen. We moeten hard werken en dan zien we wel wat het wordt."

Ik hou daar wel van. Ik heb een hekel aan grootspraak en praatjesmakers.
Mwa, Guardiola zei deze week wel dat hij Iniesta ging oproepen voor deze wedstrijd (m.a.w. Juande Ramos nog wat breinbrekers bezorgen, uiteindelijk is Iniesta niet opgeroepen)
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_63985639
Ik begrijp je wel hoor, maar als je prestaties levert zoals Barca ze levert de afgelopen weken dan mag je daar terecht trots op zijn en dit ook gewoon verkondigen, die underdogrol is nergens voor nodig. Gewoon uitgaan van eigen kracht en winnen van een Madrid dat gewoon heel matig loopt.
pi_63985787
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik begrijp je wel hoor, maar als je prestaties levert zoals Barca ze levert de afgelopen weken dan mag je daar terecht trots op zijn en dit ook gewoon verkondigen,
Ja tuurlijk, dat ben ik met je eens. Maar dat is wat anders dan roepen dat je de beste bent.
Zo werden er nu vragen aan Guardiola gesteld in de trant van: "hoeveel denkt u dat het wordt? 5-0 of 6-0"

Daar antwoorde hij gewoon heel realistisch op, iets van: "Madrid blijft een levensgevaarlijke ploeg en is gewoon de kampioen van Spanje momenteel. Dat ze veel blessures hebben doet er niet toe, ze hebben nog steeds veel kwalitiet. We zullen enorm hard moeten weken voor een resultaat, zulke grote uitslagen zijn nog altijd een uitzondering, met 1-0 zijn we ook tevreden"

Kijk, je kunt wel hoog van de daken gaan schreeuwen en bijzonder arrogant gaan doen. Maar als je dan met 0-2 op je plaat gaan sta je echt gigantisch voor lul. Zeker als je het afgelopen jaar helemaal niets gewonnen hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63985910
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, dat ben ik met je eens. Maar dat is wat anders dan roepen dat je de beste bent.
Zo werden er nu vragen aan Guardiola gesteld in de trant van: "hoeveel denkt u dat het wordt? 5-0 of 6-0"

Daar antwoorde hij gewoon heel realistisch op, iets van: "Madrid blijft een levensgevaarlijke ploeg en is gewoon de kampioen van Spanje momenteel. Dat ze veel blessures hebben doet er niet toe, ze hebben nog steeds veel kwalitiet. We zullen enorm hard moeten weken voor een resultaat, zulke grote uitslagen zijn nog altijd een uitzondering, met 1-0 zijn we ook tevreden"

Kijk, je kunt wel hoog van de daken gaan schreeuwen en bijzonder arrogant gaan doen. Maar als je dan met 0-2 op je plaat gaan sta je echt gigantisch voor lul. Zeker als je het afgelopen jaar helemaal niets gewonnen hebt.
Dat slaat inderdaad nergens op en wie erop rekent dat Barca Real wel eventjes oprolt met 6-0 spoort ook compleet niet . Ik reken overigens vanavond wel op winst van Barca en het moet denk ik ook wel heel gek lopen wil Barca onderuit gaan. Precies wat je zegt, 1-0 is goed alles daarboven uitstekend.
pi_63985981
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, dat ben ik met je eens. Maar dat is wat anders dan roepen dat je de beste bent.
Zo werden er nu vragen aan Guardiola gesteld in de trant van: "hoeveel denkt u dat het wordt? 5-0 of 6-0"

Daar antwoorde hij gewoon heel realistisch op, iets van: "Madrid blijft een levensgevaarlijke ploeg en is gewoon de kampioen van Spanje momenteel. Dat ze veel blessures hebben doet er niet toe, ze hebben nog steeds veel kwalitiet. We zullen enorm hard moeten weken voor een resultaat, zulke grote uitslagen zijn nog altijd een uitzondering, met 1-0 zijn we ook tevreden"

Kijk, je kunt wel hoog van de daken gaan schreeuwen en bijzonder arrogant gaan doen. Maar als je dan met 0-2 op je plaat gaan sta je echt gigantisch voor lul. Zeker als je het afgelopen jaar helemaal niets gewonnen hebt.
Psychologische oorlogsvoering is natuurlijk wel wat meer dan alleen wat arrogante uitspraken doen.

Als Barca Inter loot, gaat Mourinho ongetwijfeld spelletjes spelen in de aanloop.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63986012
Ik hoop eigenlijk dat ze Madrid flink op de broek geven. Ik ben die klote wedstrijden van vorig jaar nog niet vergeten.

Maar goed, als ze winnen ben ik dik tevreden. Dan zet je Madrid op 12 punten.
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:16 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Psychologische oorlogsvoering is natuurlijk wel wat meer dan alleen wat arrogante uitspraken doen.
Dat weet ik, maar ik denk dat Guardiola daar te nuchter voor is.
Maar wie weet zit ik ernaast hoor.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63986097
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:12 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dat slaat inderdaad nergens op en wie erop rekent dat Barca Real wel eventjes oprolt met 6-0 spoort ook compleet niet . Ik reken overigens vanavond wel op winst van Barca en het moet denk ik ook wel heel gek lopen wil Barca onderuit gaan. Precies wat je zegt, 1-0 is goed alles daarboven uitstekend.
Ik reken persoonlijk op 6-0.

Als je al over Sevilla en Valencia heen walst, dan is een gehavend Madrid al helemaal een makkie!
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_63986230
Dat zou mooi zijn. .
Ik geloof dat ik dan helemaal gek wordt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63997279
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63997323
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63997336
12 punten! Woohoo .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 13 december 2008 @ 23:56:45 #253
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63997339
Kat in 't bakkie.
pi_63997438


Nooooit meer uit de basis halen deze gozert. Wat een beest!

Yaya
pi_63997481


"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63997697
Ik ga zo slapen denk ik..
Ik ben bek af van de spanning.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63997894
Jezus, wat een einde.. Pffff
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 14 december 2008 @ 00:37:43 #259
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63998127
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
De doelpunten:

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1857834/

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1857842/

Puyol met een buikschuiver bij de 1-0 van Eto'o
Die knal van Cannavaro. De paal trilt nog steeds na.
pi_63998394
Het was niet best vandaag..met name Messi had het niet maar ach..what the fuck maakt het uit als Real verslagen wordt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63998676
Messi werd gewoon uit de wedstrijd geschopt..

70/30 balbezit. Madrid speelt net als de kleine Primera Division teams.

Volgende week weer 2 krakers:

Villarreal-Barcelona
Madrid-Valencia

Dit kan echt een perfecte maand worden.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_63998696










"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63998842
Doelpunten op Cadena Ser:

1-0 Eto'o

2-0 Messi

Weltrusten
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 14 december 2008 @ 03:13:02 #264
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64000469
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:24 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, wat een einde.. Pffff
En weer heeft Valdés een blanco strafblad.

Het doelsaldo is abnormaal hoog: een gretige aanval gecombineerd met een zeer stugge defensie.

Als alles meezit, voorspel ik een vroeg kanpioenschap. Ik ga daarbij uit van medio april.
pi_64000871
Ook hier maar even neerzetten dan, omdat het hoort:
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 23:53 schreef WeebI het volgende:
Gefeliciteerd Barça-fans. Het voetbal heeft vandaag gewonnen, en dat is niet meer dan terecht.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_64001679
Niemand een gif van Pep toen hij stond te juichen bij de 1-0
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  zondag 14 december 2008 @ 10:05:29 #267
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64001824
Gefeliciteerd met het kampioenschap
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_64002064
quote:
Op zondag 14 december 2008 10:05 schreef Damzkieee het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap
Poeh.. Wel een beetje voorbarig. Je weet nooit wat er nog kan gebeuren. Voor hetzelfde geldt krijgt Barcelona ook nog met zo'n klote blessuregolf te maken.. Maar toegegeven, het staat er enorm goed voor.
quote:
'De titelstrijd is nog lang niet beslist'

Josep Guardiola was zaterdagavond na afloop van zijn eerste Clásico als trainer een tevreden man. Door late doelpunten van Samuel Eto'o en Lionel Messi bedraagt de voorsprong van lijstaanvoerder Barcelona op aartsrivaal Real Madrid na vijftien speeldagen al twaalf punten. "De overwinning is verdienstelijk", vond de Catalaan, die ook lovende woorden over had voor de tegenstander. "Real Madrid blijft Real Madrid. Vooral hun verdediging verdient na vanavond een pluim."

Guardiola weigerde de termen makkelijke wedstrijd in de mond te nemen. "Dit is een duel op zich. Ondanks de vele blessures bij Real hadden zij een uitstekend elftal op de been gebracht. Daar heb ik veel respect voor en daarom is onze zege zonder meer verdienstelijk te noemen. Na rust hebben we uitstekend gespeeld en zijn we erin geslaagd om hun tegenaanvallen onschadelijk te maken. We hebben opnieuw een duel gewonnen, een bijzonder belangrijk duel, maar het is één van de 38 wedstrijden."

Ondanks de ruime marge op de gehate vijand uit de hoofdstad wil Guardiola dat zijn ploeg met beide benen op de grond blijft. "We hebben negen punten meer dan Villarreal en dat kunnen er morgen (zondag, red.) zes zijn. We hebben pas vijftien competitieduels gespeeld en ik ga er alles aan doen om dat iedereen duidelijk te maken. We hebben nog een lange weg te gaan. Ik weet wat het is als Osasuna of Racing Santander op bezoek komt. Tegenwoordig zijn alle wedstrijden moeilijk. De ruime marge betekent gewoon dat we dit seizoen relatief goed bezig zijn. Real is niet de enige concurrent en bovendien zijn we nog op drie fronten actief."

Juande Ramos
De nieuwbakken oefenmeester van Real Madrid was niet te spreken over zijn eerste nederlaag in dienst van de regerend landskampioen. "Het resultaat is op basis van datgene wat er op het veld gebeurt is zonder meer overdreven te noemen", sprak Ramos na afloop op de persconferentie. "Toen het nog 0-0 stond waren wij dichter bij een overwinning. Mijn spelers hebben er alles aan gedaan om hier te winnen. Ondanks de vele afwezigen hebben we een uitstekende indruk achtergelaten. Het is jammer dat de kansen niet werden benut, maar dat is nu eenmaal voetbal."

Ramos hechtte weinig waarde aan de achterstand van twaalf punten. "In het voetbal moet je van wedstrijd naar wedstrijd kijken. Natúúrlijk is het een forse achterstand, maar de competitie is nog lang. Barcelona heeft tot dusverre uitstekend gespeeld, maar het kan nog alle kanten op. Bovendien zijn zij nog op drie fronten actief. Dat kan in maart en april voor aanzienlijk meer belasting zorgen." Rond het afhaken van Wesley Sneijder gaf Ramos aan 'dat er risico's moesten worden genomen'.


Volgens Raúl is de achterstand van twaalf punten 'aanzienlijk'. De aanvoerder van de Koninklijke is echter van mening dat de strijd om de landstitel nog lang niet is gestreden. "We zijn er niet in geslaagd om de kansen die we kregen te benutten", vertelde de aanvaller na afloop. "En dat waren zeker niet de minste kansen. Ondanks de nederlaag vertrekken we toch met een tevreden gevoel. Barcelona zette ons continu onder druk en scoorde op basis daarvan. We geven de moed echter niet op. Het kampioenschap is nooit al na vijftien speeldagen beslist."

Eto'o
Al drie jaar lang wachtte Samuel Eto'o op een treffer tegen zijn voormalig werkgever. Nadat hij vanaf elf meter er niet in slaagde om Iker Casillas te verschalken was hij negen minuten voor het einde verantwoordelijk voor de openingstreffer. Het was zijn achtste doelpunt tegen de Madrilenen, vier als speler van Real Mallorca en vier als speler voor zijn huidige club. Raúl slaagde er daarentegen niet om een negatieve reeks in het Camp Nou te doorbreken. De aanvaller maakte op 13 oktober 1999 zijn laatste doelpunt namens Los Merengues in de Catalaanse voetbaltempel.

"De volgende keer neem ik weer een strafschop", luidde het commentaar van de zelfverzekerde Eto'o. "Ik zou niet weten waarom een andere speler deze taak na vanavond op zich moet nemen." De Afrikaan benadrukte dat de titelstrijd nog niet is gestreden. "Het is opnieuw een overwinning. Weliswaar een belangrijke, maar het zijn drie punten meer. We moeten deze lijn doortrekken. Ik kijk tevreden terug op de wedstrijd. Ik houd er wel van om wedstrijden als deze op welke manier dan ook te winnen."
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 14 december 2008 @ 11:39:51 #269
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_64002733
Nog goed kunnen slapen venomsnake, of giert de adrenaline nog steeds door je lichaam?
pi_64002825
quote:
Op zondag 14 december 2008 11:39 schreef Trancelocator het volgende:
Nog goed kunnen slapen venomsnake, of giert de adrenaline nog steeds door je lichaam?
Ik heb waardeloos geslapen
Uurtje of 5 geslapen, en erg onrustig.

Maar goed, heb alle spaanse media inmiddels gelezen etc..
Vanmiddag is er weer een spannende wedstrijd, Grunn-Twente.

Maar kan een lach nog steeds niet onderdrukken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 14 december 2008 @ 11:53:59 #271
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_64002908
Ik heb ook bagger geslapen. Maar boeiend, het gevoel is goed.

De foto's zijn echt prachtig.
  zondag 14 december 2008 @ 11:54:46 #272
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_64002922
Vette wedstrijd gezien
pi_64003040
Alleen 2 domme gele kaarten die je misschien op kunnen breken in een later stadium.
pi_64003459
Heerlijke uitslag!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 14 december 2008 @ 12:51:40 #275
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_64003858
Wat is dat voor vaag teken bij barca midden op shirt?
pi_64004225
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:02 schreef Chadi het volgende:
Alleen 2 domme gele kaarten die je misschien op kunnen breken in een later stadium.
Precies mijn gedachte op dat moment..vooral na die tweede goal...2 gele kaarten pakken omdat het blijkbaar niet anders gevierd kan worden is gewoon jammer.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64004292
quote:
Toen het nog 0-0 stond waren wij dichter bij een overwinning
pi_64004352
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]


Lachwekkend inderdaad
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64004475
Ze hadden wel die ene kans voor Drenthe natuurlijk en dat was de grootste kans tot aan de penalty dus als je het zo leest klopt het. Verder was het alleen maar eenrichtingsverkeer natuurlijk..Real speelde hetzelfde als Recre een paar weken geleden
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 14 december 2008 @ 14:07:53 #280
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64005592
Staat er al een samenvatting online ?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64007027
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:07 schreef Houniet het volgende:
Staat er al een samenvatting online ?
http://www.videoplayer.hu/videos/play/282280
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_64007215
Feli met het kampioenschap VS.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64074133
quote:
Before staring training on Tuesday, the squad observed a minute’s silence in memory of Barça fan Cristóbal, who has for so many years shown such unconditional support not just for the first team, but for the young hopefuls in the youth teams too. Although they could not attend the funeral, some of the players did go to show their respects to the body.
Prachtig gebaar.

[ Bericht 47% gewijzigd door Cyberia18 op 16-12-2008 23:24:03 ]
pi_64076424
Inderdaad .
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Feli met het kampioenschap VS.
Barcelona is inderdaad Herbstmeister .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64076454
edit
dubbel..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64076992
Dat noemen we toch gewoon winterkampioen
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_64090143
quote:
Op woensdag 17 december 2008 01:07 schreef MoneyTalks het volgende:
Dat noemen we toch gewoon winterkampioen
Dat klinkt alleen so saai.

Ayway, een interview met Henry:
Klik

Vertaald met Google Translate naar het engels..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:20:31 #288
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_64146351
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:56 schreef Trancelocator het volgende:
Volgende tegenstander in de CL wordt Arsenal, Chelsea, Inter of Olympique Lyon. Pick your poison.

Olympique Lyon op papier de minst lastige, maar Barcelona - Arsenal zou wel weer leuk zijn.
OL dus. Niet ongunstig.
pi_64146427
Prima loting wat mij betrefft..

Maar gaat wel lastig worden hoor.. Vooral als Benzema het op zijn heupen krijgt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:25:52 #290
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_64146502
Ach, het is de knockout-fase, dus OL zal weer de gebruikelijke podiumvrees hebben.
pi_64146572
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:34:32 #292
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_64146725
Ja toch? Je zag het tegen Bayern weer. Beide ploegen speelden serieus voor plek 1. En wat doet OL, dat krijgt direct 3 goals om de oren. In de KO-fase zou zoiets natuurlijk funest zijn.

Maar goed, we hadden het dus slechter kunnen treffen. Bijvoorbeeld als onze vrienden uit Madrid.
pi_64146774
Makkie tegen Ol, zeer matig team met matige spelers. Ik verwacht een 5-0 winst thuis en een 2-4 uit.
pi_64146868
Ik zag al een Arsenal - Barca loting aankomen
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:41:23 #295
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_64146933
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zag al een Arsenal - Barca loting aankomen
Ja, het was fifty-fifty op een gegeven moment toch?

*edit: Het kon een fifty-fifty worden tussen Arsenal en Inter.
pi_64147102
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:41 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ja, het was fifty-fifty op een gegeven moment toch?

*edit: Het kon een fifty-fifty worden tussen Arsenal en Inter.
Ja voor Arsenal wel omdat er alleen nog Barca en Roma over waren. En voor Barca Arsenal en Inter ja
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_64147158


Tegen zijn toekomstige club.

Gunstige loting! Dit mag niet veel problemen opleveren.
pi_64147219
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Tegen zijn toekomstige club.
Ik las gister ergens dat hij graag voor Madrid wil spelen in de toekomst..
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:34 schreef Trancelocator het volgende:

Maar goed, we hadden het dus slechter kunnen treffen. Bijvoorbeeld als onze vrienden uit Madrid.
Dat is wel zo.. Voor hetzelfde geld had je Inter, Chelsea of Arsenal geloot.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64147256
Ik wilde net posten dat hij me echt een Real speler lijkt
pi_64147429
Barcelona speelt toch eerst uit vanwege de eerste plek in de groepsfase?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64147485
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik las gister ergens dat hij graag voor Madrid wil spelen in de toekomst..


Wie wil nou voor dat gedrocht uitkomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')