abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63844613
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Dat wist ik dus echt niet
Zo'n naam moet toch ergens vandaan komen, dus zo moeilijk in te koppen was die niet lijkt me
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 8 december 2008 @ 13:13:40 #202
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63849089
Morgen de wedstrijd kijken, en zaterdag ook

Talenten morgen
  maandag 8 december 2008 @ 16:33:09 #203
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63854554
Godver... Mijn hart bloedt, ik had in Camp Nou moeten zitten dit weekend. Had kaarten kunnen hebben, maar ik kreeg het niet geregeld (ivm andere verplichtingen etc). Even verlekkeren aan foto's van vorige jaren dan maar

Uitzicht als ik naar rechts keek (2007):

Ik kon het gras ruiken (2006, Gabri loopt rechts trouwens warm):

Ronaldinho warmt op (2006):

[ Bericht 63% gewijzigd door Omnifacer op 08-12-2008 16:46:55 ]
pi_63854969
Bojan komt dus naar Amsterdam, slimme keuze van hem!
  maandag 8 december 2008 @ 16:56:48 #205
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63855202
Bron?
pi_63855250
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:56 schreef Omnifacer het volgende:
Bron?
Een ingestuurde brief van een Sport lezer.

Anyway, mooie foto's Omni
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 8 december 2008 @ 17:03:19 #207
139407 jorienvdherik
pi_63855395
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:33 schreef Omnifacer het volgende:
Godver... Mijn hart bloedt, ik had in Camp Nou moeten zitten dit weekend. Had kaarten kunnen hebben, maar ik kreeg het niet geregeld (ivm andere verplichtingen etc). Even verlekkeren aan foto's van vorige jaren dan maar

Uitzicht als ik naar rechts keek (2007):
[ afbeelding ]

Ik kon het gras ruiken (2006, Gabri loopt rechts trouwens warm):
[ afbeelding ]

Ronaldinho warmt op (2006):
[ afbeelding ]
Dat is de hoogste ring ?
En hoeveel hoger zal die zijn als de 2e ring in de kuip?

volgend jaar er naar toe
  maandag 8 december 2008 @ 17:08:36 #208
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63855533
Huiswerk
quote:
Cant del Barça

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord
estem d'acord
una bandera ens agermana

Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom que el sap tothom

BARÇA, BARÇA, BARÇA !!

Jugadors
seguidors
tots units fem força
són molts anys plens d'afanys
són molts gols que hem cridat
i s'ha demostrat, s'ha demostrat
que mai ningú no ens podrà tòrcer

Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom que el sap tothom

BARÇA, BARÇA, BARÇA !!
quote:
Dat is de hoogste ring ?
En hoeveel hoger zal die zijn als de 2e ring in de kuip?

volgend jaar er naar toe
Je hebt 3 ringen, en ik zat halverwege de derde. Hoeveel hoger dan de tweede ring in de Kuip? Moeilijk te zeggen, ik denk 1,5 keer zo hoog!

Welke wedstrijd ga je?
  maandag 8 december 2008 @ 17:39:34 #209
139407 jorienvdherik
pi_63856245
quote:
Op maandag 8 december 2008 17:08 schreef Omnifacer het volgende:
Huiswerk
[..]

[..]

Je hebt 3 ringen, en ik zat halverwege de derde. Hoeveel hoger dan de tweede ring in de Kuip? Moeilijk te zeggen, ik denk 1,5 keer zo hoog!

Welke wedstrijd ga je?
tegen gion denk.
ergens in feb 8 ofzo
  Trouwste user 2022 maandag 8 december 2008 @ 22:54:43 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_63864360
Vriend van me was bij een kampioenswedstrijd van Barca in Camp Nou. Hij vertelt er nog steeds hartstochtelik over.

Omnifacer mooie foto's

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63864525
Ik zit midden april in Barcelona. Even hopen dat ze dan kampioen winnen, heb ik een feestje erbij
  dinsdag 9 december 2008 @ 00:00:40 #212
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63866499
Vorig jaar was ik er met mijn pa en twee vrienden, in het weekend van Barca - Real. Zaten we vrijdags in een tapasbar, en omdat ik een beetje Catalaans spreek en geen Castillaans bestelde ik dus 'truita' in plaats van tortilla en fromatxe in plaats van queso. Werd er zo'n obertje ineens superpissig. Naja, het zal wel dachten wij. Echt een zuur, oud mannetje. Lang laten wachten op bestellingen, steeds mijn Catalaans in het Castillaans vertalen, U kent het.

Gaan we na de 0-1 nederlaag op zondag vanuit het stadion weer naar die tapasbar, loopt datzelfde kereltje ineens met een heel misselijke grijns rond. Sprak natuurlijk geen woord Engels, ging hij zijn witte overhemd demonstreren en 'Blanco! Madrid!' roepen, tot drie keer toe. Vriendelijk als wij zijn, lieten we het maar gaan. Op een gegeven moment ben je die treiterij toch beu, dus ik zei vriendelijk tegen die oude zuurpruim, na het afrekenen: 'Aqui es Catalunya, cabron! Ves a emprenyar ta mare!'.

K-W-A-A-D dat die azijnpisser werd. Ineens verstond hij wel Catalaans. Baas erbij geroepen, alles. We mochten wat hem betreft nooit meer binnen. Gelukkig was zijn baas wat milder, hij begreep ons punt wel een beetje. We mochten wat hem betreft nog een keer iets komen drinken, op zijn kosten. Een ware Catalaan.

Barcelona
Catalunya
Fromatxe
pi_63867676
Haha, mooi verhaal .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 10 december 2008 @ 23:56:06 #214
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63921575
Volgende tegenstander in de CL wordt Arsenal, Chelsea, Inter of Olympique Lyon. Pick your poison.

Olympique Lyon op papier de minst lastige, maar Barcelona - Arsenal zou wel weer leuk zijn.
pi_63921662
Barca - Arsenal. Een kraker.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_63922410
Doe Inter maar .

Maar het zal Chelsea wel weer worden.
  donderdag 11 december 2008 @ 12:16:54 #217
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63929897
Ik opteer voor Lyon. Ik kom liever gewoon zo ver mogelijk
pi_63930321
oud mannetje ftw
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_63949683
Busquets heeft een contract getekend t/m 2013
pi_63949705
Best wel veel zin in zaterdag.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63949758
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:08 schreef _Mike_ het volgende:
Ik ook, wedstrijd zit al de hele week in mijn hoofd!
Ik ben ook nog jarig zaterdag, maar ik zorg ervoor dat iedereen om 22.00 de deur uit is .
Vier het wel een andere keer. Of gewoon niet natuurlijk..
pi_63949778
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:10 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik ook, wedstrijd zit al de hele week in mijn hoofd!
Ik ben ook nog jarig zaterdag, maar ik zorg ervoor dat iedereen om 22.00 de deur uit is .
Vier het wel een andere keer.

Oprotten uit mijn huis Barça moet zo spelen !!111
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63949810
Ja, en ik meen dat dan bloedserieus .
pi_63949903
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:08 schreef _Mike_ het volgende:
Vertel mij wat.

Welterusten.
pi_63949919

Inderdaad, slaapze
pi_63983555
quote:
'20 miljoen voor El Hamdaoui'

AMSTERDAM - In de Spaanse media wordt gemeld dat de interesse van Barcelona voor topschutter Mounir El Hamdaoui binnenkort concreet wordt. De club zou een bod van dik 20 miljoen voorbereiden op de spits van AZ. El Hamdaoui heeft dit seizoen in dertien wedstrijden al veertien keer gescoord.

telegraaf
Pfffff, aub niet zeg.
pi_63983582
El Hypedaoui
pi_63983594
Eto'o kijk maar uit, El Hamdaoui komt eraan.
pi_63983602
En anders speelt ie Hleb, Henry, Bojan of Messi wel uit de basis !!!!!!!!
pi_63984013
Sowieso Hamlap

Anyhow congrats Venom!

Barçaaaaaaaaaaaaaa
pi_63984097
.

Thanks Cyber.
pi_63984198
Maar 20 miljoen...

Leg er dan wat miljoenen bij en haal dan Arshavin zou ik zeggen. Duidelijk meer een speler voor dit elftal.
pi_63984293
Ik kan me ook haast niet voorstellen dat ze hem daadwerkelijk gaan kopen..
pi_63984543
Barça kan Inter, Chelsea, Arsenal of Olympique loten in de Champions League .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63985272
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:55 schreef RayMania het volgende:
Barça kan Inter, Chelsea, Arsenal of Olympique loten in de Champions League .
Zal Chelsea wel weer worden.
pi_63985310
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Pfffff, aub niet zeg. [ afbeelding ]
Tis ook een onzin bericht, hier stond niks over gemeld in Sport of Mundo Deportivo. En de televaag beweerd dat "Spaanse media" het melden
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_63985345
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:38 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zal Chelsea wel weer worden.
Of Mourinho weer.

Hoe is die Guardiola in psychologische oorlogsvoering?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63985446
Doe Olympique dan maar.
pi_63985455
Ik heb niet het idee dat Guardiola aan dat soort oorlogsvoering doet. Hij blijft tot nu toe erg kalm en realistisch. Zo van: "ik doe niet mee aan al die grootpraat, je kunt in het voetbal van elk team verliezen. We moeten hard werken en dan zien we wel wat het wordt."

Ik hou daar wel van. Ik heb een hekel aan grootspraak en praatjesmakers.
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:40 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Tis ook een onzin bericht, hier stond niks over gemeld in Sport of Mundo Deportivo. En de televaag beweerd dat "Spaanse media" het melden
Zag het ook al niet staan.
Lijkt me ook dikke onzin hoor. meer dan 20 miljoen aan hem uitgeven terwijl Bojan ook nog bij Barcelona rondloopt.
pi_63985514
Waarom? Als je team gewoon heel erg goed is zoals Barca momenteel moet je dat gewoon uitspreken, net als dat fans mogen verwachtten dat Barca veel wedstrijden wint. Erg nederlands om niet uit te mogen spreken wanneer je gewoon de beste bent!
pi_63985547
Ik hou daar niet van. Laat dat maar aan Madrid over..
Bovendien is Barcelona nog geen kampioen, dus het is wat voorbarig om te roepen dat je de beste bent.
Eerst maar eens proberen om van Madrid te winnen vanavond.
pi_63985632
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:49 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb niet het idee dat Guardiola aan dat soort oorlogsvoering doet. Hij blijft tot nu toe erg kalm en realistisch. Zo van: "ik doe niet mee aan al die grootpraat, je kunt in het voetbal van elk team verliezen. We moeten hard werken en dan zien we wel wat het wordt."

Ik hou daar wel van. Ik heb een hekel aan grootspraak en praatjesmakers.
Mwa, Guardiola zei deze week wel dat hij Iniesta ging oproepen voor deze wedstrijd (m.a.w. Juande Ramos nog wat breinbrekers bezorgen, uiteindelijk is Iniesta niet opgeroepen)
pi_63985639
Ik begrijp je wel hoor, maar als je prestaties levert zoals Barca ze levert de afgelopen weken dan mag je daar terecht trots op zijn en dit ook gewoon verkondigen, die underdogrol is nergens voor nodig. Gewoon uitgaan van eigen kracht en winnen van een Madrid dat gewoon heel matig loopt.
pi_63985787
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik begrijp je wel hoor, maar als je prestaties levert zoals Barca ze levert de afgelopen weken dan mag je daar terecht trots op zijn en dit ook gewoon verkondigen,
Ja tuurlijk, dat ben ik met je eens. Maar dat is wat anders dan roepen dat je de beste bent.
Zo werden er nu vragen aan Guardiola gesteld in de trant van: "hoeveel denkt u dat het wordt? 5-0 of 6-0"

Daar antwoorde hij gewoon heel realistisch op, iets van: "Madrid blijft een levensgevaarlijke ploeg en is gewoon de kampioen van Spanje momenteel. Dat ze veel blessures hebben doet er niet toe, ze hebben nog steeds veel kwalitiet. We zullen enorm hard moeten weken voor een resultaat, zulke grote uitslagen zijn nog altijd een uitzondering, met 1-0 zijn we ook tevreden"

Kijk, je kunt wel hoog van de daken gaan schreeuwen en bijzonder arrogant gaan doen. Maar als je dan met 0-2 op je plaat gaan sta je echt gigantisch voor lul. Zeker als je het afgelopen jaar helemaal niets gewonnen hebt.
pi_63985910
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, dat ben ik met je eens. Maar dat is wat anders dan roepen dat je de beste bent.
Zo werden er nu vragen aan Guardiola gesteld in de trant van: "hoeveel denkt u dat het wordt? 5-0 of 6-0"

Daar antwoorde hij gewoon heel realistisch op, iets van: "Madrid blijft een levensgevaarlijke ploeg en is gewoon de kampioen van Spanje momenteel. Dat ze veel blessures hebben doet er niet toe, ze hebben nog steeds veel kwalitiet. We zullen enorm hard moeten weken voor een resultaat, zulke grote uitslagen zijn nog altijd een uitzondering, met 1-0 zijn we ook tevreden"

Kijk, je kunt wel hoog van de daken gaan schreeuwen en bijzonder arrogant gaan doen. Maar als je dan met 0-2 op je plaat gaan sta je echt gigantisch voor lul. Zeker als je het afgelopen jaar helemaal niets gewonnen hebt.
Dat slaat inderdaad nergens op en wie erop rekent dat Barca Real wel eventjes oprolt met 6-0 spoort ook compleet niet . Ik reken overigens vanavond wel op winst van Barca en het moet denk ik ook wel heel gek lopen wil Barca onderuit gaan. Precies wat je zegt, 1-0 is goed alles daarboven uitstekend.
pi_63985981
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Psychologische oorlogsvoering is natuurlijk wel wat meer dan alleen wat arrogante uitspraken doen.

Als Barca Inter loot, gaat Mourinho ongetwijfeld spelletjes spelen in de aanloop.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63986012
Ik hoop eigenlijk dat ze Madrid flink op de broek geven. Ik ben die klote wedstrijden van vorig jaar nog niet vergeten.

Maar goed, als ze winnen ben ik dik tevreden. Dan zet je Madrid op 12 punten.
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:16 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Psychologische oorlogsvoering is natuurlijk wel wat meer dan alleen wat arrogante uitspraken doen.
Dat weet ik, maar ik denk dat Guardiola daar te nuchter voor is.
Maar wie weet zit ik ernaast hoor.
pi_63986097
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:12 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dat slaat inderdaad nergens op en wie erop rekent dat Barca Real wel eventjes oprolt met 6-0 spoort ook compleet niet . Ik reken overigens vanavond wel op winst van Barca en het moet denk ik ook wel heel gek lopen wil Barca onderuit gaan. Precies wat je zegt, 1-0 is goed alles daarboven uitstekend.
Ik reken persoonlijk op 6-0.

Als je al over Sevilla en Valencia heen walst, dan is een gehavend Madrid al helemaal een makkie!
pi_63986230
Dat zou mooi zijn. .
Ik geloof dat ik dan helemaal gek wordt.
pi_63997279
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')