Zo op het oog niet heel veel verbetering....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:35 schreef venomsnake het volgende:
Vertokken zijn:
Oleguer Presas naar Ajax
Santiago Ezquerro naar Osasuna
Ronaldinho naar AC Milan
Deco naar Chelsea
Edmilson naar Villarreal
Giovani dos Santos naar Tottenham Hotspur
Gianluca Zambrotta naar AC Milan
Marc Crosas naar Celtic
Gekocht zijn:
Alexandr Hleb van Arsenal
Gerard Pique van Manchester United
Daniel Alves van Sevilla
Seydou Keita van Sevilla
Martin Caceres van Villarreal
Jose Manuel Pinto van Celta de Vigo
Ze zijn nog op zoek naar een aanvallende middenvelder die op rechts uit de voeten kan.
Maar het zou me niets verbazen als de selectie nu gewoon rond is.
Dat is precies wat ik zelf ook dachtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:29 schreef venomsnake het volgende:
het zou me niets verbazen als ze alnog voor Arshavin gaan nu. Pep heeft vanmiddag op de persconferentie gezegd hem een zeer interessante speler te vinden. Bovendien las ik vanmorgen ergens dat de vraagprijs naar beneden is gegaan.. Ik zou het wel een mooie aankoop vinden, leuke avontuurlijke voetballer die ook nog eens van kinds af aan Barcelona fan is.
Is nog allemaal erg onduidelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer begint de PD trouwens? En is er al wat meer duidelijkheid of het live te volgen is op Sport 1? Wordt er zo moedeloos van
Nuquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:12 schreef WeebI het volgende:
Wanneer beginnen ze eigenlijk?
Oh bedanktquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:27 schreef WeebI het volgende:
En meteen de arbitrage op de hand van Barça
Lekker houthakken zekerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:49 schreef venomsnake het volgende:
Maar wel leuk om Córcoles eens aan het werk te zien.![]()
Hehequote:
Ik heb geen Sport1quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:06 schreef venomsnake het volgende:
Supercup is morgen te zien op Sport1 Weebs..
begint om 22.00 volgens Sierd,
O.. Ik dacht dat je dat inmiddels al had aangeschaft..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |